Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 732 280,00 UAH
UA-2018-10-05-001540-c 3d15bfbd63034d7d98ab8a7a61873f89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Топчило

+380955218146 slavcrb@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КЛПЗ "СЛОВ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ""
Код ЄДРПОУ: 01991180
Місцезнаходження: 84182, Україна , Донецька обл., м. Миколаївка, вул. Миру, 13
Контактна особа: Лариса Топчило
+380955218146
slavcrb@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2018 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2018 13:28
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2018 13:28
Початок аукціону: 23 жовтня 2018 14:27
Очікувана вартість: 1 732 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 661,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84182, Україна, Донецька область, м.Миколаївка, вул.Миру,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2018 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 13:29
Проект ДОГОВОРУ.docx
05 жовтня 2018 13:29
ТД 2018 природний газ_1699880.doc
05 жовтня 2018 13:29
Додаток №1.doc
05 жовтня 2018 13:29
Додаток №2_1699880.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-18-000058 ● 807887ba879a4649aff5b032913c8f0f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З




Від 28.01.2019 № 2
м.Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.





Начальник управління І.БЄЛІК

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-05-001540-c 05.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-29 11:07:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-05-001540-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
1. З яких підстав договір про постачання природного газу укладено з учасником, який визнаний переможцем торгів, не у відповідності до вимог частини другої статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-30 08:55:57

ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ від 29.01.2019р.

Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.)



На Ваш Запит про надання пояснень від 29.01.2019 року - З яких підстав договір про постачання природного газу укладено з учасником, який визнаний переможцем торгів, не у відповідності до вимог частини другої статті 32 Закону?
Тендерний комітет КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» повідомляє наступне:

1. 09.11.2018року ( час 13:35) на електронну адресу slav_crb@ukr.net ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" вислало проект договору для ознайомлення і додатково прописало в тексті пошти супроводжуючій текст:
«Добрый день! Во вложении ваш проект договора с заполненными нашими реквизитами. «Перед подписанием от вас нужен Акт сверки взаиморасчетов с ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" либо справка от них об отсутствии задолженности на дату подписания. Без справки/Акта мы не сможем подписать т.к. это нарушение условий лицензионного соглашения. Вам нужно как можно быстрее заключить с УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП доп соглашение о расторжении договора и получить справку/Акт.
После подписания с нами договора в течении 2-3 дней мы сможем завести лимиты.»

2. Щоб виконати дані вимоги ТОВ « УКР ГАЗ РЕСУРС » 09.11.2018 року ми попередили ТОВ «Укртранссервіс – Груп» в телефонному режимі про надання з їх сторони Листа про відсутність заборгованості для ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС». Але на дану дату лікарня мала заборгованість перед ТОВ « УКРТРАНССЕРВІСГРУП» в сумі 122739,12грн. згідно рахунку /акту № 425 від 31.10.2018р., сканована копія акту додається.
Ця заборгованість була погашена 14.11.2018 року, платіжне доручення № 449 від 13.11.2018р.,
сканована копія Доручення додається.

3. На підставі вище зазначеного 14.11.2018 року ( зараховано час 13:27, відправлено час 14:48) електронною поштою було направлено лист від ТОВ «УКРТРАНССЕРВІСГРУП» № 2990/18 від 14.11.2018року для ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС» , сканована копія листа додається.

4. 15.11.2018 року ( час 17:25) ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС» електронною поштою було вислано сканований Договір № 100г з підписом директора Денисович В.В. і мокрою печаткою для підпису головним лікарем КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ».

5. 16.11.2018 року договір № 100г був підписаний головний лікарем КЛПЗ
« Слов’янська ЦРЛ». 19.11.2018 року підписаний Учасником і Замовником договір № 100г був завантажений на сайт закупівель і процедура торгів була завершена.


Тендерний комітет КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.) На Ваш Запит про надання пояснень від 01.02.2019 року - З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тендерний комітет КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» повідомляє наступне: 1. КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» аби уникнути заборгованості за споживчий природний газ перед ПАТ « Укртранс газ» Краматорського ЛВУМГ Філії УМГ «Харківтрансгаз», яка надає послугу транспортування природного газу та ПАТ « Донецькоблгаз» Слов’янського УГГ за послугу розподілу природного газу, який не однократно присилав повідомлення про відключення газорозподільної системи (скановані копії попереджень додаються), яка відноситься до КЛПЗ « Слов’янська ЦРЛ» та уникнути відключення природного газу, що могло призвести до зупинення діяльності лікарні, тендерний комітет підписав договір на співпрацю з постачальником ТОВ « УКР ГАЗ РЕСУРС» , який став переможцем в процедурі відкритих торгів. 2. КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» немає можливості усунути виявлені порушення, так як КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ» сплатила за споживчий природний газ у листопаді і грудні місяці ТОВ « УКР ГАЗ РЕСУРС» згідно АКТУ прийому –передачі природного газу № УГР000000688 від 14.12.2018р. та № УГР 00000750 від 20.12.2018р. (сканована копія акту додається). Платіжне доручення № 507 від 21.12.2018 і № 500 від 21.12.2018. (скановані копії платіжних доручень додаються). 3. Аби уникнути заборгованості за споживчий газ у січні місяці 2019р. було продовжено дію договору №100г з ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС» на строк достатній для проведення закупівель ДУ №2 від 28.12.2018р. та ДУ № 3 від 06.02.2019р. (скановані копії угод додаються) для сплати заборгованості за споживчий газ у січні місяці 2019р. Тендерний комітет КЛПЗ «Слов’янська ЦРЛ»

2019-02-06 11:07:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-03-18-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З



від 18.03.2019 № 16
Маріуполь



Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини одинадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), абз.4 п.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами від 01.08.2013 №631 (у редакції затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2018 №659.


НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 19 березня 2019 року та провести протягом 4 робочих днів перевірку закупівлі UA-2018-10-05-001540-с, здійсненої Комунальним лікувально -профілактичним закладом «Словя’нська центральна районна лікарня».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі: Бєлкіна Наталія Володимирівна – заступника начальника – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області; Трубачова Людмила Олексіївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області.


Начальник управління І.БЄЛІК

2019-03-18 14:41:25


Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2018 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 587 500,00
UAH з ПДВ
1 587 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 1 628 140,00
UAH з ПДВ
1 628 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 1 634 490,00
UAH з ПДВ
1 634 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 16:55
Електронний підпис
25 жовтня 2018 16:51
Пакет Переможця.zip
19 жовтня 2018 12:39
Електронний підпис
19 жовтня 2018 12:27
Цінова пропозиція.zip
19 жовтня 2018 12:27
Технічна специфікація.zip
19 жовтня 2018 12:27
Проект договору.zip
19 жовтня 2018 12:27
Інші документи.zip

Публічні документи

22 жовтня 2018 11:32
Електронний підпис
22 жовтня 2018 11:31
Проект договору.pdf
22 жовтня 2018 11:31
Копія Статуту.pdf
22 жовтня 2018 11:31
Копія Сертифікату_.PDF
22 жовтня 2018 11:31
Копія Витягу ПДВ.PDF
22 жовтня 2018 11:31
Довідка ПСГ.pdf
22 жовтня 2018 11:31
Довідка по ч.2 ст.17.pdf
22 жовтня 2018 11:31
Довідка по ч.1 п.6 ст.17.pdf
22 жовтня 2018 11:31
Довідка по ч.1 п.4 ст.17.pdf
22 жовтня 2018 11:31
Довідка по ч.1 п.2 ст.17.pdf
22 жовтня 2018 11:31
Довідка по ч.1 п.10 ст.17.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2018 20:02
Електронний підпис
19 жовтня 2018 20:01
РЕЄСТЕР ДОКУМЕНТІВ.pdf
19 жовтня 2018 20:01
53. Закон.pdf
19 жовтня 2018 20:01
44. довідка ч.2 ст.17.pdf
19 жовтня 2018 20:01
43. довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
19 жовтня 2018 20:01
42. довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
19 жовтня 2018 20:01
41. довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
19 жовтня 2018 20:01
40. довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
19 жовтня 2018 20:01
39. довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
19 жовтня 2018 20:01
38. довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
19 жовтня 2018 20:01
37. довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
19 жовтня 2018 20:01
34. Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 20:01
27.Договір.pdf
19 жовтня 2018 20:01
26. Технічни вимоги.pdf
19 жовтня 2018 20:01
20. ЛИСТ ВІДГУК ХІМ ТЕХ.pdf
19 жовтня 2018 20:01
2.Копія Витяг ЄДР.pdf
19 жовтня 2018 20:01
18. АКТИ ХІМ ТЕХ.pdf
19 жовтня 2018 20:01
13. Сетиртифікат ISO 14001.pdf
19 жовтня 2018 20:01
11. КОПІЯ ВИПИСКИ.pdf
19 жовтня 2018 20:01
1. Статут +опис коп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
Переможець 1 587 500,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 10:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

25 жовтня 2018 10:25
Електронний підпис
25 жовтня 2018 10:23
протокол (2).pdf
25 жовтня 2018 10:23
протокол (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
1 587 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2018 10:25
Електронний підпис
25 жовтня 2018 10:23
протокол (2).pdf
25 жовтня 2018 10:23
протокол (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 15:35
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 10:15
ДУ №3.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 09:54
ДУ ГАЗ 20відсотків.pdf зміни до договору
17 січня 2019 11:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 08:49
сканирование1689.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 08:42
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 09:02
ДУ договір №100г.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0010.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0009.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0008.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0007.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0006.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0005.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0004.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0003.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0002.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
сканирование0001.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57
Договір № 100г.pdf укладений
19 листопада 2018 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 100г
Договір:
Номер додаткової угоди: 100г
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 100г
Договір:
Номер додаткової угоди: 100г
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 086 287,84
UAH з ПДВ