Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція нежитлової будівлі на вул. Мостицькій, 20 для створення умов для надання соціальних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян у Подільському районі»
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2018-10-04-001720-c 59b2c1c3963d4b2f92270a9f5d50e8d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Руслан Писарук

+380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37570711
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., Київ, вул.Борисоглібська 14
Контактна особа: Руслан Писарук
+380444251304
vkb_podilrda@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2018 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 14:24
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Роботи з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція нежитлової будівлі на вул. Мостицькій, 20 для створення умов для надання соціальних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян у Подільському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04108, Україна, Київ, м. Київ, вул. Мостицька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2018 14:25
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта.pdf
04 жовтня 2018 14:25
ДКТ тех. нагляд Мостицька, 20.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!АУПП.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!АУГП.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!СКД.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!СВС.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!ОС.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!ПС.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!ОП.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!ОВНС.pdf
04 жовтня 2018 14:25
ПОБ.pdf
04 жовтня 2018 14:25
ПЗ ПОС.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!АТМ.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!АПС.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!ТМ.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!СС.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!ЕТР.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!ОВ.2.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!ОВ.1.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!ВК.pdf
04 жовтня 2018 14:25
ПЗ КР.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!КР.pdf
04 жовтня 2018 14:25
Схема інсоляції.pdf
04 жовтня 2018 14:25
Записка.pdf
04 жовтня 2018 14:25
ГП.pdf
04 жовтня 2018 14:25
АР1.pdf
04 жовтня 2018 14:25
АР.pdf
04 жовтня 2018 14:25
Напрямок трас інженерних мереж.pdf
04 жовтня 2018 14:25
ЗП Загальні положення.pdf
04 жовтня 2018 14:25
!! ПОФ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000334 ● 13853648fc44420b8dbc0f805ca4b707
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2018 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.11.2018 № 259

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.11.2018 № 259


Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-15 18:20:57

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з технічного нагляду за об’єктом «Реконструкція нежитлової будівлі на вул. Мостицькій, 20 для створення умов для надання соціальних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян у Подільському районі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2018-10-04-001720-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Чи включено до кошторисної вартості робіт за об’єктом «Реконструкція нежитлової будівлі на вул. Мостицькій, 20 для створення умов для надання соціальних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян у Подільському районі» вартість технічного нагляду та якою вартістю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-19 10:08:25

Відповідь на звернення

Вартість технічного нагляду та якості послуг включено до кошторисної вартості робіт за об'єктом “Реконструкція нежитлової будівлі на вул. Мостицькій, 20 для створення умов для надання соціальних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян”. зведений кошторисний розрахунок вартості даного об'єкту додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2018

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_3

RISK2-5

RISK1-2_1

RISK2-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спеціалізоване підприємство технічного нагляду 719 020,80
UAH з ПДВ
719 020,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2018 08:04
Статут.rar
11 жовтня 2018 08:04
Баланс 2017 02.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Документи ТОВ.rar
11 жовтня 2018 08:04
Баланс 2017 01.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Копії договорів.rar
11 жовтня 2018 08:04
Аналогічні роботи.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Наявність ІТП.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Афілійовані особи.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Сертифкати.rar
11 жовтня 2018 08:04
Про офшори.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Про банкрутство.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Баланс 2017 03.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Про підприємство.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Розрахунок.pdf
11 жовтня 2018 08:04
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спеціалізоване підприємство технічного нагляду

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спеціалізоване підприємство технічного нагляду
#38214267
Переможець 719 020,80
UAH з ПДВ
16 жовтня 2018 10:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2018 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спеціалізоване підприємство технічного нагляду
#38214267
719 020,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 16:34
Договір № 24 від 24.10.2018 тех.нагляд.pdf укладений
24 жовтня 2018 16:31