Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо та бензин А92
Очікувана вартість
1 213 000,00 UAH
UA-2018-10-08-000314-a 2acde78c7ae745f492037bc02a01927a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Наталія Віталіївна

+380987182166 kpkkprmr125@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП комбінат комунальних підприємств Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03352857
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вулиця Залізнична,125
Контактна особа: Москаленко Наталія Віталіївна
+380987182166
kpkkprmr125@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2018 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2018 14:33
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2018 14:33
Початок аукціону: 24 жовтня 2018 12:09
Очікувана вартість: 1 213 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39000 л
Дизельне паливо та бензин А92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м.Ромни, вул.Залізнична,125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2018 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 14:28
тендерна документація ПММ cкан.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000070 ● c0af2282b78346849b24f41ee75e673c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.02.2019 № 7
Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.02.2019 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-08-000314-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-20 10:06:43

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива та бензину А 92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-08-000314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку із тим, що договір практично виконаний, немає можливості усунути виявлені порушення.

2019-03-15 16:05:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • відсутній механізм

-

2019-03-18 10:21:53

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

RISK1-2_1

RISK1-3_1

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД" 1 186 380,00
UAH з ПДВ
1 015 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" 1 191 060,00
UAH з ПДВ
1 015 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 210 750,00
UAH з ПДВ
1 210 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2018 11:34
Електронний підпис
23 жовтня 2018 11:32
7. довідки ст 17.pdf
23 жовтня 2018 11:32
6. проект договору.pdf
23 жовтня 2018 11:32
5. технічна частина.pdf
23 жовтня 2018 11:32
3. ст 17.pdf

Публічні документи

06 листопада 2018 16:22
довідки ст.17.pdf
29 жовтня 2018 17:13
Електронний підпис
29 жовтня 2018 17:10
Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 17:17
Електронний підпис
19 жовтня 2018 17:12
7. ДП Літо Авіас ТК ТД.pdf
19 жовтня 2018 17:12
7. А-92 Авіас ТК ТД.pdf
19 жовтня 2018 17:12
5. Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 17:12
5. Договор.pdf
19 жовтня 2018 17:12
5. Довідки.pdf
19 жовтня 2018 17:12
4. Лист-відгук ОБЛПОС.pdf
19 жовтня 2018 17:12
4. Договір ОБЛПОС.pdf
19 жовтня 2018 17:12
2. Статут.pdf
19 жовтня 2018 17:12
2. Опис.pdf
19 жовтня 2018 17:12
2. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
19 жовтня 2018 17:12
2. Вытяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2018 17:12
2. витяг тктд 04.10.18.pdf
19 жовтня 2018 17:12
2. Виписка.pdf
19 жовтня 2018 17:12
1. Протокол2.pdf
19 жовтня 2018 17:12
1. Протокол 1.pdf
19 жовтня 2018 17:12
1. паспорт Макаров А.В..pdf
19 жовтня 2018 17:12
1. Наказ №1.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2018 16:25
Електронний підпис
22 жовтня 2018 16:23
Статут.pdf
22 жовтня 2018 16:23
довіреність 201.pdf
22 жовтня 2018 16:23
Довідки 17 ст..pdf
22 жовтня 2018 16:23
Довідка про учасника.pdf
22 жовтня 2018 16:23
Довідка про партнерів.pdf
22 жовтня 2018 16:23
Довідка про паливо.pdf
22 жовтня 2018 16:23
Довідка дотримання.pdf
22 жовтня 2018 16:23
Відомості ЕДРПОУ 130818.pdf
22 жовтня 2018 16:23
Витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2018 16:23
Витяг ЄДРПОУ 21.08.2018.pdf
22 жовтня 2018 16:23
Виписка ЭДРПОУ.pdf
22 жовтня 2018 16:23
Дт Паспорт Сетрифікат.pdf
22 жовтня 2018 16:23
92 Паспорт Сетрифікат.pdf
22 жовтня 2018 16:23
пропоз 2210.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД"

ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД"
#41850141
Відхилено 1 015 320,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 13:27
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"
#41670625
Переможець 1 015 560,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 12:00

Документи

29 жовтня 2018 13:27
Електронний підпис
29 жовтня 2018 13:24
протокол

Документи

05 листопада 2018 12:00
Електронний підпис
05 листопада 2018 08:48
протокол
05 листопада 2018 08:26
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2018 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"
#41670625
1 015 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2018 12:00
Електронний підпис
05 листопада 2018 08:48
протокол
05 листопада 2018 08:26
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 17:48
договір укладений
16 листопада 2018 17:17