Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риштування Layher або еквівалент
Очікувана вартість
2 090 191,34 UAH
UA-2018-10-08-000304-a d321b69cee05471c8e507defb94aa812
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірієнко Анастасія Юріївна

0613956782 oskt39081@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Кірієнко Анастасія Юріївна
0613956782
oskt39081@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2018 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 09:00
Початок аукціону: 02 листопада 2018 14:25
Очікувана вартість: 2 090 191,34 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Риштування Layher або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1192 шт
Риштування Layher або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2018 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 13:29
Додаток 4. Проект договору.doc
24 жовтня 2018 13:29
1_Тендерна документація.doc
24 жовтня 2018 13:29
Перелік змін.doc
24 жовтня 2018 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 13:29
Додаток 4. Проект договору.doc
08 жовтня 2018 14:19
Додаток 4. Проект договору.doc
24 жовтня 2018 13:29
1_Тендерна документація.doc
08 жовтня 2018 14:19
Тендерна документація.doc
24 жовтня 2018 13:29
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

визначення предмету закупівлі
Дата подання: 14 жовтня 2018 19:56
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 16:11
Шановний замовник! Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 № 454 в редакції від 17.01.2017 р. предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Слід звернути увагу, що використання показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника використовується лише для лотів в той час як сама багатолотова процедура закупівлі повинна визначатися за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Четверта цифра повинна бути будь-яка, крім «0», а п’ята-восьма цифри повинні бути «0». Наприклад ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень). Вами було визначено та вказано код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент), але з відкритих джерел відомо що: Ліса (рум. Lisa) — комуна у повіті Телеорман в Румунії. До складу комуни входять такі села (дані про населення за 2002 рік): Винеторі (824 особи) Ліса (1847 осіб) — адміністративний центр комуни Комуна розташована на відстані 104 км на південний захід від Бухареста, 24 км на південний захід від Александрії, 121 км на південний схід від Крайови. У випадку якщо малось на увазі лиси як похідне від ліс(у): Ліс — це сукупність землі, рослинності, в якій домінують дерева та чагарники, тварини, мікроорганізми та інші природні компоненти, що в своєму розвитку біологічно взаємопов'язані, впливають один на одного і на довкілля. Вивченням законів життя та розвитку лісу, його відновлення, вирощування та формування систем рубок, підвищення комплексної продуктивності лісових насаджень, займається лісівництво як наука. В тендерній документації також зазначені назви які мають відношення до виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG P.O. Box 40, 74361 Gueglingen-Eibensbach, Germany; У разі якщо їдеться про продукцію яка виробляється та продається під Торговельною маркою Layher Allround, прошу виправити помилки та внести відповідні зміни в тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Показник четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме 44210000-5 «Конструкції та їх частини» використано вірно, а щодо конкретної назви у дужках «Ліса Layher або еквівалент» найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації на «Риштування Layher або еквівалент”
невідповідність вартості закупівлі, річним планам,закупівлі, Порушення статті 4 Закону України «Про Публічні закупівлі»
Дата подання: 14 жовтня 2018 22:19
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 16:12
Шановний замовник! Вивчивши замовлення що викладено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000304-a, Очікувана вартість закупівлі: 2`090`19134 грн, предмет закупівлі код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-001303-c Очікувана вартість закупівлі: 2`045`923,88 грн, предмет закупівлі код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1167 шт та ретельно дослідивши річний план закупівель ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" #19355964, дізналися що за кодом ДК 44210000-5: Конструкції та їх частини запланована закупівля в жовтні 2018 року предмет закупівлі Ліса Layher або еквівалент на суму 2 473 628,54 UAH. Щодо річного плану, то варто зазначити, що річний план відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) є передумовою здійснення закупівлі, яка в обов’язковому порядку здійснюється відповідно до річного плану. Електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти, створити рівні, прозорі та справедливі умови для всіх учасників, які бажають взяти учать у закупівлях. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальної громади і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам, а також комунальним підприємствам та установам для цільового та економічного використання, на першочергові потреби територіальної громади. Натомість, розпорядником бюджетних коштів, порушено законодавство про закупівлі, а також порядок здійснення закупівель, визначений Законом України “Про публічні закупівлі”, у наступному: 2`090`19134 грн (за ідентифікатором закупівлі:UA-2018-10-08-000304-a) + 2`045`923,88 грн (за ідентифікатором закупівлі:UA-2018-10-08-001303-c) разом 4’136’115,22 грн, що на 1’662’486,68 грн менш ніж замовник вніс у річний план закупівель https://prozorro.gov.ua/plan/search?edrpou=19355964 Таким чином ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, порушл статтю 4 ЗУ “Про публічні закупівлі” - - “Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.” - дана закупівля не була внесена до річного плану. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 9 Закон України «Про публічні закупівлі» та ст. 21 Закону України «Про громадські об’єднання», - Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань зокрема здійснює моніторинг закупівель у відповідності до статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі”. Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності зокрема інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Статтею 16414 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення законодавства про закупівлю. У відповідності до вимог ст. 255 КУпАП, у таких категоріях справ протоколи про правопорушення мають право складати органи державного фінансового контролю, з подальшим передання його до суду для вирішення питання про притягнення осіб до відповідальності. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 9 Закон України «Про публічні закупівлі» та ст. 21 Закону України «Про громадські об’єднання», ПРОШУ (Замовника / контролюючи органи) 1. Внести зміни в тендерну документацію виправивши можливі арифметичні помилки. 2. Зменшити очікувану вартість закупівлі в оголошених торгах за ідентифікатором закупівлі:UA-2018-10-08-000304-a, та UA-2018-10-08-001303-c, на загальну суму 1’662’486,68 грн для двох закупівель, або в будь-яких співвідношеннях для кожної, або в одній з процедур закупівлі. 3 Відмінити закупівлю за ідентифікатором закупівлі:UA-2018-10-08-000304-a, або UA-2018-10-08-001303-c за відсутності фінансування. 4. Почати моніторинг закупівель, зазначених у зверненні, у відповідності до статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі”. 5. Призначити та провести перевірку закупівель згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 631. 6 Перевірити дії посадових осіб ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, з приводу вищезазначених закупівель на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі. 7. Зобов’язати замовника ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг у відповідності до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. 8. Після проведення перевірки закупівель притягти посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу у розмірі 11900 грн. за кожну із закупівель, проведених із порушеннями. 9. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення. 10. Додати  цього замовника в план перевірки на наступний звітній період (1 квартал 2019 року).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" публікує річний план закупівель та тендерні документації через торгівельний майданчик https://smarttender.biz/
За даними ідентифікаторами закупівель: UA-2018-10-08-000304-a, та UA-2018-10-08-001303-c присутні пункти річного плану закупівель, які були занесені через майданчик https://smarttender.biz/.
Отже, за ідентифікатором закупівлі UA-2018-10-08-000304-a присутній пункт РПЗ UA-P-2018-09-27-001071-b на суму 2 527 146.07 грн. з ПДВ.
Та за ідентифікатором закупівлі UA-2018-10-08-001303-c присутній пункт РПЗ UA-P-2018-09-27-000920-c на суму 2 473 628,54 грн. з ПДВ.
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" здійснює закупівлю товарів згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Дискримінаційні вимоги документації
Дата подання: 14 жовтня 2018 23:22
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 16:13
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, було оголошено закупівлю ID UA-2018-10-08-000304-a код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт., Очікувана вартість закупівлі: 2`090`19134 грн, Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступним: розділом ГОСТ, ТУ, Додатоку № 1 Специфікація на закупівлю товарів код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Ліса Layher або еквівалент) зазначено DIN EN 12811-1. Дана норма діюча виключно для Німеччини* https://www.en-standard.eu/din-en-12811-1-temporary-works-equipment-part-1-scaffolds-performance-requirements-and-general-design/?gclid=CjwKCAjw0oveBRAmEiwAzf6_rIxFV_XkGwh7T0KQIH7DT484gGiaAeH5ouXdH6lGAWvjQQwmQye-EBoCw8gQAvD_BwE *позначення: DIN EN 12811-1-2004 Назва українською мовою: Устаткування для тимчасових робіт. Частина 1. будівельні риштування. Технічні вимоги і загальне проектування Назва англійською мовою: Temporary works equipment - Part 1: Scaffolds - Performance requirements and general design; German version EN 12811-1:2003 Дата опублікування: 01.03.2004 МКС:: 91.220 Мова оригіналу: німецький Кількість сторінок оригіналу: 47 Статус: Діюча перехресні посилання: EN 39(2001-04)* EN 74(1988-06)* prEN 74-1(2002-12)(Draft)* EN 131-1(1993-02)* EN 131-2(1993-02)* EN 338(2003-04)* EN 1990(2002-04)* ENV 1991-2-4(1995-05)* ENV 1993-1-1(1992-04)* ENV 1995-1-1(1992-04)* ENV 1999-1-1(1992-04)* EN 10219-1(1997-08)* EN 10219-2(1997-08)* EN 10240(1997-12)* EN 12810-1(2003-12)* EN 12810-2(2003-12)* EN 12811-3(2002-11)* prEN 12812(1997-03)(Draft)*. Але вище зазначена норма, не має жодної сили на території України, та дискримінує вітчизняних виробників які не мають жодного наміру, або технічної можливості (недостатньо виробничих потужностей, логістичні труднощі, тощо), поширювати власну продукцію в німеччині, але продукція яких відповідає всім діючим стандартам що поширюються на територію України. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, виключити норму DIN EN 12811-1 або змінивши на норму діючу на теріторіі України для наступних товарів: О-подібний ригель горизонтальний 1,57 м. О-подібний ригель горизонтальний 2,07 м. О-подібний ригель горизонтальний 2,57 м. U-подібний ригель горизонтальний Т14 0,73 м. U-подібний ригель горизонтальний Т14 1,09 м. U-подібний посилений ригель горизонтальний Т14 1,57 м. U-подібний посилений ригель горизонтальний Т14 2,07м. U-подібний посилений ригель горизонтальний Т14 2,57м. Технічна підлога 1,57х0,19 м. Технічна підлога 2,07х0,19 м Технічна підлога 2,57х0,19 м. Технічна підлога Т4 1,09х0,32 м. Технічна підлога Т4 1,57х0,32 м. Технічна підлога Т4 2,07х0,32м. Технічна підлога Т4 2,57х0,32 м. Алюмінієва підлога з відкидною кришкою 2,07 м. Базовий елемент Подовженний базовий елемент Сходи на 7 сходинок Т15 а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію буде внесено зміни у стовбець «ГОСТ, ТУ» з «DIN EN 12811-1» на «DIN EN 12811-1 або еквівалент»
Дискримінаційні вимоги документації
Дата подання: 15 жовтня 2018 01:00
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 16:15
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, було оголошено закупівлю ID UA-2018-10-08-000304-a код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт., Очікувана вартість закупівлі: 2`090`19134 грн, Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретного виробника “Wilhelm Layher GmbH & Co.KG” незважаючи на присутність словосполучення “або еквівалент” не зрозуміло за якими критеріями можливе тлумачення “або еквівалент”, наявність виробничих потужностей на теріторії німеччини, обсяги виробництва в цілому або окремих частин, частка ринку світового, або окремої теріторії, кількісний, та якісний склад співробітників, наявність філії представництв, тощо. Крім зазначення торговельної марки товару, в розділі Технічні характеристики вказані конкретні Артикули та конкретна торговельна марка товару без зазначення можливості надати еквівалент, тобто при наявності словосполучення “або еквівалент” не вказано жодних технічних характеристик товарів (предмету закупівлі), або не не долучено окремого документу з розшифровкою наведених параметрів, відповідно до загальноприйнятих визначень. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити більш зрозумілий опис який чітко визначає принципово важливі характеристики, та вираз "або еквівалент". В розділі Примітки (Додаток № 1 Специфікація на закупівлю товарів код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Ліса Layher або еквівалент)) вказано: “Сумісність та можливість з’ єднання з системою модульного риштування серії Layher Allround або еквівалент” та не вказано жодного фізичного розміру відповідно до міжнародних стандартів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що на ВП ЗАЕС вже використовується система модульного риштування Layher, необхідна повна сумісність з вищезазначеною системою. Необхідні технічні характеристики знаходиться у відкритому доступі - мережі інтернет, а саме каталогах виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG.
Дискримінаційні вимоги документації
Дата подання: 15 жовтня 2018 02:28
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 16:16
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, було оголошено закупівлю ID UA-2018-10-08-000304-a код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт., Очікувана вартість закупівлі: 2`090`191,34 грн, Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. пп.6 Розділ 1. Загальні положення (тендерної документаціі) зазначено: Учасники закупівлі - нерезиденти України можуть визначити ціну тендерної пропозиції на умовах поставки DAP (Правила Інкотермс-2010) у доларах США (код валюти 840) або євро (код валюти 978)., що надає перевагу над тендерною пропозицею учасника - резидента України, оскількі відповідно до пп.6.1 Ціна тендерної пропозиції учасника - резидента України формується на умовах базису поставки DDP (правила Інкотермс-2010) з врахуванням всіх витрат, пов’язаних з постачанням товару, за вирахуванням ПДВ. Тендерною документацію вказано конкретного виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG, та пп.6 Тендерної документації зазначено Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону: Якщо учасник не є виробником товару, він надає: ч.2 документальне підтвердження статусу уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора тощо) цього товару. Виходячи з офіційної відповіді Wilhelm Layher GmbH & Co.KG, та інформації що міститься у відкритих джерелах у виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG в Україні немає представників, та представництв, та останній “Управляющий по Украине” Зализняк Сергей Иванович був звільнений разом закриттям представництва в Україні близько 8 (восьми) років по тому. Але в Україні існують імпортери продукції “Wilhelm Layher GmbH & Co.KG”, та представники прямих конкурентів зазначеного виробника, та відповідно до умов тендерної документації вони позбавлені можливості приймати участь у торгах, оскільки замовник надав “Wilhelm Layher GmbH & Co.KG” достатньо суттєву перевагу над іншими, і виписав кілька взаємовиключних умов для учасників Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1.     Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2.     Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови поставки DAP (Правила Інкотермс-2010) для нерезидентів України та DDP (Правила Інкотермс-2010) для резидентів України при врахуванні усих витрат є найбільш рівнозначними по ціновій категорії.
Документальне підтвердження статуту уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора тощо) надається від того виробника, який зазначений в технічній пропозиції учасника торгів.
Невідповідність предмета закупівлі: ГОСТ(ам), ТУ, нормативним актам DIN EN
Дата подання: 15 жовтня 2018 02:54
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 16:17
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, було оголошено закупівлю ID UA-2018-10-08-000304-a код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт., Очікувана вартість закупівлі: 2`090`191,34 грн, Детально проаналізувавши тендерну документацію, технічну документацію виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG, та нормативну документацію DIN EN 12811-1-2004 Назва українською мовою: Устаткування для тимчасових робіт. Частина 1. будівельні риштування. Технічні вимоги і загальне проектування Назва англійською мовою: Temporary works equipment - Part 1: Scaffolds - Performance requirements and general design; German version EN 12811-1:2003 Дійшли до висновку що Специфікація на закупівлю товарів код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Ліса Layher або еквівалент) - Додаток № 1, не може відповідати вище зазначеній нормі, тому прошу оприлюднити монтажні схеми риштування, та габаритни розміри по осях з метою уникнення можливих непорозумінь, або наслідків що унеможливлять експлуатпцію риштування. Прошу виправити помилки та внести відповідні зміни в тендерну документацію, та доповнити її відповідними додатками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що на ВП ЗАЕС вже використовується система модульного риштування Layher, необхідна повна сумісність з вищезазначеною системою. Необхідні технічні характеристики знаходиться у відкритому доступі - мережі інтернет, а саме каталогах виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-08-000304-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 14 жовтня 2018 19:58
визначення предмету закупівлі
Шановний замовник!
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ 17.03.2016 № 454 в редакції від 17.01.2017 р. предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Слід звернути увагу, що використання показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника використовується лише для лотів в той час як сама багатолотова процедура закупівлі повинна визначатися за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Четверта цифра повинна бути будь-яка, крім «0», а п’ята-восьма цифри повинні бути «0». Наприклад ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень).
Вами було визначено та вказано код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент), але з відкритих джерел відомо що:
Ліса (рум. Lisa) — комуна у повіті Телеорман в Румунії. До складу комуни входять такі села (дані про населення за 2002 рік):
Винеторі (824 особи)
Ліса (1847 осіб) — адміністративний центр комуни
Комуна розташована на відстані 104 км на південний захід від Бухареста, 24 км на південний захід від Александрії, 121 км на південний схід від Крайови.
У випадку якщо малось на увазі лиси як похідне від ліс(у):
Ліс — це сукупність землі, рослинності, в якій домінують дерева та чагарники, тварини, мікроорганізми та інші природні компоненти, що в своєму розвитку біологічно взаємопов'язані, впливають один на одного і на довкілля.
Вивченням законів життя та розвитку лісу, його відновлення, вирощування та формування систем рубок, підвищення комплексної продуктивності лісових насаджень, займається лісівництво як наука.
В тендерній документації також зазначені назви які мають відношення до виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG P.O. Box 40, 74361 Gueglingen-Eibensbach, Germany;
У разі якщо їдеться про продукцію яка виробляється та продається під Торговельною маркою Layher Allround, прошу виправити помилки та внести відповідні зміни в тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2018 16:20
Показник четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме 44210000-5 «Конструкції та їх частини» використано вірно, а щодо конкретної назви у дужках «Ліса Layher або еквівалент» найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації на «Риштування Layher або еквівалент”
Номер вимоги: UA-2018-10-08-000304-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 14 жовтня 2018 22:21
невідповідність вартості закупівлі, річним планам,закупівлі, Порушення статті 4 Закону України «Про Публічні закупівлі»
Шановний замовник!
Вивчивши замовлення що викладено за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000304-a,
Очікувана вартість закупівлі: 2`090`19134 грн,
предмет закупівлі код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт
та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-001303-c
Очікувана вартість закупівлі: 2`045`923,88 грн,
предмет закупівлі код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1167 шт
та ретельно дослідивши річний план закупівель ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
#19355964, дізналися що за кодом ДК 44210000-5: Конструкції та їх частини
запланована закупівля в жовтні 2018 року
предмет закупівлі Ліса Layher або еквівалент на суму 2 473 628,54 UAH.
Щодо річного плану, то варто зазначити, що річний план відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) є передумовою здійснення закупівлі, яка в обов’язковому порядку здійснюється відповідно до річного плану.
Електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти, створити рівні, прозорі та справедливі умови для всіх учасників, які бажають взяти учать у закупівлях. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальної громади і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам, а також комунальним підприємствам та установам для цільового та економічного використання, на першочергові потреби територіальної громади. Натомість, розпорядником бюджетних коштів, порушено законодавство про закупівлі, а також порядок здійснення закупівель, визначений Законом України “Про публічні закупівлі”, у наступному:
2`090`19134 грн (за ідентифікатором закупівлі:UA-2018-10-08-000304-a)
+ 2`045`923,88 грн (за ідентифікатором закупівлі:UA-2018-10-08-001303-c)
разом 4’136’115,22 грн, що на 1’662’486,68 грн менш ніж замовник вніс у річний план закупівель
https://prozorro.gov.ua/plan/search?edrpou=19355964
Таким чином ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964,
порушл статтю 4 ЗУ “Про публічні закупівлі” - - “Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.” - дана закупівля не була внесена до річного плану.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 9 Закон України «Про публічні закупівлі» та ст. 21 Закону України «Про громадські об’єднання», - Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань зокрема здійснює моніторинг закупівель у відповідності до статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання.
Рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності зокрема інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Статтею 16414 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення законодавства про закупівлю. У відповідності до вимог ст. 255 КУпАП, у таких категоріях справ протоколи про правопорушення мають право складати органи державного фінансового контролю, з подальшим передання його до суду для вирішення питання про притягнення осіб до відповідальності.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 9 Закон України «Про публічні закупівлі» та ст. 21 Закону України «Про громадські об’єднання»,
ПРОШУ (Замовника / контролюючи органи)
1. Внести зміни в тендерну документацію виправивши можливі арифметичні помилки.
2. Зменшити очікувану вартість закупівлі в оголошених торгах за ідентифікатором закупівлі:UA-2018-10-08-000304-a, та UA-2018-10-08-001303-c, на загальну суму 1’662’486,68 грн для двох закупівель, або в будь-яких співвідношеннях для кожної, або в одній з процедур закупівлі.
3 Відмінити закупівлю за ідентифікатором закупівлі:UA-2018-10-08-000304-a, або UA-2018-10-08-001303-c за відсутності фінансування.
4. Почати моніторинг закупівель, зазначених у зверненні, у відповідності до статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі”.
5. Призначити та провести перевірку закупівель згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 631.
6 Перевірити дії посадових осіб ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, з приводу вищезазначених закупівель на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
7. Зобов’язати замовника ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг у відповідності до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
8. Після проведення перевірки закупівель притягти посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу у розмірі 11900 грн. за кожну із закупівель, проведених із порушеннями.
9. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
10. Додати  цього замовника в план перевірки на наступний звітній період (1 квартал 2019 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2018 16:21
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" публікує річний план закупівель та тендерні документації через торгівельний майданчик https://smarttender.biz/
За даними ідентифікаторами закупівель: UA-2018-10-08-000304-a, та UA-2018-10-08-001303-c присутні пункти річного плану закупівель, які були занесені через майданчик https://smarttender.biz/.
Отже, за ідентифікатором закупівлі UA-2018-10-08-000304-a присутній пункт РПЗ UA-P-2018-09-27-001071-b на суму 2 527 146.07 грн. з ПДВ.
Та за ідентифікатором закупівлі UA-2018-10-08-001303-c присутній пункт РПЗ UA-P-2018-09-27-000920-c на суму 2 473 628,54 грн. з ПДВ.
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" здійснює закупівлю товарів згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-10-08-000304-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 14 жовтня 2018 23:22
Дискримінаційні вимоги документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, було оголошено закупівлю ID UA-2018-10-08-000304-a код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт., Очікувана вартість закупівлі: 2`090`19134 грн,
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступним:
розділом ГОСТ, ТУ, Додатоку № 1 Специфікація на закупівлю товарів код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Ліса Layher або еквівалент) зазначено DIN EN 12811-1.
Дана норма діюча виключно для Німеччини*
https://www.en-standard.eu/din-en-12811-1-temporary-works-equipment-part-1-scaffolds-performance-requirements-and-general-design/?gclid=CjwKCAjw0oveBRAmEiwAzf6_rIxFV_XkGwh7T0KQIH7DT484gGiaAeH5ouXdH6lGAWvjQQwmQye-EBoCw8gQAvD_BwE
*позначення: DIN EN 12811-1-2004
Назва українською мовою: Устаткування для тимчасових робіт. Частина 1. будівельні риштування. Технічні вимоги і загальне проектування
Назва англійською мовою: Temporary works equipment - Part 1: Scaffolds - Performance requirements and general design; German version EN 12811-1:2003
Дата опублікування: 01.03.2004
МКС:: 91.220
Мова оригіналу: німецький
Кількість сторінок оригіналу: 47
Статус: Діюча
перехресні посилання: EN 39(2001-04)* EN 74(1988-06)* prEN 74-1(2002-12)(Draft)* EN 131-1(1993-02)* EN 131-2(1993-02)* EN 338(2003-04)* EN 1990(2002-04)* ENV 1991-2-4(1995-05)* ENV 1993-1-1(1992-04)* ENV 1995-1-1(1992-04)* ENV 1999-1-1(1992-04)* EN 10219-1(1997-08)* EN 10219-2(1997-08)* EN 10240(1997-12)* EN 12810-1(2003-12)* EN 12810-2(2003-12)* EN 12811-3(2002-11)* prEN 12812(1997-03)(Draft)*.
Але вище зазначена норма, не має жодної сили на території України, та дискримінує вітчизняних виробників які не мають жодного наміру, або технічної можливості (недостатньо виробничих потужностей, логістичні труднощі, тощо), поширювати власну продукцію в німеччині, але продукція яких відповідає всім діючим стандартам що поширюються на територію України.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію,
виключити норму DIN EN 12811-1 або змінивши на норму діючу на теріторіі України для наступних товарів:
О-подібний ригель горизонтальний 1,57 м.
О-подібний ригель горизонтальний 2,07 м.
О-подібний ригель горизонтальний 2,57 м.
U-подібний ригель горизонтальний Т14 0,73 м.
U-подібний ригель горизонтальний Т14 1,09 м.
U-подібний посилений ригель горизонтальний Т14 1,57 м.
U-подібний посилений ригель горизонтальний Т14 2,07м.
U-подібний посилений ригель горизонтальний Т14 2,57м.
Технічна підлога 1,57х0,19 м.
Технічна підлога 2,07х0,19 м
Технічна підлога 2,57х0,19 м.
Технічна підлога Т4 1,09х0,32 м.
Технічна підлога Т4 1,57х0,32 м.
Технічна підлога Т4 2,07х0,32м.
Технічна підлога Т4 2,57х0,32 м.
Алюмінієва підлога з відкидною кришкою 2,07 м.
