Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт елементів благоустрою (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
778 500,00 UAH
UA-2018-10-06-000041-c 4b2043da83174f2b858280b0921a9868
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луцька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983134
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., село Липини Луцький район, ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2018 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2018 22:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 14:44
Очікувана вартість: 778 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 893,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Примітка: * обсяги надання послуг з поточного ремонту зазначені у Додатку 3 до Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт елементів благоустрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, Липини, Теремнівська,100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2018 16:37
45450000-6_Тендерна документація_20181005.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог п. 5.2.6 ТендерноЇ документації
Дата подання: 11 жовтня 2018 21:57
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 12:21
Просимо надати роз’яснення, які конкретно реквізити має містити документ (оригінал та копія), які має подавати учасник у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “Поточний ремонт елементів благоустрою
(ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
затвердженої рішенням тендерного комітету від 05.10.2018 р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

11 жовтня 2018 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-19-001444-a) оприлюднено чотири звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: щодо вимог пункту 5.2.6 Тендерної документації (оприлюднено о 21:57); щодо формату даних електронних документів (оприлюднено о 21:57); щодо визначення в проекті договору та в технічному описі виду договірної ціни (оприлюднено о 21:58); щодо підготовки проекту договору (оприлюднено о 21:58).
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює:

Щодо вимог пункту 5.2.6 Тендерної документації

Суб’єкт звернення просить надати роз’яснення, які конкретно реквізити має містити документ (оригінал та копія), які має подавати учасник у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону тендерний комітет роз’яснює наступне
Згідно з пунктом 5.2.6 Тендерної документації документи, які подаються у складі тендерної пропозиції (оригінали та копії), створюються, оформляються і підписуються (засвідчується) учасником відповідно до Правил організації діловодства, Порядку роботи з електронними документами, Вимог до оформлювання документів та умовам даної Тендерної документації. Кожен документ, який подається у складі тендерної пропозиції, повинен:
(a) містити усі необхідні (обов’язкові) реквізити відповідно до законодавства та умов Тендерної документації;
(b) міститися в окремому файлі, створеному у форматі даних електронного документа, який передбачено згідно з пунктами 5.2.7 і 5.2.8 Тендерної документації;
(c) містити електронний підпис підписувача, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом) згідно з вимогами 5.2.10 і 5.2.11 Тендерної документації.
Підпунктом (c) пункту 1.1.6 Тендерної документації визначено, що термін “Вимоги до оформлювання документів” у тексті Тендерної документації та Додатках до неї означає Національний стандарт України “Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003”, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 (далі – ДСТУ 4163-2003).
Згідно з пунктом 1.1 ДСТУ 4163-2003 цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: - органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; - підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій).
Відповідно до пункту 4.4 ДСТУ 4163-2003 документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації (07), назва виду документа (10) (не зазначають на листах), дата (11), реєстраційний індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст документа (21), підпис (23). При цьому копія документа повинна обов’язково містити реквізити, визначені пунктом 5.27 ДСТУ 4163-2003, відповідно до якого відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23.
Згідно з пунктом 5.2.8 Тендерної документації копія документа (електронна копія) створюється, оформляється і засвідчується відповідно до встановленого порядку роботи з електронними документами та повинна містити додані відмітки про засвідчення вірності копії та інші елементи, що застосовуються під час оформлення копій з паперовим носієм інформації з дотриманням вимог до оформлювання документів. Копія документа може створюватися шляхом сканування документа з паперовим носієм інформації або шляхом перетворення (конвертування) електронного документа відповідно до вимог законодавства.
Крім того, при підготовці документів тендерної пропозиції учасникам необхідно враховувати, що згідно з частиною першою статті 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис”. Відповідно до частини п’ятої цієї ж статті електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом.
При цьому, зміст тендерної пропозиції учасника повинен повністю відповідати усім умовам Тендерної документації та Додатків до неї.
Щодо формату даних електронних документів.
Дата подання: 11 жовтня 2018 21:57
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 12:21
Просимо уточнити, який саме має бути формат даних електронних документів для копій документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “Поточний ремонт елементів благоустрою
(ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
затвердженої рішенням тендерного комітету від 05.10.2018 р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

11 жовтня 2018 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-19-001444-a) оприлюднено чотири звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: щодо вимог пункту 5.2.6 Тендерної документації (оприлюднено о 21:57); щодо формату даних електронних документів (оприлюднено о 21:57); щодо визначення в проекті договору та в технічному описі виду договірної ціни (оприлюднено о 21:58); щодо підготовки проекту договору (оприлюднено о 21:58).
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює:
Щодо формату даних електронних документів

Суб’єкт звернення просить роз’яснити який саме має бути формат даних електронних документів для копій документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону тендерний комітет роз’яснює наступне.
Згідно з пунктом 5.2.8 Тендерної документації копії електронних документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції або переможцем процедури закупівлі, повинні бути створені та оформлені відповідно до законодавства у форматі даних електронного документа, який призначений для створення фотоелектронних документів згідно з переліком форматів даних електронних документів.
Підпунктом (m) пункту 1.1.6 Тендерної документації визначено, що термін “ перелік форматів даних електронних документів ” у тексті Тендерної документації та Додатках до неї означає Перелік форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Виходячи з цього копії електронних документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути створені та оформлені відповідно до законодавства у форматі даних електронного документа, який призначений для створення фотоелектронних документів згідно з Переліком форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
При цьому, зміст тендерної пропозиції учасника повинен повністю відповідати усім умовам Тендерної документації та Додатків до неї.

Щодо визначення в проекті договору та в технічному описі виду договірної ціни?
Дата подання: 11 жовтня 2018 21:58
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 12:22
Просимо уточнити, з врахуванням підпункту (е) пункту 3.4.2 Додатка 3 до тендерної документації учасник може самостійно визначати вид договірної ціни на вибір тверда або динамічна, як це передбачено в п. 6.3.2. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013?
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “Поточний ремонт елементів благоустрою
(ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
затвердженої рішенням тендерного комітету від 05.10.2018 р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

11 жовтня 2018 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-19-001444-a) оприлюднено чотири звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: щодо вимог пункту 5.2.6 Тендерної документації (оприлюднено о 21:57); щодо формату даних електронних документів (оприлюднено о 21:57); щодо визначення в проекті договору та в технічному описі виду договірної ціни (оприлюднено о 21:58); щодо підготовки проекту договору (оприлюднено о 21:58).
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює:

Щодо визначення в проекті договору та в технічному описі виду договірної ціни

Суб’єкт звернення просить уточнити, з врахуванням підпункту (е) пункту 3.4.2 Додатка 3 до тендерної документації чи учасник може самостійно визначати вид договірної ціни на вибір тверда або динамічна, як це передбачено в п. 6.3.2. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону тендерний комітет роз’яснює наступне
Пунктом 8.1.4 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що з урахуванням листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.03.2014 №7/15-2747) на поточний ремонт, який становить предмет закупівлі, поширюється дія окремих положень (розділи 3, 6, Додатки А, Д, Р, С, Т, У) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі – ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
Згідно з підпунктом (а) пункту 3.4.1 Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Технічний опис предмета закупівлі, який повинен включати, крім іншого, Пояснювальну записку у довільній формі, зміст якої повинен відповідати вимогам пункту 3.4.2 цього Додатку (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією).
В свою чергу, Пояснювальна записка повинна відповідно до підпункту (е) пункту 3.4.2 Додатку 3 до Тендерної документації повинна обов’язково містити інформацію про передбачений учасником вид договірної ціни згідно з пунктом 6.3.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, яким встановлено, що відповідно до якого договірна ціна може встановлюватись за твердим (тверда договірна ціна) та приблизним (динамічна договірна ціна) кошторисом.
Виходячи з викладеного, під час підготовки та подання у складі тендерної пропозиції Пояснювальної записки учасник зазначає відповідний вид договірної ціни відповідно до пункту 6.3.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією.
При цьому, зміст тендерної пропозиції учасника повинен повністю відповідати усім умовам Тендерної документації та Додатків до неї.
Щодо пыдготовки проекту договору
Дата подання: 11 жовтня 2018 21:58
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 12:23
Просимо внести зміни до тендерної документації та розмістити проект договору в окремому файлі у форматі word документу з метою підготовки проекту учасниками торгів.
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: “Поточний ремонт елементів благоустрою
(ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)”,
затвердженої рішенням тендерного комітету від 05.10.2018 р.
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

11 жовтня 2018 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-19-001444-a) оприлюднено чотири звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: щодо вимог пункту 5.2.6 Тендерної документації (оприлюднено о 21:57); щодо формату даних електронних документів (оприлюднено о 21:57); щодо визначення в проекті договору та в технічному описі виду договірної ціни (оприлюднено о 21:58); щодо підготовки проекту договору (оприлюднено о 21:58).
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює:

Щодо підготовки проекту договору

Суб’єкт звернення просить розмістити проект договору в окремому файлі у форматі word документу з метою підготовки проекту учасниками торгів.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону тендерний комітет роз’яснює наступне.
Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї (в тому числі Додаток 4, у якому міститься проект договору про закупівлю) складена та оформлена з дотриманням вимог, що визначені Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5, у файлі PDF/A-1 (з розширенням *.pdf) згідно зі специфікацією PDF 1.4 (ISO 19005-1:2005), що відповідає формату даних для створення текстових електронних документів згідно з Переліком форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Слід зазначити, що застосований формат даних електронного документа дозволяє вільно копіювати та обробляти текст документа, в тому числі засобами машинного зчитування, включаючи можливість автоматичного конвертування даних. Файл з Тендерною документацією (в тому числі Додаток 4) може бути безперешкодно конвертований у будь-який формат даних (*.odt, *.rtf, *.doc, *.docx, *.rtf та інші), придатний для обробки у текстовому редакторі загальнодоступними програмними засобами, в тому числі за допомогою онлайн-сервісів (наприклад, http://convertonlinefree.com/PDFToWORDRU.aspx, https://pdf2doc.com, https://smallpdf.com, тощо).
Одночасно повідомляємо, що тендерний комітет не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, вимогам законодавства у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-06-000041-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37669226
Дата подання: 29 жовтня 2018 18:07
Вимога про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вважаємо, що Замовником, Луцькою центральною районною лікарнею, було порушено порядок проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «Поточний ремонт елементів благоустрою (код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)», в частині неправомірної оцінки та відхилення тендерної позиції ПП «ТРАНС-ДОР-СЕРВІС» з підстав, наведених в «Інформації про відхилення тендерної пропозиції», яка затверджена рішенням тендерного комітету від 24.10.2018р., чим Замовник порушив вимоги статті 30 Закону та, як наслідок, неправомірно визначив переможцем ФОП Оксенчук Ігор Леонідович у процедурі закупівлі, та опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу 24.10.2018 року Повідомлення про намір укласти договір, яке затверджене рішенням тендерного комітету від 24 жовтня 2018р., тим самим допустивши порушення принципів здійснення закупівель, які визначені у статті 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Повний текст вимоги у прикріпленому файлі

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

29 жовтня 2018 18:07
Вимога _від 26.10.2018№ 206.pdf
29 жовтня 2018 18:07
Рішення від 11.05.2018 № 4475.pdf
29 жовтня 2018 18:07
Рішення від 15.03.2018 № 2363.pdf
29 жовтня 2018 18:07
Рішення від 20.03.2018 № 2512.pdf
29 жовтня 2018 18:07
Рішення від 24.04.2018 № 3892.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" 760 878,37
UAH з ПДВ
670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОКСЕНЧУК ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ" 757 000,00
UAH з ПДВ
699 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2018 18:17
Електронний підпис
20 жовтня 2018 18:16
Технічний опис.rar
20 жовтня 2018 18:16
Повноваження.rar
20 жовтня 2018 18:16
Інші документи.rar

Публічні документи

20 жовтня 2018 12:22
Електронний підпис
20 жовтня 2018 11:41
Технічний опис.zip
20 жовтня 2018 11:41
Повноваження.zip
20 жовтня 2018 11:41
Інші документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"

ФОП "ОКСЕНЧУК ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"
#37669226
Відхилено 670 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 11:08
ФОП "ОКСЕНЧУК ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ"
#2597103738
Переможець 699 999,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОКСЕНЧУК ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ"
#2597103738
699 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 листопада 2018 11:58
Коментар щодо відміни: Підстава відміни торгів: згідно з абзацом третім частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
01 листопада 2018 11:58
Електронний підпис
01 листопада 2018 11:58
Повідомлення про відміну торгів UA-2018-10-06-000041-c.pdf