Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

контейнери на самонаправляючих колесах для збору ТПВ
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2018-10-05-001146-c d0a08761e1b341048991fbba5a801934
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2018 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2018 10:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2018 15:48
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 Одиниця
контейнери на самонаправляючих колесах для збору ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Кузнецька, 199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 12:07
2. ТД контейнери для ТПВ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-05-001146-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ЕКО-Львів, Код ЄДРПОУ:31362298
Дата подання: 06 листопада 2018 08:48
Невідповідність умовам тендерної документації
Керуючись, ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу надати додаткову інформацію з обґрунтуванням причин невідповідності Тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКО-ЛЬВІВ» умовам Тендерної документації, враховуючи інформацію, що викладена у цьому зверненні.
Скасована
Дата: 06 листопада 2018 08:57
Причина: недокінця завантажена вимога до Замовника
Номер вимоги: UA-2018-10-05-001146-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ЕКО-Львів, Код ЄДРПОУ:31362298
Дата подання: 06 листопада 2018 09:05
Невідповідність умовам тендерної документації
Керуючись, ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу надати додаткову інформацію з обґрунтуванням причин невідповідності Тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКО-ЛЬВІВ» умовам Тендерної документації, враховуючи інформацію, що викладена у цьому зверненні.
Скасована
Дата: 06 листопада 2018 09:06
Причина: Не завантажено звернення
Номер вимоги: UA-2018-10-05-001146-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКО-Львів, Код ЄДРПОУ:31362298
Дата подання: 06 листопада 2018 09:10
Невідповідність умовам тендерної документації
Голові тендерного комітету
Департаменту житлово-комунального
господарства Миколаївської міської ради
Брижатому О.В.



Згідно Повідомлення Тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради «Про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКО-ЛЬВІВ» (надалі – Повідомлення), Тендерну пропозицію ТзОВ «ЕКО-ЛЬВІВ» з закупівлі: ДК 021:2015: (44610000-9) - цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери на самонаправляючих колесах для збору ТПВ) рішенням тендерного комітету від 31.10.2018 року відхилено з огляду на таке.
«Відповідно до умов Тендерної документації, забезпечення тендерної пропозиції повинно бути оформлене відповідно до вимог, зазначених в Додатку 4 до тендерної документації. Додаток 4 Тендерної документації містить умову щодо внесення змін до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром.
Згідно наданої ТзОВ «ЕКО-ЛЬВІВ» банківською гарантією № BG/UA/03-2-4159 від 22.10.2018 року, зміни вносяться виключно за письмовим погодженням з Бенефіціаром, Принципалом та Гарантом, що не відповідає умовам тендерної документації.»
Проте, ТзОВ «ЕКО-ЛЬВІВ» вважає, що банківська гарантія № BG/UA/03-2-4159 від 22.10.2018 року відповідає вимогам, що вказані у Додатку 4 Тендерної документації, з огляду на наступне.
Порядок внесення Принципалом змін до умов гарантії врегульовано Розділом IV Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 року № 5) (надалі – Положення).
Згідно пункту 30 Положення, Принципал у разі виникнення потреби внесення змін до умов гарантії подає до банку-гаранта лист-звернення про внесення змін до гарантії, а також копію відповідних змін до договору (за наявності), з якого виникають базові відносини. Принципал зобов'язаний подати до банку-гаранта копії змін до договору, з якого виникають базові відносини, якщо протягом дії гарантії до договору вносилися зміни стосовно реквізитів сторін і строків договору, що свідчить про згоду сторін договору щодо їх унесення.
Відповідно до пункту 31 Положення, Банк-гарант перевіряє правильність заповнення листа-звернення про внесення змін до умов гарантії, а також наявність і достатність забезпечення за гарантією (якщо зміни передбачають збільшення суми або строку дії гарантії). Банк-гарант приймає рішення про прийняття таких змін (відповідно до своїх внутрішніх положень та якщо зміни до умов гарантії не

















суперечать одна одній) і після оформлення інших відповідних договорів (за потреби) надсилає документ зі змінами до умов гарантії до банку бенефіціара або передає/надсилає документ зі змінами до умов гарантії безпосередньо бенефіціару або принципалу, або авізуючому банку для подальшого його передавання/надсилання бенефіціару.
Пункт 32 Положення передбачає, що зміни до умов гарантії набирають чинності з дати видачі документа зі змінами до умов гарантії, якщо в них не зазначено інше. Датою видачі документа зі змінами до умов гарантії є день надсилання бенефіціару або банку бенефіціара, або авізуючому банку, або банкам-кореспондентам документа зі змінами до умов гарантії каналами електронного зв'язку, у тому числі за допомогою системи S.W.I.F.T., або дата, зазначена на поштовій квитанції, що свідчить про надсилання документа зі змінами до умов гарантії поштовим зв'язком, або день передавання/надсилання документа зі змінами до умов гарантії бенефіціару або принципалу для подальшого передавання бенефіціару.
Зобов'язання банку-гаранта у зв'язку з унесенням змін до умов гарантії (зменшення суми гарантії та/або скорочення строку дії гарантії) змінюється лише після отримання від бенефіціара або банку бенефіціара, або авізуючого банку повідомлення про прийняття бенефіціаром зазначених змін.
Отже, з аналізу норм Положення випливає, що зміни до умов гарантії змінюються лише після отримання від бенефіціара або банку бенефіціара, або авізуючого банку повідомлення про прийняття бенефіціаром зазначених змін.
З огляду на викладене, банківська гарантія № BG/UA/03-2-4159 від 22.10.2018 року, у якій вказано, що зміни вносяться виключно за письмовим погодженням з Бенефіціаром, Принципалом та Гарантом, відповідає нормам Положення та не суперечить умовам Тендерної документації, де зазначено, що внесення змін до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом здійснються виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром, адже, в будь-якому випадку, згідно Положення, зміни до умов гарантії передбачають обов’язкову згоду Бенефіціара на внесення таких змін.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись, ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу надати додаткову інформацію з обґрунтуванням причин невідповідності Тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКО-ЛЬВІВ» умовам Тендерної документації, враховуючи інформацію, що викладена у цьому зверненні.

З повагою
директор ТзОВ «ЕКО-ЛЬВІВ» п. Гайовишин О.Р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 10:53
Згідно з додатком 4 тендерної документації, однією з обов’язкових умов, яку має містити банківська гарантія учасника, є умова щодо внесення змін до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром. І саме таке формулювання в тексті банківської гарантії є таким, що відповідає умовам тендерної документації.
Внесення змін до тексту банківської гарантії виключно за письмовим погодженням з Бенефіціаром, Принципалом та Гарантом, як зазначено в наданій Вами банківській гарантії № BG/UA/03-2-4159 від 22.10.2018, суперечить вимогам тендерної документації.
Щодо наведення Вами положень Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 року то такі доводи не можуть бути прийняті до уваги тендерним комітетом виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а ч. 2 ст. 18 Закону передбачене право фізичних/юридичних осіб, в строк з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, звернутися до органу оскарження зі скаргою що стосується тендерної документації.
З того, що ТзОВ «ЕКО-Львів» не скористалось правами наданими ч. 2 ст. 18 та ч. 1 ст. 23 Закону, вбачається, що Ви розуміли та погоджувались з усіма умовами тендерної документації, вважали їх такими, що відповідають законодавству України та мали дотримуватись їх при поданні своєї тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
відповідь надана в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

06 листопада 2018 09:09
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКО-Львів 2 937 900,00
UAH з ПДВ
2 894 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інфраструктура сіті 3 192 336,00
UAH з ПДВ
2 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2018 08:26
Електронний підпис
23 жовтня 2018 08:24
ЕКО-Львів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКО-Львів

ТОВ Інфраструктура сіті

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКО-Львів
#31362298
Відхилено 2 894 850,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 10:23
ТОВ Інфраструктура сіті
#41177349
Відхилено 2 895 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 10:25

Інформація про відміну

Дата відміни
31 жовтня 2018 10:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі