Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

KS-W-1-001-SH «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі комунального закладу "Кам’янська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради, що знаходиться за адресою м. Кам’янське, вул. Освітня, 12»
Очікувана вартість
4 404 803,79 UAH
UA-2018-10-09-000697-b 652391cda74d4109bf5c18fe98438fdd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Міщенко Роман Іванович

+380675922308 8573793@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України
Код ЄДРПОУ: 40446210
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., Київ, площа Лесі Українки,1
Контактна особа: Міщенко Роман Іванович
+380675922308
8573793@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2018 22:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 23:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 14:06
Очікувана вартість: 4 404 803,79 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 048,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Фінансування

Закупівля за кошти: Світовий Банк

Інформація про предмет закупівлі

Місце поставки товару: 51918, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вулиця Освітня, 12. Кількість: 1 робота; строк поставки товарів - До 30.04.2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі комунального закладу "Кам’янська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради, що знаходиться за адресою м. Кам’янське, вул. Освітня, 12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51918, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Освітня, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 11 жовтня 2018 09:49
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 23:12
п. 6 Запрошення до подачі цінових пропозицій KS-W-1-001-SH вимагається Підтвердження досвіду у виконанні не менше 3 аналогічних договорів на виконання робіт з капітального ремонту приміщень на аналогічну очікувану вартість або більшу суму по кожному договору, що пропонується для поставки протягом останніх 3 (трьох) років. Відповідно до Державних будівельних норм (далі - ДБН) у розумінні та тулмаченні терміну "кіпітальний ремонт" підпадають "Будівництво, реконструкція, реставрація", у звязку з чим вникає Питання№1: чи можна підтвердити досвід у виконанні аналогічних договорів на виконання робіт з Будівництва, реконструкції, реставрації приміщень ? Чи обов,язково предмет аналогічного договору повинен бути лише "капітальний ремонт" приміщень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! У відповідності до п.6 Запрошення бажаним є надання договорів на виконання робіт з капітального ремонту приміщень. В той же час надання договорів (на виконання робіт з будівництва, реконструкції, реставрації приміщень) перелічених Вами не буде вважатися порушенням і не призведе до відхилення цінової пропозиції.
Дескримінаційні умови закупівлі
Дата подання: 11 жовтня 2018 10:04
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 23:17
ст.16 Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" тобто 1 (одного!!!) аналогічного договору, у звязку з зазначеним вище та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції просимо внести зміни до ЗАПРОШЕННЯ ДО ПОДАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ № KS-W-1-001-SH (SH-Prozorro) , а саме до п.6 Запрошення яким вимагається Підтвердження досвіду у виконанні не менше 3 (три !!!) аналогічних договорів шляхом зміни дескримінаційних умов закупівлі - прибравши фразу "не менше 3" та замінивши словосполучення "аналогічного договору" на "аналогічній договір".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Дана закупівля здійснюється за рахунок коштів Світового банку, тому Замовник керується правилами і нормами Світового банку, а не національного законодавства. Посилання на норми і правила якими керується Замовник при проведенні даної закупівлі зазначені в Запрошенні. Тому дана вимога не є дискримінаційною.
Підтвердження досвіду у виконанні аналогічних договорів
Дата подання: 11 жовтня 2018 10:14
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 23:20
п. 6 Запрошення до подачі цінових пропозицій вимагається Підтвердження досвіду у виконанні не менше 3 аналогічних договорів на виконання робіт з капітального ремонту приміщень на аналогічну очікувану вартість або більшу суму по кожному договору, що пропонується для поставки протягом останніх 3 (трьох) років у формі таблиці. Питання №1: чи можна підтвердити досвід у виконанні аналогічного договора договором який виконується на теперішній час? якщо відповідь по Питанню №1 позитивна то Питання №2: який відсоток виконаних робіт повинен складати на момент подачі пропозиції для участі у закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! По першому питанню: Так такі договори будуть розглядатися. По другому питанню: Відсоток виконання такого договору повинен складати не менше 50%.
Опублікація технічного завдання у форматі .doc, .docx
Дата подання: 11 жовтня 2018 10:58
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 23:28
п.4 Розділу ІІ вимагається - Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що встановлені замовником у технічному завданні (Додатку 3 цієї документації). Додаток 3 Технічне завдання опубліковане у форматі pdf що не дає технічної змоги належним чином підписати та/або засвідчети технічне завданя підписом уповноваженої особи та фірмовому бланку. Враховучи зазначене, просимо Опублікувати технічне завдання у форматі .doc або .docx
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! На сьогодні є велика кількість програмних комплексів, які надають можливість переводити документи з одного формату в інший. Для отримання електронної версії примірника технічного завдання можна звернутися до приймальні КЗ Кам'янська МЛ №5 ДОР тел. 0661157390.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 11 жовтня 2018 14:31
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 23:32
Чи потрібно подавати в скалді цінової пропозиції ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності ?
Відповідь: Дякуємо за запитання! У разі якщо даний вид діяльності згідно національного законодавства підпадає під ліцензування, то подавати таку ліцензію потрібно.
Контактні телефони невідповідають
Дата подання: 11 жовтня 2018 14:37
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 23:35
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:З питань оформлення документів: Бригінець Яніна Миколаївна - Начальник Відділу бухгалтерського обліку та звітності – Головний бухгалтер, Україна, 01196, м. Київ, площа Лесі Українки, 1, тел. +38 (044)536-92-58, E-mail: brigin@mtot.gov.ua З технічних питань: Савін Віталій Альфредович, 51918, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вулиця Освітня, 12, тел. +380569506385; E-mail: hospital5buhg@gmail.com. ТЕЛЕФОНИ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ або НЕПРАЦЮЮТЬ!!! Зазначте реаліні номери контактних телефонів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Дійсно по телефону +380569506385 відбувся обрив кабелю, наразі фахівці займаються відновленням зв'язку. Тому можна звернутися до приймальні КЗ Кам'янська МЛ №5 ДОР за тел. 0661157390. Всі інші телефони працюють.
Продовження строку подання цінових пропозицій
Дата подання: 11 жовтня 2018 15:24
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 23:39
Відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. ВРАХОВУЮЧИ багаточислені звернення з питань порушень законодавства у сфері публічних закупівель, просимо усунути зазначені порушення шляхом внесення відповідних змін до Запрошення з послідуючим продовженням строку подання цінових пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Дана закупівля здійснюється за рахунок коштів Світового банку, тому Замовник керується правилами і нормами Світового банку, а не національного законодавства. Посилання на норми і правила якими керується Замовник при проведенні даної закупівлі зазначені в Запрошенні. Наразі питання продовження строку подачі пропозицій, розглядається.
Дескримінаційні та корупційні умови закупівлі
Дата подання: 12 жовтня 2018 11:05
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 20:19
п. 6 Додатку №1 Запрошення до подачі цінових пропозицій вимагається Підтвердження досвіду у виконанні не менше 3 аналогічних договорів на виконання робіт з капітального ремонту приміщень на аналогічну очікувану вартість або більшу суму по кожному договору, що пропонується для поставки протягом останніх 3 (трьох) років у формі таблиці. Тобто аналогічні договори повинні бути на 4404803,79 грн або більшу суму покожному договору. Такі дії Замовника свідчять про навмисне перешкоджання створенню конкурентного середовища у закупівлі, а також є проявам корупції у цій сфері, та унеможливлює розвиток добросовісної конкуренції за таких дискріменаційних умов. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до Запрошення до подачі цінових пропозицій шляхом виалення десримінаційної фрази "на аналогічну очікувану вартість або більшу суму по кожному договору". Дії та бездіяльність Замовника в особі відповідальної особи З питань оформлення документів: Бригінець Яніна Миколаївна - Начальник Відділу бухгалтерського обліку та звітності – Головний бухгалтер, Україна, 01196, м. Київ, площа Лесі Українки, 1, тел. +38 (044)536-92-58, E-mail: brigin@mtot.gov.ua та Міщенко Роман Іванович свідчять про порушення Антимонорольного законодавства України та унеможливлюють/обмежують участь потенційних виконавців робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Дана закупівля здійснюється за рахунок коштів Світового банку, тому Замовник керується правилами і нормами Світового банку, а не національного законодавства. Посилання на норми і правила якими керується Замовник при проведенні даної закупівлі зазначені в Запрошенні. Прохання спочатку ознайомитися з правилами Світового банку і потім робити відповідні висновки.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000306 ● ffee24cc2e2447e78f4107c3b15bcef5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.11.2018 № 259

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.11.2018 № 259


Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-15 18:56:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу «Кам’янська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради, що знаходиться за адресою м. Кам’янське, вул. Освітня, 12 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000697-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-19 19:41:21

Пояснення по запиту 2018-11-15 18:56:51 UA-M-2018-10-16-000306

Державна аудиторська служба України

Пояснення по запиту 2018-11-15 18:56:51
UA-M-2018-10-16-000306


Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (далі – МТОТ), розглянувши запит 2018-11-15 18:56:51 (UA-M-2018-10-16-000306) по закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу «Кам’янська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради, що знаходиться за адресою м. Кам’янське, вул. Освітня, 12 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000697-b) повідомляє наступне.
Україна, в особі МТОТ, отримала фінансову допомогу («Грант») (Порядковий номер проекту P158091) від Міжнародного банку реконструкції та розвитку / Міжнародної Асоціації розвитку («Світовий банк»), які діють у якості розпорядника грантових коштів різних «Донорів» в рамках Фонду Державного Розвитку Миру («ФДРМ») (ФДРМ Грант №TF0A3307) для виконання проекту з Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей (далі –цього гранту).
Всі закупівлі, які проводяться в рамках впровадження спільного зі Світовим банком проекту МТОТ: «Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей», зокрема субпроекту «Створення центру медичної реабілітації учасників бойових дій, зокрема, учасників АТО та інших пільгових груп на базі комунального закладу «Кам’янська міська лікарня №5» ДОР», здійснюються на підставі Угоди, укладеної між Україною та МБРР від 20 вересня 2016 року Грант № TF0А3307, з метою допомоги у фінансуванні проекту “Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей”, статті 6 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами), інших законодавчих актів, та відповідно до правил та процедур встановлених МБРР.
Світовий банк завершив процес проведення оцінки функціонування електронної системи публічних закупівель ProZorro в Україні.
Метою даного заходу було проведення оцінки функціонування електронної системи публічних закупівель у відповідності з вимогами Багатостороннього банку розвитку (ББР) щодо проведення електронних публічних закупівель (ЕДЗ) з використанням механізмів електронних реверсивних аукціонів (ЕРА). В результаті проведення оцінки, зроблено позитивний висновок щодо використання ProZorro за методами закупівель «Закупівлі у вільній торгівлі» (ЗВТ) та «Національні конкурсні торги» (НКТ), як це передбачено у «Правилах публічних закупівель за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР».
На основі оцінки сформульоване рішення Банку щодо можливості застосування системи ProZorro у процесі проведення закупівель в рамках фінансованих Банком операцій в Україні. Щодо цього, модуль ЕРА системи ProZorro може бути використаний за процедурою ЗВТ для проведення закупівель товарів, послуг та робіт, а також за процедурою НКТ для проведення закупівель товарів та робіт в Україні. Питання щодо використання системи ProZorro буде вирішуватися в кожному конкретному випадку і відображатися у відповідному проекті плану закупівель.
Відповідно до правил МБРР до допорогових закупівель відносяться закупівлі за кошти світового банку, порогові значення яких не перевищують:
- для товарів, вартістю нижче 100 тис. дол. США,
- робіт, вартістю нижче 200 тис. дол. США,
- послуг, вартістю нижче 100 тис. дол. США (юридичні/фізичні особи).
Метод «Закупівлі у вільній торгівлі» (ЗВТ) застосовується для проведення закупівлі товарів, які знаходяться у вільному продажу, товарів зі стандартною специфікацією або звичайних будівельних робіт у невеликих обсягах. Використання цього методу регулюється заздалегідь визначеними пороговими значеннями, обговореними та узгодженими в плані закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, зазначену допорогову закупівлю проведено за кошти світового банку, на підставі статті 6 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами) за процедурою Закупівлі у вільній торгівлі (ЗВТ) (Shopping (SH) - англійською мовою), як відображено в Плані закупівель, погодженому МБРР за їх процедурами (https://mtot.gov.ua/category/napryamki-diyalnosti/podolannya_naslidkiv_konfliktu/pidtrymka-gromad-yaki-zaznaly-negatyvnogo-vplyvu-vnaslidok-konfliktu/) з використанням системи ProZorro.



Державний секретар – Координатор Проекту C.Л. Злакоман


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_4

RISK2-6

RISK1-2_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс" 4 404 803,00
UAH з ПДВ
4 404 803,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ-БУДІВНИЦТВА" 4 404 803,75
UAH з ПДВ
4 404 803,75
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМРЕМСЕРВІС-РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ-БУДІВНИЦТВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс"
#40728553
Переможець 4 404 803,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс"
#40728553
4 404 803,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
д угода 2 Промсервіс Ресурс.PDF зміни до договору
07 травня 2019 23:01
KS-W-1-001-SH.PDF укладений
07 грудня 2018 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: KS-W-1-001-SH
Договір:
Номер додаткової угоди: KS-W-1-001-SH
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML