Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка" |
Код ЄДРПОУ: | 02224531 |
Вебсайт: | http://www.opera.com.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд.50, |
Контактна особа: |
Валерий Баранов 0442340421 operaukr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2018 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2018 15:03 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2018 15:03 |
Очікувана вартість: | 95 098 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Більш детальніше викладено в тендерної документації.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2018 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2018 17:08 |
Зміни до Тендерної документації 45453000-7.doc | |
11 жовтня 2018 16:55 |
Лист щодо зТД.pdf | |
05 жовтня 2018 16:35 |
Додаток № 7.rtf |
11 жовтня 2018 17:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 жовтня 2018 17:08 |
Зміни до Тендерної документації 45453000-7.doc
|
||||||
11 жовтня 2018 16:55 |
Лист щодо зТД.pdf
|
||||||
05 жовтня 2018 16:35 |
Додаток № 7.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-23-000003 ● a7c40934a7bb4199bd723ac98df38b92
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2018 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.11.2018 № 268
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 21.11.2018 № 268
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-05-000654-a 05.10.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. директора Департаменту контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-06 17:35:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту та технічного переоснащення інженерного обладнання підземних споруд Національного академічного театру опери та балету України імені Т. Г. Шевченка» по вул. Володимирська, 50 в Шевченківському районі м. Києва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-05-000654-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення
ТОВ "ХК "Енергомонтажвентиляція" переможцем торгів, зважаючи що у складі його тендерної пропозиції не оприлюднені у встановлений спосіб та строк документи визначені пунктом 20 Додатку № 2 тендерної документації?
2. Якими документами ви керувались при прийнятті рішення щодо внесення змін до істотних умов договору укладеного з ТОВ "ХК "Енергомонтажвентиляція" від 05.10.2018 № 233 (далі - Договір), в частині продовження строку його дії?
3. На підставі яких рішень головного розпорядника бюджетних коштів в Договорі визначено обсяг попередньої оплати в розмірі 30% від загальної суми договору та внесено зміни в її розмір додатковою угодою?
4. Яким чином підтверджено внесення ТОВ "ХК "Енергомонтажвентиляція" забезпечення виконання договору про закупівлю (дата, розмір та строк дії забезпечення)?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-12-11 16:07:22
Щодо надання пояснень (протокол засідання тендерного комітету № 114 від 10 грудня 2018 року)
Державне підприємство «Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка » (далі - Театр) на запит від Державної аудиторської служби України про надання пояснень, датований 2018-12-06 17:35:41, щодо процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту та технічного переоснащення інженерного обладнання підземних споруд Національного академічного театру опери та балету України імені Т. Г. Шевченка» по вул. Володимирська, 50 в Шевченківському районі м. Києва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-05-000654-a), надає наступні пояснення:
1. Рішенням тендерного комітету Державного підприємства « Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка» ( надалі – Театр) від 11 жовтня 2018 року, Протокол № 95 щодо внесення змін у тендерну документацію відкритих торгів по закупівлі роботи: Код CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація(капітальний ремонт та технічне переоснащення інженерного обладнання підземних споруд Національного академічного театру опери та балету України імені Т. Г. Шевченка» по вул. Володимирська, 50 в Шевченківському районі м. Києва); електронний ідентифікатор закупівлі: UA - 2018- 10 - 05 - 000654- а, були внесені зміни, а саме:
п.20 Додатку №2 ТД викласти в такій редакції:
20. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі word) у складі:
- договірна ціна (визначається згідно ДСТУ БД.І.І-І:2013).
Учасник ТОВ "ХК "Енергомонтажвентиляція" договірну ціну згідно ДСТУ БД.І.І-І:2013 оприлюднив у встановлений спосіб та строк у складі тендерної пропозиції (файл: Договірна ціна кошториса 021.pdf).
2. На підставі листа 5504/15/13-18 Мінкультури та відповідно до п. 4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення щодо внесення змін до істотних умов договору укладеного з ТОВ "ХК "Енергомонтажвентиляція" від 05.10.2018 № 233 (далі - Договір), в частині продовження строку його дії.
3. В Договорі було визначено обсяг попередньої оплати в розмірі 30% від загальної суми договору, згідно п. 1 Постанови КМ України від 23.04.2014р. № 117 та внесено зміни в її розмір додатковою угодою на підставі листа Мінкультури про погодження попередньої оплати від 13.11.2018 вихідний № 5396/15-3/13-18.
4. Внесення ТОВ "ХК "Енергомонтажвентиляція" забезпечення виконання договору про закупівлю підтверджено гарантією №3876-1018/ЕМУ1, від 26.10.2018 року, вихідний номер: 5230, ТОВ «ВЕРНУМ БАНК» 02094, Україна, м. Київ, просп. Юрія Гагаріна, буд. 17-В тел.: +380 (44) 291 11 78; факс: +380 (44) 559 23 18 Код. ЄДРПОУ 36301800, МФО 38068.
Сума гарантії: 4 500 005,51 гривень (Чотири мільйони п’ятсот тисяч п’ять гривень, 51 копійка).
- 004 Питання 3 Лист Мінкульта від 16.11.2018 5396-15-3-13-18.PDF
- 001 Лист щодо надання пояснень від 10.12.2018р..pdf
- 003 Питання 2 Лист Мінкульта від 16.11.2018 5504-15-13-18.PDF
- 002 Протокол №114 від 10 грудня 2018року про надання пояснень..pdf
- 006 Про внесення змін до паспорту бюджетної програми на 2018 рік.pdf
- 005 ГАРАНТІЯ №3876-1018ЕМУ1.pdf
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2018-12-27 14:14:55
Про надання інформації Протокол №122 від 27.12.2018р.
Тендерним комітетом ДП «Національна опера України» від Державної аудиторської служби через веб - портал ProZorro отримано висновок про результати моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту та технічного переоснащення інженерного обладнання підземних споруд Національного академічного театру опери та балету України імені Т. Г. Шевченка» по вул. Володимирська, 50 в Шевченківському районі м. Києва (за номером ID: UA-2018-10-05-000654-a в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro).
Усі питання зазначені у висновку ретельно розглянуті на засіданні тендерного комітету з точки зору відповідності рішень чинному законодавству України з посиланнями на відповідні Закони України, а саме: Закону України "Про публічні закупівлі" Указам Президента України, рішенням РНБО України, Постановам Кабінету Міністрів , іншим наказам та постановам.
Надсилаємо копію протоколу№122 від 27.12.2018р. засідання тендерного комітету ДП «Національна опера України», та файли, які були зазначені в протоколі, а саме: гарантію №3876-1018/ЕМУ1, від 26.10.2018 року, вихідний номер: 5230, ТОВ «ВЕРНУМ БАНК» 02094, Україна, м. Київ, просп. Юрія Гагаріна, буд. 17-В тел.: +380 (44) 291 11 78; факс: +380 (44) 559 23 18 Код. ЄДРПОУ 36301800, МФО 38068 та договір з ТОВ "ХК "Енергомонтажвентиляція" № 233 від 05 листопада 2018 року
Просимо врахувати наведені в протоколі аргументи, на підтвердження чіткого дотримання ДП «Національна опера України» вимог чинного законодавства.
- 001 Про надання інформації.PDF
- 002 Протокол № 122 від 27 грудня 2018 року розгляд інформації про результати моніторінгу.pdf
- 005 ГАРАНТІЯ №3876-1018ЕМУ1.pdf
- 004 Договір № 233 від 05 листопада 2018 року..pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про надання інформації Протокол №122 від 27.12.2018р. Тендерним комітетом ДП «Національна опера України» від Державної аудиторської служби через веб - портал ProZorro отримано висновок про результати моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту та технічного переоснащення інженерного обладнання підземних споруд Національного академічного театру опери та балету України імені Т. Г. Шевченка» по вул. Володимирська, 50 в Шевченківському районі м. Києва (за номером ID: UA-2018-10-05-000654-a в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro). Усі питання зазначені у висновку ретельно розглянуті на засіданні тендерного комітету з точки зору відповідності рішень чинному законодавству України з посиланнями на відповідні Закони України, а саме: Закону України "Про публічні закупівлі" Указам Президента України, рішенням РНБО України, Постановам Кабінету Міністрів , іншим наказам та постановам. Надсилаємо копію протоколу№122 від 27.12.2018р. засідання тендерного комітету ДП «Національна опера України», та файли, які були зазначені в протоколі, а саме: гарантію №3876-1018/ЕМУ1, від 26.10.2018 року, вихідний номер: 5230, ТОВ «ВЕРНУМ БАНК» 02094, Україна, м. Київ, просп. Юрія Гагаріна, буд. 17-В тел.: +380 (44) 291 11 78; факс: +380 (44) 559 23 18 Код. ЄДРПОУ 36301800, МФО 38068 та договір з ТОВ "ХК "Енергомонтажвентиляція" № 233 від 05 листопада 2018 року Просимо врахувати наведені в протоколі аргументи, на підтвердження чіткого дотримання ДП «Національна опера України» вимог чинного законодавства.
2018-12-27 13:04:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.)
