Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро
Services for overhaul of washing-ironing equipment PKVCHD-11 Dnepr
Services for overhaul of washing-ironing equipment PKVCHD-11 Dnepr
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2018-10-05-000455-b ● 524e9671a0044844a06ab7651518a227
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | branch “Passenger company” of public joint stock company “Ukrainian railway” |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Romanchuk Viktor provision +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2018 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2018 15:38 |
Очікувана вартість: | 7 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 144000 UAH |
Publication date: | 05 жовтня 2018 15:22 |
Enquiries until: | 05 листопада 2018 15:00 |
Complaints submission until: | до 11 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 листопада 2018 15:00 |
Information
Estimated total value: | 7 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 72 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути
Згорнути
Number of goods or scope of work or services.
1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.
Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2018 year (until 31.12.2018)
Розгорнути
Згорнути
1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.
Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2018 year (until 31.12.2018)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Services for overhaul of washing-ironing equipment PKVCHD-11 Dnepr
CPV: 50530000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2018 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2018 11:55 |
ТД_ нова редакція.doc | |
07 листопада 2018 11:55 |
Перелік змін.docx | |
07 листопада 2018 11:55 |
ТД_ з закрес.даними.doc | |
05 жовтня 2018 15:19 |
Договір ремонт прально-прасувального обладнання прачка.doc | |
05 жовтня 2018 15:19 |
Оголошення_.doc | |
05 жовтня 2018 15:19 |
Оголошення англ.docx |
07 листопада 2018 11:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2018 11:55 |
ТД_ нова редакція.doc
|
|||
07 листопада 2018 11:55 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 листопада 2018 11:55 |
ТД_ з закрес.даними.doc
|
|||
05 жовтня 2018 15:19 |
Договір ремонт прально-прасувального обладнання прачка.doc
|
|||
05 жовтня 2018 15:19 |
Оголошення_.doc
|
|||
05 жовтня 2018 15:19 |
Оголошення англ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-05-000455-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Старсервіс ЛТД", Код ЄДРПОУ:39329420
Дата подання: 25 жовтня 2018 11:31
У зв'язку з тим, що торги призначені на 12 грудня, е неможливим виконання договору до 31 грудня 2018 року
Просимо перенести терміни виконання робіт на січень - травень 2019 р.
Уважно вивчивши тендерну документацію, виникають питання до сроків виконання договору.
Відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. документи учасників торгів розглядаються Замовником протягом 5 робочих днів (термін розгляду тендерних пропозицій може бути аргументовано продовжений Замовником до 20 робочих днів), підписання договору відбувається не менше 10 днів і не пізніше 20 днів після прийняття рішення про намір укласти договір.
Тобто, у зв'язку з тим, що торги призначені на 12 грудня, мінімальний термін для укладення договору припадає на 29 грудня 2018 року, але згідно з досвідом укладання договорів Учасником описані терміни займають набагато більше часу, ніж можливий мінімальний.
Тобто договір може бути підписаний не раніше початку січня 2019 р. З огляду на велику кількість вихідних в січні 2019 р. та передбачувані терміни виконання договору, а саме: 2 тижні на розміщення замовлень, тиждень на оформлення валютних платежів, від 1 місяця до 2,5 місяців поставки, установка 1-1,5 місяці великогабаритних вузлів і 3 місяці на заміну 35 400 пружин прасувальних валів, становиться зрозумілим, що не є можливим виконання договору у термін, прописаний у тендерній документації.
Просимо перенести терміни виконання робіт на січень - травень 2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. документи учасників торгів розглядаються Замовником протягом 5 робочих днів (термін розгляду тендерних пропозицій може бути аргументовано продовжений Замовником до 20 робочих днів), підписання договору відбувається не менше 10 днів і не пізніше 20 днів після прийняття рішення про намір укласти договір.
Тобто, у зв'язку з тим, що торги призначені на 12 грудня, мінімальний термін для укладення договору припадає на 29 грудня 2018 року, але згідно з досвідом укладання договорів Учасником описані терміни займають набагато більше часу, ніж можливий мінімальний.
Тобто договір може бути підписаний не раніше початку січня 2019 р. З огляду на велику кількість вихідних в січні 2019 р. та передбачувані терміни виконання договору, а саме: 2 тижні на розміщення замовлень, тиждень на оформлення валютних платежів, від 1 місяця до 2,5 місяців поставки, установка 1-1,5 місяці великогабаритних вузлів і 3 місяці на заміну 35 400 пружин прасувальних валів, становиться зрозумілим, що не є можливим виконання договору у термін, прописаний у тендерній документації.
Просимо перенести терміни виконання робіт на січень - травень 2019 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 11:56
Данна закупівля здійснюється в межах фінансового плану на 2018 рік.
Перенесення терміну виконання робіт може бути здійснено-виключно з дотриманням вимог Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р
Перенесення терміну виконання робіт може бути здійснено-виключно з дотриманням вимог Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 листопада 2018 10:10 |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку з відсутністю потреби відмінити відкриті торги 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту прально-прасувального обладнання ПКВЧД-11 Дніпро) UA-2018-10-05-000455-b на підставі абз. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
14 листопада 2018 10:10
|
552.doc |