Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Європейська (на ділянці від будинку №2 до залізничного переїзду), м. Арциз Одеської області
Очікувана вартість
7 007 482,73 UAH
UA-2018-10-09-000691-a deed7657c2bf476da8eeafd0f424dfd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Путіна Олена

+380484531178 arsirada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АРЦИЗЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04057037
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська обл., Арциз, Одеська обл., Арцизький район, місто Арциз, ВУЛ. 28 ЧЕРВНЯ, будинок 95, корпус "А"
Контактна особа: Путіна Олена
+380484531178
arsirada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2018 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2018 15:34
Очікувана вартість: 7 007 482,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 037,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Європейська (на ділянці від будинку №2 до залізничного переїзду), м. Арциз Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Європейська (на ділянці від будинку №2 до залізничного переїзду), м. Арциз Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська обл., Арциз, Європейська (на ділянці від будинку №2 до залізничного переїзду)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2018 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 13:25
Тендерна документація (дорога) 2018 рік Арцизька міська рада.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-09-000691-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ), Код ЄДРПОУ:21034486
Дата подання: 05 листопада 2018 12:22
Не правомірне визнання переможця
Розглянувши документи, надані ТОВ «ЕНЕРГО-РОСТ» у складі тендерної пропозиції по об’єкту: «Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Європейська (на ділянці від будинку № 2 до залізничного переїзду), м. Арциз Одеської області (за кодом CPV за ДК 021:2015-45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг )», зроблено наступні висновки: розділом 5 п.2 Тендерної документації Замовника (Арцизька міська рада) вимагалось: “Ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами та доповненнями. Ціна пропозиції Учасника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку С ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил Визначення вартості будівництва»”
Відповідно до п.6.2.9 ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил Визначення вартості будівництва» при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів розмір прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. Відповідно до вимог п.6.3.2 (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3) розмір прибутку, якщо він планується, приймається з урахуванням усереднених показників, наведених у додатку Е, та обмежень, встановлених законодавством.
Отже, виходячи з вимог вищевказаних ДСТУ усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку по вищевказаному об’єкту повинен становити – 6.8 грн./люд.год. Всупереч вимог тендерної документації та вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правил Визначення вартості будівництва» ТОВ «ЕНЕРГО-РОСТ» надав у складі тендерної пропозиції Договірну ціну з помилковим показником для визначення розміру кошторисного прибутку – 2.71 грн./люд.год.
Враховуючи вищевказане вважаємо недопустимим прийняття пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО-РОСТ», яка не відповідає діючим державним нормам ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 та вимогам тендерної пропозиції Арцизької міської ради.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2018 14:21
протокол №74 від 08.11.2018р.
Номер вимоги: UA-2018-10-09-000691-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ), Код ЄДРПОУ:21034486
Дата подання: 12 листопада 2018 15:13
Не правомірне визнання переможця
Розглянувши протокол № 74 від 08.11.2018р. засідання тендерного комітету Арцизької міської ради ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «КВАРЦ» (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) повторно наголошує на невірності складення договірної ціни ТОВ «ЕНЕРГО-РОСТ».
Дійсно пропозиція ТОВ «ЕНЕРГО-РОСТ» є найбільш економічно вигідною, що відповідає ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Але, окрім цього відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Так п.3.3.2 тендерної документації вимагалось: розрахунок договірної ціни повинен бути розрахований відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахування змін та доповнень. Підрядником ТОВ «ЕНЕРГО-РОСТ» надано з порушенням вимог п.6.2.9 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, отже, враховуючи ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» ця пропозиція повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2018 12:47
протокол №76 від 13.11.2018р.

Документи

08 листопада 2018 14:21
протокол №74 від 08.11.2018р..pdf

Документи

13 листопада 2018 12:47
протокол №76 від 13.11.2018р..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вібро-Прес-Буд" 6 484 287,85
UAH з ПДВ
6 484 287,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО-РОСТ" 6 675 000,00
UAH з ПДВ
6 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) 6 977 352,00
UAH з ПДВ
6 977 352,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

05 листопада 2018 18:57
Електронний підпис
05 листопада 2018 18:56
ЕНЕРГО Пакет переможця.pdf
24 жовтня 2018 21:59
Електронний підпис
24 жовтня 2018 21:57
31. ЕНЕРГО Лист-згода.pdf
24 жовтня 2018 21:57
27. ЕНЕРГО Витяг з ЄДР.pdf
24 жовтня 2018 21:57
25. ЕНЕРГО Ліцензія.pdf
24 жовтня 2018 21:57
19. ЕНЕРГО Кошторис.pdf
24 жовтня 2018 21:57
13. ЕНЕРГО Витяг з ПДВ.pdf
24 жовтня 2018 21:57
12. ЕНЕРГО Статут.pdf
24 жовтня 2018 21:57
11. ЕНЕРГО Довідка Ст. 17.pdf
24 жовтня 2018 21:57
2. ЕНЕРГО Пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 14:21
Статут КВАРЦ.pdf
24 жовтня 2018 14:21
Проект договору.pdf
24 жовтня 2018 14:21
ліцензія Кварц.pdf
24 жовтня 2018 14:21
Витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2018 14:21
№88 Технічне завдання.pdf
24 жовтня 2018 14:21
№83-2 труд книжки.pdf
24 жовтня 2018 14:21
№83-1 Виписки з наказів.pdf
24 жовтня 2018 14:21
№81-2техпаспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вібро-Прес-Буд"

ТОВ "ЕНЕРГО-РОСТ"

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вібро-Прес-Буд"
#36466220
Відхилено 6 484 287,85
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 16:18
ТОВ "ЕНЕРГО-РОСТ"
#39917730
Переможець 6 675 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 14:25

Документи

30 жовтня 2018 16:18
Електронний підпис

Документи

02 листопада 2018 14:25
Електронний підпис
02 листопада 2018 14:25
протокол №71 від 02.11.2018р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2018 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО-РОСТ"
#39917730
6 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2018 14:25
Електронний підпис
02 листопада 2018 14:25
протокол №71 від 02.11.2018р..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 12:56
Додаткова угода №5 до договору №7 (2).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 12:56
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 14:45
Додаткова угода №4 до дог.№7 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 15:35
Додаткова угода №3до дог. №7 (1).pdf зміни до договору
19 вересня 2019 15:35
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 14:43
Додаткова угода № 2 до дог.№7 (1).pdf зміни до договору
09 вересня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 10:04
Додаткова угода №1 до дог.№7 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2019 10:04
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 13:49
Договір №7 від 15.11.2018р..pdf укладений
15 листопада 2018 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням фінансування (субвенції) змінюється "план фінансування об'єкту" та "календарний графік" та зміною банківських реквізітів(рахунки у ДКСУ).
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування та календарного графіку в залежності від реального фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів "Замовника" (відкриття рахунку у ДКСУ)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування та календарного графіку в залежності від реального фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): корегування плану фінансування та календарного графіку в залежності від фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 675 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 112 500,00 UAH)