Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
15 200,00 UAH
UA-2018-10-10-001279-a ● 1f2974f09d2d4a8e8025dbaf9aab97a5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 35198441 |
Вебсайт: | http://www.apostille.in.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41 |
Контактна особа: |
Циганок Світлана +380444846425 tsyganok@apostille.in.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2018 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2018 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2018 15:57 |
Очікувана вартість: | 15 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,97% |
Інформація про предмет закупівлі
Предмет закупівлі (товар): канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне). Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
706 шт
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 жовтня 2018
—
24 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2018 16:09 |
Документація_канцтовари (1).doc |
10 жовтня 2018 16:02 |
Тех вимоги канцтовари.docx |
10 жовтня 2018 16:02 |
Договір поставки.doc |
10 жовтня 2018 16:09 |
Документація_канцтовари (1).doc
|
||
10 жовтня 2018 16:02 |
Тех вимоги канцтовари.docx
|
||
10 жовтня 2018 16:02 |
Договір поставки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Канцтовари
Дата подання: 11 жовтня 2018 06:11
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 10:23
Чи розглядатимуться аналогічні товари інших торгових марок?
Відповідь: У додатку 1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме у технічних (якісних) вимогах до товару зазначено, що в пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується, замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені в вимогах. З чого випливає, що Учасник може пропонувати товари-аналоги. Але зазначаємо, що товари-аналоги будуть розглядатись Замовником на відповідність характеристикам товарів, зазначених у вимогах.
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 11 жовтня 2018 10:02
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 10:21
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У додатку 1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме у технічних (якісних) вимогах до товару зазначено, що в пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується, замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені в вимогах. З чого випливає, що Учасник може пропонувати товари-аналоги. Але зазначаємо, що товари-аналоги будуть розглядатись Замовником на відповідність характеристикам товарів, зазначених у вимогах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
10 702,38
UAH з ПДВ
|
8 880,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
9 180,18
UAH з ПДВ
|
8 880,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
11 057,76
UAH з ПДВ
|
10 299,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ |
13 179,50
UAH з ПДВ
|
10 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
8 880,06
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2018 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Рисунок (690).jpg | укладений |
30 жовтня 2018 17:54
|
Рисунок (699).jpg | укладений |
30 жовтня 2018 17:54
|
Рисунок (695).jpg | укладений |
30 жовтня 2018 17:54
|
Рисунок (694).jpg | укладений |
30 жовтня 2018 17:54
|
Рисунок (700).jpg | укладений |
30 жовтня 2018 17:54
|
Рисунок (697).jpg | укладений |
30 жовтня 2018 17:54
|
Рисунок (696).jpg | укладений |
30 жовтня 2018 17:54
|
Рисунок (698).jpg | укладений |
30 жовтня 2018 17:54
|