Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуга з вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2018-10-09-000928-c 557ae56f4766464899b6bf11f95e4143
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретка Назар Володимирович

+38024754614 parkcurort@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК "КУРОРТНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 35722130
Місцезнаходження: Україна , Львівська обл., Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УПА, будинок 2
Контактна особа: Веретка Назар Володимирович
+38024754614
parkcurort@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
На підставі ст. 35 п 2. ЗУ «Про Публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедуру закупівлі. А саме враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин)на відповідному ринку,внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником,за відсутності при цьому альтернативи . Відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про відходи» суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення твердих побутових відходів на певній території , на якій знаходиться об’єкт утворення відходів. Згідно з положеннями статті 35-1 Закону України «Про відходи» збирання та перевезення відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами. Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту. Відповідно до п.4 Правил надання послуг з вивезення побутових відходів визначається на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Відповідно Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1173, на підставі рішення виконавчого комітету Трускавецької міської ради № 165 від 30.08.2018 р. про визначення юридичної особи, яка буде здійснювати збирання та перевезення побутових відходів на території міста Трускавець визнати ДП«Комунальник Плюс»ТзОВ «Комунальник 1» переможцем конкурсу на право вивезення побутових відходів на території міста Трускавець, укласти договір з ДП«Комунальник Плюс» ТзОВ «Комунальник 1» згідно протоколу №3-18 від 13 серпня 2018року на надання послуг з вивезення побутових відходів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2018 13:16
Оскарження наміру укласти договір: 20 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуга з вивезення твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 м3
послуга з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська обл., Трускавець, Героїв УПА,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

09 жовтня 2018 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Комунальник плюс" ТзОВ "Комунальник 1"
#35749110
Переможець 16 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 13:16

Документи

09 жовтня 2018 13:16
Електронний підпис
09 жовтня 2018 13:16
протокол 09.10.18.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2018 13:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Комунальник плюс" ТзОВ "Комунальник 1"
#35749110
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2018 13:16
Електронний підпис
09 жовтня 2018 13:16
протокол 09.10.18.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 22:03
дод.угода №17-12 (1).jpg зміни до договору
18 грудня 2018 22:03
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2018 19:30
дод.угода №1.від 12.11.18р (1).jpg зміни до договору
14 листопада 2018 19:30
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 12:24
договір 22-10.jpeg укладений
22 жовтня 2018 12:22
договір 22-10(2).jpeg укладений
22 жовтня 2018 12:22
договір 22-10(3).jpeg.jpeg укладений
22 жовтня 2018 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Стаття 36 п4 .пп1. ЗУ Про Публічні закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 22-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 22-10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Послуги на суму 11грн 52 коп. зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: 22-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 22-10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML