Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141401 Рогізно – Бірчиці, км 0+000 – км 17+800, Самбірського району Львівської області (додаткові послуги)
Очікувана вартість
3 322 066,00 UAH
UA-2018-10-06-000042-c 20fa9e87f7bf4f65a75f30341b326a33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2018 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2018 09:30
Початок аукціону: 23 жовтня 2018 14:08
Очікувана вартість: 3 322 066,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 610,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66441 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141401 Рогізно – Бірчиці, км 0+000 – км 17+800, Самбірського району Львівської області (додаткові послуги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141401 Рогізно – Бірчиці, км 0+000 – км 17+800, Самбірського району Львівської області (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54 (згідно тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2018 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2018 16:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 жовтня 2018 16:55
ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000007 ● 9626fc93d56e481187ce6557b2ac1f40
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №143

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-06-000042-c 06.10.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-13 09:33:47

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015
№ 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-10-06-000042-c, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що надаються переможцем процедури закупівлі, зокрема визначено надання документального підтвердження переможцем інформації на виконання вимог пункту 4 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме «Гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника-переможця, в якому переможець гарантує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)».

Враховуючи викладене, прошу надати пояснення:

1. Чому в тендерній документації наявна вимога щодо подання переможцем інформації згідно пункту 4 частини 1 ст. 17 Закону, що не відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону № 922-VIII, укладено з ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" договір про закупівлю від 16.11.2018 № 224-11/18 вартістю 3 200 000,00 грн (далі – Договір № 224-11/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 11.1 Договору № 224-11/18 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» (за процедурою закупівлі UA-2018-10-06-000042-c, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником на дату надання запиту не здійснено жодної оплати за надані послуги на користь ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором № № 224-11/18?
3. Чи виконаний на даний час Договір № № 224-11/18 в частині надання послуг ?
4. У разі виконання Договору № 224-11/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту?
5. Чи були внесені зміни чи доповнення до Договору № 224-11/18.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-17 12:37:06

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-10-06-000042-c

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини не можливості усунення порушень

2019-09-24 15:08:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2018 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 3 222 404,00
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 3 222 200,00
UAH з ПДВ
3 222 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 11:01
Документи переможця
19 жовтня 2018 14:43
Електронний підпис
19 жовтня 2018 14:41
11. Дефектний акт.pdf
19 жовтня 2018 14:41
9. Проект договору.pdf
19 жовтня 2018 14:41
Банк МТБ.rar
19 жовтня 2018 14:41
Fwd_ 100.zip
19 жовтня 2018 14:41
18. Довідка про досвід.pdf
19 жовтня 2018 14:41
17. Відгук .pdf
19 жовтня 2018 14:41
16. Договір 70 К.pdf
19 жовтня 2018 14:41
15. Підтвердження МТБ.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2018 09:06
Електронний підпис
22 жовтня 2018 08:43
nakazy_2210.pdf
22 жовтня 2018 08:43
227_st16.pdf
22 жовтня 2018 08:27
227_dod2-7.sub.pdf
20 жовтня 2018 11:44
NM_1-6_8-15.pdf
20 жовтня 2018 11:44
nakazy_1509.pdf
20 жовтня 2018 11:44
Статут нова редакція.pdf
20 жовтня 2018 11:44
Онур 11652 p7s.7z
20 жовтня 2018 11:44
Онур 11652 medoc.7z
20 жовтня 2018 11:44
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
20 жовтня 2018 11:44
витяг_23.08.pdf
20 жовтня 2018 11:44
227_st16.pdf
20 жовтня 2018 11:44
227_povnovazhennia.pdf
20 жовтня 2018 11:44
227_dod2-7.sub.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Переможець 3 200 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 09:58

Документи

30 жовтня 2018 09:55
Електронний підпис
30 жовтня 2018 09:52
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2018 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2018 09:55
Електронний підпис
30 жовтня 2018 09:52
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 17:16
Договір № 224-11-18 від 16.11.2018р.pdf укладений
16 листопада 2018 17:15