Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинська обласна клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Пр-т. ПРЕЗИДЕНТА ГРУШЕВСЬКОГО, 21 |
Контактна особа: |
Надія Іванівна Якушик +380332773105 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2018 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2018 14:18 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2018 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2018 15:10 |
тендерна документація.docx |
05 жовтня 2018 15:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
05 жовтня 2018 15:10 |
тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-27-000013 ● 943023bbaaad4a5ea2b05c2c565dc568
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2018 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.12.2018 Львів № 301
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток 3
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 301
Перелік
процедур закупівель для моніторингу
№ оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
UA-2018-10-04-002571-c 10.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-04 16:27:02
Запит замовнику на пояснення
Яким чином Ви можете обгрунтувати рішення щодо невідхилення учасника, фізичної особи Смірнової Валентини Василівни, яка була визнана переможцем торгів (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 24.10.2018 № 244 та повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2018, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу), через надання у складі Тендерної пропозиції договору від 19.07.2017 № 77, укладеного з Комунальним закладом охорони здоров"я "Харківська міська поліклініка № 20" про досвід виконання аналогічних договорів. Даний договір не відповідає п.3.5.2. тендерної документації, яка передбачає подання договорів на поставку аналогічного товару укладених в 2015-2016 роках.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-15 09:11:13
відповідь
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII д 25.12.2015р. замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.3.5.2. тендерної документації, учасник подає довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які укладені в 2015-2016 роках, разом із копіями аналогічних договорів. Тендерним комітетом було вивчено тендерну пропозицію (документи) подану учасником торгів «Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна». У складі тендерної пропозиції на виконання п.3.5.2. тендерної документації було подано довідку із зазначенням договору на поставку аналогічного товару та копію аналогічного договору від 19.07.2017 № 77, укладеного з Комунальним закладом охорони здоров"я «Харківська міська поліклініка № 20». Відповідно до інформації у відкритому єдиному державному реєстрі «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна створений у квітні 2017 року, але вже має в 2017 році виконаний договір. Договір із бюджетною організацією підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання такого договору. Замовник дійшов висновку, що відхилення даного учасника торгів може бути розцінено як дискримінацію учасника та порушувати його права, як потенційного учасника торгів.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-01-11 16:26:15
Пояснення замовника
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII д 25.12.2015р. замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.3.5.2. тендерної документації, учасник подає довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які укладені в 2015-2016 роках, разом із копіями аналогічних договорів. Тендерним комітетом було вивчено тендерну пропозицію (документи) подану учасником торгів «Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна». У складі тендерної пропозиції на виконання п.3.5.2. тендерної документації було подано довідку із зазначенням договору на поставку аналогічного товару та копію аналогічного договору від 19.07.2017 № 77, укладеного з Комунальним закладом охорони здоров"я «Харківська міська поліклініка № 20». Відповідно до інформації у відкритому єдиному державному реєстрі «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна створений у квітні 2017 року, але вже має в 2017 році виконаний договір. Договір із бюджетною організацією підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання такого договору. Замовник дійшов висновку, що відхилення даного учасника торгів може бути розцінено як дискримінацію учасника та порушувати його права, як потенційного учасника торгів.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Волинська обласна клінічна лікарня інформує про неможливість усунення виявлених порушень, оскільки на початок проведення моніторингу закупівлі, договір на закупівлю товарів за державні кошти був виконаний в повному обсязі та в листопаді 2018 року було здійснено поставку товару. З огляду на зазначене замовник немає можливості усунути порушення.
2019-01-29 12:37:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна |
499 980,00
UAH з ПДВ
|
499 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Струтинська Оксана Йосипівна |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна #2111807503 |
Переможець |
499 980,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2018 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 11:26
|
договір 1884.pdf | укладений |
12 листопада 2018 11:20
|