Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП комбінат комунальних підприємств Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03352857 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вулиця Залізнична,125 |
Контактна особа: |
Москаленко Наталія Віталіївна +380987182166 kpkkprmr125@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2018 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2018 14:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2018 14:33 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2018 12:09 |
Очікувана вартість: | 1 213 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2018 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2018 14:28 |
тендерна документація ПММ cкан.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-000070 ● c0af2282b78346849b24f41ee75e673c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2019 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.02.2019 № 7
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.02.2019 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-08-000314-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-20 10:06:43
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива та бензину А 92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-08-000314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку із тим, що договір практично виконаний, немає можливості усунути виявлені порушення.
2019-03-15 16:05:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • відсутній механізм
-
2019-03-18 10:21:53
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
RISK1-2_1
RISK1-3_1
RISK1-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД" |
1 186 380,00
UAH з ПДВ
|
1 015 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
1 191 060,00
UAH з ПДВ
|
1 015 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 210 750,00
UAH з ПДВ
|
1 210 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД" #41850141 |
Відхилено |
1 015 320,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 13:27
|
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #41670625 |
Переможець |
1 015 560,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2018 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2018 17:48
|
договір | укладений |
16 листопада 2018 17:17
|