Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цукор і супутня продукція
Очікувана вартість
4 816,00 UAH
UA-2018-10-04-001971-c ● d97af3c48a2f4abb9af9159c25656498
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17 |
Код ЄДРПОУ: | 02541444 |
Місцезнаходження: | 49055, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 49а |
Контактна особа: |
Петраш Юлія +380686470360 tender@vpu17.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2018 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2018 14:10 |
Очікувана вартість: | 4 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Цукор-пісок ваговий - 344 кг;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
344 кілограм
Цукор-пісок ваговий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького,49а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2018
—
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2018 15:00 |
Додаток 1 Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.docx |
04 жовтня 2018 15:00 |
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасників та їх спосіб підтвердження (3).doc |
04 жовтня 2018 15:00 |
Додаток 5 Проект Договору поставки товарів з додатками для неплатників ПДВ.doc |
04 жовтня 2018 15:00 |
Додаток 4 Проект Договору поставки товарів з додатками для платників ПДВ.doc |
04 жовтня 2018 15:00 |
Оголошення про проведення допорогової закупівлі (2).doc |
04 жовтня 2018 14:59 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-04-001971-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 05 жовтня 2018 12:13
Незаконні вимоги до документації при закупівлі продуктів харчування
Шавновний Замовнику. Просимо надати відповідь на підставі якого чинного законодавчого акту України ви вимагаєте згідно п.10 Вимог до кваліфікації та спосіб ії підтвердження Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі "Довідка складена у довільній формі, про наявність документально підтверженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів". В Оголошенні до даної закупівлі вами було вказано, що "Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами).", але в даному Положенні у п.п.4.4 Зазначено, що "Вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі із способами їх підтвердження зазначаються замовником в окремому документі, який одночасно публікується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні мати дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції.". Як у даній закупівлі може приймати участь Учасник, який є новозареєстрованим і досвіду у виконанні аналогічних договорів він не має? Тому можна зробити висновок, що ви порушуєте вимоги Рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)., згідно якого повинні діяти.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2018 13:54
Доброго дня! Відповідно до ЗУ "про публічні закупівлі" ст.16
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-04-001971-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 05 жовтня 2018 14:28
Некоректно надана відповідь
Де посилання в Оголошенні на даний законодавчий акт? В Оголошенні до даної закупівлі вами було вказано, що "Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2018 14:45
Основою для здійснення процедури закупівель є ЗУ "Про публічні закупівлі"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-04-001971-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 05 жовтня 2018 14:58
Невідповідність документів
Де в оголошені конкретне посилання на ЗУ" Про публічні закупівлі" ?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2018 15:14
рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами) розроблено з урахуванням ЗУ "Про публічні закупівлі"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-04-001971-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 05 жовтня 2018 16:31
Дискримінація Учасників
У тендерній документації ви вимагаєте у Додатку 3 у п. 8 Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином у разі визнання його переможцем протягом 5 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі, але у рішенні Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)." у п.п. 4.15. вказано, що документи, що підстверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та/або відповідність предмета закупівлі вимогам, надаються замовнику переможцем у разі, якщо така вимога була визначена в оголошенні про проведення закупівель. Тобто Учасники повинні надати до системи електронних закупівель документи, що підстверджують кваліфікаційні вимоги, але зверніть вашу увагу не в паперовому вигляді. Також у додатку 3 ви вимагаєте 10. Довідка складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів., але у п2 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказаний критерій "наявність документально підствердженого досвіду виконання аналогічного договору" - тобто ОДНОГО, а ви вимагаєте підтверджений досвід виконання аналогічнх договорів, тобто ДВОХ або більше. На яких підставах? Ще у додатку 3 ви вимагаєте 7. Копія Свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку)., але у п.3 ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовних не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також , згідно п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На офіційній сторінці Електронного кабінету сайту ДФС України (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod) є відкритий реєстр платників єдиного податку, де Ви з легкістю, зазначивши ЄДРПОУ/ІПН, можете перевірити у якому статусі платника єдиного податку перебуває юридична особа або ФОП. Ваші вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію між Учасниками!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 12:00
Додаток 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі та Оголошення про проведення допорогової закупівлі розролено з урахуванням рекомендацій Дніпровської міської ради (за основу взято примірні документи з сайту Прозоре Дніпро)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-04-001971-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 08 жовтня 2018 12:24
Порушення законодавства України
Але тим самим ігноруючи виявлені отенційним Учасником порушення у вашому оголошенні ви порушуєте Закон України. Невже для вас це не важливо?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 12:39
Доброго дня! Прийнято до уваги
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ" |
4 747,20
UAH з ПДВ
|
3 956,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
4 200,00
UAH з ПДВ
|
4 200,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ "КОМПАНІЯ АРТ-ПРО" |
4 727,42
UAH з ПДВ
|
4 727,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС" |
4 747,20
UAH з ПДВ
|
4 747,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ" #24601394 |
Переможець |
3 956,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дод. угода №1 від 06.12.2018р. до дог. №205Б від 01.11.2018р..pdf | зміни до договору |
13 грудня 2018 15:59
|
Договор № 205Б від 01.11.2018(цукор).pdf | укладений |
02 листопада 2018 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до договору № 205Б від 01.11.2018р. відповідно до п. 5.1. на цукор і викласти у новій редакції на суму 3954,62грн. |
Номер договору про закупівлю: | 205Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 205Б від 01.11.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |