Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження Луганської ОДА |
Код ЄДРПОУ: | 33766134 |
Місцезнаходження: | 93405, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ПРОСПЕКТ РАДЯНСЬКИЙ, будинок 59 |
Контактна особа: |
Артем Вікторовіч Скаженик +380645225033 rozv.lg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2018 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2018 12:35 |
Очікувана вартість: | 15 486 044,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 458,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови оплати: | 30% |
50%: | 30% |
25%: | 10% |
0%: | 0% |
05 жовтня 2018 12:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2018 12:22 |
ТД Маяковського, 19-1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-06-000014 ● ed51cd237c324c3e8320d9110eb5fc00
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2019 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.03.2019 № 5
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 05.03.2019 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-10-05-001219-c 05.10.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Л. ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-12 14:54:30
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції (термомодернізації) будівлі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 м. Сєвєродонецька Луганської обл., 93400 Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, буд. 19 (санація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-05-001219-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. На підставі якого рішення було внесено зміни до річного плану закупівель на 2018 рік щодо проведення вищезазначеної закупівлі (дата, номер рішення)?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (далі – Учасник) переможцем торгів зважаючи на те, що він не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в частині зазначення строку виконання в календарних днях (п. 9 Додатку 1 до тендерної документації) та в частині невідповідності проекту договору, наданого Учасником, основним умовам Договору підряду (Додаток 7 до тендерної документації)?
3. Яким чином підтверджено надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922 (дата надання, перелік та дата складення наданих документів)?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" |
15 201 713,62
UAH з ПДВ
|
15 201 713,62
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 10 641 199.53 | Документи |
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС |
15 249 118,07
UAH з ПДВ
|
15 249 118,07
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 10 674 382.65 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТО" |
14 897 320,45
UAH з ПДВ
|
14 897 320,45
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 10 428 124.31 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТО" #13408292 |
Відхилено |
14 897 320,45
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2018 09:31
|
|
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" #35543707 |
Рішення скасоване |
15 201 713,62
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2018 15:25
|
|
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" #35543707 |
Відхилено |
15 201 713,62
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2018 15:29
|
|
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС #40777092 |
Переможець |
15 249 118,07
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2018 14:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 11:10
|
протокол 4.PDF | укладений |
21 березня 2019 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2018 17:01
|
06-01термо-2018.PDF | укладений |
28 листопада 2018 16:59
|