Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі для розміщення КУ ММР «Міський центр підтримки внутрішньо переміщених осіб та ветеранів АТО по пров. Кобера, 13А/8 у м. Миколаєві» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 919 244,00 UAH
UA-2018-10-09-001429-a 4aa17881f9f94c35a0090fc34407e3ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кутаєва Юлія Марківна

+380933799656 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Кутаєва Юлія Марківна
+380933799656
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2018 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2018 22:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2018 12:23
Очікувана вартість: 2 919 244,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 596,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі для розміщення КУ ММР «Міський центр підтримки внутрішньо переміщених осіб та ветеранів АТО по пров. Кобера, 13А/8 у м. Миколаєві» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пров. Кобера, 13А/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2018 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 17:15
Перелік документів.docx
09 жовтня 2018 17:15
Екс.звіт АТО.pdf
09 жовтня 2018 17:15
Додаток 5 Гарантії.docx
09 жовтня 2018 17:15
Договор 4 Проект договору.docx
09 жовтня 2018 17:15
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
09 жовтня 2018 17:15
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
09 жовтня 2018 17:15
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
09 жовтня 2018 17:15
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПГО "Центр виробничої практики інвалідів АТО "Літопис" 2 858 027,39
UAH з ПДВ
2 858 027,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ" 2 917 434,55
UAH з ПДВ
2 917 434,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2018 12:41
Електронний підпис
31 жовтня 2018 12:35
Лист-роз'яснення.pdf
31 жовтня 2018 12:35
Довідка МВС.pdf
31 жовтня 2018 12:35
Довідка з ЄДР корупц..pdf
31 жовтня 2018 12:35
Довідка ГУ ДФС.pdf
24 жовтня 2018 21:18
Електронний підпис
24 жовтня 2018 21:11
Витяг з ЄРДПОУ стр 3.pdf
24 жовтня 2018 21:11
Витяг з ЄРДПОУ стр7.pdf
24 жовтня 2018 21:11
Витяг з ЄРДПОУ стр6.pdf
24 жовтня 2018 21:11
Витяг з ЄРДПОУ стр5.pdf
24 жовтня 2018 21:11
Витяг з ЄРДПОУ стр4.pdf
24 жовтня 2018 21:11
Витяг з ЄРДПОУ стр1.pdf
24 жовтня 2018 21:11
Витяг з ЄРДПОУ стр 2.pdf
24 жовтня 2018 21:11
Ліцензія стр2.pdf
24 жовтня 2018 21:11
Ліцензія стр1.pdf
24 жовтня 2018 21:07
Електронний підпис
24 жовтня 2018 20:53
Устав Літопис.pdf
24 жовтня 2018 20:53
каток_свідоцтво2.pdf
24 жовтня 2018 20:53
каток_свідоцтво.pdf
24 жовтня 2018 20:53
каток_лист_згода.pdf
24 жовтня 2018 20:53
екскаватор_свідоцтво1.pdf
24 жовтня 2018 20:53
екскаватор_свідоцтво.pdf
24 жовтня 2018 20:53
екскаватор_лист_згода.pdf
24 жовтня 2018 20:53
довідка_машин.pdf
24 жовтня 2018 20:53
автокран_свідоцтво.pdf
24 жовтня 2018 20:53
автокран_лист_згода.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Проект договору.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Лист-гарантія.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Довідки ст.17 Закону.pdf
24 жовтня 2018 20:53
аналогічний_договір.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Розрахунки до ДЦ.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Пояснювальна записка.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Об'єктний кошторис.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Локальний кошторис.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Договірна ціна.pdf
24 жовтня 2018 20:53
відомость ресурсів.pdf
24 жовтня 2018 20:53
61.imd
24 жовтня 2018 20:53
Підписаний_G1018-4253-GL_tender.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Лицензия.pdf
24 жовтня 2018 20:53
Mirgorodsky_1853-K-O.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 19:39
Електронний підпис
24 жовтня 2018 19:36
Витяг_з_НДС.pdf
24 жовтня 2018 19:36
витяг.pdf
24 жовтня 2018 19:36
Виписка.pdf
24 жовтня 2018 19:36
27 Устав.pdf
24 жовтня 2018 19:36
26 лист-згода.jpeg
24 жовтня 2018 19:36
23 Відсут в реєстрі.jpeg
24 жовтня 2018 19:36
22 Відсут банкрутства.jpeg
24 жовтня 2018 19:36
21 відсут судимості.jpeg
24 жовтня 2018 19:36
20 відсут антиконкурен.jpeg
24 жовтня 2018 19:36
17 ліцензія, дозвіл.pdf
24 жовтня 2018 19:36
12 Довідка машини і мех.pdf
24 жовтня 2018 19:36
11 Лист-гарантія.jpeg
24 жовтня 2018 19:36
10 опр.pdf
24 жовтня 2018 19:36
9 ИВР.pdf
24 жовтня 2018 19:36
8 розрахунок 1-4.pdf
24 жовтня 2018 19:36
7 дц записка.pdf
24 жовтня 2018 19:36
6 дц.pdf
24 жовтня 2018 19:36
5 лс 9.pdf
24 жовтня 2018 19:36
4 Локальний кошторис.pdf
24 жовтня 2018 19:36
3 дц_ос.pdf
24 жовтня 2018 19:36
2 сср.pdf
24 жовтня 2018 19:36
1 тендерна пропозиція.jpeg
24 жовтня 2018 19:36
договор додатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПГО "Центр виробничої практики інвалідів АТО "Літопис"

