Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Гур’ївка Новоодеського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Очікувана вартість
6 796 000,00 UAH
UA-2018-10-10-001251-a 101348ac6565419a98707e8e2b87354a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидорова Ірина Анатоліївна

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Сидорова Ірина Анатоліївна
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 23:59
Початок аукціону: 26 жовтня 2018 11:03
Очікувана вартість: 6 796 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) у селі Гур’ївка Новоодеського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с. Гур’ївка Новоодеського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2018 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 15:56
ТД Гурьевка 10.10.2018.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 6 730 321,91
UAH з ПДВ
6 730 321,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 6 795 000,00
UAH з ПДВ
6 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 17:50
Електронний підпис
02 листопада 2018 17:48
Довідки у строк 5 днів
25 жовтня 2018 16:12
Електронний підпис
25 жовтня 2018 16:10
банківська гарантія.rar
25 жовтня 2018 16:10
Інші довідки.rar
25 жовтня 2018 16:10
Додаток 4.3.pdf
25 жовтня 2018 16:10
Додаток 4.2.pdf
25 жовтня 2018 16:10
Додаток 4.1.pdf
25 жовтня 2018 16:10
Додаток 2.rar
25 жовтня 2018 16:10
Додаток 1.rar
25 жовтня 2018 16:10
1000.imd

Публічні документи

25 жовтня 2018 17:17
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРИФОН ГРУП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
Переможець 6 730 321,91
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 13:39

Документи

31 жовтня 2018 13:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
6 730 321,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2018 13:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 12:54
доп 4 Гур`ївка.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 12:49
4 Гур_ївка.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 12:49
доп 4 Гур`ївка.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 12:49
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 11:05
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 11:05
Д.у. № 3 Гурьевка.FR12.pdf зміни до договору
20 березня 2019 11:04
Д.у. №2 Гурьевка амбулатория.FR12.pdf зміни до договору
26 лютого 2019 14:31
Д.у 1 від 28.12.18 Гуріївка.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:07
Договір 13 від 14.11.18 підряду.pdf укладений
15 листопада 2018 11:15
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта на поточний 2018 рік на 3017358,32 грн. (три мільйона сімнадцять тисяч триста п’ятдесят вісім гривень. 32 копійки), в тому числі ПДВ – 502893,05 грн. 2. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6730321,91 грн. (шість мільйонів сімсот тридцять тисяч триста двадцять одна грн. 91 коп.), в тому числі ПДВ – 1087272,59 грн., обладнання – 1280426,04 грн. (один мільйон двісті вісімдесят тисяч чотириста двадцять шість гривень 04 коп.) з ПДВ, з них на поточний рік – 778065,46 грн. (сімсот сімдесят вісім тисяч шістдесят п’ять гривень 46 копійок), в тому числі ПДВ – 129677,58 грн. 3. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 778065,46 грн. (сімсот сімдесят вісім тисяч шістдесят п’ять гривень 46 копійок), в тому числі ПДВ – 129677,58 грн. 4. Інші умови договору підряду № 13 від 14.11.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 13 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6730321,91 грн. (шість мільйонів сімсот тридцять тисяч триста двадцять одна грн. 91 коп.), в тому числі ПДВ – 1087272,59 грн., обладнання – 1280426,04 грн. (один мільйон двісті вісімдесят тисяч чотириста двадцять шість гривень 04 коп.) з ПДВ; з них на 2018 рік – 778065,46 грн. (сімсот сімдесят вісім тисяч шістдесят п’ять гривень 46 копійок), в тому числі ПДВ – 129677,58 грн.; з них на поточний 2019 рік – 4723342,74 грн. (чотири мільйона сімсот двадцять три тисячі триста сорок дві гривні 74 копійки), в тому числі ПДВ – 787223,79 грн., в тому числі обладнання – 290290,00 грн. (двісті дев’яносто тисячі двісті дев’яносто гривень 00 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 1228913,71 грн. (один мільйон двісті двадцять вісім тисяч дев’ятсот тринадцять гривень 71 копійка), в тому числі ПДВ – 170371,22 грн., в тому числі обладнання – 990136,04 грн. (дев’ятсот дев’яносто тисяч сто тридцять шість гривень 04 копійки) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 4723342,74 грн. (чотири мільйона сімсот двадцять три тисячі триста сорок дві гривні 74 копійки), в тому числі ПДВ – 787223,79 грн., в тому числі обладнання – 290290,00 грн. (двісті дев’яносто тисячі двісті дев’яносто гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування –1228913,71 грн. (один мільйон двісті двадцять вісім тисяч дев’ятсот тринадцять гривень 71 копійка), в тому числі ПДВ – 170371,22 грн., в тому числі обладнання – 990136,04 грн. (дев’ятсот дев’яносто тисяч сто тридцять шість гривень 04 копійки) з ПДВ. 3. На підставі листа Товариство з обмеженою відповідальністю «Грифон груп» від 12.02.2019 № 7 внести зміни в пункт 20 та юридичну адресу та реквізити Підрядника викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «Грифон груп», 01042 м. Київ, вул. Філатова,10А, оф. 2/20, р/р 37129117701953 в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Київській області, МФО 820172, код ЄДРПОУ 37955989, р/р 26005300120020, в ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО 322669 код ЄДРПОУ 39519966, Тел./факс: +38050-368-17-52. 4. Відповідно до статті 36 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 5. Інші умови договору підряду № 13 від 14.11.2018 залишити без змін. 6. Дана додаткова угода до Договору підряду № 13 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6730321,91 грн. (шість мільйонів сімсот тридцять тисяч триста двадцять одна грн. 91 коп.), в тому числі ПДВ – 1087272,59 грн., обладнання – 1280426,04 грн. (один мільйон двісті вісімдесят тисяч чотириста двадцять шість гривень 04 коп.) з ПДВ; з них на 2018 рік – 778065,46 грн. (сімсот сімдесят вісім тисяч шістдесят п’ять гривень 46 копійок), в тому числі ПДВ – 129677,58 грн.; з них на поточний 2019 рік – 5682137,04 грн. (п’ять мільйонів шістсот вісімдесят дві тисячі сто тридцять сім гривень 04 копійки), в тому числі ПДВ – 925298,76 грн., в тому числі обладнання– 1010306,63 грн. (один мільйон десять тисяч триста шість гривень 63 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 270119,41 грн. (двісті сімдесят тисяч сто вісімнадцять гривень 41 копійка) в тому числі ПДВ 32296,25 грн., обладнання – 270119,41 грн. (двісті сімдесят тисяч сто вісімнадцять гривень 41 копійка) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 4721442,74 грн. (чотири мільйона сімсот двадцять одна тисяча чотириста сорок дві гривні 74 копійки), в тому числі ПДВ – 786907,12 грн., в тому числі обладнання – 49612,33 грн. (сорок дев’ять тисячі шістсот дванадцять гривень 33 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування –960694,30 грн. (дев’ятсот шістдесят тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 30 копійок), в тому числі ПДВ – 138391,64 грн., в тому числі обладнання – 960694,30 грн. (дев’ятсот шістдесят тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 30 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 13 від 14.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 13 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6460202,49 грн. (шість мільйонів чотириста шістдесят тисяч двісті дві гривні 49 копійок), в тому числі ПДВ – 1054976,34 грн., обладнання – 612438,28 грн. (шістсот дванадцять тисяч чотириста тридцять вісім гривень 28 копійок) з ПДВ; з них на 2018 рік – 778065,46 грн. (сімсот сімдесят вісім тисяч шістдесят п’ять гривень 46 копійок), в тому числі ПДВ – 129677,58 грн.; з них на поточний 2019 рік – 5682137,03 грн. (п’ять мільйонів шістсот вісімдесят дві тисячі сто тридцять сім гривень 04 копійки), в тому числі ПДВ – 925298,76 грн., в тому числі обладнання – 612438,28 грн. (шістсот дванадцять тисяч чотириста тридцять вісім гривень 28 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 4721442,74 грн. (чотири мільйона сімсот двадцять одна тисяча чотириста сорок дві гривні 74 копійок), в тому числі ПДВ – 786907,13 грн., в тому числі обладнання – 39600,00 грн. (триста дев’яносто шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 960694,29 грн. (дев’ятсот шістдесят тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 29 копійок), в тому числі ПДВ – 138391,63 грн., в тому числі обладнання – 572838,28 грн. (п’ятсот сімдесят дві тисячі вісімсот тридцять вісім гривень 28 копійок) з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 13 від 14.11.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 13 від 14.11.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML