Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі офісні
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2018-10-08-001036-c 10dd2bf919134257a32503bf1a07e379
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Беднаж Марія

380634663605 burshtyn.pervynka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРШТИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42244782
Місцезнаходження: 77111, Україна , Івано-Франківська обл., Бурштин, Шухевича 15
Контактна особа: Беднаж Марія
380634663605
burshtyn.pervynka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2018 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2018 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 13:55
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Меблі офісні(столи письмові, шафи одежні ,тумби)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 Одиниця
Меблі офісні(столи письмові, шафи одежні ,тумби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77111, Україна, Івано-Франківська область, Бурштин, Шухевича 15
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2018 12:46
оголошення меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-08-001036-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТзОВ "Штеллє-Україна", Код ЄДРПОУ:34084083
Дата подання: 19 жовтня 2018 10:27
Меблі офісні
Лист-скарага.
Розглядаючи нашу тендерну пропозицію по закупівлі замовник відмовив нам аргументуючи це тим, що нами не було надано сертифікат відповідності на меблі підприємства "Новий Стиль" і тим що замовник хотів меблі саме цієї фабрики дискримінуючи цим самим нас як виробника з великим досвідом роботи. Нами було надано в тендерній документації сертифікат на нашу продукцію ISO 9001 підтверджуючи цим високу якість нашої продуції та гарантійний лист на поставку товару. Мушу зауважити, що сертифіката на саме цю продукцію немає в жодного з учасників які приймали участь в торгах, протокол про відмову підписаний тільки головою тендерного комітету, підписів і прізвища інших представників тендерного комітету не вказані у протоколі. Виходячі з вище сказаного виникає питання про об'єктивність в розгяді тендерних пропозицій. Просимо Вас переглянути Ваше рішення, в іншому випадку нами буде ініційоване розслідування відповідними органами даної закупівлі. З повагою директор ТзОВ "Штеллє-Україна" Ковбас Б.П.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2018 15:29
Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" 137 690,00
UAH з ПДВ
128 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Штеллє-Україна" 160 665,00
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЛАЙ ІГОР ФЕДОРОВИЧ" 180 021,00
UAH з ПДВ
177 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2018 16:08
Електронний підпис
16 жовтня 2018 16:05
до.jpg
16 жовтня 2018 16:05
IMG_0001.pdf
12 жовтня 2018 14:59
Електронний підпис
12 жовтня 2018 14:58
Електронний підпис
12 жовтня 2018 14:51
Реєстр документів.pdf
12 жовтня 2018 14:51
17.Проект договору.pdf
12 жовтня 2018 14:51
11.Копія Статуту.pdf
12 жовтня 2018 14:51
7.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 жовтня 2018 14:51
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2018 14:51
Свідоцтво 3.pdf
12 жовтня 2018 14:51
Свідоцтво 2.pdf
12 жовтня 2018 14:51
Свідоцтво 1.pdf
12 жовтня 2018 14:51
Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2018 14:51
Витяг.pdf
12 жовтня 2018 14:51
Витяг з ЄДР.pdf
12 жовтня 2018 14:51
Висновок СЕС 5.pdf
12 жовтня 2018 14:51
Висновок СЕС 4.pdf
12 жовтня 2018 14:51
Висновок СЕС 3.pdf
12 жовтня 2018 14:51
Висновок СЕС 2.pdf
12 жовтня 2018 14:51
АКТ СЕО.pdf
12 жовтня 2018 14:51
ISO 9001.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2018 10:04
пропозиція нова 2 ст..png
18 жовтня 2018 10:04
пропозиція нова 1 ст..png
11 жовтня 2018 12:37
ФОП ЄДР.pdf
11 жовтня 2018 12:37
сертифікат.pdf
11 жовтня 2018 12:37
пропозиція 2 ст..png
11 жовтня 2018 12:37
пропозиція 1 ст..png
11 жовтня 2018 12:37
про підприємство.png
11 жовтня 2018 12:37
Паспорт 2.png
11 жовтня 2018 12:37
Паспорт 1.png
11 жовтня 2018 12:37
опис.png
11 жовтня 2018 12:37
гарантійний лист.png
11 жовтня 2018 12:37
deklaracija_korpusnaja_mebel_stoly_nsu.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"

ТзОВ "Штеллє-Україна"

ФОП "ГАЛАЙ ІГОР ФЕДОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"
#37581477
Відхилено 128 999,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 14:25
ТзОВ "Штеллє-Україна"
#34084083
Відхилено 129 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 15:33
ФОП "ГАЛАЙ ІГОР ФЕДОРОВИЧ"
#3036412173
Переможець 177 246,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 15:37

Документи

17 жовтня 2018 14:06
img072.pdf

Документи

17 жовтня 2018 15:32
img073.pdf

Документи

22 жовтня 2018 15:35
img077.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЛАЙ ІГОР ФЕДОРОВИЧ"
#3036412173
177 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2018 15:35
img077.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
img084.pdf укладений
25 жовтня 2018 16:51