Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вагонних сповільнювачів
Очікувана вартість
2 833 333,34 UAH
UA-2018-10-05-001528-c 8d14a18e39f54e98ac68985e6ce48a80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2018 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2018 11:00
Очікувана вартість: 2 833 333,34 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 333,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт вагонних сповільнювачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 16:33
ТД.doc
18 жовтня 2018 16:33
Додаток №9 Дефектні акти сповільнювачів типу КЗ-3.pdf
18 жовтня 2018 16:33
Протокол змін.pdf
05 жовтня 2018 13:27
ТУ на КЗ-3.pdf
05 жовтня 2018 13:27
ТУ.doc
18 жовтня 2018 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 16:33
ТД.doc
05 жовтня 2018 13:27
ТД.doc
18 жовтня 2018 16:33
Додаток №9 Дефектні акти сповільнювачів типу КЗ-3.pdf
18 жовтня 2018 16:33
Протокол змін.pdf
05 жовтня 2018 13:27
ТУ на КЗ-3.pdf
05 жовтня 2018 13:27
ТУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вага сповільнювача
Дата подання: 05 жовтня 2018 18:16
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 16:34
Просимо повідомити навіщо згідно тендерної документації учасник повинен мати кранове обладнення більше 36,5 т , якщо сповільнювач КЗ-3ПК важить згідно документації виробника 24т?
Відповідь: Ваше звернення розглянуто на засіданні тендерного комітету і відповідно внесено зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-05-001528-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Агенство комплексних рішень "Система", Код ЄДРПОУ:38771877
Дата подання: 16 листопада 2018 13:23
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2018 18:27
Рішення від 20.11.2018 № 11846 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 листопада 2018 18:27
Рішення від 05.12.2018 № 12442.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2018 20:16

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 13:23
Витяг.pdf
16 листопада 2018 13:23
Скарга.pdf
16 листопада 2018 13:23
Платіжне доручення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000021 ● 7873117cc7304b269c9f90716af4b57c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


16.04.2019 № 82
Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-10-05-001528-c 05.10.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-17 10:53:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу капітального ремонту вагонних сповільнювачів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-05-001528-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 29.12.2018 №ПЗ/Ш-181594/НЮ додатковою угодою від 30.12.2018 № ПЗ/Ш-181594/НЮ/Д1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-22 15:47:48

Пояснення Замовника до Запиту Державної аудиторської служби України

Договір на капітальний ремонту вагонних сповільнювачів №ПЗ/Ш-181954/НЮ було укладено 29.12.2018 року. Згідно умов договору строк надання послуг - до 31.12.2018 року. 30 грудня 2018 року на адресу Замовника надійшов лист №30\12-01 від ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система»» (Виконавець по договору), в якому останній зазначав, що ним вже виконано очищення, розбирання та дефектація отриманого в ремонт обладнання. Також ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система»» зазначило, що в ході проведення дефектації переданого обладнання було встановлено, що попередньо зазначений в договорі обсяг ремонту не відповідає фактично необхідному в зв’язку зі зношеністю більшої частини деталей та виявлено тріщини привідних секцій уповільнювачів, які не були вказані в наданих Замовником актах. Розглянувши вищезазначений лист та беручи до уваги гостру потребу в ремонті обладнання, було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання ремонту обладнання зі збільшеними обсягами робіт без зміни вартості ремонту до 27 квітня 2019 року. Копія листа додається на 3-х аркушах.
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані пояснення.
Замовником продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань до 27.04.2019 на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система»» документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 27.04.2019 Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».




Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник вважає висновок ДАСУ неправомірним та залишає за собою право оскаржити його в судовому порядку відповідно до пункту 10 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації: 07 травня 2019

Документи:

14 травня 2019 16:51
Електронний підпис
14 травня 2019 16:39
File0003.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА" 2 833 333,34
UAH
1 833 333,33
UAH
Документи
ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ГРУПП" 2 830 000,00
UAH
2 500 000,00
UAH
Немає
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КМЗ" 2 700 000,00
UAH
2 603 665,67
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об'єднання "ТРАНСАВТОМАТИКА" 2 745 000,00
UAH
2 631 998,00
UAH
Документи
ТОВ "Агенство комплексних рішень "Система" 2 833 300,00
UAH
2 776 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2018 12:27
Електронний підпис
24 жовтня 2018 12:26
2018-10-24 12_13_13.150647.zip
24 жовтня 2018 12:24
2018-10-24 12_13_13.150647.zip

Публічні документи

25 жовтня 2018 15:21
довідка МТО.pdf
25 жовтня 2018 14:59
статут.pdf
25 жовтня 2018 14:59
протокол засновників.pdf
25 жовтня 2018 14:59
лист-згода.pdf
25 жовтня 2018 14:59
довідка ст 17.pdf
25 жовтня 2018 14:59
довідка МТО.pdf
25 жовтня 2018 14:59
відгук.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 17:18
Електронний підпис
25 жовтня 2018 17:17
Захист довкілля .pdf
25 жовтня 2018 17:17
Проект договору.pdf
25 жовтня 2018 17:17
Ліцензія.zip
25 жовтня 2018 17:17
Лист-відгук 1.pdf
25 жовтня 2018 17:17
Лист- відгук 3.pdf
25 жовтня 2018 17:17
Лист згода.pdf
25 жовтня 2018 17:17
Лист -відгук 4.pdf
25 жовтня 2018 17:17
Лист - відгук 2.pdf
25 жовтня 2018 17:17
Копія Статуту.pdf
25 жовтня 2018 17:17
Доверенность 121.zip
25 жовтня 2018 17:17
гарантия 6998.zip

Публічні документи

24 жовтня 2018 19:20
Електронний підпис
24 жовтня 2018 19:18
ТУ КЗ-3 частина 2.pdf
24 жовтня 2018 19:18
ТУ КЗ-3 частина 1.pdf
24 жовтня 2018 19:18
ТУ АКР КЗ-3.pdf
24 жовтня 2018 19:18
ТУ АКР КЗ-3(2).pdf
24 жовтня 2018 19:18
Лист відгук 001.pdf
24 жовтня 2018 19:18
Довідка 1-ДФ 001 (1).pdf
24 жовтня 2018 19:18
Статут ТОВ АКР Система.pdf
24 жовтня 2018 19:18
Копія св-ва ПДВ 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА"

ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ГРУПП"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КМЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об'єднання "ТРАНСАВТОМАТИКА"

ТОВ "Агенство комплексних рішень "Система"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА"
#35247879
Відхилено 1 833 333,33
UAH
30 жовтня 2018 15:38
ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ГРУПП"
#38689018
Відхилено 2 500 000,00
UAH
30 жовтня 2018 15:43
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КМЗ"
#38578381
Рішення скасоване 2 603 665,67
UAH
14 грудня 2018 10:08
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КМЗ"
#38578381
Відхилено 2 603 665,67
UAH
14 грудня 2018 10:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об'єднання "ТРАНСАВТОМАТИКА"
#20257178
Відхилено 2 631 998,00
UAH
14 грудня 2018 10:49
ТОВ "Агенство комплексних рішень "Система"
#38771877
Переможець 2 776 500,00
UAH
14 грудня 2018 10:55

Документи

30 жовтня 2018 15:38
Електронний підпис
30 жовтня 2018 15:24
Протокол розгляду.pdf

Документи

30 жовтня 2018 15:43
Електронний підпис
30 жовтня 2018 15:39
Протокол розгляду 2.pdf

Документи

08 листопада 2018 16:13
Електронний підпис
08 листопада 2018 16:11
Протокол розгляду 3.pdf
01 листопада 2018 11:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 грудня 2018 10:33
Електронний підпис
14 грудня 2018 10:10
протокол ТОВ КМЗ.pdf

Документи

14 грудня 2018 10:49
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2018 10:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агенство комплексних рішень "Система"
#38771877
2 776 500,00
UAH
Документи

Документи

14 грудня 2018 10:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 11:46
Звіт про виконання договору.doc укладений
29 серпня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 12:35
ДУ сповільнювач.pdf зміни до договору
30 грудня 2018 12:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2018 09:44
Договір сповільнювач.pdf укладений
30 грудня 2018 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Ш-181954/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Ш-181954/НЮ-д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 776 500,00
UAH