Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)
Очікувана вартість
587 874,00 UAH
UA-2018-10-04-000725-a ● 0d00cc6806f740babefb6cff5a955cb8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Будівельно монтажна фірма "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00156630 |
Вебсайт: | http://utg.ua |
Місцезнаходження: | 36002, Україна , Полтавська обл., Полтава, м. Полтава, вул. Кагамлика, 33-а |
Контактна особа: |
Януш Юлія Євгенівна +380532515591 yanush-ye@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2018 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 587 874,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі "Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)". Дана закупівля здійснюється у відповідності до UA-P-2018-05-23-000141-b
Тендерна документація
16 жовтня 2018 18:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2018 18:27 |
170_Додаток 2_технічні вимоги.doc | |
16 жовтня 2018 18:27 |
170_1_Перелік змін.docx | |
04 жовтня 2018 17:35 |
170_Додаток 4_проект договору.doc | |
04 жовтня 2018 17:35 |
170_ТД_Запчастини_25.10.18.docx | |
04 жовтня 2018 17:35 |
170_Додаток 3_цінова пропозиція.docx | |
04 жовтня 2018 17:35 |
170_Додаток 1_кваліфікаційні вимоги.docx | |
04 жовтня 2018 17:35 |
Додаток 1.3_Структура власності (для нерезидентів або розрахунків в валюті).xls | |
04 жовтня 2018 17:35 |
Додаток 1.1-1.2_Опитувальники контрагента.xlsx | |
04 жовтня 2018 17:35 |
Додаток 5 екологія.docx |
16 жовтня 2018 18:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2018 18:27 |
170_Додаток 2_технічні вимоги.doc
|
|||
16 жовтня 2018 18:27 |
170_1_Перелік змін.docx
|
|||
04 жовтня 2018 17:35 |
170_Додаток 4_проект договору.doc
|
|||
04 жовтня 2018 17:35 |
170_ТД_Запчастини_25.10.18.docx
|
|||
04 жовтня 2018 17:35 |
170_Додаток 3_цінова пропозиція.docx
|
|||
04 жовтня 2018 17:35 |
170_Додаток 1_кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||
04 жовтня 2018 17:35 |
Додаток 1.3_Структура власності (для нерезидентів або розрахунків в валюті).xls
|
|||
04 жовтня 2018 17:35 |
Додаток 1.1-1.2_Опитувальники контрагента.xlsx
|
|||
04 жовтня 2018 17:35 |
Додаток 5 екологія.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-04-000725-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Оптима-Інжиніринг, Код ЄДРПОУ:32710447
Дата подання: 16 листопада 2018 18:21
Дата подання: 16 листопада 2018 18:21
Оскарження протоколу №170/1-вх від 13.11.2018 року.
ОСКАРЖЕННЯ
Інформуємо, що в складі тендерної пропозиції на закупівлю: «Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)» № UA-2018-10-04-000725-a ТОВ «ОПТИМА – Інжиніринг», згідно з вимогами тен-дерної документації надало довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду вико-нання аналогічного договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ, та контактних телефонів контрагента.
Незважаючи на те, що в частині цивільно правових відношень між суб’єктами господарю-вання та в частині бухгалтерського обліку не передбачено таких документів як листи-відгуки від підприємств, установ та організацій, на вимогу Замовника нами було завантажено Скан-копію позитивного відгуку датованого 27.11.2017 року від ТОВ СП «НІБУЛОН» по виконанню договірних відносин між нашими підприємствами.
Але, звертаємо вашу увагу, що ця вимога Замовника прямо суперечать ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації».
Відповідно до частини першої статті 16 Закону, Замовник може вимагає від учасників по-дання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критері-ям. Враховуючи вищезазначені норми Закону, Замовник має право вимагати від учасників подання документів, що підтверджують можливість учасника якісно надавати послуги. Але ця інформація повинна відповідати законодавству України та не суперечити ч. 4 ст. 16 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі», де ЗАБОРОНЯЕТЬСЯ вимагати від учасників документи не передбачені Законо-давством України.
Постачальник не може вимагати від контрагентів документи які не передбачені Законодавст-вом, та може лише звертатися до контрагентів з проханням про надання «…лист-відгук…», але на-давати такі листи, це воля контрагентів.
Якщо замовник хоче дознатися або перевірити якість наданих послуг Постачальником, йому потрібно провести певну роботу. А саме зателефонувати за реквізитами Замовникам з якими укладені договори, або перевірити Акти виконаних послуг за Договорами, у формі якого передбачена графа про недоліки. Договори та Акти яки передбачені Законодавством України і є документами, яки містять відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення та якість наданих послуг.
Незважаючи на ці факти, щоби мати можливість надати тендерну пропозицію, ми надали лист-відгук, у якому було чітко вказано, що наше підприємство систематично постачає проми-слове обладнання для потреб ТОВ СП «НІБУЛОН» з 15.02.2011 (!!!) року. У зв’язку з тим, що те-рмін дії договору з ТОВ СП «НІБУЛОН» у 2017 році завершився, його було пролонговано на 2018 рік Договором №NB-18-18 від 02.01.18 р. Наявність пролонговано на 2018 рік Договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. автоматично підтверджує, що наше підприємство має досвід виконання поставок піскоструминного, фарбувального обладнання та запчастин до них в 2017 році і в 2018 році відповідно, та повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, і не може бути дискваліфіковано по причинам, вказаним в протоколі №170/1-вх від 13.11.2018 року.
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету і надати нам офіційну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 17:48
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 249 618,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
19 од
Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)
ДК 021:2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36015, Україна, Полтавська обл., Полтава, Ковалівська, 9
Дата доставки:
31 січня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2018-10-04-000725-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Оптима-Інжиніринг, Код ЄДРПОУ:32710447
Дата подання: 16 листопада 2018 18:21
Дата подання: 16 листопада 2018 18:21
Оскарження протоколу №170/1-вх від 13.11.2018 року.
ОСКАРЖЕННЯ
Інформуємо, що в складі тендерної пропозиції на закупівлю: «Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)» № UA-2018-10-04-000725-a ТОВ «ОПТИМА – Інжиніринг», згідно з вимогами тен-дерної документації надало довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду вико-нання аналогічного договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ, та контактних телефонів контрагента.
Незважаючи на те, що в частині цивільно правових відношень між суб’єктами господарю-вання та в частині бухгалтерського обліку не передбачено таких документів як листи-відгуки від підприємств, установ та організацій, на вимогу Замовника нами було завантажено Скан-копію позитивного відгуку датованого 27.11.2017 року від ТОВ СП «НІБУЛОН» по виконанню договірних відносин між нашими підприємствами.
Але, звертаємо вашу увагу, що ця вимога Замовника прямо суперечать ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації».
Відповідно до частини першої статті 16 Закону, Замовник може вимагає від учасників по-дання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критері-ям. Враховуючи вищезазначені норми Закону, Замовник має право вимагати від учасників подання документів, що підтверджують можливість учасника якісно надавати послуги. Але ця інформація повинна відповідати законодавству України та не суперечити ч. 4 ст. 16 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі», де ЗАБОРОНЯЕТЬСЯ вимагати від учасників документи не передбачені Законо-давством України.
Постачальник не може вимагати від контрагентів документи які не передбачені Законодавст-вом, та може лише звертатися до контрагентів з проханням про надання «…лист-відгук…», але на-давати такі листи, це воля контрагентів.
Якщо замовник хоче дознатися або перевірити якість наданих послуг Постачальником, йому потрібно провести певну роботу. А саме зателефонувати за реквізитами Замовникам з якими укладені договори, або перевірити Акти виконаних послуг за Договорами, у формі якого передбачена графа про недоліки. Договори та Акти яки передбачені Законодавством України і є документами, яки містять відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення та якість наданих послуг.
Незважаючи на ці факти, щоби мати можливість надати тендерну пропозицію, ми надали лист-відгук, у якому було чітко вказано, що наше підприємство систематично постачає проми-слове обладнання для потреб ТОВ СП «НІБУЛОН» з 15.02.2011 (!!!) року. У зв’язку з тим, що те-рмін дії договору з ТОВ СП «НІБУЛОН» у 2017 році завершився, його було пролонговано на 2018 рік Договором №NB-18-18 від 02.01.18 р. Наявність пролонговано на 2018 рік Договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. автоматично підтверджує, що наше підприємство має досвід виконання поставок піскоструминного, фарбувального обладнання та запчастин до них в 2017 році і в 2018 році відповідно, та повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, і не може бути дискваліфіковано по причинам, вказаним в протоколі №170/1-вх від 13.11.2018 року.
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету і надати нам офіційну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 17:48
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Оптима-Інжиніринг #32710447 |
Відхилено |
244 158,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2018 13:08
|
ТОВ "МОСТ" #37591574 |
Переможець |
249 612,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2018 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2018 21:27
|
170_Договір_Запчастини_Мост_Лот_1_05.12.18.pdf | укладений |
06 грудня 2018 21:27
|