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-01-16-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.01.2019 № 8
Київ
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до частини дванадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу третього пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 16 січня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-10-05-000654-a, здійсненої державним підприємством «Національний академічний театр опери та балету
ім. Т.Г. Шевченка».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:
ШЕРДІЦ
Тетяна
Петрівна - головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління контролю у сфері закупівель у бюджетній сфері Департаменту контролю у сфері закупівель (керівник групи);
ЛІТВІНОВ
Ігор
Васильович - головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у сфері закупівель суб’єктів
державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави Управління контролю у сфері закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави Департаменту контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
2019-01-16 12:12:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція |
90 000 110,29
UAH з ПДВ
|
90 000 110,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
92 055 386,50
UAH з ПДВ
|
92 055 386,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція #38619034 |
Переможець |
90 000 110,29
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2018 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2019 16:40
|
4 Повідомлення про внесення змін до договору.PDF | зміни до договору |
30 січня 2019 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 17:47
|
4 Повідомлення про внесення змін.PDF | зміни до договору |
29 січня 2019 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 12:03
|
Додаткова угода від 19.11.2018р. до договору №233від 05 листопада 2018року капітальний ремонт та технічне переоснащення..pdf | зміни до договору |
20 листопада 2018 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2018 16:39
|
Локальні кошторисні розрахунки.pdf | укладений |
07 листопада 2018 16:38
|
Підсумкова відомість 3 ресурсів.pdf | укладений |
07 листопада 2018 16:37
|
Підсумкова відомость 2 ресурсів.pdf | укладений |
07 листопада 2018 16:37
|
Підсумкова відомость 1 ресурсів.pdf | укладений |
07 листопада 2018 16:36
|
Підсумкова відомость 2 обладнання.pdf | укладений |
07 листопада 2018 16:36
|
Підсумкова відомость 1 обладнання 2018р..pdf | укладений |
07 листопада 2018 16:35
|
Додаток №1 Договірна ціна.pdf | укладений |
07 листопада 2018 16:35
|
Договір № 233 від 05 листопада 2018р. Кап. строітельство..pdf | укладений |
07 листопада 2018 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи обмежене бюджетне фінансування витрат замовника на 2018 рік, керуючись ч. 4 п. 4 ст. 36. Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити термін виконання робіт за договором до 31.12.2019р., у зв’язку з чим внести зміни у наступні пункти Договору № 233 від 05 листопада 2018 року (далі за текстом Договір) 1. Пункт 3.1 доповнити абзацами наступного змісту: «у тому числі: на 2018 рік: 38 292 154,00 грн. (тридцять вісім мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі сто п’ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 6 382 025,67 грн. (шість мільйонів триста вісімдесят дві тисячі двадцять п’ять гривень, 67 копійок), в тому числі - обладнання (устаткування) 38 292 154,00 грн. (тридцять вісім мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі сто п’ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 6 382 025,67 грн. (шість мільйонів триста вісімдесят дві тисячі двадцять п’ять гривень, 67 копійок); на 2019 рік: 51 607 959,29 грн. (п’ятдесят один мільйон шістсот сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень, 29 копійок) в тому числі ПДВ 20% 8 601 326,55 грн. (вісім мільйонів шістсот одна тисяча триста двадцять шість гривень, 55 копійок), в тому числі: - капітального ремонту підземних споруд: 44 538 959,24 грн. ( сорок чотири мільйони п’ятсот тридцять вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 24 копійки) в тому числі ПДВ 20% - 7 423 159,87 грн. (сім мільйонів чотириста двадцять три тисячі сто п’ятдесят дев’ять гривень 87 копійок); - обладнання (устаткування) 7 168 997,05 грн. (сім мільйонів сто шістдесят вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 05 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 1 194 832,84 грн (один мільйон сто дев’яносто чотири тисячі вісімсот тридцять гривні 84 копійки.» 2. Розділ 4 доповнити пунктом 4.3. такого змісту: «Замовник бере на себе зобов’язання в межах бюджетних асигнувань.» 3. П 5.1.3 викласти у наступній редакції: «Замовник може здійснювати попередню оплату матеріальних ресурсів та обладнання (устаткування) Підряднику який зобов’язується використати одержаний аванс (попередню оплату) до 26.12.2018р. на придбання і постачання матеріальних ресурсів та обладнання (устаткування) визначеного специфікацією до цього Договору відповідно п.п.3 п.1 постанови КМ України від 23.04.2014р. № 117 в розмірі що не перевищує 30 400 000,00 грн. відповідно до листа МКУ №5396/15-3/13-18 від 13.11.2018р. на підставі рахунку. Всі подальші розрахунки будуть здійснюватися поетапно на підставі підписаного Сторонами актів виконаних робіт, накладних та рахунків протягом 5 (п’яти) банківських днів» 4. П. 5.1.4. викласти в наступній редакції: «Оплата вартості Товару проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів, у національній валюті України на рахунок Постачальника, на підставі підписаного Сторонами рахунку – фактури протягом 5 (п’яти) банківських днів. Розрахунок здійснюється відповідно до графіка фінансування, що є невід’ємною частиною цього Договору» 5. П 6.1 викласти у наступній редакції: «Термін виконання робіт: листопад 2018року – грудень 2019 року, згідно графіку виконання робіт, що є невід’ємною частиною цього Договору.» 6. Пункт 16.1 викласти у наступній редакції: «Договір набирає чинності з дати його укладення Сторонами та діє до 31.12.2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання зобов’язань. Датою підписання є пізніша дата, якщо Договір підписувався Сторонами в різні дати». 7. Інші умови Договору № 233 від 05 листопада 2018 року залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору № 233 від 05 листопада 2018 року. 9. Дана Додаткова угода укладена в двох дійсних примірниках на українській мові, по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 233 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи обмежене бюджетне фінансування витрат замовника на 2018 рік, керуючись ч. 4 п. 4 ст. 36. Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити термін виконання робіт за договором до 31.12.2019р., у зв’язку з чим внести зміни у наступні пункти Договору № 233 від 05 листопада 2018 року (далі за текстом Договір) 1. Пункт 3.1 доповнити абзацами наступного змісту: «у тому числі: на 2018 рік: 38 292 154,00 грн. (тридцять вісім мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі сто п’ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 6 382 025,67 грн. (шість мільйонів триста вісімдесят дві тисячі двадцять п’ять гривень, 67 копійок), в тому числі - обладнання (устаткування) 38 292 154,00 грн. (тридцять вісім мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі сто п’ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 6 382 025,67 грн. (шість мільйонів триста вісімдесят дві тисячі двадцять п’ять гривень, 67 копійок); на 2019 рік: 51 607 959,29 грн. (п’ятдесят один мільйон шістсот сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень, 29 копійок) в тому числі ПДВ 20% 8 601 326,55 грн. (вісім мільйонів шістсот одна тисяча триста двадцять шість гривень, 55 копійок), в тому числі: - капітального ремонту підземних споруд: 44 538 959,24 грн. ( сорок чотири мільйони п’ятсот тридцять вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 24 копійки) в тому числі ПДВ 20% - 7 423 159,87 грн. (сім мільйонів чотириста двадцять три тисячі сто п’ятдесят дев’ять гривень 87 копійок); - обладнання (устаткування) 7 168 997,05 грн. (сім мільйонів сто шістдесят вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 05 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 1 194 832,84 грн (один мільйон сто дев’яносто чотири тисячі вісімсот тридцять гривні 84 копійки.» 2. Розділ 4 доповнити пунктом 4.3. такого змісту: «Замовник бере на себе зобов’язання в межах бюджетних асигнувань.» 3. П 5.1.3 викласти у наступній редакції: «Замовник може здійснювати попередню оплату матеріальних ресурсів та обладнання (устаткування) Підряднику який зобов’язується використати одержаний аванс (попередню оплату) до 26.12.2018р. на придбання і постачання матеріальних ресурсів та обладнання (устаткування) визначеного специфікацією до цього Договору відповідно п.п.3 п.1 постанови КМ України від 23.04.2014р. № 117 в розмірі що не перевищує 30 400 000,00 грн. відповідно до листа МКУ №5396/15-3/13-18 від 13.11.2018р. на підставі рахунку. Всі подальші розрахунки будуть здійснюватися поетапно на підставі підписаного Сторонами актів виконаних робіт, накладних та рахунків протягом 5 (п’яти) банківських днів» 4. П. 5.1.4. викласти в наступній редакції: «Оплата вартості Товару проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів, у національній валюті України на рахунок Постачальника, на підставі підписаного Сторонами рахунку – фактури протягом 5 (п’яти) банківських днів. Розрахунок здійснюється відповідно до графіка фінансування, що є невід’ємною частиною цього Договору» 5. П 6.1 викласти у наступній редакції: «Термін виконання робіт: листопад 2018року – грудень 2019 року, згідно графіку виконання робіт, що є невід’ємною частиною цього Договору.» 6. Пункт 16.1 викласти у наступній редакції: «Договір набирає чинності з дати його укладення Сторонами та діє до 31.12.2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання зобов’язань. Датою підписання є пізніша дата, якщо Договір підписувався Сторонами в різні дати». 7. Інші умови Договору № 233 від 05 листопада 2018 року залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору № 233 від 05 листопада 2018 року. 9. Дана Додаткова угода укладена в двох дійсних примірниках на українській мові, по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 233 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |