Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Очікувана вартість
24 981 827,80 UAH
UA-2018-10-04-002495-c ● 1e6030b9dcfc41dba67c737ed5d2cced
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01173530 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Аеропорт |
Контактна особа: |
Лашин Ігор Михайлович 380564405660 aerokwg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2018 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2018 13:07 |
Очікувана вартість: | 24 981 827,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 910,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2018 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2018 16:12 |
Додаток 4.doc | |
04 жовтня 2018 16:12 |
Додаток 3.doc | |
04 жовтня 2018 16:12 |
Додаток 2.doc | |
04 жовтня 2018 16:11 |
Додаток 1.doc | |
04 жовтня 2018 16:11 |
ТД будівництво вогні.doc |
04 жовтня 2018 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2018 16:12 |
Додаток 4.doc
|
|||
04 жовтня 2018 16:12 |
Додаток 3.doc
|
|||
04 жовтня 2018 16:12 |
Додаток 2.doc
|
|||
04 жовтня 2018 16:11 |
Додаток 1.doc
|
|||
04 жовтня 2018 16:11 |
ТД будівництво вогні.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2018 15:48
Дата відповіді: 11 жовтня 2018 17:58
Згідно з ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва зі змінами №1 від 01.07.2014 р., а саме:
- Згідно з п. Г.7 Додатку Г до ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 «злітно-посадкові майданчики, що придатні для зльоту та стоянки легких повітряних суден максимальною злітною масою понад 5700 кг відносяться до об'єктів загальнодержавного рівня.» Згідно таблиці А1 Додатки А до ДСТУ Н Б.В.1.2-16: 2013 всі об'єкти загальнодержавного рівня відносяться до класу наслідків СС3 (або V категорії складності).
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на Ваше питання від 10.10.2018 повідомляє наступне.
Замовником у відповідності до норм чинного законодавства було обрано проектувальника для розробки проекту будівництва, а саме проекту «Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області.»
У відповідності до положень пункту 3 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45, (далі – Порядок) замовником було надано проектувальнику вихідні дані на проектування.
Згідно з положеннями пункту 11 Порядку проектувальник і замовник, відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, а саме ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013, визначили клас наслідків (відповідальності) об’єкта як СС2 (Середні наслідки). Разом з цим, на виконання положень Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, замовником було здійснено затвердження та експертизу даного проекту будівництва, а саме проекту «Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області.».
За результатами проходження експертизи було отримано позитивний Експертний звіт в якому затверджено клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва СС2 (Середні наслідки). Тому зміни до тендерної документації в частині зміни класу наслідків вноситись не будуть.
Замовником у відповідності до норм чинного законодавства було обрано проектувальника для розробки проекту будівництва, а саме проекту «Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області.»
У відповідності до положень пункту 3 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45, (далі – Порядок) замовником було надано проектувальнику вихідні дані на проектування.
Згідно з положеннями пункту 11 Порядку проектувальник і замовник, відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, а саме ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013, визначили клас наслідків (відповідальності) об’єкта як СС2 (Середні наслідки). Разом з цим, на виконання положень Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, замовником було здійснено затвердження та експертизу даного проекту будівництва, а саме проекту «Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області.».
За результатами проходження експертизи було отримано позитивний Експертний звіт в якому затверджено клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва СС2 (Середні наслідки). Тому зміни до тендерної документації в частині зміни класу наслідків вноситись не будуть.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 11 жовтня 2018 13:44
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 17:38
В Додатку №2 до до тендерної документації «Технічні вимоги».
В пункті №2 «Відомість устаткування» розділ №2 пункт 21 «Підстава огня-голка» 750 мм в кількості 130 шт.
Просимо перевірити кількість та довжину виробу згідно креслення профілю вогнів наближення. У разі помилки, просимо виправити дані що до кількості та довжини.
Відповідь: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на Ваше питання від 11.10.2018 повідомляє наступне. Замовником було повторно здійснено перевірку технічних вимог в частині відповідності креслень профілю вогнів наближення та вказаних в пункті 21 розділу №2 технічних вимог додатку 2 до тендерної документації типорозмірів і кількості "підстави огня-голки". За результатами розгляду з'ясовано, що в технічних вимогах кількість та довжина вказаного виробу зазначена без помилок.
Розрахунок кошторисної заробітної плати
Дата подання: 11 жовтня 2018 16:19
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 18:14
"Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України внесло зміни до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів. Згідно з ним скасовується регулювання Мінрегіоном розміру кошторисної заробітної плати у будівництві та спрощується процедура складання інвесторської кошторисної документації. Відповідний наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196 набрав чинності 4 вересня 2018 року" Просимо внести зміни у розділи тендерної документації, в яких вимагається подавати розрахунок кошторисної заробітної плати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет комунального підприємства "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ КРИВИЙ РІГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на Ваше питання від 11.10.2018 повідомляє наступне.
Замовником у відповідності до норм чинного законодавства було обрано проектувальника для розробки проекту будівництва, а саме проекту «Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області.». Проектувальником було розроблено відповідний проект будівництва та здійснено його експертизу. В 2018 році Замовником здійснено коригування зазначеного вище проекту будівництва та повторно отримано Експертний звіт.
В свою чергу розробка проекту будівництва та експертиза за проектом «Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області.» була здійснена до 04.09.2018р. Тому, під час розроблення проектної документації на будівництво об'єкта, розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), було визначено за нормативно-правовими актами в сфері будівництва, що діяли на той момент.
Разом з тим слід зазначити, що умовами тендерної документації у відповідності до норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», було передбачено подання учасниками в складі тендерних пропозицій інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації, зокрема «підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»». Одним з розрахунків договірної ціни є розрахунок заробітної плати.
Водночас нормами наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» жодним чином не встановлено заборону стосовно отримання від учасників розрахунків договірної ціни, в тому числі розрахунку заробітної плати. Тому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Замовником у відповідності до норм чинного законодавства було обрано проектувальника для розробки проекту будівництва, а саме проекту «Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області.». Проектувальником було розроблено відповідний проект будівництва та здійснено його експертизу. В 2018 році Замовником здійснено коригування зазначеного вище проекту будівництва та повторно отримано Експертний звіт.
В свою чергу розробка проекту будівництва та експертиза за проектом «Реконструкція підсистеми світлотехнічного обладнання аеродрому з установкою комплекту вогнів наближення 1-ї категорії ІКАО з двох напрямків посадки в комунальному підприємстві «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради» в аеропорту м. Кривого Рогу Дніпропетровської області.» була здійснена до 04.09.2018р. Тому, під час розроблення проектної документації на будівництво об'єкта, розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), було визначено за нормативно-правовими актами в сфері будівництва, що діяли на той момент.
Разом з тим слід зазначити, що умовами тендерної документації у відповідності до норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», було передбачено подання учасниками в складі тендерних пропозицій інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації, зокрема «підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»». Одним з розрахунків договірної ціни є розрахунок заробітної плати.
Водночас нормами наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» жодним чином не встановлено заборону стосовно отримання від учасників розрахунків договірної ціни, в тому числі розрахунку заробітної плати. Тому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-04-002495-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006, Код ЄДРПОУ:38279107
Дата подання: 12 жовтня 2018 17:49
Дата подання: 12 жовтня 2018 17:49
Оскарження щодо законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга стосується порушення Замовником законодавства та встановлення
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів. Очевидні порушення у визначені Замовником класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єкту будівництва, дискримінація іноземних Учасників, занадто низькі кваліфікаційні вимоги до Учасників.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 17.10.2018 № 10624.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2018 16:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРМОНТАЖСПЕЦБУД" |
24 950 948,40
UAH з ПДВ
|
22 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" |
23 921 065,84
UAH з ПДВ
|
22 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДЛ монтаж" |
23 793 964,40
UAH з ПДВ
|
22 170 134,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ" |
24 813 102,00
UAH з ПДВ
|
24 813 102,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРМОНТАЖСПЕЦБУД" #40376547 |
Відхилено |
22 099 999,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 14:25
|
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" #40250202 |
Відхилено |
22 100 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 15:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДЛ монтаж" #37499985 |
Відхилено |
22 170 134,40
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 15:42
|
ТОВ "ДОНПРОМПРОЕКТ" #37215194 |
Переможець |
24 813 102,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 11:58
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 18:06
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2020 08:47
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2020 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2018 00:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 15:38
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2018 16:53
|
Додаткова угода 1.jpg | зміни до договору |
30 листопада 2018 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2018 16:02
|
Договір про закупівлю вогні.pdf | укладений |
15 листопада 2018 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов’язання на 2018 рік за рахунок міського бюджету за даною Додатковою угодою зменшуються на 1 900 000,00 грн. (Один мільйон дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 316666,67 грн. фінансування на 2018 р. становить 100 000 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ - 16666 грн. 67 коп.; фінансування на 2019 р. становить 13 306 551 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ - 2 217 758 грн. 50 коп.; фінансування на 2020 р. становить 11 406 551 грн. 00 коп. в тому числі ПДВ - 1 901 091 грн. 83 коп. |
Номер договору про закупівлю: | №83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №83 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1. та 3.3. розділу 3. викласти у новій редакції. Додаток №2 до договору №83 від 14.11.2018 року, який є невід’ємною частиною Договору, викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №83 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі положень пунктів П.8.1., 11.8.2, та П.8.З.. розділу 11 договору підряду №83 від 14.11.2018р. та керуючись нормами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду. Детальніше наведено в додатковій угоді (кількість після змін 1 робота) |
Номер договору про закупівлю: | №83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі положень пунктів 11.8.1., 11.8.2, та 11.8.3.. розділу 11 договору підряду №83 від 14.11.2018р. (далі - договір) та керуючись нормами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду про нижченаведене: У зв’язку з коригуванням кошторисної частини проектної документації Додаток №1 до договору №83 від 14.11.2018 року, який є невід’ємною частиною Договору, викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі положень пунктів 11.8.1., 11.8.2, та 11.8.3.. розділу 11 договору підряду №83 від 14.11.2018р. (далі - договір) та керуючись нормами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду про нижченаведене: Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору без зміни обсягу та якості робіт на суму 16 482 грн. 95 коп.. Пункт 3.1. розділу 3. викласти у наступній редакції: «Обсяг, вартість та термін виконання робіт визначаються прикладеними до Договору календарним графіком виконання робіт і договірною ціною, які є невід’ємною частиною даного Договору. Ціна цього Договору становить 24 796 619 грн. 05 коп., у тому числі ПДВ - 4 132 769 грн. 83 коп. Договірна ціна є невід’ємною частиною цього Договору та наводиться в Додатку № 1 до Договору. Обсяг та строки фінансування по Договору визначені в наступних межах: фінансування на 2018 р. становить 0 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ - 0 грн. 00 коп.; фінансування на 2019 р. становить 0 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ - 0 грн. 00 коп.; фінансування на 2020 р. становить 24 796 619 грн. 05 коп. в тому числі ПДВ - 4 132 769 грн. 83 коп. Договірна ціна складається згідно з Правилами визначення вартості будівництва - ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень). «Генпідрядник» не вимагає уточнення договірної ціни у зв'язку із зростанням цін на ресурси, що використовуються для виконання робіт, у разі, коли строки виконання цих робіт порушені з вини «Генпідрядника». У таких випадках ціни на ресурси визначаються відповідно до цін, що діяли на зазначений в Договорі строк закінчення робіт. Додаткові витрати на виконання робіт, пов'язані із зростанням цін на ресурси після зазначеного строку, компенсуються «Підрядником»». Пункт 3.3. розділу 3. викласти у наступній редакції: «Обсяг робіт на 2018 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 0 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ - 0 грн. 00 коп. за рахунок міського бюджету. Обсяг робіт на 2019 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 0 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 0 грн. 00 коп. за рахунок міського бюджету. Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 24 796 619 грн. 05 коп., в тому числі ПДВ - 4 132 769 грн. 83 коп. за рахунок міського бюджету. Обсяг робіт на поточний рік може бути зменшений залежно від фактичного фінансування.» Додаток №1 до договору №83 від 14.11.2018 року, який є невід’ємною частиною Договору, викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |