Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Владислав Грива +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
10 жовтня 2018 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-001168 ● ab30d18ca0b24b8194d6a7ae84b8280a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2018 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.11.2018 № 259
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.11.2018 № 259
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-11-15 19:05:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія – Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-10-000961-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Чи включено до кошторисної вартості робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія – Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області здійснення технічного нагляду та яку вартість?
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2018-11-20 20:46:21
Пояснення
Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області" передбачено витрати на здійснення робіт з технічного нагляду в сумі 835 490 грн. 40 коп. з ПДВ.
Також повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства замовником складено та затверджено додаток до річного плану закупівлі зі змінами з відображенням даної закупівлі, щодо ID номеру то повідомляємо, що електронною системою присвоєний №UA-P-2018-11-19-002424-c.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2018-11-20 21:22:45
Відповідь
Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області" передбачено витрати на здійснення робіт з технічного нагляду в сумі 835 490 грн. 40 коп. з ПДВ.
Також повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства замовником складено та затверджено додаток до річного плану закупівлі зі змінами з відображенням даної закупівлі, щодо ID номеру то повідомляємо, що електронною системою присвоєний №UA-P-2018-11-19-002424-c.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2018-12-10 16:29:49
Заперечення до висновку
Замовник не згоден з висновком, а саме щодо наявності порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі та встановлення інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області", оприлюднення інформації про закупівлю та укладення договору про закупівлю, зокрема стосовно встановлення недотримання норм частини 7 статті 2 та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України).
Так, висновком, у тому числі, встановлено, що Замовник у поясненні від 20.11.2018 не підтвердив включення технічного нагляду до кошторисної вартості робіт за зазначеним об’єктом будівництва та вказав, що ним «передбачено витрати на здійснення робіт з технічного нагляду в сумі 835 490,40 грн з ПДВ». Разом з тим, як вбачається зі змісту запиту про надання пояснень представники органу моніторингу зазначили питання «Чи включено до кошторисної вартості робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія – Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області здійснення технічного нагляду та яку вартість?», та відповідно не було передбачено для замовника необхідну форму відповідного підтвердження. Разом з тим, замовником була надана відповідь на вказане питання про те,що витрати на здійснення робіт з технічного нагляду в сумі 835 490 грн. 40 коп. з ПДВ було передбачено. Додатково повідомляємо, що згідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія-Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області" передбачено у главі 10 «Утримання служби замовника» відповідні витрати у сумі (без ПДВ) 696,242 тис грн (що з урахуванням ПДВ відповідно складає 835 490,40 грн), що підтверджує правомірність проведення замовником процедури закупівлі.
Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією щодо наявних порушень (у тому числі і за недотриманням ст. 4 Закону України) є безпідставними, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок у повному обсязі, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2018 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник 19.11.2018 оприлюднив додаток до річного плану закупівель щодо проведення закупівлі технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042126 Олександрія – Тихий Став км 0+000 - км 6+180 Широківського району Дніпропетровської області» (UA-P-2018-11-19-002424-c) після оприлюднення звіту про укладені договори, чим недотримав норми статті 4 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву від 13.12.2018 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі про встановлення та усунення порушення. |
Дата публікації: | 14 грудня 2018 |
Документи:
14 грудня 2018 17:13
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_1
RISK2-5_2
RISK2-5_3
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР" #30838090 |
Переможець |
824 340,22
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2018 12:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2020 12:53
|
д.у.5 (5).pdf | зміни до договору |
12 травня 2020 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:19
|
д.у.4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2019 10:49
|
д.у.3.PDF | зміни до договору |
31 липня 2019 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2019 14:40
|
д.у.2.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2019 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 14:11
|
д.у.1 д.108-18.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2018 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2018 12:28
|
дог 108-18.PDF | укладений |
10 жовтня 2018 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.2.1 р.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода 1 до договору 108-18 від 10.10.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено умови п. 2.1, 8.1, 11 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода №2 до договору №108-18 від 02.04.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.2.1, 8.1, 11 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 до договору №108-18 від 10.10.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.8.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №4 до Договору № 108-18 від 10.10.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погашення Кредиторської заборгованості, внесенго зміни до п.11 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №5 до Договору № 108-18 від 10.10.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |