Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200)
Очікувана вартість
157 500,00 UAH
UA-2018-10-09-000162-c 115a523648154aef868e698435ac7387
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіцула Наталія Володимирівна

+380433121759 nem_kz_hozgrup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Немирівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141414
Вебсайт: http://osvitanemirov.com.ua
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Некрасова, 9
Контактна особа: Кіцула Наталія Володимирівна
+380433121759
nem_kz_hozgrup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2018 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 09:37
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 09:37
Очікувана вартість: 157 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 т
суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, м. Немирів, пров. Некрасова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2018 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 09:34
Додаток 6.docx
09 жовтня 2018 09:34
Додаток 5.docx
09 жовтня 2018 09:34
Додаток 4 Проект договору.docx
09 жовтня 2018 09:34
Додаток 3.docx
09 жовтня 2018 09:33
Додаток 2.docx
09 жовтня 2018 09:33
Додаток 1.docx
09 жовтня 2018 09:33
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чому закуповується суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200) ?
Дата подання: 09 жовтня 2018 13:58
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 15:26
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вашого запитання (дата подання 09.10.2018 року, о 13:58 год.):"чому закуповується суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200)"....?" Відділ освіти Немирівської райдержадміністрації (надалі замовник ) повідомляє, що відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ГОСТ 19242-73 “Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков”, замовникам дозволено здійснювати закупівлі сумішей вугілля. При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками. Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад.
Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, запропонований Вами варіант визначення предмету закупівлі із застосуванням положення «еквівалент» до марки вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (не містить посилання на конкретну торговельну марку, тип, патент, джерело походження або виробника, тощо) призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників да дискримінації (ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля визначається якісними та технічними показниками, що притаманні виключно такій марці, отже тендерна пропозиція щодо марки вугілля, що має гірші якісні показники серед інших марок, матиме необгрунтовану в даному випадку перевагу в частині можливості формування мінімальної ціни тендерної пропозиції по відношенню до інших). Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних тендерних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Також об’єктивна та неупереджена оцінка не може бути здійснена щодо тендерних пропозицій, для яких згідно вимог Закону замовником встановлено єдиний критерій оцінки – ціну (постійно діючий ринок, тощо), та за умови що такі пропозиції відрізняються за якісними та іншими показниками запропонованого товару.
Предмет закупівлі визначено замовником згідно наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зокрема предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Отже, замовником визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри основного словника (09110000-3 - Тверде паливо), а також зазначено конкретну назву товару чи послуги (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200)). При цьому, конкретна назва товару визначена у відповідності до класифікації вугілля кам’яного, встановленої чинними державними стандартами.
Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Антимонопольний комітет України розглядав вже оскарження по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 09:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" 129 870,00
UAH з ПДВ
129 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 08:16
Електронний підпис
24 жовтня 2018 23:40
Файл - 7.pdf
24 жовтня 2018 23:40
Файл - 6.pdf
24 жовтня 2018 23:40
Файл - 5.pdf
24 жовтня 2018 23:40
Файл - 4.pdf
24 жовтня 2018 23:40
Файл - 3.pdf
24 жовтня 2018 23:40
Файл - 2.pdf
24 жовтня 2018 23:40
Файл - 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 жовтня 2018 09:37
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій