Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2018-10-05-003016-c 479c01f2e3aa40b2b5f69f9dc3170113
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкова Олена Валеріївна

380442808187 pechcrp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26188567
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13
Контактна особа: Волкова Олена Валеріївна
380442808187
pechcrp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2018 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2018 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2018 14:41
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги до усіх журналів (якщо не вказано у позиції "Технічних вимог" відокреммо). : Формат: А4, горизонтальній, сторінки пронумеровані, прошити. Папір: білий, якість додатково узгоджується з Замовником. (якщо відсутній у переліку).Обкладинка – картон. Якість переплету додатково узгоджується с Замовником. Вимоги до усіх Бланків: Формат: вказано у кожний позиції ; папір: газетний (якщо не вказано у позиції відокреммо). У довідку про виконання аналогічних договорів вказати договори на виговлення бланків медичним закладам України. Учасник зобов'язаний за власною ініціативою, власними силами та за власний рахунок у строк не пізніш доби з моменту закінчення торгів надати зразки усіх журналів, зразки паперу та зразки усіх бланків на затвердження Замовнику, якому у разі перемоги на торгах, буде відповідати якість всієї продукції за даним торгом. У випадку не надання зразка кимось із учасників торгів - Замовник залишає за собою право визначити переможця з числа тих, хто виконав цю вимогу - незалежно від ціни. Учасник повинен надати у довільної формі довідку про відповідність товару вимогам Замовника. Зразки Учасники надають власними силами та за свій рахунок.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
238220 штуки
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2018  —  25 жовтня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-05-003016-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Бланкодрук, Код ЄДРПОУ:30552319
Дата подання: 23 жовтня 2018 09:44
Ігнорування Учачника
Приватне підприємство Бланкодрук приймало учать у тендері UA-2018-10-05-003016-c Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки 16 жовтня 2018 та стало переможцем.
16 жовтня 2018 звернулося до Волковій Олені Валеріївні за № телефону 280 81 87 з приводу зустрічі та надання зразків, документів.
Відповіді ми з приводу зустрічі та надання зразків, документів так і те отримали!
Також був відправлений електронною поштою лист з наступним змістом.(Копія листа додається).
Добрый день!
Мы, ПП Бланкодрук. Победили в тендере UA-2018-10-05-003016-c
Какие наши следующие действия?
На площадке не было Вашего договора. Вам предложить наш?
Нужен контактный № телефона для общения.
Відповіді ми з приводу зустрічі та надання зразків, документів так і те отримали.
23 жовтня звернулося до Волковій Олені Валеріївні за № телефону 280 81 87 з приводу надання документів, зразків.
Відповіді ми з приводу зустрічі та надання зразків, документів так і те отримали.
Вважаємо недоцільним ігнорування нашої пропозиції та продовжити розгляд нашої пропозиції так як затримка склалася не з нашої вини.
Та надати відомості з приводу зустрічі та надання зразків, документів. Так як ми їх не отримали.
Просимо тендерний комітет розглянути наші пропозиції та затвердити нас переможцем цього аукціону.
З повагою!
Директор Некрасова О.Е.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2018 19:29
Вами не виконано Кваліфікаційні вимоги закупівлі, які вказані в Додатку № 1 «Кваліфікаційні вимоги», а саме:
2.16. Учасник зобов'язаний за, власною ініціативою, Власний силами та за власний рахунок у строк не пізніш доби з моменту Закінчення торгів надати зразки усіх журналів, зразки паперу та зразки усіх бланків на затвердження Замовнику, якому у разі перемоги на торгах, буде ВІДПОВІДАТИ якість всієї продукції за данім торгом. У випадка НЕ надання бланках кимось Із учасників торгів - Замовник залишає за собою право визначити переможця з числа тих, яким виконано Цю вимогу – в незалежності від ціни. Зразки Учасники Надаються Власний силами та за свої рахунок. "
Юридична адреса Замовника вказана в профілі нашої організації на майданчику, тобто Ви мали можливість надати своєчасно зразки. На підставі викладеного Ваші вимоги є необґрунтованими і відхиляються.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-05-003016-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН", Код ЄДРПОУ:16295262
Дата подання: 23 жовтня 2018 17:04
Відсутність скан-копій договорів у кількості не менше 5
У тендерній документації Замовника у пункті 2.4. «Кваліфікаційних вимог до торгів» чітко визначено, що необхідно надати копії відповідних договорів (зазначені у довідці) у кількості (не менше 5-ти), які підтверджують досвід виконання відповідних послуг за бюджетні кошти. Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-плюс", визначене переможцем, не надало сканкопії договорів у кількості (не менше 5-ти) до початку аукціону.

Замовником у тендерній документації визначено:
«У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів). Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»

Тому вважаємо рішення про визначення переможця неправомірним. Вимагаємо передивитись рішення про кваліфікацію переможця і прийняти міри по усуненню порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2018 12:22
Ваша вимога розглянута та відхиляється з наступних підстав:
Згідно вимог закупівлі, які вказані в Додатку № 1 «Кваліфікаційні вимоги» до неї, а саме:
2.4. Перелік організацій (не менше 5-ти), яким у 2017 та/або 2018 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон). Учасник підтверджує досвід виконання аналогічних договорів - а саме, надає копії відповідних договорів, відгуків та інших документів, які підтверджують відповідний досвід учасника. У довідку про виконання аналогічних договорів вказати договори на виговлення бланків медичним закладам України.

Переможцем закупівлі були надані документі, які підтверджують відповідний досвід учасника, які були розглянути Замовником та про що було винесено відповідне рішення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Бланкодрук 56 540,00
UAH з ПДВ
56 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС" 68 947,20
UAH з ПДВ
68 947,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 87 992,00
UAH з ПДВ
87 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

14 жовтня 2018 19:47
Відгук Стражеско1.PDF
14 жовтня 2018 19:46
Гарантійний лист.doc
14 жовтня 2018 19:46
Витяг з ЄДР.pdf
14 жовтня 2018 19:46
Витяг ЄДР 12.09.18р.doc

Публічні документи

12 жовтня 2018 13:19
Електронний підпис
12 жовтня 2018 13:12
Finzvit-balanc.pdf
12 жовтня 2018 13:12
Statut.pdf
12 жовтня 2018 13:12
Довідка_Фін.звіт Ф. 3.pdf
12 жовтня 2018 13:12
Відгук КДЦ Святошин_2017.pdf
12 жовтня 2018 13:12
Витяг ПДВ 30.01.2018.pdf
12 жовтня 2018 13:12
Витяг ЕДР 27.08.2018.pdf
12 жовтня 2018 13:12
Виписка з ЄДР.pdf
12 жовтня 2018 13:12
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
12 жовтня 2018 13:12
2017_Centr mikrohirurgii oka.pdf
12 жовтня 2018 13:12
2.6_Договір оренди.pdf
12 жовтня 2018 13:12
2.18_Інформаційний лист.pdf
12 жовтня 2018 13:12
Сертифікати якості.rar
12 жовтня 2018 13:12
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Бланкодрук

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Бланкодрук
#30552319
Відхилено 56 540,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 20:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС"
#36564540
Переможець 68 947,20
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 21:00

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 21:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС"
#36564540
68 947,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір бланки.PDF укладений
31 жовтня 2018 16:23