ТОВ "СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПГО "Центр виробничої практики інвалідів АТО "Літопис"
#35287555
Переможець 2 858 027,39
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 15:29

Документи

26 жовтня 2018 15:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПГО "Центр виробничої практики інвалідів АТО "Літопис"
#35287555
2 858 027,39
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 15:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:14
ДУ 9 від 26.02.2020 до дог.6_АТО.PDF укладений
03 березня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 15:53
ДУ 9 від 26.02.2020 до дог.6_АТО.PDF зміни до договору
26 лютого 2020 15:49
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:08
ДУ 8 від 27.12.2019 АТО.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:07
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 16:49
ДУ 7 від 28.11.2019 до дог. 6 від 07.11.2018.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 16:47
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 13:05
ДУ 6 від 27.06.2019 до дог.6_АТО.PDF зміни до договору
27 червня 2019 12:55
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 15:10
ДУ 5 від 19.03.2019 до дог.6_АТО.PDF зміни до договору
20 березня 2019 14:30
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 12:11
ДУ 4 від 19.03.2019 до дог.6_АТО.PDF зміни до договору
20 березня 2019 12:08
Електронний підпис укладений
07 березня 2019 11:11
ДУ 3 від 07.03.2019 до дог.6_міський центр АТО.PDF зміни до договору
07 березня 2019 10:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 17:59
ДУ 2 від 28.12.18 до дог.6_Міський центр АТО.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 17:58
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 10:09
ДУ 1 від 12.12.2018 до дог.6.PDF зміни до договору
13 грудня 2018 10:07
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 14:12
Договір 6 від 07.11.2018_Міський центр АТО.PDF укладений
07 листопада 2018 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2018 р. на 764 088,18 грн. Внести зміни до п. 3.1. розділу 3 та викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 2 858 027,39 грн. (Два мільйони вісімсот п'ятдесят вісім тисяч двадцять сім гривень 39 копійок), у тому числі ПДВ 0,00грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2018 рік становить 351 736,65 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень. Договірна ціна є динамічною та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації» Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,4 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2018 рік на 293 156,81 грн.. Загальна сума договору складає 2 858 027,39 грн. Внести зміни у Додатки №1,2 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п.3.1 розділу 3, п.4.2 розділу 4, п.10.1. розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 858 027,39 грн. (два мiльйони вісімсот п’ятдесят вiсiм тисяч двадцять сім гривнi 39 копiйок) , в т.ч. ПДВ 0 грн та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору) в тому числі на 2019 рік 2 445 906,73 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. 4.2. Замовник перераховує платежі на поточний рахунок Підрядника в національній валюті України. Замовник може надати підряднику попередню оплату в розмірі, що не перевищує 50% вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців, відповідно до Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117. Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України у встановленому законодавством порядку. Підрядник може використовувати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування та обладнання, на попередню оплату субпідрядникам, на оплату будівельно-монтажних робіт згідно договору, сплати податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату протягом не більше трьох місяців після одержання попередньої оплати, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати. По закінченню терміну надання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум попередньої оплати. Ненадання Замовником попередньої оплати, не звільняє Підрядника від виконання п. 5.1.1 Договору. Розміри попередньої оплати та терміни її закриття в наступних роках визначаються додатковими угодами до даного договору, за наявності затверджених кошторисних призначень. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку із відкриттям небюджетного рахунка для зарахування попередньої оплати «Підрядника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 14 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ПІДРЯДНИК: ПГО «Центр виробничої практики інвалідів АТО «Літопис» адреса: 540553, м. Миколаїв вул. 3 Слобідська, 134, Код ЄДРПОУ 35277555 п/р 26005010029003 в ПАТ «А-БАНК», МФО 307770 н/р - 37122000702033 Державній казначейській службі України у м. Миколаєві миколаївської області МФО 820172 тел./факс: (0512) 67-41-43(44) 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додати п.7 до додаткової угоди № 3 від 07.03.19 та викласти його в наступні редакції: «7. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з несприятливими метеорологічними явищами на території м. Миколаєва, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі.»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.7 до додаткової угоди № 4 від 19.03.2019 та викласти його в наступні редакції: «7. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі.»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на підставі протоколу № 3 від «11» червня 2019 року Додаток № 4 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2019 рік 524 617,28 грн. 1.2. Внести зміни в п 3.1. розділу 3 та викласти його у наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 858 027,39 грн. (два мiльйони вісімсот п’ятдесят вiсiм тисяч двадцять сім гривнi 39 копiйок) , в т.ч. ПДВ 0 грн та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору) в тому числі на 2019 рік 1 921 289,45 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2019 на 26 846,31 грн.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2020 рік на 905 004,41 грн.; 1.2. Зменшити суму договору на 905 004,41 грн.; 1.3. Внести зміни в п 3.1. розділу 3 та викласти його у наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 953 022,98 грн. (один мiльйон дев’ятсот п’ятдесят три тисячі двадцять дві гривнi 98 копiйок), в т.ч. ПДВ 0 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (додаток №3 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції. 3. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 14 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р № UA498201720344251009100099423 ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 тел.53-31-22
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 953 022,98
UAH