Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро
Services for overhaul of washing-ironing equipment PKVCHD-11 Dnepr
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2018-10-05-000455-b 524e9671a0044844a06ab7651518a227
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway”
National ID: 41022900
Contact point: Romanchuk Viktor provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 жовтня 2018 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 21 грудня 2018 15:38
Очікувана вартість: 7 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144000 UAH
Publication date: 05 жовтня 2018 15:22
Enquiries until: 05 листопада 2018 15:00
Complaints submission until: до 11 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 листопада 2018 15:00

Information

Estimated total value: 7 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Number of goods or scope of work or services.
1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.
Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2018 year (until 31.12.2018)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Services for overhaul of washing-ironing equipment PKVCHD-11 Dnepr
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2018 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 11:55
ТД_ нова редакція.doc
07 листопада 2018 11:55
Перелік змін.docx
07 листопада 2018 11:55
ТД_ з закрес.даними.doc
05 жовтня 2018 15:19
Договір ремонт прально-прасувального обладнання прачка.doc
05 жовтня 2018 15:19
Оголошення_.doc
05 жовтня 2018 15:19
Оголошення англ.docx
07 листопада 2018 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 11:55
ТД_ нова редакція.doc
07 листопада 2018 11:55
Перелік змін.docx
07 листопада 2018 11:55
ТД_ з закрес.даними.doc
05 жовтня 2018 15:19
ТД_ 552 ремонт прачки Дніпро.doc
05 жовтня 2018 15:19
Договір ремонт прально-прасувального обладнання прачка.doc
05 жовтня 2018 15:19
Оголошення_.doc
05 жовтня 2018 15:19
Оголошення англ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-05-000455-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Старсервіс ЛТД", Код ЄДРПОУ:39329420
Дата подання: 25 жовтня 2018 11:31
У зв'язку з тим, що торги призначені на 12 грудня, е неможливим виконання договору до 31 грудня 2018 року Просимо перенести терміни виконання робіт на січень - травень 2019 р.
Уважно вивчивши тендерну документацію, виникають питання до сроків виконання договору.

Відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. документи учасників торгів розглядаються Замовником протягом 5 робочих днів (термін розгляду тендерних пропозицій може бути аргументовано продовжений Замовником до 20 робочих днів), підписання договору відбувається не менше 10 днів і не пізніше 20 днів після прийняття рішення про намір укласти договір.

Тобто, у зв'язку з тим, що торги призначені на 12 грудня, мінімальний термін для укладення договору припадає на 29 грудня 2018 року, але згідно з досвідом укладання договорів Учасником описані терміни займають набагато більше часу, ніж можливий мінімальний.
Тобто договір може бути підписаний не раніше початку січня 2019 р. З огляду на велику кількість вихідних в січні 2019 р. та передбачувані терміни виконання договору, а саме: 2 тижні на розміщення замовлень, тиждень на оформлення валютних платежів, від 1 місяця до 2,5 місяців поставки, установка 1-1,5 місяці великогабаритних вузлів і 3 місяці на заміну 35 400 пружин прасувальних валів, становиться зрозумілим, що не є можливим виконання договору у термін, прописаний у тендерній документації.

Просимо перенести терміни виконання робіт на січень - травень 2019 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 11:56
Данна закупівля здійснюється в межах фінансового плану на 2018 рік.
Перенесення терміну виконання робіт може бути здійснено-виключно з дотриманням вимог Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2018 10:10
Коментар щодо відміни: В зв’язку з відсутністю потреби відмінити відкриті торги 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро) UA-2018-10-05-000455-b на підставі абз. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
14 листопада 2018 10:10
552.doc