Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Пеметрексед (Pemetrexed)», «Пеметрексед (Pemetrexed), «Ібандронова кислота (Ibandronic acid)», «Ібандронова кислота (Ibandronic acid)»
Очікувана вартість
2 040 295,00 UAH
UA-2018-10-05-000304-a ● c47a70d6c62d45fcabf15861082aec2e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2018 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2018 13:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2018 13:04 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2018 11:26 |
Очікувана вартість: | 2 040 295,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 од
«Пеметрексед (Pemetrexed)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Pemetrexed
70 од
«Пеметрексед (Pemetrexed)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Pemetrexed
3000 од
«Ібандронова кислота (Ibandronic acid)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ibandronic acid
600 од
«Ібандронова кислота (Ibandronic acid)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ibandronic acid
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2018 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2018 13:00 |
4 ТД ліки хімія 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділення предмету закупівель на окремі ЛОТи
Дата подання: 05 жовтня 2018 13:46
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 10:36
Доброго дня,
Для уникнення дискримінаційних вимог та економії бюджетних коштів прохання розділити загальний предмет закупівлі на окремі ЛОТи
Дякуємо
Відповідь: Доброго дня.
Хмельницьким обласним онкологічним диспансером розглянуто Ваше звернення щодо проведення процедури закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 («Пеметрексед (Pemetrexed)», «(«Пеметрексед (Pemetrexed), «(«Ібандронова кислота (Ibandronic acid)», «(«Ібандронова кислота (Ibandronic acid))». За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 («Пеметрексед (Pemetrexed)», «(«Пеметрексед (Pemetrexed), «(«Ібандронова кислота (Ibandronic acid)», «(«Ібандронова кислота (Ibandronic acid))» одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
При всебічному розгляді даного питання, також пропонуємо звернути увагу на Позицію ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України в частині зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення мін до документації, зокрема розділити предмет закупівлі на лоти. (номер судової справи № 2а-19419/10/2670)
Хмельницьким обласним онкологічним диспансером розглянуто Ваше звернення щодо проведення процедури закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 («Пеметрексед (Pemetrexed)», «(«Пеметрексед (Pemetrexed), «(«Ібандронова кислота (Ibandronic acid)», «(«Ібандронова кислота (Ibandronic acid))». За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 («Пеметрексед (Pemetrexed)», «(«Пеметрексед (Pemetrexed), «(«Ібандронова кислота (Ibandronic acid)», «(«Ібандронова кислота (Ibandronic acid))» одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
При всебічному розгляді даного питання, також пропонуємо звернути увагу на Позицію ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України в частині зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення мін до документації, зокрема розділити предмет закупівлі на лоти. (номер судової справи № 2а-19419/10/2670)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2018 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" |
1 916 263,00
UAH з ПДВ
|
1 872 596,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" |
1 928 461,00
UAH з ПДВ
|
1 874 212,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" #37195587 |
Переможець |
1 872 596,30
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2018 16:16
|
Виконання договору-Фармадіс-131.pdf | укладений |
12 грудня 2018 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2018 10:43
|
Договір | укладений |
05 листопада 2018 10:02
|