Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання додаткових робіт з робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт парку «Молодіжний» по вул. Героїв Війни, 14 м/р Жуляни у Солом’янському районі» (ДК 021:2015 Код СPV 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
335 000,00 UAH
UA-2018-10-08-000108-a ff9612fce865470d8e4be7d666b35953
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2018 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 18:00
Очікувана вартість: 335 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання додаткових робіт з робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт парку «Молодіжний» по вул. Героїв Війни, 14 м/р Жуляни у Солом’янському районі» (ДК 021:2015 Код СPV 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2018 11:07
молодіжний Доповнення ТЗ.pdf
08 жовтня 2018 11:07
Завдання на проектування.pdf
08 жовтня 2018 11:07
Істотні умови.docx
08 жовтня 2018 11:07
Технічні вимоги.docx
08 жовтня 2018 11:07
Форма пропозиції.docx
08 жовтня 2018 11:07
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-001732 ● 627125498dee43cab355314f34ec4dc4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.11.2018 № 259

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА




Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.11.2018 № 259


Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-15 19:00:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт з робочого проекту по об’єкту "Капітальний ремонт парку "Молодіжний" по вул. Героїв Війни, 14 м/р Жуляни у Солом’янському районі" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-08-000108-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 71 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що предмет закупівлі визначено за кодом 71320000-7 – "Послуги з інженерного проектування" національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-20 18:18:31

Пояснення

У відповідь на Ваш запит стосовно визначення предмету закупівлі процедури опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу згідно ідентифікатора UA-2018-10-08-000108-a повідомляємо наступне.
Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботи – це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Ця норма знаходить своє підтвердження у «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454.
Оскільки розробка робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт парку «Молодіжний» по вул. Героїв Війни, 14 м/р Жуляни у Солом’янському районі» належить до послуг, які є супровідними до робіт, та не перевищують вартості самих робіт – є роботами.
Крім того, слід зазначити, що в адресному переліку об'єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах затверджених бюджетних призначень на 2018 рік Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04 квітня 2018 року N 550 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 травня 2018 року N 881), із змінами та доповненнями внесеними розпорядженням № 1233 від 13.07.2018 року «Про внесення змін до адресного переліку об'єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах затверджених бюджетних призначень на 2018 рік Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», чітко зазначено у переліку «капітальний ремонт парку «Молодіжний» по вул. Героїв Війни, 14 м/р Жуляни у Солом’янському районі» з приміткою «капітальні видатки; з них: проектні роботи».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що замовник застосував визначення предмету закупівлі в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_3

RISK2-5

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя 333 955,00
UAH з ПДВ
333 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 15:12
13_КОШТОРИС_МОЛОДІЖНИЙ.pdf
17 жовтня 2018 15:12
10_ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.pdf
17 жовтня 2018 15:12
07-2_СЕРТИФІКАТ.pdf
17 жовтня 2018 15:12
07-1_СЕРТИФІКАТ.pdf
17 жовтня 2018 15:12
07-3_СЕРТИФІКАТ.pdf
17 жовтня 2018 15:12
06_ВІДГУК.pdf
17 жовтня 2018 15:12
09_ПРОПОЗИЦІЯ_АІК.pdf
17 жовтня 2018 15:12
01_ВИТЯГ З ЄДРПОУ.pdf
17 жовтня 2018 15:12
04_ДОВІДКА АІК.pdf
17 жовтня 2018 15:12
03_ДОВІДКА АІК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя
#38005136
Переможець 333 955,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 15:52

Документи

26 жовтня 2018 15:52
232.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя
#38005136
333 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 15:52
232.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 3 від 24.07.19 до Д 206.11 від 08.11.18 Кап ремонт парку Молодіжний по вул Героїв Війни 14 мр Жуляни.pdf зміни до договору
24 липня 2019 15:54
ДУ 2.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 15:12
ДУ 1.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 09:45
договір укладений
09 листопада 2018 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 1.7, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 206/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 206/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 206/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 206/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. та Протокол погодження договірної ціни (Додаток 1) до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 206/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML