Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Придбання комп’ютерного обладнання)
Очікувана вартість
75 702,00 UAH
UA-2018-10-09-002116-c cffdf57f6c79405f8df06734759e60d0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Панасенко

+380669538594 volnovaha_vllikarnya@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КЛПЗ "Волноваська районна лікарня №1""
Код ЄДРПОУ: 01112341
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваський р-н, м. Волноваха, Пров. Залізничний, 23
Контактна особа: Ірина Панасенко
+380669538594
volnovaha_vllikarnya@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2018 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 16:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 16:12
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 12:48
Очікувана вартість: 75 702,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 378,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Придбання комп’ютерного обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Придбання комп’ютерного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, провулок Залізничний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 16:53
Технічні_вимоги.pdf
09 жовтня 2018 16:53
Проект_договору.pdf
09 жовтня 2018 16:53
Форма_пропозиції.doc
09 жовтня 2018 16:53
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 09 жовтня 2018 22:56
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 11:52
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Ваше запитання. На торги допускаються аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі із технічнічними характеристиками не гірше, ніж викладені в тендерній документації.
Аналоги
Дата подання: 11 жовтня 2018 14:16
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 17:08
Чи можливо постачання товару з операційною системою відмінною від Linux, якщо ви зазначаєте, що можливі аналоги?
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Ваше запитання. На торги допускаються аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі із технічнічними характеристиками не гірше, ніж викладені в тендерній документації. Пропонуйте Ваш товар, тендерний комітет розглядатиме пропозиції, що будуть надані.
Умови
Дата подання: 11 жовтня 2018 14:19
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 17:04
Ви зазначаєте в оголошенні, що учасник повинен подати гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником Замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом п’яти робочих днів з дня визначення його переможцем електронної закупівлі за адресою: провулок Залізничний,23, м. Волноваха, 85700. З цього приводу питання: яким чином можна поставити товар протягом 5 робочих днів з дня визначення переможцем електронної закупівлі, якщо на той момент ще не буде укладений договір? У зв'язку з цим, просимо змінити умови закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо Вам за запитання. Згідно Оголошення до Тендерної документації, Учасник повинен надати згідно п.п. 5.12. Гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником Замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом п’яти робочих днів з дня визначення його переможцем електронної закупівлі за адресою: провулок Залізничний,23, м. Волноваха, 85700.
Тобто цей пунк має на увазі надання саме документів, які визначені вимогами тендерної документаці, а саме документів, що є вимогами пунктів 4 та 5 Оголошення. Що стосується конкретно поставки товару, то згідно п.п. 3.4. Строк поставки товарів: 7 (сім) робочих днів з дати підписання договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 64 487,00
UAH з ПДВ
64 487,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 70 900,00
UAH з ПДВ
70 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 73 999,00
UAH з ПДВ
73 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 12:33
Форма_пропозиції.pdf
19 жовтня 2018 12:33
Сертификаты GTL.rar
19 жовтня 2018 12:33
СервисЦентры.pdf
19 жовтня 2018 12:33
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
19 жовтня 2018 12:33
о несертификации.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2018 14:55
авт. лист.pdf
19 жовтня 2018 14:55
СЕС Philips.pdf
19 жовтня 2018 14:55
Лист-згода.pdf
19 жовтня 2018 14:55
Баланс 1 півріч 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 64 487,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 11:52

Документи

25 жовтня 2018 11:52
Електронний підпис
25 жовтня 2018 11:52
Комп_тех_2.jpg
25 жовтня 2018 11:52
Комп_тех_1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
64 487,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2018 11:52
Електронний підпис
25 жовтня 2018 11:52
Комп_тех_2.jpg
25 жовтня 2018 11:52
Комп_тех_1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 09:48
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 10:26
Договір#КО_1.pdf укладений
06 листопада 2018 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 64 487,00
UAH з ПДВ