Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцтовари
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2018-10-04-002086-c d62fb65c779746bcba99eeebd78cd54c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Старовойтова

+380462778933
+380965242812
agch.revuch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний вищий навчальний заклад" Чернігівський музичний коледж ім.Л.М.Ревуцького" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02214917
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул. Шевченка, 6
Контактна особа: Ірина Старовойтова
+380462778933,+380965242812
agch.revuch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2018 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2018 13:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2018 15:37
Очікувана вартість: 9 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1014 одиниця
кацтовари, 57 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, Шевченка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2018  —  25 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-04-002086-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс", Код ЄДРПОУ:41219179
Дата подання: 19 жовтня 2018 10:40
на рішення замовника стосовно визнання переможця
ТОВ ТОВ "Прайм Офіс" прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю - ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, а саме канцтовари. Переможцем торгів було визначено ТОВ «Юніканц».
Просимо звернути увагу на те, що було встановлено, учасник ТОВ «Юніканц» у складі своєї пропозиції порушив надання цінової пропозиції, а саме: в п.40 ручки кулькові Economix Bolide 51 шт. по 6,70 грн не може дорівнювати 113,90 грн, ціна штучно занижена.
Цінова пропозиція не може становити 5576,40 грн.
Враховуючи вищевикладене просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Юніканц» у зв’язку з порушенням надання цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2018 10:30
Комісія розглянула вимогу та не вбачає підстав для дискваліфікації учасника ТОВ «Юніканц», визнаного Переможцем.
В ціновій пропозиції учасника ТОВ «Юніканц», поданій до закінчення терміну її подання, встановленого під час оголошення Закупівлі, в п.40 «ручки кулькові Economix» вказано ціну 2,23 грн. В ціновій пропозиції, що завантажено 12.10.2018 р. відповідно до результатів аукціону, за цим найменуванням зазначено ціну 6,70 грн. ТОВ «Юніканц» 17.10.2018 р. повідомило про невідповідність ціни та надало оновлену цінову пропозицію з ціною 2,23 грн в п.40 «ручки кулькові Economix» (як було зазначено в початковій, поданій до закінчення періоду подання пропозицій).
Обмеження врахування дозавантаженої оновленої цінової пропозиції відповідно до результатів аукціону в допорогових закупівлях законодавчо не встановлено.
Комісією з допорогових закупівель 18.10.2018 р. розглянуто пропозицію учасника ТОВ «Юніканц» на суму 5576,40 грн та прийнято рішення визнати переможцем ТОВ «Юніканц».
Договір буде підписаний відповідно до п. 9.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35, на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої ТОВ «Юніканц» в Аукціоні, а саме 5576,40 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІКАНЦ" 5 736,74
UAH з ПДВ
5 576,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 6 101,97
UAH з ПДВ
5 577,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 6 269,52
UAH з ПДВ
5 673,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 17:38
Пропозиція нова.pdf
12 жовтня 2018 16:26
Пропозиція нова.pdf
10 жовтня 2018 17:18
ЮНИКАНЦ с печатью.pdf
10 жовтня 2018 17:18
Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2018 14:27
Витяг Прайм офіс 07.06.18.pdf
09 жовтня 2018 14:27
Цінова.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2018 12:50
Витяг новий 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІКАНЦ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
Переможець 5 576,40
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 16:27

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
5 576,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.PDF укладений
25 жовтня 2018 12:05