Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція даху корпусу №4 Волинської обласної психіатричної лікарні №1 м. Луцька
Очікувана вартість
2 738 848,00 UAH
UA-2018-10-09-002093-c ● 31792d384eef4258b4c64f96603d39ed
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинська обласна психіатрична лікарня №1 м.Луцька |
Код ЄДРПОУ: | 05384318 |
Місцезнаходження: | 45601, Україна , Волинська обл., село Липини, ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 98 |
Контактна особа: |
Ройко Тетяна +380661183501 vopl111@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2018 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2018 14:31 |
Очікувана вартість: | 2 738 848,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 388,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Реконструкція даху корпусу №4 Волинської обласної психіатричної лікарні №1 м. Луцька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул.Теремнівська 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2018 14:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2018 14:27 |
Протокол №3 .doc | |
17 жовтня 2018 14:27 |
Тендерна документація .doc |
17 жовтня 2018 14:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 жовтня 2018 14:27 |
Протокол №3 .doc
|
|||
17 жовтня 2018 14:27 |
Тендерна документація .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо методики оцінки
Дата подання: 15 жовтня 2018 10:58
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 14:28
Умовами тендерної документації (пункт 1 Розділу V. “Оцінка тендерної пропозиції”) передбачена так звана бальна методика оцінки пропозицій, яка застосовувалася відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель”, що втратив чинність. Зазначена методика суперечить вимогам ч. 1 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”.
У зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині приведення її положень у відповідність до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесенні зміни до тендерної документації.
Щодо Рішення РНБО від 02.09.2015 року
Дата подання: 15 жовтня 2018 11:04
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 14:28
У пункті 3 розділу V тендерної документації міститься посилання на Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Однак вказане рішення було скасоване згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017.
Таким чином зазначені вище положення пункту 3 розділу V тендерної документації суперечать чинному законодавству .
У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її положень у відповідність до Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесенні зміни до тендерної документації.
Щодо істотних умов договору
Дата подання: 15 жовтня 2018 11:05
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 14:28
Пунктом 4 розділу “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації, крім іншого, передбачено, що “ Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
… 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі"
Зважаючи на те, що предметом закупівлі є роботи (а не товар), но включення у тендерну документацію зазначеного положення (щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків) не відповідає ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” і є неправомірним.
У зв'язку з цим просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства у цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесенні зміни до тендерної документації.
Незаконні вимоги щодо аналогічних договорів
Дата подання: 15 жовтня 2018 11:38
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 14:29
Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено необхідність подання учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповдіності кваліфікаційному критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів такого докмента як “ Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на виконання АНАЛОГІЧНИХ ПО ОБ’ЄМУ ТА СКЛАДНОСТІ РОБІТ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ із зазначенням замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації Учасник повинен надати копії аналогічних виконаних договорів (НЕ МЕНШЕ ДВОХ) .”
Зазначені вимоги суперечать чинному Закону України “Про публічні закупівлі” та містять дискримінаційні вимоги, пов’язані з невиправданими дискреційними повноваженнями замовника.
Так, відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ". (При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників наявності документально підтвердженого досвіду виконання двох і більше аналогічних договором, а також обмежуватися лише договорами з бюджетними установами чи лише за результатами здійснення процедур закупівель.
Таким чином вимога щодо надання документально підтвердженої інформації про досвід виконання не менше двох аналогічних договорів суперечить ч. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Крім того формулювання “ АНАЛОГІЧНИХ ПО ОБ’ЄМУ ТА СКЛАДНОСТІ РОБІТ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ” містить юридичну невизначеність, що дозволяє замовника довільно тлумачити та застосовувати зазначене положення тендерної документації, надаючи йому тим самим невиправдані дискреційні повноваження під час розгляду тендерної пропозиції учасника. А це, в свою чергу, є суттєвим корупціогенним фактором та свторює умови для порушення принципів, передбачених ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” роботи – це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Таким чином, будь які роботи, включаючи нове будівництво і капітальний ремонт, є аналогічним предметом закупівлі. Однак, як свідчить практика, абсолютно аналогічних за об’ємами робіт практично не існує, оскільки відхилення навіть на соту долю одиниці виміру певної роботи може тлумачитися як невідповідність вимогам щодо аналогічності. В свою чергу це може призвести до протиправного відхилення тендерної пропозиції учасника.
Крім того, в означеному положенні тендерної документації використовується оціночне поняття “аналогічний за складністю предмет закупівлі”. Дане поняття також може довільно тлумачитися замовником, що містить значні корупційні ризики під час проведення торгів.
Тендерна документація також не містить інформації про категорію складності об'єкта (I, ІІ, ІІ, ІV або V) за якою можна було б більш менш об’єктивно оцінювати складність предмета закупівлі. Водночас замовник чомусь не використовує поняття класу наслідків (відповідальності) об’єкта (СС1, СС2 або СС3), які віднедавна застосовуються у чинному законодавстві замість названих вище категорій складності.
При цьому відсутність чітких критеріїв належності договору до аналогічного дає широке поле для можливих зловживань та ухвалення тендерним комітетом протиправних рішень з відповідними наслідками
Виходячи з викладеного вище просимо внести зміни до тендерної документації в частині усунення з положень додатку 2 незаконних та корупціогенних вимог.
Одночасно пропонуємо пункт 2 додатку 2 викласти у такій редакції :
“ Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (договорів), із зазначенням замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон) – не менше одного. Для підтвердження вказаної інформації Учасник повинен надати копію кожного аналогічного договору, який зазначений у вказаній вище довідці. Аналогічним договором вважається договір підряду предметом якого є виконання робіт з будівництва нових, розширення, реконструкції, капітального ремонту та реставрації існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3”
Зауважимо, що запропонований нами мінімально допустимий клас наслідків (СС2) базується на інформації з висновку держекспертизи проектно-кошторисної документації, яка міститься у тендерній документації замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесенні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-09-002093-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 31 жовтня 2018 13:22
ВИМОГА!
Просимо надати відомості про підставу для відхилення нашої тендерної пропозиції, а також просимо вказати статтю та Закон яким ви керувалися при прийняті рішення, що зазначене в Протоколі № 4 від 31.10.2018року. Вимагаємо повідомити нас, яким чином і в який шлях ви отримали відомості є Єдиного Реєстру Досудових Розслідувань-доступ до якого є закритим, а інформація конфіденційною! Про вами згадане кримінальне провадження нам нічого не відомо! Будь-яких повідомлень від будь яких органів , щодо відкриття кримінального провадження нами- не отримувалося! Нагадуємо про те, що слідчі дії які проводяться є таємницею слідства-за розголошення яких передбачена кримінальна відповідальність! Тому у нас виникає підозра, що ви подаєте направдиві дані стосовно нашого Товариства! Вимагаємо терміново НАПИСАНЕ ВАМИ в Протоколі № 4 від 31.10.2018року. ПІДТВЕРДИТИ витягом з ЄРДР з інформацією про дане кримінальне провадження щодо нашого Товариства. В іншому випадку ВИМАГАЄМО скасувати Протокол № 4 від 31.10.2018року. та визнати нас Переможцем торгів. Оскільки такі дії тендерного комітету є протизаконними!!!Звертаємо вашу увагу, що ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачено відхилення тендерної пропозиції, з підстав- відкриття проти УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ кримінального провадження чи досудового слідства! Тому,не скасування вашого рішення про відхилення нашої пропозиції- буде оскаржене нами а АМКУ!!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2018 15:40
Подаємо витяг з ЄРДР з інформацією про кримінальне провадження щодо Вашого товариства.
Номер вимоги: UA-2018-10-09-002093-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 31 жовтня 2018 16:07
ВИМОГА
26 жовтня 2018 р. наша пропозиція була в статусі "Оцінка", тобто на розгляді- цікаво дізнатися, яким чином ви отримали витяг з ЄРДР від 18 жовтня 2018 року??? Тобто ви заінтересовані в тому, щоб відхилити Незаконно нашу пропозицію!!! ВИМАГАЄМО, пояснити згідно якої статті і якого закону ви відхилили нашу пропозицію??? І в якому Законі написано-що відкрите кримінальне провадження- це Вирок чи Рішення, яким доведено, що злочин таки скоєно??! Доводимо до вашого відома, що відкрити кримінальне провадження може будь-хто і будь-коли, це ще нічого не означає, оскільки факт злочина ніким не доведено! Вимагаємо, скасувати рішення про відхилення пропозиції, оскільки ви не маєте на це жодних законних підстав!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2018 10:14
Ваша вимога розглянута, рішення про відхиленя не скасовано.
Номер вимоги: UA-2018-10-09-002093-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 01 листопада 2018 20:31
ВИМАГАЮ ВІДПОВІДЬ НА ПОСТАВЛЕНЕ ЗАПИТАННЯ-ЧІТКУ!!!!!
26 жовтня 2018 р. наша пропозиція була в статусі "Оцінка", тобто на розгляді- цікаво дізнатися, яким чином ви отримали витяг з ЄРДР від 18 жовтня 2018 року??? Тобто ви заінтересовані в тому, щоб відхилити Незаконно нашу пропозицію!!! ВИМАГАЄМО, пояснити згідно якої статті і якого закону ви відхилили нашу пропозицію??? І в якому Законі написано-що відкрите кримінальне провадження- це Вирок чи Рішення, яким доведено, що злочин таки скоєно??! Доводимо до вашого відома, що відкрити кримінальне провадження може будь-хто і будь-коли, це ще нічого не означає, оскільки факт злочина ніким не доведено! Вимагаємо, скасувати рішення про відхилення пропозиції, оскільки ви не маєте на це жодних законних підстав!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2018 09:14
Вашу пропозицію відхилено відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-10-09-002093-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 02 листопада 2018 12:02
ВИМОГА!!!
СТАТТЯ 30, п.2 частини 1:
2) Переможець:
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
По-перше, наше Товаристо, не мало ще статусу Переможець! По-друге, стаття 17 не передбачає підставу для відхилення- відкрите кримінальне провадження проти учасника!!
Тому, ще раз вимагаємо-скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, оскільки Ви не має жодних Законних підстав вчиняти такі дії!!! В іншому випадку-нами буде подана скарга в АМКУ, з метою скасувати Ваше неправомірне рішення, це ми Вам обіцяємо!!!
Розгорнути
Згорнути
2) Переможець:
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
По-перше, наше Товаристо, не мало ще статусу Переможець! По-друге, стаття 17 не передбачає підставу для відхилення- відкрите кримінальне провадження проти учасника!!
Тому, ще раз вимагаємо-скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, оскільки Ви не має жодних Законних підстав вчиняти такі дії!!! В іншому випадку-нами буде подана скарга в АМКУ, з метою скасувати Ваше неправомірне рішення, це ми Вам обіцяємо!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2018 14:31
У випадку незгоди з рішенням замовника Ви вправі його оскаржити в установленому законом порядку
Номер вимоги: UA-2018-10-09-002093-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 02 листопада 2018 12:57
ВИМОГА!!!
ВИМАГАЄМО, скасувати рішення про визнання даного учасника Переможцем. В складі тендерної пропозиції, учасник подав відомість, що не планує залучати субпідрядні організації, проте реконструкція даху передбачає виконання робіт протипожежного призначення, вогнезазист дерев'яних конструкцій та блискавкозахист! В складі тендерної документації учасника відстутня діюча ліцензія на такий вид робіт, проте наявність її у виконавця таких робіт є Обов'язковою!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2018 14:39
Відповідно до розділу 3 п.7. тендерної документації "У разі закупівлі робіт Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субєкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлі (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт таких субпідрядників)". Переможець надав довідку № 170 від 24.10.2018 "Про субпідрядників" в якій зазначив що не планує залучати субпідрядників в обсязі більшому ніж 20 відсотків.
Номер вимоги: UA-2018-10-09-002093-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 02 листопада 2018 13:57
ВИМОГА!!!
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником:
Проте, ПП Дім Фасадів НЕ ПОДАВ
Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
Тому, його пропозиція повинна бути відхилена, з підстав не виконання умов тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Проте, ПП Дім Фасадів НЕ ПОДАВ
Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
Тому, його пропозиція повинна бути відхилена, з підстав не виконання умов тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2018 15:21
ПП Дім Фасадів ПОДАВ Розрахунок прибутку який знаходиться в папці договірна ціна
Номер вимоги: UA-2018-10-09-002093-c.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 02 листопада 2018 14:24
ВИМОГА!!!
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Аналогічним договором вважається договір підряду предметом якого є виконання робіт із будівництва нових, розширення, реконструкції, капітального ремонту та реставрації об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення із площею покрівлі не менше 1 тис.м2, класом наслідків (відповідальності) СС2
Учасник ПП Дім Фасадів жодним документом не підтвердив досвід виконання робіт із площею покрівлі не менше 1 тис.м2, ні Актами КБ-2, ні кошторисами ні договорами!!!! Тому, пропозиція Учасника підлягає відхиленню з підстав не підтвердження кваліфікаційних критеріїв!!!
Розгорнути
Згорнути
Аналогічним договором вважається договір підряду предметом якого є виконання робіт із будівництва нових, розширення, реконструкції, капітального ремонту та реставрації об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення із площею покрівлі не менше 1 тис.м2, класом наслідків (відповідальності) СС2
Учасник ПП Дім Фасадів жодним документом не підтвердив досвід виконання робіт із площею покрівлі не менше 1 тис.м2, ні Актами КБ-2, ні кошторисами ні договорами!!!! Тому, пропозиція Учасника підлягає відхиленню з підстав не підтвердження кваліфікаційних критеріїв!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 09:19
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір2. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно. Замовник в тендерній документації вимагав: «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (договорів), із зазначенням замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон) – не менше одного. Для підтвердження вказаної інформації Учасник повинен надати копію кожного аналогічного договору, який зазначений у вказаній вище довідці. Аналогічним договором вважається договір підряду, предметом якого є виконання робіт із будівництва нових, розширення, реконструкції, капітального ремонту та реставрації існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення із площею покрівлі не менше 1 тис.м2, класом наслідків (відповідальності) СС2». Закон про публічні закупівлі встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. ПП «ДІМ ФАСАДІВ» в своЇх кваліфікаційних документах надали три папки «Досвід виконання аналогічних договорів» і лист-пояснення, що папки поділені трьома частинами у зв»язку із неможливістю системи прозоро завантажити розмір файлу більше ніж 45МВ. В папці «Досвід виконання аналогічних договорів ч.1» міститься договір «ОСББ Гетьман2015» , який складається з двох частин(бюджетна і частина ОСББ), а також довідки (2 документа) КБ , а в папці «Досвід виконання аналогічних договорів ч.2» містяться всі додатки до даного договору (кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів).
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник вимагав Досвід виконання аналогічного договору, а не ідентичного, так як не існує ідентичних договорів. Об'єкт вивчення (явище, предмет, установка, схема чи пристрій), схожий (аналогічний) з певним об'єктом. Коли розв'язують техн. задачі, аналогія передбачає наявність певних однозначних співвідношень між характеристиками А.
В даному випадку наявні певні однозначні співвідношення між характеристиками, тобто аналогія.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник вимагав Досвід виконання аналогічного договору, а не ідентичного, так як не існує ідентичних договорів. Об'єкт вивчення (явище, предмет, установка, схема чи пристрій), схожий (аналогічний) з певним об'єктом. Коли розв'язують техн. задачі, аналогія передбачає наявність певних однозначних співвідношень між характеристиками А.
В даному випадку наявні певні однозначні співвідношення між характеристиками, тобто аналогія.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
2 447 846,40
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство " Дім Фасадів " |
2 531 775,37
UAH з ПДВ
|
2 401 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПМК-НОВА" |
2 682 851,10
UAH з ПДВ
|
2 682 851,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" |
2 731 614,00
UAH з ПДВ
|
2 731 614,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна" |
2 735 211,20
UAH з ПДВ
|
2 735 211,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41490407 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2018 12:51
|
Приватне підприємство " Дім Фасадів " #40640521 |
Переможець |
2 401 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2018 17:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 листопада 2018 16:29 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства |
Документи:
07 листопада 2018 16:29
|
Електронний підпис |
07 листопада 2018 16:28
|
протокол 6 .doc |