Базовий елемент
Подовженний базовий елемент
Сходи на 7 сходинок Т15
а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2018 16:21
В тендерну документацію буде внесено зміни у стовбець «ГОСТ, ТУ» з «DIN EN 12811-1» на «DIN EN 12811-1 або еквівалент»
Номер вимоги: UA-2018-10-08-000304-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 15 жовтня 2018 00:59
Дискримінаційні вимоги документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, було оголошено закупівлю ID UA-2018-10-08-000304-a код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт., Очікувана вартість закупівлі: 2`090`19134 грн,
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретного виробника “Wilhelm Layher GmbH & Co.KG” незважаючи на присутність словосполучення “або еквівалент” не зрозуміло за якими критеріями можливе тлумачення “або еквівалент”, наявність виробничих потужностей на теріторії німеччини, обсяги виробництва в цілому або окремих частин, частка ринку світового, або окремої теріторії, кількісний, та якісний склад співробітників, наявність філії представництв, тощо. Крім зазначення торговельної марки товару, в розділі Технічні характеристики вказані конкретні Артикули та конкретна торговельна марка товару без зазначення можливості надати еквівалент, тобто при наявності словосполучення “або еквівалент” не вказано жодних технічних характеристик товарів (предмету закупівлі), або не не долучено окремого документу з розшифровкою наведених параметрів, відповідно до загальноприйнятих визначень. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити більш зрозумілий опис який чітко визначає принципово важливі характеристики, та вираз "або еквівалент".
В розділі Примітки (Додаток № 1 Специфікація на закупівлю товарів код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Ліса Layher або еквівалент)) вказано: “Сумісність та можливість з’ єднання з системою модульного риштування серії Layher Allround або еквівалент” та не вказано жодного фізичного розміру відповідно до міжнародних стандартів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2018 16:22
У зв’язку з тим, що на ВП ЗАЕС вже використовується система модульного риштування Layher, необхідна повна сумісність з вищезазначеною системою. Необхідні технічні характеристики знаходиться у відкритому доступі - мережі інтернет, а саме каталогах виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG.
Номер вимоги: UA-2018-10-08-000304-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 15 жовтня 2018 02:29
Дискримінаційні вимоги документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, було оголошено закупівлю ID UA-2018-10-08-000304-a код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт., Очікувана вартість закупівлі: 2`090`191,34 грн,
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
пп.6 Розділ 1. Загальні положення (тендерної документаціі) зазначено:
Учасники закупівлі - нерезиденти України можуть визначити ціну тендерної пропозиції на умовах поставки DAP (Правила Інкотермс-2010) у доларах США (код валюти 840) або євро (код валюти 978)., що надає перевагу над тендерною пропозицею учасника - резидента України, оскількі відповідно до пп.6.1 Ціна тендерної пропозиції учасника - резидента України формується на умовах базису поставки DDP (правила Інкотермс-2010) з врахуванням всіх витрат, пов’язаних з постачанням товару, за вирахуванням ПДВ.
Тендерною документацію вказано конкретного виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG, та пп.6 Тендерної документації зазначено Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону: Якщо учасник не є виробником товару, він надає: ч.2 документальне підтвердження статусу уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора тощо) цього товару. Виходячи з офіційної відповіді Wilhelm Layher GmbH & Co.KG, та інформації що міститься у відкритих джерелах у виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG в Україні немає представників, та представництв, та останній “Управляющий по Украине” Зализняк Сергей Иванович був звільнений разом закриттям представництва в Україні близько 8 (восьми) років по тому.
Але в Україні існують імпортери продукції “Wilhelm Layher GmbH & Co.KG”, та представники прямих конкурентів зазначеного виробника, та відповідно до умов тендерної документації вони позбавлені можливості приймати участь у торгах, оскільки замовник надав “Wilhelm Layher GmbH & Co.KG” достатньо суттєву перевагу над іншими, і виписав кілька взаємовиключних умов для учасників
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1.     Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2.     Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2018 16:23
Умови поставки DAP (Правила Інкотермс-2010) для нерезидентів України та DDP (Правила Інкотермс-2010) для резидентів України при врахуванні усих витрат є найбільш рівнозначними по ціновій категорії.
Документальне підтвердження статуту уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора тощо) надається від того виробника, який зазначений в технічній пропозиції учасника торгів.
Номер вимоги: UA-2018-10-08-000304-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 15 жовтня 2018 02:53
Невідповідність предмета закупівлі: ГОСТ(ам), ТУ, нормативним актам DIN EN
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" код 19355964, було оголошено закупівлю ID UA-2018-10-08-000304-a код ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Ліса Layher або еквівалент) 1192 шт., Очікувана вартість закупівлі: 2`090`191,34 грн,
Детально проаналізувавши тендерну документацію, технічну документацію виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG, та нормативну документацію DIN EN 12811-1-2004
Назва українською мовою: Устаткування для тимчасових робіт. Частина 1. будівельні риштування. Технічні вимоги і загальне проектування
Назва англійською мовою: Temporary works equipment - Part 1: Scaffolds - Performance requirements and general design; German version EN 12811-1:2003
Дійшли до висновку що Специфікація на закупівлю товарів код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Ліса Layher або еквівалент) - Додаток № 1, не може відповідати вище зазначеній нормі, тому прошу оприлюднити монтажні схеми риштування, та габаритни розміри по осях з метою уникнення можливих непорозумінь, або наслідків що унеможливлять експлуатпцію риштування.
Прошу виправити помилки та внести відповідні зміни в тендерну документацію, та доповнити її відповідними додатками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2018 16:24
У зв’язку з тим, що на ВП ЗАЕС вже використовується система модульного риштування Layher, необхідна повна сумісність з вищезазначеною системою. Необхідні технічні характеристики знаходиться у відкритому доступі - мережі інтернет, а саме каталогах виробника Wilhelm Layher GmbH & Co.KG.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SIA "MP ENERGY" 2 033 402,75
UAH
2 033 402,75
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" 2 056 616,90
UAH
2 056 616,90
UAH
Документи
ТОВ "Торговий Дім Технолліон" 2 087 462,60
UAH
2 087 462,60
UAH
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2018 08:46
18 LVZAES-2018 Доверенность.pdf
31 жовтня 2018 08:46
4 LVZAES-2018 Статут MP Energy.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 11:45
Електронний підпис
23 листопада 2018 11:45
Остаточна ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 листопада 2018 11:45
Довідка МВС.pdf
23 листопада 2018 11:45
Довідка ДФС.pdf
31 жовтня 2018 19:55
Електронний підпис
31 жовтня 2018 19:55
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
31 жовтня 2018 19:55
Технічна ПРОПОЗИЦІЯ2.pdf
31 жовтня 2018 19:54
Оренда приміщення 1.pdf
31 жовтня 2018 19:54
Ліцензія завірена (4).zip
31 жовтня 2018 19:54
заявка.pdf
31 жовтня 2018 19:54
ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2018 19:54
Гарантия 7020.zip
31 жовтня 2018 19:54
Витяг ПДВ.PDF
31 жовтня 2018 19:54
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2018 19:31
Електронний підпис
31 жовтня 2018 19:29
Представництво.pdf
31 жовтня 2018 19:29
Представництво.pdf
31 жовтня 2018 19:27
Цінова пропозиція.pdf
31 жовтня 2018 19:27
Технічна пропозиція.pdf
31 жовтня 2018 19:27
СТАТУТ (нова редакція).pdf
31 жовтня 2018 19:27
Копія договору оренди.pdf
31 жовтня 2018 19:27
ЄДРПОУ 2018р..pdf
31 жовтня 2018 19:27
Лист-заявка.pdf
31 жовтня 2018 19:27
img716.jpg
31 жовтня 2018 19:27
img714.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

SIA "MP ENERGY"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

ТОВ "Торговий Дім Технолліон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
SIA "MP ENERGY"
#40203029068
Відхилено 2 033 402,75
UAH
23 листопада 2018 10:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
Переможець 2 056 616,90
UAH
23 листопада 2018 10:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

23 листопада 2018 10:34
Електронний підпис
08 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
08 листопада 2018 16:24
п.1.17 від 08.11.2018.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

23 листопада 2018 10:36
Електронний підпис
23 листопада 2018 10:36
Протокол розгляду.doc
23 листопада 2018 10:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
2 056 616,90
UAH
Документи

Документи

23 листопада 2018 10:36
Електронний підпис
23 листопада 2018 10:36
Протокол розгляду.doc
23 листопада 2018 10:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:38
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 16:11
дог.691(7)18УК.pdf укладений
05 грудня 2018 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 04 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 056 616,90
UAH