Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації закупівель +380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910 sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2018 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 2 833 333,34 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 333,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 85000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2018 16:33 |
ТД.doc | |
18 жовтня 2018 16:33 |
Додаток №9 Дефектні акти сповільнювачів типу КЗ-3.pdf | |
18 жовтня 2018 16:33 |
Протокол змін.pdf | |
05 жовтня 2018 13:27 |
ТУ на КЗ-3.pdf | |
05 жовтня 2018 13:27 |
ТУ.doc |
18 жовтня 2018 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 жовтня 2018 16:33 |
ТД.doc
|
|||
18 жовтня 2018 16:33 |
Додаток №9 Дефектні акти сповільнювачів типу КЗ-3.pdf
|
|||
18 жовтня 2018 16:33 |
Протокол змін.pdf
|
|||
05 жовтня 2018 13:27 |
ТУ на КЗ-3.pdf
|
|||
05 жовтня 2018 13:27 |
ТУ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 16 листопада 2018 13:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000021 ● 7873117cc7304b269c9f90716af4b57c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2019 № 82
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-10-05-001528-c 05.10.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-17 10:53:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу капітального ремонту вагонних сповільнювачів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-05-001528-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 29.12.2018 №ПЗ/Ш-181594/НЮ додатковою угодою від 30.12.2018 № ПЗ/Ш-181594/НЮ/Д1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-22 15:47:48
Пояснення Замовника до Запиту Державної аудиторської служби України
Договір на капітальний ремонту вагонних сповільнювачів №ПЗ/Ш-181954/НЮ було укладено 29.12.2018 року. Згідно умов договору строк надання послуг - до 31.12.2018 року. 30 грудня 2018 року на адресу Замовника надійшов лист №30\12-01 від ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система»» (Виконавець по договору), в якому останній зазначав, що ним вже виконано очищення, розбирання та дефектація отриманого в ремонт обладнання. Також ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система»» зазначило, що в ході проведення дефектації переданого обладнання було встановлено, що попередньо зазначений в договорі обсяг ремонту не відповідає фактично необхідному в зв’язку зі зношеністю більшої частини деталей та виявлено тріщини привідних секцій уповільнювачів, які не були вказані в наданих Замовником актах. Розглянувши вищезазначений лист та беручи до уваги гостру потребу в ремонті обладнання, було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання ремонту обладнання зі збільшеними обсягами робіт без зміни вартості ремонту до 27 квітня 2019 року. Копія листа додається на 3-х аркушах.
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані пояснення.
Замовником продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань до 27.04.2019 на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система»» документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 27.04.2019 Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Замовник вважає висновок ДАСУ неправомірним та залишає за собою право оскаржити його в судовому порядку відповідно до пункту 10 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Дата публікації: | 07 травня 2019 |
Документи:
14 травня 2019 16:51
|
Електронний підпис |
14 травня 2019 16:39
|
File0003.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА" |
2 833 333,34
UAH
|
1 833 333,33
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ГРУПП" |
2 830 000,00
UAH
|
2 500 000,00
UAH
|
Немає |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КМЗ" |
2 700 000,00
UAH
|
2 603 665,67
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об'єднання "ТРАНСАВТОМАТИКА" |
2 745 000,00
UAH
|
2 631 998,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Агенство комплексних рішень "Система" |
2 833 300,00
UAH
|
2 776 500,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА" #35247879 |
Відхилено |
1 833 333,33
UAH
|
30 жовтня 2018 15:38
|
ТОВ "ЄВРО ТРЕЙД ГРУПП" #38689018 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH
|
30 жовтня 2018 15:43
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КМЗ" #38578381 |
Рішення скасоване |
2 603 665,67
UAH
|
14 грудня 2018 10:08
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КМЗ" #38578381 |
Відхилено |
2 603 665,67
UAH
|
14 грудня 2018 10:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об'єднання "ТРАНСАВТОМАТИКА" #20257178 |
Відхилено |
2 631 998,00
UAH
|
14 грудня 2018 10:49
|
ТОВ "Агенство комплексних рішень "Система" #38771877 |
Переможець |
2 776 500,00
UAH
|
14 грудня 2018 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 11:46
|
Звіт про виконання договору.doc | укладений |
29 серпня 2019 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2018 12:35
|
ДУ сповільнювач.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2018 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2018 09:44
|
Договір сповільнювач.pdf | укладений |
30 грудня 2018 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Ш-181954/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Ш-181954/НЮ-д-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |