Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2018-10-05-003016-c ● 479c01f2e3aa40b2b5f69f9dc3170113
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26188567 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13 |
Контактна особа: |
Волкова Олена Валеріївна 380442808187 pechcrp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2018 18:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2018 22:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2018 14:41 |
Очікувана вартість: | 88 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вимоги до усіх журналів (якщо не вказано у позиції "Технічних вимог" відокреммо). : Формат: А4, горизонтальній, сторінки пронумеровані, прошити. Папір: білий, якість додатково узгоджується з Замовником. (якщо відсутній у переліку).Обкладинка – картон. Якість переплету додатково узгоджується с Замовником. Вимоги до усіх Бланків: Формат: вказано у кожний позиції ; папір: газетний (якщо не вказано у позиції відокреммо). У довідку про виконання аналогічних договорів вказати договори на виговлення бланків медичним закладам України. Учасник зобов'язаний за власною ініціативою, власними силами та за власний рахунок у строк не пізніш доби з моменту закінчення торгів надати зразки усіх журналів, зразки паперу та зразки усіх бланків на затвердження Замовнику, якому у разі перемоги на торгах, буде відповідати якість всієї продукції за даним торгом. У випадку не надання зразка кимось із учасників торгів - Замовник залишає за собою право визначити переможця з числа тих, хто виконав цю вимогу - незалежно від ціни. Учасник повинен надати у довільної формі довідку про відповідність товару вимогам Замовника. Зразки Учасники надають власними силами та за свій рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
238220 штуки
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 жовтня 2018
—
25 жовтня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2018 20:34 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги БЛАНКИ 2018.doc |
05 жовтня 2018 19:55 |
Додаток 2 Техничні вимоги бланки медичні 2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-05-003016-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Бланкодрук, Код ЄДРПОУ:30552319
Дата подання: 23 жовтня 2018 09:44
Ігнорування Учачника
Приватне підприємство Бланкодрук приймало учать у тендері UA-2018-10-05-003016-c Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки 16 жовтня 2018 та стало переможцем.
16 жовтня 2018 звернулося до Волковій Олені Валеріївні за № телефону 280 81 87 з приводу зустрічі та надання зразків, документів.
Відповіді ми з приводу зустрічі та надання зразків, документів так і те отримали!
Також був відправлений електронною поштою лист з наступним змістом.(Копія листа додається).
Добрый день!
Мы, ПП Бланкодрук. Победили в тендере UA-2018-10-05-003016-c
Какие наши следующие действия?
На площадке не было Вашего договора. Вам предложить наш?
Нужен контактный № телефона для общения.
Відповіді ми з приводу зустрічі та надання зразків, документів так і те отримали.
23 жовтня звернулося до Волковій Олені Валеріївні за № телефону 280 81 87 з приводу надання документів, зразків.
Відповіді ми з приводу зустрічі та надання зразків, документів так і те отримали.
Вважаємо недоцільним ігнорування нашої пропозиції та продовжити розгляд нашої пропозиції так як затримка склалася не з нашої вини.
Та надати відомості з приводу зустрічі та надання зразків, документів. Так як ми їх не отримали.
Просимо тендерний комітет розглянути наші пропозиції та затвердити нас переможцем цього аукціону.
З повагою!
Директор Некрасова О.Е.
Розгорнути
Згорнути
16 жовтня 2018 звернулося до Волковій Олені Валеріївні за № телефону 280 81 87 з приводу зустрічі та надання зразків, документів.
Відповіді ми з приводу зустрічі та надання зразків, документів так і те отримали!
Також був відправлений електронною поштою лист з наступним змістом.(Копія листа додається).
Добрый день!
Мы, ПП Бланкодрук. Победили в тендере UA-2018-10-05-003016-c
Какие наши следующие действия?
На площадке не было Вашего договора. Вам предложить наш?
Нужен контактный № телефона для общения.
Відповіді ми з приводу зустрічі та надання зразків, документів так і те отримали.
23 жовтня звернулося до Волковій Олені Валеріївні за № телефону 280 81 87 з приводу надання документів, зразків.
Відповіді ми з приводу зустрічі та надання зразків, документів так і те отримали.
Вважаємо недоцільним ігнорування нашої пропозиції та продовжити розгляд нашої пропозиції так як затримка склалася не з нашої вини.
Та надати відомості з приводу зустрічі та надання зразків, документів. Так як ми їх не отримали.
Просимо тендерний комітет розглянути наші пропозиції та затвердити нас переможцем цього аукціону.
З повагою!
Директор Некрасова О.Е.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2018 19:29
Вами не виконано Кваліфікаційні вимоги закупівлі, які вказані в Додатку № 1 «Кваліфікаційні вимоги», а саме:
2.16. Учасник зобов'язаний за, власною ініціативою, Власний силами та за власний рахунок у строк не пізніш доби з моменту Закінчення торгів надати зразки усіх журналів, зразки паперу та зразки усіх бланків на затвердження Замовнику, якому у разі перемоги на торгах, буде ВІДПОВІДАТИ якість всієї продукції за данім торгом. У випадка НЕ надання бланках кимось Із учасників торгів - Замовник залишає за собою право визначити переможця з числа тих, яким виконано Цю вимогу – в незалежності від ціни. Зразки Учасники Надаються Власний силами та за свої рахунок. "
Юридична адреса Замовника вказана в профілі нашої організації на майданчику, тобто Ви мали можливість надати своєчасно зразки. На підставі викладеного Ваші вимоги є необґрунтованими і відхиляються.
2.16. Учасник зобов'язаний за, власною ініціативою, Власний силами та за власний рахунок у строк не пізніш доби з моменту Закінчення торгів надати зразки усіх журналів, зразки паперу та зразки усіх бланків на затвердження Замовнику, якому у разі перемоги на торгах, буде ВІДПОВІДАТИ якість всієї продукції за данім торгом. У випадка НЕ надання бланках кимось Із учасників торгів - Замовник залишає за собою право визначити переможця з числа тих, яким виконано Цю вимогу – в незалежності від ціни. Зразки Учасники Надаються Власний силами та за свої рахунок. "
Юридична адреса Замовника вказана в профілі нашої організації на майданчику, тобто Ви мали можливість надати своєчасно зразки. На підставі викладеного Ваші вимоги є необґрунтованими і відхиляються.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-05-003016-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН", Код ЄДРПОУ:16295262
Дата подання: 23 жовтня 2018 17:04
Відсутність скан-копій договорів у кількості не менше 5
У тендерній документації Замовника у пункті 2.4. «Кваліфікаційних вимог до торгів» чітко визначено, що необхідно надати копії відповідних договорів (зазначені у довідці) у кількості (не менше 5-ти), які підтверджують досвід виконання відповідних послуг за бюджетні кошти. Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-плюс", визначене переможцем, не надало сканкопії договорів у кількості (не менше 5-ти) до початку аукціону.
Замовником у тендерній документації визначено:
«У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів). Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»
Тому вважаємо рішення про визначення переможця неправомірним. Вимагаємо передивитись рішення про кваліфікацію переможця і прийняти міри по усуненню порушення.
Розгорнути
Згорнути
Замовником у тендерній документації визначено:
«У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів). Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»
Тому вважаємо рішення про визначення переможця неправомірним. Вимагаємо передивитись рішення про кваліфікацію переможця і прийняти міри по усуненню порушення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2018 12:22
Ваша вимога розглянута та відхиляється з наступних підстав:
Згідно вимог закупівлі, які вказані в Додатку № 1 «Кваліфікаційні вимоги» до неї, а саме:
2.4. Перелік організацій (не менше 5-ти), яким у 2017 та/або 2018 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон). Учасник підтверджує досвід виконання аналогічних договорів - а саме, надає копії відповідних договорів, відгуків та інших документів, які підтверджують відповідний досвід учасника. У довідку про виконання аналогічних договорів вказати договори на виговлення бланків медичним закладам України.
Переможцем закупівлі були надані документі, які підтверджують відповідний досвід учасника, які були розглянути Замовником та про що було винесено відповідне рішення.
Згідно вимог закупівлі, які вказані в Додатку № 1 «Кваліфікаційні вимоги» до неї, а саме:
2.4. Перелік організацій (не менше 5-ти), яким у 2017 та/або 2018 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон). Учасник підтверджує досвід виконання аналогічних договорів - а саме, надає копії відповідних договорів, відгуків та інших документів, які підтверджують відповідний досвід учасника. У довідку про виконання аналогічних договорів вказати договори на виговлення бланків медичним закладам України.
Переможцем закупівлі були надані документі, які підтверджують відповідний досвід учасника, які були розглянути Замовником та про що було винесено відповідне рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Бланкодрук |
56 540,00
UAH з ПДВ
|
56 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС" |
68 947,20
UAH з ПДВ
|
68 947,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
87 992,00
UAH з ПДВ
|
87 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Бланкодрук #30552319 |
Відхилено |
56 540,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 20:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС" #36564540 |
Переможець |
68 947,20
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 21:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір бланки.PDF | укладений |
31 жовтня 2018 16:23
|