Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
631 600,00 UAH
UA-2018-10-08-001860-c 4c1b66ee8bcd468b982ea9d8df639ebf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Акулова

+380976454933 annetdeibuh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ЕКОЛОГІЧНА ІНСПЕКЦІЯ ПОЛІСЬКОГО ОКРУГУ
Код ЄДРПОУ: 42163803
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Леха Качинського, 12-А
Контактна особа: Ганна Акулова
+380976454933
annetdeibuh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2018 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2018 11:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2018 13:11
Очікувана вартість: 631 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 158,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штука
персональні комп'ютери (десктопи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Леха Качинського, 12 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2018 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 15:13
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-08-001860-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Скоркіна М.В., Код ЄДРПОУ:2332003543
Дата подання: 02 листопада 2018 15:39
Невідповідність технічним вимогам
Доброго дня.
Звертаємо увагу тендерного комітету, на невідповідність товару запропонованого ТзОВ ТКК ФРАЙ вимогам Замовника.
Так у формі № 2 до додатку №2 вказано монітор BENQ GW2270 Black який має матрицю типу VA що вказано на сайті виробника https://www.benq.com/en/monitor/stylish/gw2270h/specifications.html, та одного з українських дистриб'ютерів.
https://hard.rozetka.com.ua/benq_gw2270h/p5378702/
В той же час в додатку №2 тендерної документації чітко вказано тип матриці IPS.
Це грубе порушення умов тендеру і надання учасником неправдивих даних.
Також звертаємоувагу тендерного комітету, що вся сертифікація наданавід ТБ Конрад, в тей час як цінова пропозиція і документи подані від ТзОв ТКК Фрай.
Яке відношення має ТБ Конрад до ТзОВ ТКК ФРАЙ нам взагалі не зрозуміло. Ваважати сертифікати дійсними в такомму випадку не допустимо.
Згідно пункту4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" пропозиція ТОВ ККТ ФРАЙ не відповідає вимогам тендерної документації, а її визнання як переможця є порушенням законодавства.
Також Замовник зобов'язаний відхилити дану пропозицію згідно Розділу 5 пункту 3, 1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 09:59
Згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація Замовника не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно має бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вислів «або еквівалент».
За своїми технічними властивостями матриці з технологією VA не поступаються матрицям з технологією IPS, тому підходять до офісного використання.
Стосовно сертифікатів якості вимог, що учасник повинен пропонувати обладнання власного виробництва в Тендерній документації не висувалося. Тому Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-консалтингова компанія «Фрай» надав сертифікати, надані виробником системних блоків, а саме Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий будинок «Конрад».
Відповідь ухвалена тендерним комітетом Державної екологічної інспекції Поліського округу Протоколом №9 від 7 листопада 2018 року

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іваненко Володимир Віталійович 554 400,00
UAH з ПДВ
541 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скоркіна М.В. 621 600,00
UAH з ПДВ
541 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 595 035,00
UAH з ПДВ
574 441,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Павловська Світлана 627 984,00
UAH з ПДВ
574 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 622 818,00
UAH з ПДВ
611 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 628 992,00
UAH з ПДВ
625 834,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2018 09:57
ЦіноваПропозиція.pdf
24 жовтня 2018 09:57
Сертифікація.pdf
24 жовтня 2018 09:57
Листи.pdf
24 жовтня 2018 09:57
Кваліфікація.pdf
24 жовтня 2018 09:57
Договори.pdf

Публічні документи

01 листопада 2018 13:23
Електронний підпис
01 листопада 2018 13:18
Довідка МВС Кравченко О.Б..pdf
01 листопада 2018 13:18
Довідка з податкової.pdf
30 жовтня 2018 17:58
Електронний підпис
24 жовтня 2018 10:09
Електронний підпис
24 жовтня 2018 09:53
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 09:53
Статут ТОВ ТКК Фрай.pdf
24 жовтня 2018 09:53
Витяг ПДВ ТОВ ТКК Фрай.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 00:57
Електронний підпис
24 жовтня 2018 00:55
проект договору.pdf
24 жовтня 2018 00:55
наказ на директора.pdf
24 жовтня 2018 00:55
протокол директора.pdf
24 жовтня 2018 00:55
статут.pdf
24 жовтня 2018 00:55
технічна документація.pdf
24 жовтня 2018 00:55
ТЧ довідка виробник .pdf
24 жовтня 2018 00:55
довідка податки.pdf
24 жовтня 2018 00:55
8482112 форма_2.pdf
24 жовтня 2018 00:55
довідка форма 1.pdf
24 жовтня 2018 00:55
8482112_пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 10:50
Електронний підпис
24 жовтня 2018 10:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іваненко Володимир Віталійович

ФОП Скоркіна М.В.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП Павловська Світлана

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іваненко Володимир Віталійович
#2775410610
Відхилено 541 194,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 18:48
ФОП Скоркіна М.В.
#2332003543
Відхилено 541 200,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 18:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 574 441,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 18:01

Документи

29 жовтня 2018 18:48
Електронний підпис
29 жовтня 2018 18:45
протокол.doc

Документи

29 жовтня 2018 18:58
Електронний підпис
29 жовтня 2018 18:57
протокл відхилення.doc

Документи

31 жовтня 2018 18:01
Електронний підпис
31 жовтня 2018 17:59
протокол 7.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
574 441,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2018 18:01
Електронний підпис
31 жовтня 2018 17:59
протокол 7.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 09:00
звіт тендер.docx укладений
28 грудня 2018 08:59
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 16:26
№4.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 16:23
№3.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 16:23
№2.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 16:23
№1.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 16:23
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 16:00
Дод.угода1 Фрай.PDF зміни до договору
26 листопада 2018 15:58
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 14:49
Договір про закупівлю.PDF укладений
13 листопада 2018 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для прискорення поставки, на підставі пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», замінено номенклатуру позиції товару, а саме: Процесор INTEL Pentium G4500 (BX80662G4500) на Процесор Intel Pentium G4560 (BX80677G4560), Модуль пам’яті для комп’ютера DDR4 8GB 2400 MHz eXceleram (E40824A) на Модуль пам’яті для комп’ютера DDR4 8GB 2400 MHz eXceleram (E408247A), Мишка GEMIX GM110 black USB на Мишка 2E-MF102UB black USB
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з відсутністю позиції товару на ринку та для прискорення поставки залишку товару в кількості 11 комплектів проведена заміна материнської плати MSI H110M PRO-VH на материнська плата GIGABYTE GA-H110M-H, що є товаром з покращеними характеристиками, при заміні товару сума договору не зміниться.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 574 441,00
UAH з ПДВ