Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
631 600,00 UAH
UA-2018-10-08-001860-c ● 4c1b66ee8bcd468b982ea9d8df639ebf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ЕКОЛОГІЧНА ІНСПЕКЦІЯ ПОЛІСЬКОГО ОКРУГУ |
Код ЄДРПОУ: | 42163803 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Леха Качинського, 12-А |
Контактна особа: |
Ганна Акулова +380976454933 annetdeibuh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2018 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2018 13:11 |
Очікувана вартість: | 631 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 158,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штука
персональні комп'ютери (десктопи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Леха Качинського, 12 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 листопада 2018
—
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2018 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2018 15:13 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-08-001860-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Скоркіна М.В., Код ЄДРПОУ:2332003543
Дата подання: 02 листопада 2018 15:39
Невідповідність технічним вимогам
Доброго дня.
Звертаємо увагу тендерного комітету, на невідповідність товару запропонованого ТзОВ ТКК ФРАЙ вимогам Замовника.
Так у формі № 2 до додатку №2 вказано монітор BENQ GW2270 Black який має матрицю типу VA що вказано на сайті виробника https://www.benq.com/en/monitor/stylish/gw2270h/specifications.html, та одного з українських дистриб'ютерів.
https://hard.rozetka.com.ua/benq_gw2270h/p5378702/
В той же час в додатку №2 тендерної документації чітко вказано тип матриці IPS.
Це грубе порушення умов тендеру і надання учасником неправдивих даних.
Також звертаємоувагу тендерного комітету, що вся сертифікація наданавід ТБ Конрад, в тей час як цінова пропозиція і документи подані від ТзОв ТКК Фрай.
Яке відношення має ТБ Конрад до ТзОВ ТКК ФРАЙ нам взагалі не зрозуміло. Ваважати сертифікати дійсними в такомму випадку не допустимо.
Згідно пункту4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" пропозиція ТОВ ККТ ФРАЙ не відповідає вимогам тендерної документації, а її визнання як переможця є порушенням законодавства.
Також Замовник зобов'язаний відхилити дану пропозицію згідно Розділу 5 пункту 3, 1 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу тендерного комітету, на невідповідність товару запропонованого ТзОВ ТКК ФРАЙ вимогам Замовника.
Так у формі № 2 до додатку №2 вказано монітор BENQ GW2270 Black який має матрицю типу VA що вказано на сайті виробника https://www.benq.com/en/monitor/stylish/gw2270h/specifications.html, та одного з українських дистриб'ютерів.
https://hard.rozetka.com.ua/benq_gw2270h/p5378702/
В той же час в додатку №2 тендерної документації чітко вказано тип матриці IPS.
Це грубе порушення умов тендеру і надання учасником неправдивих даних.
Також звертаємоувагу тендерного комітету, що вся сертифікація наданавід ТБ Конрад, в тей час як цінова пропозиція і документи подані від ТзОв ТКК Фрай.
Яке відношення має ТБ Конрад до ТзОВ ТКК ФРАЙ нам взагалі не зрозуміло. Ваважати сертифікати дійсними в такомму випадку не допустимо.
Згідно пункту4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" пропозиція ТОВ ККТ ФРАЙ не відповідає вимогам тендерної документації, а її визнання як переможця є порушенням законодавства.
Також Замовник зобов'язаний відхилити дану пропозицію згідно Розділу 5 пункту 3, 1 тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 09:59
Згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація Замовника не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно має бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вислів «або еквівалент».
За своїми технічними властивостями матриці з технологією VA не поступаються матрицям з технологією IPS, тому підходять до офісного використання.
Стосовно сертифікатів якості вимог, що учасник повинен пропонувати обладнання власного виробництва в Тендерній документації не висувалося. Тому Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-консалтингова компанія «Фрай» надав сертифікати, надані виробником системних блоків, а саме Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий будинок «Конрад».
Відповідь ухвалена тендерним комітетом Державної екологічної інспекції Поліського округу Протоколом №9 від 7 листопада 2018 року
За своїми технічними властивостями матриці з технологією VA не поступаються матрицям з технологією IPS, тому підходять до офісного використання.
Стосовно сертифікатів якості вимог, що учасник повинен пропонувати обладнання власного виробництва в Тендерній документації не висувалося. Тому Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-консалтингова компанія «Фрай» надав сертифікати, надані виробником системних блоків, а саме Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий будинок «Конрад».
Відповідь ухвалена тендерним комітетом Державної екологічної інспекції Поліського округу Протоколом №9 від 7 листопада 2018 року
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Іваненко Володимир Віталійович |
554 400,00
UAH з ПДВ
|
541 194,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Скоркіна М.В. |
621 600,00
UAH з ПДВ
|
541 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
595 035,00
UAH з ПДВ
|
574 441,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Павловська Світлана |
627 984,00
UAH з ПДВ
|
574 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
622 818,00
UAH з ПДВ
|
611 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
628 992,00
UAH з ПДВ
|
625 834,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Іваненко Володимир Віталійович #2775410610 |
Відхилено |
541 194,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 18:48
|
ФОП Скоркіна М.В. #2332003543 |
Відхилено |
541 200,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 18:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Переможець |
574 441,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2018 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 09:00
|
звіт тендер.docx | укладений |
28 грудня 2018 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2018 16:26
|
№4.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2018 16:23
|
№3.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2018 16:23
|
№2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2018 16:23
|
№1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2018 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2018 16:00
|
Дод.угода1 Фрай.PDF | зміни до договору |
26 листопада 2018 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2018 14:49
|
Договір про закупівлю.PDF | укладений |
13 листопада 2018 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для прискорення поставки, на підставі пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», замінено номенклатуру позиції товару, а саме: Процесор INTEL Pentium G4500 (BX80662G4500) на Процесор Intel Pentium G4560 (BX80677G4560), Модуль пам’яті для комп’ютера DDR4 8GB 2400 MHz eXceleram (E40824A) на Модуль пам’яті для комп’ютера DDR4 8GB 2400 MHz eXceleram (E408247A), Мишка GEMIX GM110 black USB на Мишка 2E-MF102UB black USB |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з відсутністю позиції товару на ринку та для прискорення поставки залишку товару в кількості 11 комплектів проведена заміна материнської плати MSI H110M PRO-VH на материнська плата GIGABYTE GA-H110M-H, що є товаром з покращеними характеристиками, при заміні товару сума договору не зміниться. |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |