Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України |
Код ЄДРПОУ: | 40446210 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , м. Київ обл., Київ, площа Лесі Українки,1 |
Контактна особа: |
Міщенко Роман Іванович +380675922308 8573793@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2018 22:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2018 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2018 14:06 |
Очікувана вартість: | 4 404 803,79 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 048,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Фінансування
Закупівля за кошти: | Світовий Банк |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2018 20:35 |
Запрошення_до_подачі_цінових_пропозицій KS-W-1-001-SH_із_змінами.doc |
12 жовтня 2018 20:35 |
Додаток_3_тз KS-W-1-001-SH_із_змінами.pdf |
09 жовтня 2018 22:45 |
Пояснювальна_записка.doc |
09 жовтня 2018 22:45 |
ДОДАТОК 4_Цінова_пропозиція.doc |
09 жовтня 2018 22:45 |
ДОДАТОК 2_Проект_договору_KS-W-1-001-SH.doc |
09 жовтня 2018 22:45 |
ДОДАТОК 1_Перелік_документів_KS-W-1-001-SH.doc |
12 жовтня 2018 20:35 |
Запрошення_до_подачі_цінових_пропозицій KS-W-1-001-SH_із_змінами.doc
|
||
12 жовтня 2018 20:35 |
Додаток_3_тз KS-W-1-001-SH_із_змінами.pdf
|
||
09 жовтня 2018 22:45 |
Пояснювальна_записка.doc
|
||
09 жовтня 2018 22:45 |
ДОДАТОК 4_Цінова_пропозиція.doc
|
||
09 жовтня 2018 22:45 |
ДОДАТОК 2_Проект_договору_KS-W-1-001-SH.doc
|
||
09 жовтня 2018 22:45 |
ДОДАТОК 1_Перелік_документів_KS-W-1-001-SH.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-000306 ● ffee24cc2e2447e78f4107c3b15bcef5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2018 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.11.2018 № 259
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.11.2018 № 259
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-11-15 18:56:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу «Кам’янська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради, що знаходиться за адресою м. Кам’янське, вул. Освітня, 12 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000697-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-11-19 19:41:21
Пояснення по запиту 2018-11-15 18:56:51 UA-M-2018-10-16-000306
Державна аудиторська служба України
Пояснення по запиту 2018-11-15 18:56:51
UA-M-2018-10-16-000306
Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (далі – МТОТ), розглянувши запит 2018-11-15 18:56:51 (UA-M-2018-10-16-000306) по закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу «Кам’янська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради, що знаходиться за адресою м. Кам’янське, вул. Освітня, 12 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000697-b) повідомляє наступне.
Україна, в особі МТОТ, отримала фінансову допомогу («Грант») (Порядковий номер проекту P158091) від Міжнародного банку реконструкції та розвитку / Міжнародної Асоціації розвитку («Світовий банк»), які діють у якості розпорядника грантових коштів різних «Донорів» в рамках Фонду Державного Розвитку Миру («ФДРМ») (ФДРМ Грант №TF0A3307) для виконання проекту з Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей (далі –цього гранту).
Всі закупівлі, які проводяться в рамках впровадження спільного зі Світовим банком проекту МТОТ: «Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей», зокрема субпроекту «Створення центру медичної реабілітації учасників бойових дій, зокрема, учасників АТО та інших пільгових груп на базі комунального закладу «Кам’янська міська лікарня №5» ДОР», здійснюються на підставі Угоди, укладеної між Україною та МБРР від 20 вересня 2016 року Грант № TF0А3307, з метою допомоги у фінансуванні проекту “Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей”, статті 6 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами), інших законодавчих актів, та відповідно до правил та процедур встановлених МБРР.
Світовий банк завершив процес проведення оцінки функціонування електронної системи публічних закупівель ProZorro в Україні.
Метою даного заходу було проведення оцінки функціонування електронної системи публічних закупівель у відповідності з вимогами Багатостороннього банку розвитку (ББР) щодо проведення електронних публічних закупівель (ЕДЗ) з використанням механізмів електронних реверсивних аукціонів (ЕРА). В результаті проведення оцінки, зроблено позитивний висновок щодо використання ProZorro за методами закупівель «Закупівлі у вільній торгівлі» (ЗВТ) та «Національні конкурсні торги» (НКТ), як це передбачено у «Правилах публічних закупівель за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР».
На основі оцінки сформульоване рішення Банку щодо можливості застосування системи ProZorro у процесі проведення закупівель в рамках фінансованих Банком операцій в Україні. Щодо цього, модуль ЕРА системи ProZorro може бути використаний за процедурою ЗВТ для проведення закупівель товарів, послуг та робіт, а також за процедурою НКТ для проведення закупівель товарів та робіт в Україні. Питання щодо використання системи ProZorro буде вирішуватися в кожному конкретному випадку і відображатися у відповідному проекті плану закупівель.
Відповідно до правил МБРР до допорогових закупівель відносяться закупівлі за кошти світового банку, порогові значення яких не перевищують:
- для товарів, вартістю нижче 100 тис. дол. США,
- робіт, вартістю нижче 200 тис. дол. США,
- послуг, вартістю нижче 100 тис. дол. США (юридичні/фізичні особи).
Метод «Закупівлі у вільній торгівлі» (ЗВТ) застосовується для проведення закупівлі товарів, які знаходяться у вільному продажу, товарів зі стандартною специфікацією або звичайних будівельних робіт у невеликих обсягах. Використання цього методу регулюється заздалегідь визначеними пороговими значеннями, обговореними та узгодженими в плані закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, зазначену допорогову закупівлю проведено за кошти світового банку, на підставі статті 6 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами) за процедурою Закупівлі у вільній торгівлі (ЗВТ) (Shopping (SH) - англійською мовою), як відображено в Плані закупівель, погодженому МБРР за їх процедурами (https://mtot.gov.ua/category/napryamki-diyalnosti/podolannya_naslidkiv_konfliktu/pidtrymka-gromad-yaki-zaznaly-negatyvnogo-vplyvu-vnaslidok-konfliktu/) з використанням системи ProZorro.
Державний секретар – Координатор Проекту C.Л. Злакоман
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2018 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_4
RISK2-6
RISK1-2_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс" |
4 404 803,00
UAH з ПДВ
|
4 404 803,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ-БУДІВНИЦТВА" |
4 404 803,75
UAH з ПДВ
|
4 404 803,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промремсервіс-Ресурс" #40728553 |
Переможець |
4 404 803,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2018 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
д угода 2 Промсервіс Ресурс.PDF | зміни до договору |
07 травня 2019 23:01
|
KS-W-1-001-SH.PDF | укладений |
07 грудня 2018 17:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | KS-W-1-001-SH |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | KS-W-1-001-SH |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |