Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
15 200,00 UAH
UA-2018-10-10-001279-a 1f2974f09d2d4a8e8025dbaf9aab97a5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Циганок Світлана

+380444846425 tsyganok@apostille.in.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 35198441
Вебсайт: http://www.apostille.in.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41
Контактна особа: Циганок Світлана
+380444846425
tsyganok@apostille.in.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2018 15:57
Очікувана вартість: 15 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,97%

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі (товар): канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне). Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
706 шт
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2018  —  24 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Канцтовари
Дата подання: 11 жовтня 2018 06:11
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 10:23
Чи розглядатимуться аналогічні товари інших торгових марок?
Відповідь: У додатку 1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме у технічних (якісних) вимогах до товару зазначено, що в пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується, замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені в вимогах. З чого випливає, що Учасник може пропонувати товари-аналоги. Але зазначаємо, що товари-аналоги будуть розглядатись Замовником на відповідність характеристикам товарів, зазначених у вимогах.
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 11 жовтня 2018 10:02
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 10:21
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатку 1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме у технічних (якісних) вимогах до товару зазначено, що в пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується, замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені в вимогах. З чого випливає, що Учасник може пропонувати товари-аналоги. Але зазначаємо, що товари-аналоги будуть розглядатись Замовником на відповідність характеристикам товарів, зазначених у вимогах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 10 702,38
UAH з ПДВ
8 880,06
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 9 180,18
UAH з ПДВ
8 880,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 11 057,76
UAH з ПДВ
10 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ 13 179,50
UAH з ПДВ
10 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 15:59
Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2018 15:59
Документы.rar

Публічні документи

12 жовтня 2018 18:37
Електронний підпис
12 жовтня 2018 18:36
Витяг ЄДР.pdf
12 жовтня 2018 18:36
Цінова ІІ.pdf
12 жовтня 2018 18:36
Витяг 3 група ЗАВІРЕНО.pdf
12 жовтня 2018 18:36
Код ЗАВІРЕНО.pdf
12 жовтня 2018 18:36
Паспорт ЗАВІРЕНО.pdf
12 жовтня 2018 18:36
Довідка на підписання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 8 880,06
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 12:10

Документи

23 жовтня 2018 12:10
Рисунок (688).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2018 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
8 880,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2018 12:10
Рисунок (688).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рисунок (690).jpg укладений
30 жовтня 2018 17:54
Рисунок (699).jpg укладений
30 жовтня 2018 17:54
Рисунок (695).jpg укладений
30 жовтня 2018 17:54
Рисунок (694).jpg укладений
30 жовтня 2018 17:54
Рисунок (700).jpg укладений
30 жовтня 2018 17:54
Рисунок (697).jpg укладений
30 жовтня 2018 17:54
Рисунок (696).jpg укладений
30 жовтня 2018 17:54
Рисунок (698).jpg укладений
30 жовтня 2018 17:54