Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори
Очікувана вартість
2 650 000,00 UAH
UA-2018-10-09-000841-a a62c4eedfbdb49b59540aa67016720a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичкова Любов Андріївна

044 5283416 LSychkova@hq.eximb.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Сичкова Любов Андріївна
044 5283416
LSychkova@hq.eximb.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2018 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2018 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2018 14:20
Початок аукціону: 25 жовтня 2018 14:21
Очікувана вартість: 2 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 од.
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 14:17
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-09-000841-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КАБЛУЧКО ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3243116790
Дата подання: 10 жовтня 2018 13:34
Дискримінаційна вимога Замовника
Шановний Замовник, у п.17 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: "Копія авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару або копія сертифікату партнерства, чим підтверджується те, що учасник має право продажу на території України товару, що є предметом закупівлі." Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників , що не є виробниками, або офіційними представниками в Україні, і не мають змогу надати авторизаційний лист оскільки товар придбано не напряму у виробника чи його представника, а наприклад у трейдерської компанії, що не має статусу представника, але яка в свою чергу придбала товар у виробника. Відповідно такі учасники мають змогу запропонувати оригінальний товар відповідної якості, кількості та технічних характеристик за найбільш економічно вигідною ціною, а їх право на участь в торгах порушено. Також в додатку 4 в графі виробник зазначено:"Один із: Asus, Acer, Dell, LG, Samsung, Philips, НР".Постає логічне питання чому не Lenovo, TOSHIBA , або будь яка інша фірма виробник, еквівалент? Тим самим порушено Норми та принципи ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: Стаття 22, ч.2 "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку, чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ, або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"". Стаття 22, ч.4 "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників" Стаття 5, ч.3 "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників" Стаття 3, ч.1 "Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням." Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційні вимоги, та привести документацію у відповідність да закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 16:28
Звертаємо увагу, що АТ «Укрексімбанк» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на банк не розповсюджуються.
Відповідно до п. 1.9. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), суб’єкти, які не є замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконання робіт незалежно від суми закупівлі.
1) Що стосується зазначення у Тендерній документації, що затверджена рішенням Тендерного комітету АТ «Укрексімбанк» від 09.10.2018 (протокол № 02-63) (далі – Тендерна документація) конкретного виробника моніторів:
Відповідно до п. 6.4. зазначеного Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
Тобто, зазначення аналогу та/або еквіваленту у вимогах до предмету закупівлі є правом, а не обов’язком замовника.
У будь-якому випадку, вимоги технічного завдання Тендерної документації не є безальтернативними. У даному випадку, згідно з Тендерною документацією, виробником товару може бути один із: Asus, Acer, Dell, LG, Samsung, Philips, НР, що відповідає вимогам Порядку.
2) Щодо наявності у Тендерній документації дискримінаційної вимоги до учасників закупівель, у частині надання учасниками копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару або копії сертифікату партнерства (далі - Документ).
Вищевказаний Документ є складовою інформації про технічні та якісні характеристики товару, що надається у довільній формі від виробника товару (або його офіційного представництва на території України) та підтверджує, що учасник є офіційним партнером виробника і має право продажу товару, що є предметом закупівлі, на території України та можливість виконати умови поставки товару в частині обсягів, строків поставки оригінального обладнання, гарантійного обслуговування товару тощо.
АТ «Укрексімбанк», керуючись, зокрема, принципом максимальної економії та ефективності, який є одним із ключових принципів закупівель, під час закупівлі здійснює зважений підхід до формування технічних вимог до товару, що має призвести до закупівлі більш якісного товару та, в результаті надати більш високу ефективність закупівлі, а в тривалішому періоді часу й не зумовить надмірне витрачання АТ «Укрексімбанк» коштів внаслідок високих витрат під час експлуатації чи використання придбаного товару за нібито низькою ціною.
Наявність Документу надає гарантії поставки товару на умовах високого рівня інфляції та подальшого його сервісного обслуговування на території України. Окрім цього, це є підтвердженням легального ввозу товару на митну територію України та оригіналу товару.
Таким чином, з метою захисту інтересів АТ «Укрексімбанк» та отримання документального підтвердження, що товар є офіційним, легітимним у продажу і придбаний у належного постачальника з подальшою належною гарантією, АТ «Укрексімбанк» і вимагає Документ, який ніяким чином не встановлює дискримінацію до учасників.
Позиція АТ «Укрексімбанк» підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 24.09.2014 №1167-р/пк-ск.
3) Стосовно звинувачень у недотриманні АТ «Укрексімбанк» принципів здійснення закупівель.
Пропонуємо учаснику ознайомитися з Коментарями до законодавства України про публічні закупівлі проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (далі – Коментар), розміщених 06.02.2017 року у електронній системі закупівель ProZorro за посиланням: ... повний текст див. у Вкладенні.

Документи

12 жовтня 2018 16:28
ВИПИСКА.pdf
12 жовтня 2018 16:28
Вкладення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 2 402 400,00
UAH з ПДВ
2 243 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 2 507 520,00
UAH з ПДВ
2 268 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 2 604 960,00
UAH з ПДВ
2 348 340,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 2 509 998,00
UAH з ПДВ
2 401 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 2 645 492,40
UAH з ПДВ
2 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2018 18:43
Електронний підпис
23 жовтня 2018 18:41
Справки оригиналы.rar
23 жовтня 2018 18:41
Уставні документи.rar
23 жовтня 2018 18:41
Документи.rar
23 жовтня 2018 18:41
Гарантія.rar
23 жовтня 2018 18:41
Технічна частина.rar
23 жовтня 2018 18:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 12:51
Технічна спеціфікація.pdf
24 жовтня 2018 12:51
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 12:51
8. Копія Статуту.pdf
24 жовтня 2018 12:51
7. Довідка ст.9.pdf
24 жовтня 2018 12:50
3. Довідка по статті 6, 50.pdf
24 жовтня 2018 12:50
14. Копія свідоцтва ПДВ.pdf
24 жовтня 2018 12:50
Протокол НР.7Z
24 жовтня 2018 12:50
Наказ.7z
24 жовтня 2018 12:50
Лист для клієнтів.7z
24 жовтня 2018 12:50
Гарантія 98-17_263.7z
24 жовтня 2018 12:50
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

23 жовтня 2018 17:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 14:06
Рекомендаційний лист 3.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Рекомендаційний лист 2.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Рекомендаційний лист 1.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Копії договорів.7z
24 жовтня 2018 14:06
Банківська гарантія.7z
24 жовтня 2018 14:06
HP Сертификат.pdf
24 жовтня 2018 14:06
14 Витяг з ЄДР.pdf
24 жовтня 2018 14:06
11 Витяг з ЄДР.pdf
24 жовтня 2018 14:06
10 Довіреність.pdf
24 жовтня 2018 14:06
8 Статут компанії.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 13.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 12.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 9.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 7.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 6.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 5.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 4.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 3.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 2.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Довідка 1.pdf
24 жовтня 2018 14:06
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 2 243 280,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 11:42

Документи

30 жовтня 2018 11:42
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2018 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
2 243 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2018 11:42
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
08 листопада 2018 16:25