Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інструменти
Очікувана вартість
2 870 286,88 UAH
UA-2018-10-08-000608-b b6d18414f3ea4ed0b51c0e83d306e0ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барух ДП "СВРЗ" Вікторія

380509705067 vikusiamail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Стрийський вагоноремонтний завод» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123439
Вебсайт: http://www.swrz.com.ua
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2
Контактна особа: Барух ДП "СВРЗ" Вікторія
380509705067
vikusiamail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2018 21:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2018 13:12
Очікувана вартість: 2 870 286,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 351,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14351.43 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13803 шт
Інстременти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська обл., Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 16:00
Перелік змін що вносяться.doc
23 жовтня 2018 16:00
ДКТ 2.doc
23 жовтня 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 21:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 16:00
Перелік змін що вносяться.doc
23 жовтня 2018 16:00
ДКТ 2.doc
08 жовтня 2018 21:44
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертификаты дестрибьютора
Дата подання: 09 жовтня 2018 12:55
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 08:23
В пункті 3.1 написано :"надати оригінали документів, які підтверджують стосунки із віробником: договір з виробником;б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера тощо;в) лист виробника про представництво його інтересів; г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником" це по всім позиціям повинні бути сертифікати? пункт. 4.1 навіщо лист від ПАТ "Укрзалізниця" якщо акт випробувань буде проведенний та завірений печаткою? Якщо ви вже вказуєте таке то виходить що ви писали документацію під окремого постачальника, а саме "Киевтехцентр" що забороняється законом України. Тому щоб не порушувати закон прошу прибрати з пункта 4.1- "лист чи його завірену належним чином копію, видану учаснику профільним Департаментом Укрзалізниці, про погодження використання продукції цього виробника для потреб залізничного транспорту України; "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дані зауваження розглядаються та будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-08-000608-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "Технические Центр "ВариУс", Код ЄДРПОУ:33324757
Дата подання: 09 жовтня 2018 13:04
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Окремі положення тендерної документації грубо порушують принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В один лот входять несумісні позиції (різні типи і виробники інструменту) які необхідно розділити в декілька лотів. Обгрунтування: твердосплавні тангенціальні пластини LNUX 301940 і LNMX 191940 (що виготовляються за ISO 1832-85) є готовим до використання інструментом з м еханічним кріпленням для токарної обробки колісних пар який виробляється усіма провідними світовими інструментальними виробниками , в той час як твердосплавні напайні пластини 16370 ВК8 (що виготовляються за ГОСТ 25405-90) являються сировиною і застосовуються для виготовлення інструменту - напаяються на універсальні токарні державки та виробляється виключно у країнах СНД (в основному в РФ). Також універсальні токарні напайні різці, фрези, ножі і плашки які зазначені у переліку є універсальним інструментом і не можуть перебувати в одному лоті зі спеціалізованими інструментами для обробки колісних пар. Замовник торгів, керуючись принципами закупівель повинен внести зміни до тендерної документації на закупівлю розділивши закупівлю на лоти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 жовтня 2018 08:24
Дані зауваження розглядаються та будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2018-10-08-000608-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Полідек-Тех, ТзОВ, Код ЄДРПОУ:38425558
Дата подання: 10 жовтня 2018 20:52
Документи, які підтверджують відповідність товару, вимогам тендерної документації, Технічна специфікація
Стосується: Документи, які підтверджують відповідність товару, вимогам тендерної документації
1. Нагадую про Скасовано дію ГОСТів, розроблених до 1992 року,
2. Якщо Ви лобіюєте пластину LNUX 301940SN-DM 7715, прошу надати акт про позитивні випробовування у порівнянні з іншими світовими виробниками як Sandvik, Seco, Widia і т.п. у разі відсутності прохання організувати випробовання або вказати у предметі закупівлі наступне LNUX 301940 + умови оброблення.
3. Для поз. гребінка для різі поз. №№ 43, 44, 46, 48, 49 які виготовляв Московский завод режущих инструментов «Фрезер» а тепер "В 2004 оказался на грани банкротства и прекратил своё существование." https://ru.wikipedia.org/ !? Які дукументи для підтвердження надати або вкажіть завод виробник цих гребінок!?

Технічна специфікація
1. Мітчики виготовляють машинними, ручними та гайковими. Ви вказали ISO529 для мітчиків ручних з дрібним кроком Mf.
Машинні мітчики для метричної нарізі з основн. кроком зг. ISO DIN 13 виготовляють згідно DIN371 (до М10)/DIN376 (з М12)
Для наскрізних отворів форма A, B, для глухих отв. форма C, E
Мітчики машинні для нарізь G55° (BSP) DIN ISO 228, виготовляють згідно DIN 5156 для наскрізних форма B та глухих отворів форма C
Прохання уточнити предмет закупівлі, вказавши наступне: ручний чи машинний, для нгаскрізних чи глухих отворів, глибина отворів від і до 3ХD,
2. Гребінки різенарізні існують у двох виконаннях, прошу уточнити згідно ГОСТу 2287
Враховуючи вище написане, тендер потрібно розбити на окремі лоти. що дасть можливіть знизити вартість цієї закупівлі.
З повагою, Андрій Самчук
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 жовтня 2018 08:25
Дані зауваження розглядаються та будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2018 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Полідек-Тех, ТзОВ 1 892 301,78
UAH з ПДВ
1 892 301,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВТЕХЦЕНТР" 2 866 420,44
UAH з ПДВ
2 866 420,44
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Днепр-Инструмент" 2 870 286,88
UAH з ПДВ
2 870 286,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2018 12:22
Електронний підпис
30 жовтня 2018 12:21
Електронний підпис
30 жовтня 2018 12:16
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2018 12:16
Тех. специфікація.pdf
30 жовтня 2018 12:16
Сертифікат КЗТС.pdf
30 жовтня 2018 12:16
Сертифікати Seco Tools AB 9001.pdf
30 жовтня 2018 12:16
Договір Секо 1-3 ст..pdf
30 жовтня 2018 12:16
Сертифікат Секо.pdf
30 жовтня 2018 12:16
Договір Сандвік.pdf
30 жовтня 2018 12:16
Сертифікат_Сандвік.pdf
30 жовтня 2018 12:16
Сертифікат Сандвік.pdf
30 жовтня 2018 12:15
Довідка з МВСУ.pdf
30 жовтня 2018 12:15
Довідка про корупцію.pdf
30 жовтня 2018 12:15
Договір оренди 1-2 ст..pdf
30 жовтня 2018 12:15
Статут, витяг.pdf
30 жовтня 2018 12:15
Виписка з ЄДР.pdf
30 жовтня 2018 12:15
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2018 14:42
Електронний підпис
30 жовтня 2018 14:42
Технічні документи.pdf
30 жовтня 2018 14:42
Технічні довідки.pdf
30 жовтня 2018 14:42
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2018 14:42
Ліцензія завірена.zip
30 жовтня 2018 14:42
Гарантия 7082.zip

Публічні документи

30 жовтня 2018 13:30
Електронний підпис
30 жовтня 2018 13:28
Представництво ЗПС.pdf
30 жовтня 2018 13:28
Certificates_ua.pdf
30 жовтня 2018 13:28
Certificate DI 2019.pdf
30 жовтня 2018 13:03
certificate ISO ZPS 9001 RU.pdf
30 жовтня 2018 13:03
certificate ISO 9001 RU.pdf
30 жовтня 2018 12:57
Стату Д-І 2017 завірений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Полідек-Тех, ТзОВ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВТЕХЦЕНТР"

ООО "Днепр-Инструмент"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Полідек-Тех, ТзОВ
#38425558
Відхилено 1 892 301,78
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 14:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВТЕХЦЕНТР"
#34351886
Переможець 2 866 420,44
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 15:52

Документи

02 листопада 2018 14:53
Електронний підпис
02 листопада 2018 14:52
Протокол розгляду 3.doc

Документи

07 листопада 2018 15:52
Електронний підпис
07 листопада 2018 15:52
Протокол розгляду 4.doc
02 листопада 2018 14:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВТЕХЦЕНТР"
#34351886
2 866 420,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2018 15:52
Електронний підпис
07 листопада 2018 15:52
Протокол розгляду 4.doc
02 листопада 2018 14:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 11:12
СВРЗ 29. ДОПКА (2).PDF зміни до договору
31 грудня 2018 11:12
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 15:34
3005091 пластини.pdf укладений
23 листопада 2018 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019р.
Номер договору про закупівлю: СВРЗ-03-22-18-185/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: СВРЗ-03-22-18-185/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 2 848 214,88
UAH з ПДВ