Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Посібники (Дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи)
Очікувана вартість
1 067 194,00 UAH
UA-2018-10-04-002243-c 41994fee78ed46b9a692539c346da98c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2018 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 23:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 12:35
Очікувана вартість: 1 067 194,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 335,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2233 одиниця
Дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2018 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 14:23
ТД дидактика НУШ нова ред. зі змінами.docx
05 жовтня 2018 14:23
ТД дидактика НУШ 05.10.2018.docx
05 жовтня 2018 14:23
Перелік змін Дидактика Дод.3.docx
04 жовтня 2018 15:33
ТД дидактика НУШ нова ред.04.10.2018.docx
05 жовтня 2018 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 14:23
ТД дидактика НУШ нова ред. зі змінами.docx
05 жовтня 2018 14:23
ТД дидактика НУШ 05.10.2018.docx
05 жовтня 2018 14:23
Перелік змін Дидактика Дод.3.docx
04 жовтня 2018 15:33
ТД дидактика НУШ нова ред.04.10.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасників!!!!
Дата подання: 04 жовтня 2018 16:25
Дата відповіді: 05 жовтня 2018 14:20
В тендерній документації розділ 1 п.5 вказано, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель Н А Р І В Н И Х У М О В А Х (!!!!!!) Попри це, в тендерній документації, дод.№3 вказана вимога надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів, та копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника, та копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника, та копію титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджений відповідним органом Міністерства освіти та науки України, завірений печаткою та підписом виробника. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які є представниками іноземних виробників, і тим самим звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу шляхом надання вибору підтвердження якості товару, а саме : надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів А Б О (!) копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника, та копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника,А Б О (!) копію титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджений відповідним органом Міністерства освіти та науки України, завірений печаткою та підписом виробника.Пояснення - іноземні виробники мають сертифікати міжнародного зразка (ISO 9001 та 14001) та не можуть мати сертифікати українського зразку (ТУ або СЄС на ТУ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто, внесені зміни до тендерної документації до Додатку 3.
Опис товару
Дата подання: 07 жовтня 2018 18:37
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 09:17
З якою метою замовник обмежує кількість учасників в закупівлі, публікуючи зображення товарів і не додає умова "еквівалент" саме до картинки?
Відповідь: Тендерною документацією Додатком №3 Технічні вимоги (завдання) по предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 22470000-5 Посібники («Дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи») встановлено:
«*В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
При пропонуванні еквівалентів учасники мають враховувати, що пропонований товар за всіма показниками має бути не гіршим, аніж зазначений в Таблиці та відповідати функціональному призначенню.»
Ваше запитання не відповідає дійсності технічних вимог до тендерної документації.
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 07 жовтня 2018 19:32
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 09:20
З якою метою замовник обмежує кількість учасників в закупівлі: 1. Вимагає у Додатку №3 вiд участника в складі своєї пропозиції також наступні документи: - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для кабінетів початкових класів із зазначенням переліку обладнання, що пропонується до постачання; • копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; • копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; • копію титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджених відповідним органом МОН України, завірених печаткою та підписом виробника; ЯКІ НЕ МАЮТЬ НІ ЯКОГО СТАВЛЕННЯ ДО ---------------ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ---------------- згідно: 1.Загальні положення 4. Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015 код 22470000-5 Посібники («Дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи») 2. Тим більше, що в самому наказі Міністерства освіти №137 13.02.2018 - НАКАЗУЮ: 1. "Затвердити Примірний перелік засобiв навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початковоі школи........................", тому наполягаємо про виключення цих документів для надання замовнику, так як вони ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНТНОСТЬ ДЛЯ УЧАСТІ ІНШИХ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ І ВИРОБНИКІВ І ПОРУШУЮТЬ ЗАКОН УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі" ЗГІДНО ЗАКОНУ №137 Міносвіти --------НЕ МОЖЕ БУТИ таких документів - тк "Примірний перелік": - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для ----------кабінетів початкових класів із зазначенням переліку обладнання, що пропонується до постачання; • копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на --------------кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; • копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво ---------------кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; • копію титульної сторінки Технічних умов --------------------на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджених відповідним органом МОН України, завірених печаткою та підписом виробника;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Стандарти ISO 9001 (якість) є міжнародними. Стандарт ISO 14001 розроблений як сумісний з іншими стандартами систем менеджменту і технічними вимогами, такими, як ISO 9001 (Якість). ISO 14001 - стандарт із серії міжнародних стандартів, що застосовуються до будь-якої організації і відносяться до систем екологічного менеджменту.
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем..
Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Крім того, Додатком 3 Технічні вимоги пунктом 2 чітко встановлено:
«З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи (у разі їх наявності на даний вид товару):
• копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для кабінетів початкових класів із зазначенням переліку обладнання, що пропонується до постачання;
• копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника;
• копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника;
та/або
• копії сертифікатів відповідності (якості) виробника, паспорту, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншими подібними документами, що підтверджують відповідність товару або матеріалу вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.
Якщо товар або матеріал не підлягає сертифікації, надається копія довідки про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.»
Ви можете надати будь-який документ, який на Вашу думку, підтверджує якість товару та застосування заходів із захисту довкілля. Але потрібно до цього сертифікату надати лист-роз’яснення в довільній формі, в електронному вигляді за підписом уповноваженої особи учасника згідно чинного законодавства, в якому зазначити підстави ненадання екологічного сертифікату якості ISO та сертифікату якості.
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 08 жовтня 2018 09:54
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 10:00
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ---------------- згідно: 1.Загальні положення ---4. Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015 код 22470000-5 Посібники- 1. З якою метою замовник обмежує кількість учасників в закупівлі та Вимагає у Додатку №3 вiд участника в складі своєї пропозиції: ----------------на iнший ---------------------ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ-------------на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, ...на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, 2.....копію титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджених відповідним органом МОН України--Тим більше, що цей документ вже не дiйсний---ЗГIДНО наказу Міністерства освіти №137 13.02.2018
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо уважно ознайомитись з тендерною документацією "Копія титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні" Додатком 3 не вимагається
Опис товару
Дата подання: 08 жовтня 2018 09:58
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 10:03
Це стосуеться зображення товарів к "еквівалент" саме до картинки? Чи ні?
Відповідь: Це стосується усього Додатку 3, як технічної частини , так і зображення
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 08 жовтня 2018 10:14
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 10:45
Просимо ЗАКАЗЧИКА уважно ознайомитись з тендерною документацією ВIДПОВИСТИ НА ПИТАННЯ ТА ДОДАТИ ЗМIНИ Додаток №3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ) Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 22470000-5 Посібники («Дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи») - - - Товари закуповуються на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2018 № 237 "Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа". 1. Товар повинен бути виготовлений з екологічно чистих матеріалів, безпечних для здоров'я дітей відповідно до чинних в Україні стандартів. Учасник.............. 2. Якість товарів, що закуповуються, повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, нормам санітарного законодавства та іншим нормам безпеки, що діють на території України. З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи: • Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника; • копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для кабінетів початкових класів із зазначенням переліку обладнання, що пропонується до постачання; • копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; • копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; • копію титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджених відповідним органом МОН України ПИТАННЯ ЗАКАЗЧИКУ: 1. ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ---------------- згідно: 1.Загальні положення ---4. Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015 код 22470000-5 Посібники- З якою метою замовник обмежує кількість учасників в закупівлі та Вимагає у Додатку №3 вiд участника в складі своєї пропозиції: ----------------на iнший ---------------------ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ-------------на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, ...на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, 2.....копію титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджених відповідним органом МОН України--Тим більше, що цей документ вже не дiйсний---ЗГIДНО наказу Міністерства освіти №137 13.02.2018
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо уважно читати тендерну документацію , остання редакція від 05.10.2018 зі змінами. Посилання щодо надання "копії титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання" у Додатку 3 відсутнє.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-04-002243-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОЛІЙНИК АЛЬОНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3634903966
Дата подання: 08 жовтня 2018 11:04
Дискримінаційні вимоги до учасників!
В додатку 3. Замовник вимагає від учасника надати: копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінет початкових класів, та копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника, та копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника.
Відповідно до ст.31 Господарського кодексу України прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання є дискримінацією. Вимогою щодо надання копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Таким чином, встановивши дані вимоги Ви порушуєте ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В п.5 розділу 1 тендерної документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Звертаємо увагу на те, що іноземні виробники мають сертифікати міжнародного зразка (ISO 9001 та 14001) та не можуть мати сертифікати українського зразку (СЄС на ТУ), тому дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які є представниками іноземних виробників.
Враховуючи вищевикладене, ми вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, шляхом надання учаснику вибору в підтвердженні якості товару, а саме: надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для кабінетів початкових класів із зазначенням переліку обладнання, що пропонується до постачання або копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника або копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 12:00
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Тендерною документацією Додатком 3 Технічні вимоги пунктом 2 встановлено:
«З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи (у разі їх наявності на даний вид товару):
• Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника;
• копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для кабінетів початкових класів із зазначенням переліку обладнання, що пропонується до постачання;
• копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на кабінет початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника;
• копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво кабінету початкових класів, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника;
та/або
• копії сертифікатів відповідності (якості) виробника, паспорту, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншими подібними документами, що підтверджують відповідність товару або матеріалу вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.
Якщо товар або матеріал не підлягає сертифікації, надається копія довідки про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.»
Примітка. ( До Додатку 3 Тендерної документації)
Пункт в) за відсутності документу, який вимагається тендерною документацією, Учасник повинен надати лист - роз’яснення.»

Ви маєте право надати будь-який документ, який на Вашу думку, підтверджує якість товару та застосування заходів із захисту довкілля. Але потрібно до цього документу надати лист-роз’яснення в довільній формі, в електронному вигляді за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначити підстави ненадання екологічного сертифікату якості ISO та сертифікату якості, або ненадання будь якого іншого документу, що вимагається умовами тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К" 682 818,00
UAH з ПДВ
682 818,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" 898 158,00
UAH з ПДВ
898 158,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГІВАСТРІ ГРУП" 982 925,00
UAH з ПДВ
977 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 1 067 022,00
UAH з ПДВ
980 076,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 1 062 000,00
UAH з ПДВ
1 062 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 14:00
Електронний підпис
19 жовтня 2018 15:22
Електронний підпис
19 жовтня 2018 15:11
цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 15:11
проект договора.pdf
19 жовтня 2018 15:11
Установчі документи.pdf
19 жовтня 2018 15:11
статут.pdf
19 жовтня 2018 15:11
ст 17 п2.jpg
19 жовтня 2018 15:11
Копія Паспорт Код.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
05 листопада 2018 16:34
довідка податкова 05.11.PDF
05 листопада 2018 13:29
Електронний підпис
05 листопада 2018 13:27
МВС 01.11.PDF
01 листопада 2018 15:12
Електронний підпис
19 жовтня 2018 15:34
Електронний підпис
19 жовтня 2018 15:29
реєстрів документів.pdf
19 жовтня 2018 15:29
35 Лист-відгук.pdf
19 жовтня 2018 15:29
34 Аналогічний договір.pdf
19 жовтня 2018 15:29
30 Статут.pdf
19 жовтня 2018 15:29
29 Рішення власника.pdf
19 жовтня 2018 15:29
28 Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2018 13:28
Реєстр документів.pdf
19 жовтня 2018 13:28
Аналогічні договора.pdf
18 жовтня 2018 18:34
Електронний підпис
18 жовтня 2018 18:33
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2018 18:33
Статут.pdf
18 жовтня 2018 18:33
Сертифікати .pdf
18 жовтня 2018 18:33
Проект договору .pdf
18 жовтня 2018 18:33
Паспортні данні .pdf
18 жовтня 2018 18:33
Наказ про призначення.PDF
18 жовтня 2018 18:33
Лист-розяснення2.PDF
18 жовтня 2018 18:33
Лист-розяснення1.PDF
18 жовтня 2018 18:33
Довідка ст.17.PDF
18 жовтня 2018 18:33
Довідка ст.17 - копия.PDF
18 жовтня 2018 18:33
Довідка довкілля.PDF
18 жовтня 2018 18:33
Витяг Податок.PDF
18 жовтня 2018 18:33
Виписка.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 22:12
ISO.pdf
17 жовтня 2018 22:12
ТУ кабінети Елім.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Статут.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Стаття 17.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Пропозиція.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Проект договору.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Лист щодо серифікації.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Лист щодо ліцензії.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Згода на обробку даних.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Відомості.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Відгук Сумська 2.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Витяг з протоколу.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Витяг 25.09 ЕЛІМ.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Виписка з ЄДР.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Видаткові Сумська.pdf
17 жовтня 2018 22:12
Авторизація Еліз Лабс.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 22:40
Технічна документація.pdf
17 жовтня 2018 22:40
Статут.pdf
17 жовтня 2018 22:40
Ст 16, 17.pdf
17 жовтня 2018 22:39
Пропозиція.pdf
17 жовтня 2018 22:39
Паспорт, код дир.pdf
17 жовтня 2018 22:39
Опис.pdf
17 жовтня 2018 22:39
Договір оренди.pdf
17 жовтня 2018 22:39
Витяг платник ЄП.pdf
17 жовтня 2018 22:39
Витяг з протоколу.pdf
17 жовтня 2018 22:39
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 жовтня 2018 22:39
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К"

ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ"

ТОВ "ГІВАСТРІ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К"
#36474294
Відхилено 682 818,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 14:05
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ"
#35278414
Переможець 898 158,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ"
#35278414
898 158,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 11:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 08:33
Додаткова угода 1 Обладнання Опт 07.12.2018 .pdf зміни до договору
07 грудня 2018 08:32
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 10:44
Договір дидактика НУШ 13.11.2018.pdf укладений
13 листопада 2018 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 898 158,00
UAH з ПДВ