Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33155000-1 Фізіотерапевтичні апарати)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-10-04-002571-c d195c5fc91ae42f2957e5266b192f012
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Іванівна Якушик

+380332773105 ekonvokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Пр-т. ПРЕЗИДЕНТА ГРУШЕВСЬКОГО, 21
Контактна особа: Надія Іванівна Якушик
+380332773105
ekonvokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2018 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 14:18
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Всі необхідні вимоги до предмета закупівлі подано в Додатку 1 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ванна бальнеологічна із системами підводного масажу високого тиску та гідроаєро – масажу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 33155000-1 — Фізіотерапевтичні апарати
1 штука
Ванна бальнеологічна із системами підводного масажу високого тиску та гідромасажу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 33155000-1 — Фізіотерапевтичні апарати
1 штука
Душова кафедра з можливістю керування циркулярним та висхідним душем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 33155000-1 — Фізіотерапевтичні апарати
1 штука
Установка для циркулярного душу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 33155000-1 — Фізіотерапевтичні апарати

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 15:10
тендерна документація.docx
05 жовтня 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 15:10
тендерна документація.docx
04 жовтня 2018 16:24
тендерна документація.docx
04 жовтня 2018 16:18
тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-27-000013 ● 943023bbaaad4a5ea2b05c2c565dc568
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

28.12.2018 Львів № 301


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.


Начальник Р.КРОЛЯК




Додаток 3
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 301

Перелік
процедур закупівель для моніторингу


№ оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
UA-2018-10-04-002571-c 10.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-04 16:27:02

Запит замовнику на пояснення

Яким чином Ви можете обгрунтувати рішення щодо невідхилення учасника, фізичної особи Смірнової Валентини Василівни, яка була визнана переможцем торгів (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 24.10.2018 № 244 та повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2018, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу), через надання у складі Тендерної пропозиції договору від 19.07.2017 № 77, укладеного з Комунальним закладом охорони здоров"я "Харківська міська поліклініка № 20" про досвід виконання аналогічних договорів. Даний договір не відповідає п.3.5.2. тендерної документації, яка передбачає подання договорів на поставку аналогічного товару укладених в 2015-2016 роках.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-15 09:11:13

відповідь

Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII д 25.12.2015р. замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.3.5.2. тендерної документації, учасник подає довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які укладені в 2015-2016 роках, разом із копіями аналогічних договорів. Тендерним комітетом було вивчено тендерну пропозицію (документи) подану учасником торгів «Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна». У складі тендерної пропозиції на виконання п.3.5.2. тендерної документації було подано довідку із зазначенням договору на поставку аналогічного товару та копію аналогічного договору від 19.07.2017 № 77, укладеного з Комунальним закладом охорони здоров"я «Харківська міська поліклініка № 20». Відповідно до інформації у відкритому єдиному державному реєстрі «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна створений у квітні 2017 року, але вже має в 2017 році виконаний договір. Договір із бюджетною організацією підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання такого договору. Замовник дійшов висновку, що відхилення даного учасника торгів може бути розцінено як дискримінацію учасника та порушувати його права, як потенційного учасника торгів.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-01-11 16:26:15

Пояснення замовника

Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII д 25.12.2015р. замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.3.5.2. тендерної документації, учасник подає довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які укладені в 2015-2016 роках, разом із копіями аналогічних договорів. Тендерним комітетом було вивчено тендерну пропозицію (документи) подану учасником торгів «Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна». У складі тендерної пропозиції на виконання п.3.5.2. тендерної документації було подано довідку із зазначенням договору на поставку аналогічного товару та копію аналогічного договору від 19.07.2017 № 77, укладеного з Комунальним закладом охорони здоров"я «Харківська міська поліклініка № 20». Відповідно до інформації у відкритому єдиному державному реєстрі «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна створений у квітні 2017 року, але вже має в 2017 році виконаний договір. Договір із бюджетною організацією підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання такого договору. Замовник дійшов висновку, що відхилення даного учасника торгів може бути розцінено як дискримінацію учасника та порушувати його права, як потенційного учасника торгів.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Волинська обласна клінічна лікарня інформує про неможливість усунення виявлених порушень, оскільки на початок проведення моніторингу закупівлі, договір на закупівлю товарів за державні кошти був виконаний в повному обсязі та в листопаді 2018 року було здійснено поставку товару. З огляду на зазначене замовник немає можливості усунути порушення.

2019-01-29 12:37:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна 499 980,00
UAH з ПДВ
499 980,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Струтинська Оксана Йосипівна 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2018 13:54
Стаття 17 для переможця.pdf
19 жовтня 2018 16:10
Проект договору.pdf
19 жовтня 2018 16:09
Лист про санкції.pdf
19 жовтня 2018 16:09
Стаття 17.pdf
19 жовтня 2018 16:09
Proxima ua ru.pdf
19 жовтня 2018 16:09
УЦД ua ru.pdf
19 жовтня 2018 16:09
Гейзер ua ru.pdf
19 жовтня 2018 16:09
Aquilon ua ru.pdf
19 жовтня 2018 16:09
Відповідність МТВ.pdf
19 жовтня 2018 16:09
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2018 14:53
Інструкція УЦД.pdf
19 жовтня 2018 14:52
Інструкція Гейзер.pdf
19 жовтня 2018 14:51
Інструкція Proxima.pdf
19 жовтня 2018 14:50
Інструкція Aquilon.pdf
19 жовтня 2018 14:47
Відповідність.pdf
19 жовтня 2018 14:39
Кваліфікація.pdf
19 жовтня 2018 11:51
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна

Фізична особа підприємець Струтинська Оксана Йосипівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна
#2111807503
Переможець 499 980,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 15:38

Документи

25 жовтня 2018 15:38
Електронний підпис
25 жовтня 2018 15:37
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна
#2111807503
499 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2018 15:38
Електронний підпис
25 жовтня 2018 15:37
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 08:28
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 11:26
договір 1884.pdf укладений
12 листопада 2018 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 499 980,00
UAH з ПДВ