Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30160000-8 Магнітні картки
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2018-10-08-000345-c e87d48be257a45b99df157e1f01a1002
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гаврилець Володимир Іванович

380442388062 volodymyr.gavrilets@gioc.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Гаврилець Володимир Іванович
380442388062
volodymyr.gavrilets@gioc.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2018 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2018 11:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2018 11:39
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

30160000-8 Магнітні картки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
30160000-8 Магнітні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-08-000345-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Компанія Спекл", Код ЄДРПОУ:32961928
Дата подання: 10 жовтня 2018 18:02
Cкасування вимог тендерної документації
Документацією конкурсних торгів вимагається надання у складі тендерної пропозиції сертифікату, або іншого документу, що підтверджують дотримання вимог стандарту PCI СР, зокрема – довідки в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завіреної печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) з інформацією, що він є сертифікованим виробником платіжних карток міжнародних платіжних систем VISA або Mastercard, а також, на підтвердження даної інформації, надання документів про відповідність міжнародним стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток (сертифікати відповідності, авторизаційні листи, інші документи, що підтверджують партнерські стосунки з VISA або Mastercard в якості виробника і постачальника платіжних карток. Вважаємо дану умову дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло учасників, адже в Україні існують суб’єкти господарювання, які не володіють саме такими документами, проте в змозі виконати поставку якісно, своєчасно та запропонувати кращу ціну у ході аукціону. Крім того, вимога вказаних документів була б зрозуміла та виправдана у випадку закупівлі платіжних карток вказаних платіжних систем, але тендерна документація не містить інформації про таку закупівлю.

Також згідно п.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Вимога щодо подачі вказаних документів також суперечить принципам здійснення публічних закупівель, закріплених у ст.3 Закону, а тому просимо виключити вимогу щодо їх надання учасником під час участі у даній закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2018 10:58
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі.
Ваше посилання на протиріччя даної вимоги документації п.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників закупівель, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, то зазначений пункт стосується документів, які подаються Учасником на підтвердження своєї відповідності встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям, і аж ніяк не вимог, що висуваються для підтвердження відповідності учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам даної закупівлі.
КП ГІОЦ, як замовник даного товару, має намір використовувати магнітні картки в цілях, що зумовлюють необхідність їх відповідності стандартам безпеки в індустрії виробництва платіжних карток, можливість використання міжнародними платіжними системами VISA або Mastercard.
Магнітні картки, що не відповідають технічним критеріям, встановленим замовником, нам не потрібні.
Враховуючи зазначене, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Вимога підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Спекл" 168 300,00
UAH з ПДВ
166 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" 169 800,00
UAH з ПДВ
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2018 10:41
Цінова пропозиція.PDF
16 жовтня 2018 10:41
Технічна специфікація.PDF
16 жовтня 2018 10:41
Лист-згода Шевченко.PDF
16 жовтня 2018 10:41
Лист-згода Фокін.pdf
16 жовтня 2018 10:41
Лист-згода Полятикін.PDF
16 жовтня 2018 10:41
Лист-згода Олійник.PDF
16 жовтня 2018 10:41
Диплом Фокін Денис.pdf
16 жовтня 2018 10:41
Диплом Полятикін.pdf
16 жовтня 2018 10:41
Диплом Олійник Юрій.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2018 17:43
Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2018 17:43
протокол.pdf
12 жовтня 2018 17:43
проект договору.pdf
12 жовтня 2018 17:43
наказ.pdf
12 жовтня 2018 17:43
лист-згода_Шурига.pdf
12 жовтня 2018 17:43
лист-згода_Мелашич.pdf
12 жовтня 2018 17:43
лист-згода_Куклєв.pdf
12 жовтня 2018 17:43
лист-згода_Григоренко.pdf
12 жовтня 2018 17:43
Лист-відгук_Альфа.pdf
12 жовтня 2018 17:43
Копія Статуту.pdf
12 жовтня 2018 17:43
довідка про санкції.pdf
12 жовтня 2018 17:43
Довідка PCI CP.pdf
12 жовтня 2018 17:43
диплом Шурига.pdf
12 жовтня 2018 17:43
диплом Мелашич.pdf
12 жовтня 2018 17:43
диплом Григоренко.pdf
12 жовтня 2018 17:43
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Спекл"

ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Спекл"
#32961928
Відхилено 166 500,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 16:21
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"
#30049820
Переможець 168 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 16:37

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"
#30049820
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний договір №4489.pdf укладений
30 жовтня 2018 12:08