Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37570711 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київ обл., Київ, вул.Борисоглібська 14 |
Контактна особа: |
Руслан Писарук +380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2018 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2018 14:24 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2018 14:25 |
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
ДКТ тех. нагляд Мостицька, 20.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!АУПП.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!АУГП.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!СКД.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!СВС.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!ОС.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!ПС.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!ОП.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!ОВНС.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
ПОБ.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
ПЗ ПОС.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!АТМ.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!АПС.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!ТМ.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!СС.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!ЕТР.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!ОВ.2.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!ОВ.1.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!ВК.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
ПЗ КР.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!КР.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
Схема інсоляції.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
Записка.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
ГП.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
АР1.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
АР.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
Напрямок трас інженерних мереж.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
ЗП Загальні положення.pdf |
04 жовтня 2018 14:25 |
!! ПОФ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-000334 ● 13853648fc44420b8dbc0f805ca4b707
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2018 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.11.2018 № 259
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.11.2018 № 259
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-11-15 18:20:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з технічного нагляду за об’єктом «Реконструкція нежитлової будівлі на вул. Мостицькій, 20 для створення умов для надання соціальних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян у Подільському районі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2018-10-04-001720-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Чи включено до кошторисної вартості робіт за об’єктом «Реконструкція нежитлової будівлі на вул. Мостицькій, 20 для створення умов для надання соціальних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян у Подільському районі» вартість технічного нагляду та якою вартістю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-11-19 10:08:25
Відповідь на звернення
Вартість технічного нагляду та якості послуг включено до кошторисної вартості робіт за об'єктом “Реконструкція нежитлової будівлі на вул. Мостицькій, 20 для створення умов для надання соціальних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян”. зведений кошторисний розрахунок вартості даного об'єкту додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2018 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_3
RISK2-5
RISK1-2_1
RISK2-5_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спеціалізоване підприємство технічного нагляду #38214267 |
Переможець |
719 020,80
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2018 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2018 16:34
|
Договір № 24 від 24.10.2018 тех.нагляд.pdf | укладений |
24 жовтня 2018 16:31
|