Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги доступу до онлайн-сервісів Медичної інформаційної системи (МІС), інші супутні послуги
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2018-10-08-002465-c 3480f585ad6749d0ae2a4d1f608f3d5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ніна савченко

+380939954692 nina_dp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча поліклініка №1" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05480619
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Пирогова, 15
Контактна особа: ніна савченко
+380939954692
nina_dp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2018 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2018 15:36
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги доступу до онлайн-сервісів Медичної інформаційної системи (МІС), інші супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Пирогова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2018 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 16:44
ДОГОВІР.doc
08 жовтня 2018 16:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо змісту закупівлі
Дата подання: 14 жовтня 2018 10:35
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 12:00
На поточний час в місті Чернігів проходять закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-04-002748-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-002465-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-02-001014-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-04-002633-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-04-000157-a Представлені в документації проекти договорів, специфікації, описи функціональності у всіх 5-ти закупівлях ідентичні з дрібними коригуваннями в залежності від типу закупівлі. На прикладі вже поданих документів закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-04-002633-c бачимо що регламент тестування програмного забезпечення в послідовностях та термінах збігається із послідовністю та назвами в інтерфейсі на скріншотах завантажених інструкцій програмного продукту ТОВ "МЕДСТАР СОЛЮШЕНС". Розділ “Вимоги до інформаційної та програмної сумісності” повністю збігається один в один з наведеними технологіями ТОВ "МЕДСТАР СОЛЮШЕНС". Є інші приклади, які можна знайти в prozorro для ідентифікації наведених вимог та переможця. Тому немає сумнівів що документація була розроблена на основі програмного продукту ТОВ "МЕДСТАР СОЛЮШЕНС". Технічна документація містить певні функціональні та технічні обмеження, які надають привід замовнику дискваліфікувати будь-яку іншу компанію, окрім ТОВ "МЕДСТАР СОЛЮШЕНС". Нам та іншим учасникам ринку нічого не було відомо про ці закупівлі і ніхто не звертався за консультаціями. Не зрозуміло чому було обрано саме цю програму та перелік її функціональності, яким чином ВСІ 5 (п'ять) закладів отримали однакову документацію для закупівель. Зі свого боку рекомендуємо відмінити закупівлю, провести консультації з іншими розробниками, розробити нові вимоги, та оголосити нову закупівлю. Питання: а) яким чином обрано що саме ці вимоги необхідні цим закладам б) чи були розглянуті інші продукти, архітектури та їх можливості, зроблений вибір архітектури та функцій (чи наявні протоколи рішень) в) а головне яким чином централізовано було прийнято рішення на ВСІ 5 закладів, та згідно яких зборів, внутрішніх домовленостей та протоколів виставлено однакову документацію під конкретну компанію? Відповіді необхідні для прийняття нами рішення щодо скарги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної документації розроблені на підставі аналізу потреб замовника та відомостей про аналогічні закупівлі, що розміщені для вільного перегляду у системі електронних закупівель Prozorro. Замовник не володіє інформацією, яка тендерна документація підготовлена іншими закладами охорони здоров’я м. Чернігова. Уся документація щодо організація закупівлі, вимоги до оприлюднення якої встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», розміщено в електронній системі закупівель. Оприлюднення Замовником інших внутрішніх документів чинним законодавством не передбачено. Також звертаємо увагу, що розроблення технічної документації на програмне забезпечення здійснюється його виробником, то ж компанія, яку Ви представляєте, не позбавлена можливості розробити технічну документацію, що буде відображати алгоритм тестування у послідовності та термінології, що містить Тендерна документація, за умови функціональної відповідності запропонованого Вами продукту. Питання щодо відповідності технологій ТОВ "МЕДСТАР СОЛЮШЕНС" та інших Учасників вимогам Розділу “Вимоги до інформаційної та програмної сумісності” буде оцінено під час відповідної стадії закупівлі.
Щодо необхідності зміни предмету закупівлі
Дата подання: 14 жовтня 2018 11:25
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 12:01
Описаний у вимогах функціонал дуже малий і малокорисних як для поліклінік, так і для лікарень, в яких заявлено закупівлі з аналогічними вимогами. Це мала частина від можливостей сучасних МІС. Є впевненість що він був обмежений штучно під поточні можливості конкретної компанії. Замовник повинен пам'ятати що у 2019 році починається реформа вторинки і обрання системи дуже важливе зараз для закладів. Зазначений у вимогах функціонал на ринку не має такої високої вартості у вигляді підписки. Наприклад, функціонал і модулі eHealth за погодженням асоціації eHealth і МОЗ зобов'язані бути безкоштовними на ринку. Модулі управління пацієнтопотоки з кабінетом пацієнта, деякими компаніями надаються безкоштовно чи умовно безкоштовно. Далі вже професійну медичну частину, управління медичним закладом з урахуванням протоколів лікування, DRG, складів, кадрів, зарплат, фінансів, страхування, закупівель, прогнозування надаються у вигляді підписки від 300 до 1000 гривень на місяць за робоче місце в залежності від функціональності, обсягу даних і місця розміщення бази даних (ваші сервери або сторонні). За заявлену вартість закупівлі можливо придбати необмежені терміном ліцензії із розгортанням окремої вашої бази на ваших чи орендованих серверах, навчанням та сучасною повною функціональністю МІС, а не підписку з малим набором функцій на 2 місяці, що виглядає як усвідомлена розтрата державних коштів. Але, навіть, з цією функціональністю інші компанії, окрім однієї не можуть прийняти участь, так як вимоги умови закупівлі не дозволяють це зробити та реалізувати проект законним шляхом. Чинне законодавство не дозволяє реалізовувати он-лайн МІС в повній мірі. Тільки розглядаються рішення щодо змін у законодавстві. Якщо потенційно закрити очі на деякі вимоги до он-лайн систем (а тим більше для тих, що оперують медичними даними) щодо адміністрування та володіння даними, юридичних вимог до оптичних мереж, до яких підключено заклад та інше, то з боку самої інформаційної системи для он-лайн доступу необхідні певні дозволи, які згідно офіційному інформаційному ресурсі Адміністрації Держспецзв’язку (http://195.78.68.84/dsszzi/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=288071&cat_id=44795&ctime=1522825383626) є тільки у компанії ІЛайф (Організаційно-технічне рішення на розгортання комплексної системи захисту інформації медичної інформаційної системи закладів охорони здоров'я). Також ОТР планує отримати ТОВ "МЕДСТАР СОЛЮШЕНС" (з їх слів). Навіть при наявності ОТР у МІС необхідно 1,5 - 2 місяці для отримання необхідної документації з боку закладу для можливості користування в он-лайн режимі, а це значить що офіційно заклад не зможе скористатися послугою підписки на 2 місяці за шалені гроші вже в цьому році і ці гроші просто будуть втрачені на рахунках переможця торгів. Навіть якщо буде пройдена ця процедура, то є інші технічні питання щодо комунікацій та каналів, які не дозволять законно без наслідків користуватися цими послугами. Рекомендуємо відмінити цю закупівлю, провести консультації та оголосити закупівлю по іншій моделі. Питання: Чи можна змінити предмет закупівлі виходячи з вищенаведеного? так я неможливо законно реалізувати зазначені послуги у зазначені терміни без серйозних наслідків для обох сторін. Ще є час для нової процедури.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наскільки зрозуміло з Вашого питання, на ринку України наявні пропозиції МІС з більшим функціоналом, ніж передбачено Тендерною документацією, та з меншою вартістю, ніж передбачено планом закупівлі. За таких обставин наявність у пропозиції Учасника даних про додатковий функціонал МІС (більший ніж у Тендерній документації) не буде підставою для відхилення пропозиції. Оскільки предметом закупівлі є МІС, наявність аналогічних продуктів з різним функціоналом та ціною не є підставою за зміни предмету закупівлі. Що стосується законності використання МІС, тендерна документація містить вимоги щодо підтвердження відповідності запропонованого продукту вимогам чинного законодавства у сфері захисту інформації.
Щодо терміну підписки та вимог Замовника до Виконавця
Дата подання: 14 жовтня 2018 12:34
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 12:01
Питання: 1. Чи планується продовження підписки в 2019 році і з якого місяця будуть виділені кошти? 2. Які права Замовник має на дані що зберігає на сервері Виконавця послуг, має право Замовник витребовувати вивантаження всіх даних при бажанні зміни Виконавця та перенесення даних до іншого виконавця чи перенесенні на свої системи у майбутньому? Чим це регламентовано? 3. Чи можуть у Виконавця зберігатися в тій самій базі, сервері данні і по іншим Замовникам, чим потенційно може бути надано іншим замовникам доступ до закритих даних поточного чи навпаки? 4. По закінченню терміну дії підписки 31.12.2018 виконавець має право відключити доступ до системи і до всіх даних замовника, стерти їх за несплату, наприклад? Чим це регламентовано? 5. Як захищений Замовник якщо виконавець збанкрутує та припинить надання послуг з цих, чи з інших, наприклад, технічних причин провайдерів на будь якій ланці? Яким чином планується не зупиняти діяльність закладу при відсутності сервісу від Виконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовник планує продовжити використання МІС у 2019 році. Остаточною інформацією про час, джерело фінансування, та ін. на закупівлю у 2019 році, Замовник на цей час не володіє.
2. Відповідні заклади охорони здоров’я є Володільцями даних, що оброблюються у МІС, з усіма правами та обов’язками відповідно до законодавства України.
3. Недопустимість незаконного доступу до закритих даних у МІС Виконавця повинна забезпечуватися наявною комплексною системою захисту інформації, відповідність якої повинна підтверджуватися у спосіб, передбачений чинним законодавством. Такі вимоги містяться в тендерній документації.
4. У тендерній документації не передбачено право виконавця знищувати дані.
5. Виконання виконавцем зобов’язань з надання послуг забезпечується відповідним розділом договору, в якому передбачені санкції за неякісне надання послуг.
Щодо безпеки
Дата подання: 14 жовтня 2018 16:56
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 12:02
Для забезпечення захисту персональних і медичних даних при запропонованій замовником архітектурі необхідно, як мінімум наявність у Виконавця : - Зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв’язку (визначеного Наказом 93) Організаційно-технічного рішення на розгортання типової складової КСЗІ (без чого, в принципі не є можливим підтвердити відповідність КСЗІ ); - Зареєстрованого в Адміністрації Держспецзв’язку Атестату відповідності МІС, Експертного висновку до нього (який є невід’ємною частиною Атестату). На офіційному інформаційному ресурсі Адміністрації Держспецзв’язку (http://195.78.68.84/dsszzi/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=288071&cat_id=44795&ctime=1522825383626) – Організаційно-технічне рішення на розгортання типової складової КСЗІ в ІТС та експертний висновок є тільки у компанії ІЛайф. Також є важливим зміст експертного висновку, у якому зазначається на яку саме функціональність від надан. Тобто він може бути наданим лише на декілька функцій, які зазначено у вимогах Замовника, а на інші - ні. І тоді буде неможливо побудувати КСЗІ з використанням цих документів. Питання: Яким чином буде перевірятися відповідність пункту "10.2 Персональні дані повинні оброблятися у МІС із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю." у контексті запропонованої замовником архітектури. 1. Чи будуть вимагатися підтвердження наявності 3х документів: ОТР, атестату, висновку? 2. Чи буде замовник вимагати перевіряти відповідність детальної документації атестату та висновку заявленій у вимогах функціональності (навіть якщо Виконавець посилається на конфіденційність цих даних)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не є компетентним органом в сфері захисту інформації і тому не має можливості і повноважень перевірити відповідність МІС вимогам чинного законодавства у вказаній сфері. Тендерною документацією вимагається, що «Персональні дані повинні оброблятися у МІС із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю». Документом, що підтверджує застосування та відповідність КСЗІ, може бути зареєстрований у Держспецзв’язку Атестат відповідності на відповідну МІС. Відомості, що містяться у Атестаті, не віднесено законодавством до конфіденційної інформації, то ж у Учасника немає підстав для відмови у наданні такого Атестату у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-08-002465-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 16 листопада 2018 15:04
Скарга до АМКУ на дії Замовника
Скарга до АМКУ на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2018 12:25
Рішення від 20.11.2018 № 11813.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 12:25
Рішення від 04.12.2018 № 12391.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2018 19:47

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 15:04
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

04 грудня 2018 09:53
лист.pdf

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2018 12:25
Рішення від 20.11.2018 № 11813.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Юа 229 000,00
UAH з ПДВ
229 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медстар Солюшенс" 255 474,00
UAH з ПДВ
255 474,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Здоров'я 24" 318 000,00
UAH з ПДВ
318 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2018 15:27
Електронний підпис
24 жовтня 2018 14:59
23.Відгуки.pdf
24 жовтня 2018 14:58
11. Проект Договору.pdf
24 жовтня 2018 14:58
5. Статут.pdf
24 жовтня 2018 14:58
3.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2018 14:58
2.Виписка_з ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2018 14:58
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 листопада 2018 15:17
Електронний підпис
07 листопада 2018 15:16
Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2018 15:16
судимость Иванкин.pdf
24 жовтня 2018 15:06
Електронний підпис
24 жовтня 2018 15:04
5.9 висновок сертиф ЗЗІ.pdf
24 жовтня 2018 15:04
5.8 Атестат КСЗИ.pdf
24 жовтня 2018 15:04
2.1 Дипломи.pdf
24 жовтня 2018 15:04
1.1 МТБ офіс.pdf
24 жовтня 2018 15:04
1.6 МТБ ЗЗІ.pdf
24 жовтня 2018 15:04
2.2 Переклад диплом.pdf
24 жовтня 2018 15:04
1 довідка МТБ.pdf
24 жовтня 2018 15:04
1.4 МТБ МЕ.pdf
24 жовтня 2018 15:04
1.8 висновок сертиф ЗЗІ.pdf
24 жовтня 2018 15:04
1.5 МТБ сервер.pdf
24 жовтня 2018 15:04
1.7 Атестат КСЗИ.pdf
24 жовтня 2018 15:04
1.3 МТБ ПК.pdf
24 жовтня 2018 15:04
27 Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 15:04
32 проект Договор.pdf
24 жовтня 2018 15:04
6.3 Статут.pdf
24 жовтня 2018 15:03
21. Паспорт.pdf
24 жовтня 2018 15:03
14.2. Ліцензія РИМС.pdf
24 жовтня 2018 15:03
16.2 договор на ЗЗІ.pdf
24 жовтня 2018 15:03
14.1 Ліцензія е-рецепт.pdf
24 жовтня 2018 15:03
31 ЕДРПОУ.pdf
24 жовтня 2018 15:03
28 Гарант. лист бюджет.pdf
24 жовтня 2018 15:03
15.2 Автор РИМС.pdf
24 жовтня 2018 15:03
15.1 Автор е-рецепт.pdf
24 жовтня 2018 15:03
22. ИНН Иванкин.pdf
24 жовтня 2018 15:03
6.1 Наказ вик.директор.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 10:43
Електронний підпис
24 жовтня 2018 10:38
ст 16.PDF
24 жовтня 2018 10:38
Аналогічний договір 1.PDF
24 жовтня 2018 10:38
Аналогічний договір 2.PDF
24 жовтня 2018 10:38
статут заверенный.PDF
24 жовтня 2018 10:38
ст 17.PDF
24 жовтня 2018 10:38
Реєстрація авторства.pdf
24 жовтня 2018 10:38
протокол.PDF
24 жовтня 2018 10:38
паспорт.PDF
24 жовтня 2018 10:38
Лицензия Рижий.zip
24 жовтня 2018 10:38
документи.PDF
24 жовтня 2018 10:38
Дов. Рижий.zip
24 жовтня 2018 10:38
наказ.pdf
24 жовтня 2018 10:38
Диплом 2.pdf
24 жовтня 2018 10:38
витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2018 10:38
Відгук 1.PDF
24 жовтня 2018 10:38
БГ 6633 ТОВ Здоровя.zip
24 жовтня 2018 10:38
відгук 2.PDF
24 жовтня 2018 10:38
Диплом 1.jpg
24 жовтня 2018 10:38
ЄДРПОУ 2.pdf
24 жовтня 2018 10:38
ЄДРПОУ 1.pdf
24 жовтня 2018 10:38
технічна частина.pdf
24 жовтня 2018 10:38
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хелсі Юа

ТОВ "Медстар Солюшенс"

ТОВ "Здоров'я 24"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хелсі Юа
#40436197
Відхилено 229 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 17:08
ТОВ "Медстар Солюшенс"
#36625942
Переможець 255 474,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 15:04

Документи

31 жовтня 2018 17:08
Електронний підпис
31 жовтня 2018 16:51
Untitled.FR11.pdf

Документи

06 листопада 2018 15:04
Електронний підпис
06 листопада 2018 14:58
протокол №40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2018 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медстар Солюшенс"
#36625942
255 474,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2018 15:04
Електронний підпис
06 листопада 2018 14:58
протокол №40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:37
звіт про виконання.pdf укладений
02 січня 2019 11:36
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 17:30
479.pdf укладений
10 грудня 2018 17:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 255 474,00
UAH з ПДВ