Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович 380442357105 kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2018 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2018 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2018 10:24 |
Оголошення на розробку ПКД на укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-001577 ● 4faa50447b41427f87bf498d2a660fdf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2018 18:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.11.2018 № 259
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.11.2018 № 259
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-11-15 19:06:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі проектних робіт по об'єкту: "Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-10-000243-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 71 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
З яких підстав комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" за наявності в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), Розділу "Будівельні роботи та поточний ремонт" обрав код предмета закупівлі 99999999-9 – "Не відображено в інших розділах" Єдиного закупівельного словника?
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-11-20 13:28:44
Пояснення на запит
Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» (надалі - КП «Київбудреконструкція») повідомляє наступне.
1. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що до робіт відноситься проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідних роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
При визначенні предмету закупівлі робіт наше підприємство керується Порядком визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Відповідно до розділу III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ від 25.12.2015 року (із змінами) (далі – Закон) за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Виходячи з терміну «роботи», визначеного пунктом 22 частини першої статті 1 Закону, та враховуючи те, що вартість проектних робіт буде входити до складу проектно-кошторисної документації на весь об’єкт будівництва, виконання проектних робіт по об’єкту є окремим предметом закупівлі та відноситься до робіт в розумінні Закону. Разом з тим, інформуємо, що лист Мінекономрозвитку від 25.11.2016 №3302-01/38216-06 містить роз’яснення щодо закупівлі робіт, у тому числі і щодо визначення предмета закупівлі робіт.
Оскільки основною назвою предмету закупівлі є Виконання проектних робіт, а назва об’єкту - "Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі" є конкретизацією по якому саме об’єкту будуть виконуватись проектні роботи, КП «Київбудреконструкція» не мало змоги визначити (обрати) відповідний код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, так як у Розділі 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» не має відповідного коду, що відповідав би найменуванню предмета закупівлі чи хоча б його опису.
У разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду, то Замовник має можливість обрати показник «99999999-9 – Не відображене в інших розділах». Отже, предмет закупівлі на виконання проектних робіт по об'єкту: "Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі" було визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та застосовано код CPV «99999999-9 – Не відображене в інших розділах» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
2. Виконання проектних робіт по об'єкту: "Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі" відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону відноситься до робіт, вартість закупівлі яких є меншою вартісної межі 1,5 млн. грн. у відповідності до частини 1 статті 2 Закону, то дана закупівля не потребує обов’язкового застосування Закону, а саме застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону.
Отже, оскільки вартість зазначеного предмету закупівлі «Виконання проектних робіт по об'єкту: "Будівництво комплексу інженерно-технічних протизсувних споруд, дренажних систем для укріплення схилу по вул. Лук'янівській, 46 у Шевченківському районі"» є меншою, ніж передбачена ч. 1 ст. 2 Закону, то керуючись статтею 4 Закону дана закупівля була внесена у зміни до Додатку до річного плану закупівель на 2018 рік та проведена допорогова закупівля через систему електронних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2018 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_3
RISK2-5
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська проектна група» |
1 488 733,13
UAH з ПДВ
|
1 488 733,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська проектна група» #34579051 |
Переможець |
1 488 733,13
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова угода №3 від 25.06.2019 до дог 336-ПР.pdf | зміни до договору |
25 червня 2019 10:13
|
додадкова угода 2 від 28.12.2018 вул. Лук'янівська, 46.pdf | зміни до договору |
25 січня 2019 14:51
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2018 до договору № 336-ПР від 30.10.2018.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 10:38
|
додаткова угода 1 від 11.12.2018 до дог 336-ПР вул. Лук'янівська, 46.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2018 11:20
|
договір № 336-ПР від 30.10.2018 вул. Лук'янівська, 46.pdf | укладений |
31 жовтня 2018 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 11.12.2018р., що додається |
Номер договору про закупівлю: | 336-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 336-ПР |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 28.12.2018р., що додається |
Номер договору про закупівлю: | 336-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 336-ПР |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткову угоду №2 розміщену в системі 29.12.2018 року вважати недійсною, у зв'язку з не уповноваженим підписантом зі сторони виконавця. Зміни до умов договору викладені у новій додатковій угоді № 2 від 28.12.2018 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 336-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 336-ПР |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 25.06.2019 р., що додається |
Номер договору про закупівлю: | 336-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 336-ПР |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |