Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пальта 18210000-4
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-10-10-000542-b 88e8d6de5b604cda8fdd5a9ba71d7cb3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Зоя

+380577471189 LIPCINT@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189624
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Контактна особа: Черних Зоя
+380577471189
LIPCINT@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2018 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2018 23:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2018 15:15
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Куртка демісезонна – 69 шт, куртка зимова - 69 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138 шт
Куртка демісезонна – 69 шт, куртка зимова - 69 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська обл., с. Липці, Покровська будинок 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 18210000-4 — Пальта

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 18:11
ТД пальта зі змінами 2018 р..doc
10 жовтня 2018 16:00
ТД вироби пальта- 2 2018 р..doc
12 жовтня 2018 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 18:11
ТД пальта зі змінами 2018 р..doc
10 жовтня 2018 16:00
ТД вироби пальта- 2 2018 р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання гарнтії
Дата подання: 11 жовтня 2018 09:07
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 15:17
Замовник у оголошенні вімагає від учасників надання Страхової гарантії.Хоча на електоронному майданчику цієї закупівлі є пропозиція замовлення Банківської гарантії, яка також є забезпеченням тендерної пропозиції. Чи може учасник надати Банківську гарантію як забезпечення тендерної пропозиції?
Відповідь: На електоронному майданчику цієї закупівлі оголошено електронна гарантія, оскільки система не передбачає іншого. Тобто гарантія або відсутня, або електронна гарантія- це забезпечення виконання зобов’язань, при якому банк видає на прохання клієнта (принципала) письмове або електронне зобов’язання сплатити бенефіціару грошову суму при наданні ним вимоги про її сплату. Додається у пакеті документів на закупівлю.
тендерна документація
Дата подання: 18 жовтня 2018 09:51
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 17:06
Добрий день, у Вас підгружено дві ТД орієнтуватися потрібно на ту що зі змінами від 12.10.18, а та що від 10.10.2018 не дійсна ?
Відповідь: Так

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-10-000542-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Галицький Володимир Петрович, Код ЄДРПОУ:2810913212
Дата подання: 11 жовтня 2018 09:26
Щодо усунення дискримінаційних вимог
У оголошенні про закупівлю верхнього одягу присутні дискримінаційні вимоги, які замовник висуває з метою штучного обмеження кола учасників, що у кінцевому підсумку призведе до послаблення конкуренції та має вплив на неефектівність закупівлі.Так замовник вимагає для постачання КУРТОК у кількості 138 штук наявність СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ТРАНСПОРТУ у кількості 2ОДИНИЦЬ!!!!! Проходження медогляду, дезинфекції та іннше, що не стосується для перевезення промислових товарів"!!!!Навіщо учаснику мати дві одиниці СПЕЦ транспорту для перевезення такої незначної кількості курток?І чому взвгвлі замовник вимвгвє надання підтвердження наявності автоторанспорту якщо за умовами договору Замовник не оплачує окремо доставку довару, постачання здійснюється за рахунок коштів Постачальника, тому Постачальник на свій розсуд з метою економічної доцільності визначає спосіб доставки товару. Замовник повинен слідкувати за виконанням строків поставки та якістю продукції. Також Замовник вимагає надання довідки ЄДРПОУ. хоча надання такої довідки відмінено ще з 23.04.2014 Також це зазначено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України:
«У ході розгляду скарг Органом оскарження було виявлено, що замовники торгів у документації конкурсних торгів часто встановлюють вимоги стосовно необхідності надання учасниками довідки, витягу або виписки з ЄДРПОУ.
У той же час, за інформацією, яку Органу оскарження надала Державна служба статистики України, витяг та виписка з ЄДРПОУ не надаються, а надаються відомості.
Відомості з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених) даних – це перелік зазначених у Положенні про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, позицій щодо суб'єктів ЄДРПОУ, які надаються у довільній формі. Тобто форма надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених) даних чинним законодавством не встановлена.
Відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб'єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними щодо нього і не є правовстановлюючим документом.
Слід зазначити, що відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, з 23.04.2014 довідка з ЄДРПОУ також не видається.
Пропонуємо замовникам процедур закупівель звернути увагу на вказану вище інформацію під час складання документації конкурсних торгів з метою недопущення порушень процедур закупівель.(Джерело: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/printable_article/109443;jsessionid=4D88603B47EF16F4E7AC6D022CD0B256.app2)
Також Замовник вимагає наявність у учасника складських приміщень, при цьому договором не передбачається відповідального зберігання товару Постачальником.
Замовник вимагає надання наступних документів:складені Учасником податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за другий квартал 2018 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. ЗАМОВНИК не є органом, уповноваженим контролювати або перевіряти нарахування податків та зборів Учасників аукціону!!!!!
Таким чином, Оголошення про закпівлю мають низку дискримінаційних вимог та таких ,що штучно обмежують коло учасників. Вимагаю ерміново привести вимоги у відповідність до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 жовтня 2018 18:08
Внести зміни в Документацію допорогоої закупівлі із використанням електронної системи
в частині усунення дискримінаційних вимог.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2018 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕХОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 148 350,00
UAH з ПДВ
82 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД" 93 150,00
UAH з ПДВ
93 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2018 15:40
Пропозиція.pdf
22 жовтня 2018 15:40
Правила СК Смарт.pdf
22 жовтня 2018 15:40
Правила СК Смарт ЗМІНИ.pdf
22 жовтня 2018 15:40
Паспорт, код.pdf
22 жовтня 2018 15:40
Ліцензія Смарт pdf.pdf
22 жовтня 2018 15:40
Копія Єдиний податок.pdf
22 жовтня 2018 15:40
Дотримання строків.pdf
22 жовтня 2018 15:40
Выписка.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2018 17:36
Страховая гарантия.rar
22 жовтня 2018 17:36
цінова.pdf
22 жовтня 2018 17:36
УСТАНОВЧІ ТОВ.pdf
22 жовтня 2018 17:36
лист про сертиф..pdf
22 жовтня 2018 17:36
лист гарантія обміну.pdf
22 жовтня 2018 17:36
лист згода на оброб..pdf
22 жовтня 2018 17:36
КАТАЛОГ.pdf
22 жовтня 2018 17:36
довідка.pdf
22 жовтня 2018 17:36
довідка про тех.pdf
22 жовтня 2018 17:36
довіка ст17.pdf
22 жовтня 2018 17:36
деклар. відпов..pdf
22 жовтня 2018 17:36
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕХОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕХОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3210206572
Переможець 82 800,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 13:40

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2018 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕХОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3210206572
82 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір пальта.PDF укладений
09 листопада 2018 12:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 82 800,00
UAH з ПДВ