Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1 Вінницької міської ради» , вул. Келецька, буд. 59 в м. Вінниця
Очікувана вартість
1 938 710,40 UAH
UA-2018-10-10-000862-c f99e53ace220417e8da1563f8a391b61
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Гарлінська

+380960497648 irz_1vin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР №1 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ""
Код ЄДРПОУ: 42398630
Місцезнаходження: 21027, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 59
Контактна особа: Ольга Гарлінська
+380960497648
irz_1vin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 13:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 12:04
Очікувана вартість: 1 938 710,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 387,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9693 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1 Вінницької міської ради» , вул. Келецька, буд. 59 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Келецька, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-10-000862-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СІМБІЛД", Код ЄДРПОУ:33380790
Дата подання: 09 листопада 2018 12:09
Про скасування рішення протоколу відхилення пропозиції ПП "Сімбілд"
Тендерному комітету
Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1 Вінницької міської ради»
вул. Келецька, 59, м. Вінниця, 21027
Вих. № 155 від 09 листопада 2018 р.

ПП «Сімбілд» вважає рішення тендерного комітету від 01.11.2018 року протокол №11-1-ІРЦ№1 про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства у відкритих торгах на закупівлю робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт приміщень комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1 Вінницької міської ради вул. Келецька, буд. 59 в м.Вінниця за ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», що оголошена комунальною установою «Інклюзивно-ресурсний центр №1 Вінницької міської ради» (далі - Замовником), незаконним в зв’язку з відсутністю підстав для відхилення пропозиції ПП «Сімбілд» згідно вимог тендерної документації відкритих торгів та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Так, приватним підприємством «Сімбілд», згідно додатку 4 до тендерної документації Замовника в частині кваліфікаційних критеріїв встановлених замовником відповідно до ст. 16 Закону, згідно п.3 щодо наявності документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, надано:
1. довідку про виконання аналогічного договору протягом 2016-2018рр. (з обов’язковим зазначенням номеру, дати, суми такого договору, а також стану та якості виконання робіт, що є вимогою Замовника конкурсних торгів);
2. завірені учасником - ПП «Сімбілд» скан-копії зазначених у довідці аналогічних договорів;
3. позитивні листи-відгуки за підписом керівників організацій з якими укладено договори, що надані учасником - ПП «Сімбілд» у складі своєї пропозиції та є зазначеними в довідці про виконання аналогічного договору (див. п.1.).
Щодо невідповідності банківської гарантії умовам тендерної документації Замовника, то дане твердження не відповідає дійсності, так як в протоколі не зазначено жодної конкретної підстави такої невідповідності. Гарантія повністю відповідає вимогам тендерної документації та постанові Правління Національно Банку України № 639 від 15.12.2004 р. (далі- Постанова НБУ). На наш запит банку, надійшло підтвердження, що банківська гарантія відповідає умовам тендерної документації та постанові НБУ. Лист з банку додається ( № 10-8430 від 08.11.2018 р.).
Таким чином, наше підприємство, як учасник публічної закупівлі дотрималось усіх вимог тендерної документації відкритих торгів Замовника та норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що торги на закупівлю робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт приміщень комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1 Вінницької міської ради вул. Келецька, буд. 59 в м. Вінниця за ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи», є відкритими і прозорими, джерелом фінансування є бюджетні кошти, а єдиним критерієм оцінки переможця на закупівлю робіт за державні кошти згідно Закону є ціна, Замовник відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію (різниця з акцептованою тендерною пропозицією складає 394 495, 41 грн.) з кваліфікаційними критеріями, що відповідають умовам тендерної документації Замовника, грубо порушив усі засади та принципи неупередженого відбору переможця.
На нашу думку, на підставі вищезазначеного, винесені рішення тендерного комітету свідчать про явну упередженість та ознаки корупційної складової в їх діях.
Замовником порушено такі основні принципи закупівель, визначених ст.3 Закону «Про публічні закупівлі», як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також максимальна економія та ефективність.
Враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Переглянути та скасувати рішення тендерного комітету Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1 Вінницької міської ради», оформлене протоколом №11-1-ІРЦ№1 від 01.11.2018 року як таке, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону, та прийняти законне рішення щодо визначення переможця відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Директор В.І. Бомбала
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-10-10-000862-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СІМБІЛД", Код ЄДРПОУ:33380790
Дата подання: 09 листопада 2018 12:31
Про скасування рішення протоколу відхилення пропозиції ПП "Сімбілд"
Про скасування рішення протоколу відхилення пропозиції ПП "Сімбілд"
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СІМБІЛД" 1 626 471,74
UAH з ПДВ
1 516 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДКЛАС-Л ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 1 682 208,55
UAH з ПДВ
1 517 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" 1 922 812,50
UAH з ПДВ
1 518 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПРЕДОМ 1 911 395,41
UAH з ПДВ
1 911 395,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 11:06
Електронний підпис
26 жовтня 2018 10:36
Календарний графік.PDF
26 жовтня 2018 10:36
Витяг з платників ПДВ.PDF
26 жовтня 2018 10:36
Розрах.будмашин_ЗП.PDF
26 жовтня 2018 10:36
Розрахунок ЗВВ.PDF
26 жовтня 2018 10:36
Відомість ресурсів.PDF
26 жовтня 2018 10:36
Локальний 2-1-2 та 2-1-3.PDF
26 жовтня 2018 10:36
Локальний кошторис 2-1-1.PDF
26 жовтня 2018 10:36
Відгуки.zip
26 жовтня 2018 10:36
Договір МКЛ1 _3 10.7z
26 жовтня 2018 10:36
Договір МКЛ1 _1989.7z
26 жовтня 2018 10:36
Договір МКЛ1 _3 3Т.7z
26 жовтня 2018 10:36
Договір Школа _34.zip
26 жовтня 2018 10:36
Установчий документ.PDF
26 жовтня 2018 10:36
___ гарантия.zip
26 жовтня 2018 10:36
Ліцензія.PDF
26 жовтня 2018 10:36
Контактні дані під_ва.PDF
26 жовтня 2018 10:36
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

26 жовтня 2018 12:38
Електронний підпис
26 жовтня 2018 12:37
Електронний підпис
26 жовтня 2018 12:30
Електронний підпис
26 жовтня 2018 12:24
Календарний графік.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Розрахунки до ДЦ.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Проект договору.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Локальний кошторис 1.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Відгук Гайсин ЦРЛ.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Банківська гарантія.rar
26 жовтня 2018 12:24
Локальний кошторис 2.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Опис.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Статут.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Технічне завдання.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Довідка про ліцензію.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Довідка про досвід.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Локальний кошторис 3.pdf
26 жовтня 2018 12:24
Наказ про призначення.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 16:23
Статут.rar
25 жовтня 2018 16:23
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2018 16:23
Проект договору.pdf
25 жовтня 2018 16:23
Ліцензія, додаток.pdf
25 жовтня 2018 16:23
Договірна ціна.pdf
25 жовтня 2018 16:23
Довідки.pdf
25 жовтня 2018 16:23
Довідка з поліції.pdf
25 жовтня 2018 16:23
Відгуки та договора.rar
25 жовтня 2018 16:23
178_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
25 жовтня 2018 16:23
178_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
25 жовтня 2018 16:23
178_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf

Публічні документи

06 листопада 2018 10:28
Електронний підпис
06 листопада 2018 10:26
довідка про несудимість
26 жовтня 2018 12:03
Електронний підпис
26 жовтня 2018 11:55
Банківська гарантія.zip
26 жовтня 2018 11:55
Лист-відгук ДНЗ 17 - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Лист-відгук - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Календарний графік - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Заробітна плата - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Статут оригінал - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Додаток-2.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Додаток-1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Протокол - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Договірна ціна - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Ліцензія оригінал.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Договір на самоскид - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Витяг розширений - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Договір на мерседес - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Витяг з ПДВ оригінал.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Договір ДНЗ 17 - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Цінова пропозиція - 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Таблиця 3.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Таблиця 2.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Таблиця 1.pdf
26 жовтня 2018 11:55
Проект-договору - 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СІМБІЛД"

ПП "БУДКЛАС-Л ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"

ТОВ СПРЕДОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СІМБІЛД"
#33380790
Відхилено 1 516 900,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 17:17
ПП "БУДКЛАС-Л ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#40302873
Відхилено 1 517 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 17:20
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"
#40282433
Відхилено 1 518 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 17:22
ТОВ СПРЕДОМ
#39177989
Переможець 1 911 395,41
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 17:25

Документи

01 листопада 2018 17:17
Електронний підпис

Документи

01 листопада 2018 17:20
Електронний підпис
01 листопада 2018 17:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 листопада 2018 17:22
Електронний підпис

Документи

01 листопада 2018 17:25
Електронний підпис
01 листопада 2018 17:24
Протокол переможця №4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПРЕДОМ
#39177989
1 911 395,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 17:25
Електронний підпис
01 листопада 2018 17:24
Протокол переможця №4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 13:38
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 16:22
Календарний графік ІРЦ №1.pdf укладений
13 листопада 2018 16:20
Договірна ціна ІРЦ №1.pdf укладений
13 листопада 2018 16:20
Договір кап.ремонт ІРЦ №1.pdf укладений
13 листопада 2018 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 911 395,41
UAH з ПДВ