Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
48 870,00 UAH
UA-2018-10-04-001488-c d594eebbf699479cbe763c13a994166c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Петраш Юлія

+380686470360 tender@vpu17.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17
Код ЄДРПОУ: 02541444
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 49а
Контактна особа: Петраш Юлія
+380686470360
tender@vpu17.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 13:48
Очікувана вартість: 48 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 488,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Молоко свіже 2,6% (ПЕТ/ бутилки) (1л.) - 800л.; Молоко ультропастеризоване 2.5%-2.6% (Тетра Пак) - 1000 кг., Молоко згущене 8,5% жирності - 100шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 літр
Молоко свіже 2,6% (ПЕТ/ бутилки) (1л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Богдана Хмельницького,49а, місто Дніпро, Дніпропетровська область, 49055, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2018  —  28 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1000 кілограм
Молоко ультропастеризоване 2.5%-2.6% (Тетра Пак)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Богдана Хмельницького,49а, місто Дніпро, Дніпропетровська область, 49055, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2018  —  28 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
100 штука
Молоко згущене 8,5% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Богдана Хмельницького,49а, місто Дніпро, Дніпропетровська область, 49055, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2018  —  28 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-04-001488-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 05 жовтня 2018 12:11
Незаконні вимоги до документації при закупівлі продуктів харчування
Шавновний Замовнику. Просимо надати відповідь на підставі якого чинного законодавчого акту України ви вимагаєте згідно п.10 Вимог до кваліфікації та спосіб ії підтвердження Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі "Довідка складена у довільній формі, про наявність документально підтверженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів". В Оголошенні до даної закупівлі вами було вказано, що "Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами).", але в даному Положенні у п.п.4.4 Зазначено, що "Вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі із способами їх підтвердження зазначаються замовником в окремому документі, який одночасно публікується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні мати дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції.". Як у даній закупівлі може приймати участь Учасник, який є новозареєстрованим і досвіду у виконанні аналогічних договорів він не має? Тому можна зробити висновок, що ви порушуєте вимоги Рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)., згідно якого повинні діяти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 12:07
ст. 16 Закону України "про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2018-10-04-001488-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 05 жовтня 2018 14:30
Некоректно надана відповідь
Де посилання в Оголошенні на даний законодавчий акт? В Оголошенні до даної закупівлі вами було вказано, що "Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2018 14:45
Основою для здійснення процедури закупівель є ЗУ "Про публічні закупівлі"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-04-001488-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 05 жовтня 2018 14:58
Невідповідність документів
Де в Оголошенні конкретне посилання на ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2018 15:13

рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами) розроблено з урахуванням ЗУ "Про публічні закупівлі"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-04-001488-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 05 жовтня 2018 16:29
Дискримінація Учасників
У тендерній документації ви вимагаєте у Додатку 3 у п. 8 Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином у разі визнання його переможцем протягом 5 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі, але у рішенні Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)." у п.п. 4.15. вказано, що документи, що підстверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та/або відповідність предмета закупівлі вимогам, надаються замовнику переможцем у разі, якщо така вимога була визначена в оголошенні про проведення закупівель. Тобто Учасники повинні надати до системи електронних закупівель документи, що підстверджують кваліфікаційні вимоги, але зверніть вашу увагу не в паперовому вигляді. Також у додатку 3 ви вимагаєте 10. Довідка складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів., але у п2 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказаний критерій "наявність документально підствердженого досвіду виконання аналогічного договору" - тобто ОДНОГО, а ви вимагаєте підтверджений досвід виконання аналогічнх договорів, тобто ДВОХ або більше. На яких підставах? Ще у додатку 3 ви вимагаєте 7. Копія Свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку)., але у п.3 ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовних не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також , згідно п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На офіційній сторінці Електронного кабінету сайту ДФС України (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod) є відкритий реєстр платників єдиного податку, де Ви з легкістю, зазначивши ЄДРПОУ/ІПН, можете перевірити у якому статусі платника єдиного податку перебуває юридична особа або ФОП. Ваші вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію між Учасниками!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 11:58
Додаток 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі та Оголошення про проведення допорогової закупівлі розролено з урахуванням рекомендацій Дніпровської міської ради (за основу взято примірні документи з сайту Прозоре Дніпро)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-04-001488-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 08 жовтня 2018 12:21
Порушення законодавства України
Але тим самим ігноруючи виявлені отенційним Учасником порушення у вашому оголошенні ви порушуєте Закон України. Невже для вас це не важливо?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 12:39
Доброго дня! Прийнято до уваги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ" 46 740,00
UAH з ПДВ
40 108,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АРТ-ПРО" 40 108,38
UAH з ПДВ
40 108,38
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС" 46 650,00
UAH з ПДВ
46 161,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спарта 2015 47 800,00
UAH з ПДВ
47 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 16:36
пропоз62401.PDF
16 жовтня 2018 14:34
сайт2.zip
12 жовтня 2018 11:57
Електронний підпис
12 жовтня 2018 11:57
Новая папка.zip
12 жовтня 2018 11:57
сайт1.zip

Публічні документи

11 жовтня 2018 16:30
Транспорт Резниченко.pdf
11 жовтня 2018 16:30
Статутні документи.PDF
11 жовтня 2018 16:30
ст.44.PDF
11 жовтня 2018 16:30
сан обробка авто.PDF
11 жовтня 2018 16:30
Резниченко.pdf
11 жовтня 2018 16:30
МЕД КНИЖКИ.PDF

Публічні документи

12 жовтня 2018 11:41
Статут.PDF
12 жовтня 2018 11:41
Наказ.jpg
12 жовтня 2018 11:41
Витяг ПДВ.jpg
12 жовтня 2018 11:41
Виписка 2.jpg
12 жовтня 2018 11:41
Виписка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ"

ТОВ "КОМПАНІЯ АРТ-ПРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС"

ТОВ Спарта 2015

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ"
#24601394
Переможець 40 108,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 12:11

Документи

22 жовтня 2018 12:10
Протокол 169.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ"
#24601394
40 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2018 12:10
Протокол 169.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод. угода №1 від 23.11.2018р. до дог. 206Б від 01.11.2018р..pdf зміни до договору
04 грудня 2018 08:50
Дод. угода №1від 23.11.2018р. до дог. 206Б від 01.11.2018р..pdf зміни до договору
03 грудня 2018 16:40
Договор № 206Б від 01.11.2018(молоко).pdf укладений
02 листопада 2018 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4, ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №922-VIII збільшити ціну товару, що не призведе до збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 206Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 206Б від 01.11.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2, ч.4. ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII збільшити ціну за одну одиницю товару, що не призведе до збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 206Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 206Б від 01.11.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML