Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)
Очікувана вартість
587 874,00 UAH
UA-2018-10-04-000725-a 0d00cc6806f740babefb6cff5a955cb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Януш Юлія Євгенівна

+380532515591 yanush-ye@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Будівельно монтажна фірма "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 00156630
Вебсайт: http://utg.ua
Місцезнаходження: 36002, Україна , Полтавська обл., Полтава, м. Полтава, вул. Кагамлика, 33-а
Контактна особа: Януш Юлія Євгенівна
+380532515591
yanush-ye@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2018 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 17:00
Очікувана вартість: 587 874,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі "Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)". Дана закупівля здійснюється у відповідності до UA-P-2018-05-23-000141-b

Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-04-000725-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Оптима-Інжиніринг, Код ЄДРПОУ:32710447
Дата подання: 16 листопада 2018 18:21
Оскарження протоколу №170/1-вх від 13.11.2018 року.
ОСКАРЖЕННЯ Інформуємо, що в складі тендерної пропозиції на закупівлю: «Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)» № UA-2018-10-04-000725-a ТОВ «ОПТИМА – Інжиніринг», згідно з вимогами тен-дерної документації надало довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду вико-нання аналогічного договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ, та контактних телефонів контрагента. Незважаючи на те, що в частині цивільно правових відношень між суб’єктами господарю-вання та в частині бухгалтерського обліку не передбачено таких документів як листи-відгуки від підприємств, установ та організацій, на вимогу Замовника нами було завантажено Скан-копію позитивного відгуку датованого 27.11.2017 року від ТОВ СП «НІБУЛОН» по виконанню договірних відносин між нашими підприємствами. Але, звертаємо вашу увагу, що ця вимога Замовника прямо суперечать ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації». Відповідно до частини першої статті 16 Закону, Замовник може вимагає від учасників по-дання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критері-ям. Враховуючи вищезазначені норми Закону, Замовник має право вимагати від учасників подання документів, що підтверджують можливість учасника якісно надавати послуги. Але ця інформація повинна відповідати законодавству України та не суперечити ч. 4 ст. 16 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі», де ЗАБОРОНЯЕТЬСЯ вимагати від учасників документи не передбачені Законо-давством України. Постачальник не може вимагати від контрагентів документи які не передбачені Законодавст-вом, та може лише звертатися до контрагентів з проханням про надання «…лист-відгук…», але на-давати такі листи, це воля контрагентів. Якщо замовник хоче дознатися або перевірити якість наданих послуг Постачальником, йому потрібно провести певну роботу. А саме зателефонувати за реквізитами Замовникам з якими укладені договори, або перевірити Акти виконаних послуг за Договорами, у формі якого передбачена графа про недоліки. Договори та Акти яки передбачені Законодавством України і є документами, яки містять відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення та якість наданих послуг. Незважаючи на ці факти, щоби мати можливість надати тендерну пропозицію, ми надали лист-відгук, у якому було чітко вказано, що наше підприємство систематично постачає проми-слове обладнання для потреб ТОВ СП «НІБУЛОН» з 15.02.2011 (!!!) року. У зв’язку з тим, що те-рмін дії договору з ТОВ СП «НІБУЛОН» у 2017 році завершився, його було пролонговано на 2018 рік Договором №NB-18-18 від 02.01.18 р. Наявність пролонговано на 2018 рік Договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. автоматично підтверджує, що наше підприємство має досвід виконання поставок піскоструминного, фарбувального обладнання та запчастин до них в 2017 році і в 2018 році відповідно, та повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, і не може бути дискваліфіковано по причинам, вказаним в протоколі №170/1-вх від 13.11.2018 року. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету і надати нам офіційну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 17:48

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 18:21
Оскарження

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2018 17:48
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 249 618,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 жовтня 2018 13:37
Закінчення: 26 жовтня 2018 13:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

19 од
Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)
ДК 021:2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36015, Україна, Полтавська обл., Полтава, Ковалівська, 9
Дата доставки: 31 січня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-10-04-000725-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Оптима-Інжиніринг, Код ЄДРПОУ:32710447
Дата подання: 16 листопада 2018 18:21
Оскарження протоколу №170/1-вх від 13.11.2018 року.
ОСКАРЖЕННЯ Інформуємо, що в складі тендерної пропозиції на закупівлю: «Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)» № UA-2018-10-04-000725-a ТОВ «ОПТИМА – Інжиніринг», згідно з вимогами тен-дерної документації надало довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду вико-нання аналогічного договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ, та контактних телефонів контрагента. Незважаючи на те, що в частині цивільно правових відношень між суб’єктами господарю-вання та в частині бухгалтерського обліку не передбачено таких документів як листи-відгуки від підприємств, установ та організацій, на вимогу Замовника нами було завантажено Скан-копію позитивного відгуку датованого 27.11.2017 року від ТОВ СП «НІБУЛОН» по виконанню договірних відносин між нашими підприємствами. Але, звертаємо вашу увагу, що ця вимога Замовника прямо суперечать ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації». Відповідно до частини першої статті 16 Закону, Замовник може вимагає від учасників по-дання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критері-ям. Враховуючи вищезазначені норми Закону, Замовник має право вимагати від учасників подання документів, що підтверджують можливість учасника якісно надавати послуги. Але ця інформація повинна відповідати законодавству України та не суперечити ч. 4 ст. 16 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі», де ЗАБОРОНЯЕТЬСЯ вимагати від учасників документи не передбачені Законо-давством України. Постачальник не може вимагати від контрагентів документи які не передбачені Законодавст-вом, та може лише звертатися до контрагентів з проханням про надання «…лист-відгук…», але на-давати такі листи, це воля контрагентів. Якщо замовник хоче дознатися або перевірити якість наданих послуг Постачальником, йому потрібно провести певну роботу. А саме зателефонувати за реквізитами Замовникам з якими укладені договори, або перевірити Акти виконаних послуг за Договорами, у формі якого передбачена графа про недоліки. Договори та Акти яки передбачені Законодавством України і є документами, яки містять відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення та якість наданих послуг. Незважаючи на ці факти, щоби мати можливість надати тендерну пропозицію, ми надали лист-відгук, у якому було чітко вказано, що наше підприємство систематично постачає проми-слове обладнання для потреб ТОВ СП «НІБУЛОН» з 15.02.2011 (!!!) року. У зв’язку з тим, що те-рмін дії договору з ТОВ СП «НІБУЛОН» у 2017 році завершився, його було пролонговано на 2018 рік Договором №NB-18-18 від 02.01.18 р. Наявність пролонговано на 2018 рік Договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. автоматично підтверджує, що наше підприємство має досвід виконання поставок піскоструминного, фарбувального обладнання та запчастин до них в 2017 році і в 2018 році відповідно, та повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, і не може бути дискваліфіковано по причинам, вказаним в протоколі №170/1-вх від 13.11.2018 року. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету і надати нам офіційну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 17:48

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 18:21
Оскарження

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2018 17:48
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Оптима-Інжиніринг 244 158,00
UAH з ПДВ
244 158,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТ" 249 612,00
UAH з ПДВ
249 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 15:28
Відповідність ст17 1,2.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Не осуджений.pdf
25 жовтня 2018 15:28
не конкуренция.pdf
25 жовтня 2018 15:28
не банкрут.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Довідка не корупція.pdf
25 жовтня 2018 15:28
СТАТУТ 03.03.2015.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Паспорт директор.pdf
25 жовтня 2018 15:28
отзыв КВБЗ.pdf
25 жовтня 2018 15:28
отзыв ДВМ.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Довідка про досвід.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Дистрибьютор МОСТ.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Витяг з ЄДР 29,03,18.pdf
25 жовтня 2018 15:28
2.2.1 Наказ Директор.pdf
25 жовтня 2018 15:28
1.2.2 Штатний розклад.PDF
25 жовтня 2018 15:28
1.2.1 Довідка працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Оптима-Інжиніринг

ТОВ "МОСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Оптима-Інжиніринг
#32710447
Відхилено 244 158,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 13:08
ТОВ "МОСТ"
#37591574
Переможець 249 612,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 08:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2018 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТ"
#37591574
249 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2018 08:53
Електронний підпис
14 листопада 2018 13:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 21:27
170_Договір_Запчастини_Мост_Лот_1_05.12.18.pdf укладений
06 грудня 2018 21:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2018 — 05 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 612,00
UAH з ПДВ