Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
824 340,22 UAH
UA-2018-10-10-000961-c 5116cc2ff5e94fdf86d7c9f5b0658e84
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53700, Україна, Дніпропетровська область, Олександрія-Тихий Став Широківський район, дорога загального користування місцевого значення С040223 Медичне-/Васильківка-Миколаївка/ км 0+000 - км 1+790 Васильківського району Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

10 жовтня 2018 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-001168 ● ab30d18ca0b24b8194d6a7ae84b8280a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.11.2018 № 259

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.11.2018 № 259


Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-15 19:05:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія – Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-10-000961-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Чи включено до кошторисної вартості робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія – Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області здійснення технічного нагляду та яку вартість?
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2018-11-20 20:46:21

Пояснення

Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області" передбачено витрати на здійснення робіт з технічного нагляду в сумі 835 490 грн. 40 коп. з ПДВ.
Також повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства замовником складено та затверджено додаток до річного плану закупівлі зі змінами з відображенням даної закупівлі, щодо ID номеру то повідомляємо, що електронною системою присвоєний №UA-P-2018-11-19-002424-c.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2018-11-20 21:22:45

Відповідь

Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області" передбачено витрати на здійснення робіт з технічного нагляду в сумі 835 490 грн. 40 коп. з ПДВ.
Також повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства замовником складено та затверджено додаток до річного плану закупівлі зі змінами з відображенням даної закупівлі, щодо ID номеру то повідомляємо, що електронною системою присвоєний №UA-P-2018-11-19-002424-c.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2018-12-10 16:29:49

Заперечення до висновку

Замовник не згоден з висновком, а саме щодо наявності порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі та встановлення інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області", оприлюднення інформації про закупівлю та укладення договору про закупівлю, зокрема стосовно встановлення недотримання норм частини 7 статті 2 та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України).
Так, висновком, у тому числі, встановлено, що Замовник у поясненні від 20.11.2018 не підтвердив включення технічного нагляду до кошторисної вартості робіт за зазначеним об’єктом будівництва та вказав, що ним «передбачено витрати на здійснення робіт з технічного нагляду в сумі 835 490,40 грн з ПДВ». Разом з тим, як вбачається зі змісту запиту про надання пояснень представники органу моніторингу зазначили питання «Чи включено до кошторисної вартості робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія – Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області здійснення технічного нагляду та яку вартість?», та відповідно не було передбачено для замовника необхідну форму відповідного підтвердження. Разом з тим, замовником була надана відповідь на вказане питання про те,що витрати на здійснення робіт з технічного нагляду в сумі 835 490 грн. 40 коп. з ПДВ було передбачено. Додатково повідомляємо, що згідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області" передбачено у главі 10 «Утримання служби замовника» відповідні витрати у сумі (без ПДВ) 696,242 тис грн (що з урахуванням ПДВ відповідно складає 835 490,40 грн), що підтверджує правомірність проведення замовником процедури закупівлі.
Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією щодо наявних порушень (у тому числі і за недотриманням ст. 4 Закону України) є безпідставними, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок у повному обсязі, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2018

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник 19.11.2018 оприлюднив додаток до річного плану закупівель щодо проведення закупівлі технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія – Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області» (UA-P-2018-11-19-002424-c) після оприлюднення звіту про укладені договори, чим недотримав норми статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву від 13.12.2018 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі про встановлення та усунення порушення.
Дата публікації: 14 грудня 2018

Документи:

14 грудня 2018 17:13
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

RISK2-5_2

RISK2-5_3

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР"
#30838090
Переможець 824 340,22
UAH з ПДВ
10 жовтня 2018 12:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 12:53
д.у.5 (5).pdf зміни до договору
12 травня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:19
д.у.4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:18
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 10:49
д.у.3.PDF зміни до договору
31 липня 2019 10:48
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 14:40
д.у.2.PDF зміни до договору
02 квітня 2019 14:39
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:11
д.у.1 д.108-18.PDF зміни до договору
20 грудня 2018 14:10
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 12:28
дог 108-18.PDF укладений
10 жовтня 2018 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.2.1 р.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 108-18
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода 1 до договору 108-18 від 10.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено умови п. 2.1, 8.1, 11 Договору
Номер договору про закупівлю: 108-18
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №2 до договору №108-18 від 02.04.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.2.1, 8.1, 11 Договору
Номер договору про закупівлю: 108-18
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 3 до договору №108-18 від 10.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.8.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 108-18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №4 до Договору № 108-18 від 10.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погашення Кредиторської заборгованості, внесенго зміни до п.11 Договору
Номер договору про закупівлю: 108-18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №5 до Договору № 108-18 від 10.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML