Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)
Очікувана вартість
587 874,00 UAH
UA-2018-10-04-000725-a 0d00cc6806f740babefb6cff5a955cb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Філія "Будівельно монтажна фірма "Укргазпромбуд" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 00156630
Вебсайт замовника: http://utg.ua
Місцезнаходження замовника: 36002, Україна, Полтавська обл., Полтава, м. Полтава, вул. Кагамлика, 33-а
Контактна особа замовника: Януш Юлія Євгенівна
+380532515591
yanush-ye@utg.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 17:00
Очікувана вартість: 587 874,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі "Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)". Дана закупівля здійснюється у відповідності до UA-P-2018-05-23-000141-b

Документація

Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-04-000725-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Оптима-Інжиніринг, Код ЄДРПОУ:32710447
Дата подання: 16 листопада 2018 18:21
Оскарження протоколу №170/1-вх від 13.11.2018 року.
ОСКАРЖЕННЯ Інформуємо, що в складі тендерної пропозиції на закупівлю: «Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)» № UA-2018-10-04-000725-a ТОВ «ОПТИМА – Інжиніринг», згідно з вимогами тен-дерної документації надало довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду вико-нання аналогічного договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ, та контактних телефонів контрагента. Незважаючи на те, що в частині цивільно правових відношень між суб’єктами господарю-вання та в частині бухгалтерського обліку не передбачено таких документів як листи-відгуки від підприємств, установ та організацій, на вимогу Замовника нами було завантажено Скан-копію позитивного відгуку датованого 27.11.2017 року від ТОВ СП «НІБУЛОН» по виконанню договірних відносин між нашими підприємствами. Але, звертаємо вашу увагу, що ця вимога Замовника прямо суперечать ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації». Відповідно до частини першої статті 16 Закону, Замовник може вимагає від учасників по-дання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критері-ям. Враховуючи вищезазначені норми Закону, Замовник має право вимагати від учасників подання документів, що підтверджують можливість учасника якісно надавати послуги. Але ця інформація повинна відповідати законодавству України та не суперечити ч. 4 ст. 16 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі», де ЗАБОРОНЯЕТЬСЯ вимагати від учасників документи не передбачені Законо-давством України. Постачальник не може вимагати від контрагентів документи які не передбачені Законодавст-вом, та може лише звертатися до контрагентів з проханням про надання «…лист-відгук…», але на-давати такі листи, це воля контрагентів. Якщо замовник хоче дознатися або перевірити якість наданих послуг Постачальником, йому потрібно провести певну роботу. А саме зателефонувати за реквізитами Замовникам з якими укладені договори, або перевірити Акти виконаних послуг за Договорами, у формі якого передбачена графа про недоліки. Договори та Акти яки передбачені Законодавством України і є документами, яки містять відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення та якість наданих послуг. Незважаючи на ці факти, щоби мати можливість надати тендерну пропозицію, ми надали лист-відгук, у якому було чітко вказано, що наше підприємство систематично постачає проми-слове обладнання для потреб ТОВ СП «НІБУЛОН» з 15.02.2011 (!!!) року. У зв’язку з тим, що те-рмін дії договору з ТОВ СП «НІБУЛОН» у 2017 році завершився, його було пролонговано на 2018 рік Договором №NB-18-18 від 02.01.18 р. Наявність пролонговано на 2018 рік Договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. автоматично підтверджує, що наше підприємство має досвід виконання поставок піскоструминного, фарбувального обладнання та запчастин до них в 2017 році і в 2018 році відповідно, та повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, і не може бути дискваліфіковано по причинам, вказаним в протоколі №170/1-вх від 13.11.2018 року. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету і надати нам офіційну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 17:48

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 18:21
Оскарження

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2018 17:48
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 249 618,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 26 жовтня 2018 13:37
Закінчення: 26 жовтня 2018 13:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

19 од.
Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)
ДК 021:2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання
Доставка: 36015, Полтавська обл., Полтава, Ковалівська, 9
Дата доставки: до 31 січня 2019 00:00

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-10-04-000725-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Оптима-Інжиніринг, Код ЄДРПОУ:32710447
Дата подання: 16 листопада 2018 18:21
Оскарження протоколу №170/1-вх від 13.11.2018 року.
ОСКАРЖЕННЯ Інформуємо, що в складі тендерної пропозиції на закупівлю: «Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Запчастини до піскоструминного та фарбувального обладнання)» № UA-2018-10-04-000725-a ТОВ «ОПТИМА – Інжиніринг», згідно з вимогами тен-дерної документації надало довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду вико-нання аналогічного договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ, та контактних телефонів контрагента. Незважаючи на те, що в частині цивільно правових відношень між суб’єктами господарю-вання та в частині бухгалтерського обліку не передбачено таких документів як листи-відгуки від підприємств, установ та організацій, на вимогу Замовника нами було завантажено Скан-копію позитивного відгуку датованого 27.11.2017 року від ТОВ СП «НІБУЛОН» по виконанню договірних відносин між нашими підприємствами. Але, звертаємо вашу увагу, що ця вимога Замовника прямо суперечать ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації». Відповідно до частини першої статті 16 Закону, Замовник може вимагає від учасників по-дання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критері-ям. Враховуючи вищезазначені норми Закону, Замовник має право вимагати від учасників подання документів, що підтверджують можливість учасника якісно надавати послуги. Але ця інформація повинна відповідати законодавству України та не суперечити ч. 4 ст. 16 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі», де ЗАБОРОНЯЕТЬСЯ вимагати від учасників документи не передбачені Законо-давством України. Постачальник не може вимагати від контрагентів документи які не передбачені Законодавст-вом, та може лише звертатися до контрагентів з проханням про надання «…лист-відгук…», але на-давати такі листи, це воля контрагентів. Якщо замовник хоче дознатися або перевірити якість наданих послуг Постачальником, йому потрібно провести певну роботу. А саме зателефонувати за реквізитами Замовникам з якими укладені договори, або перевірити Акти виконаних послуг за Договорами, у формі якого передбачена графа про недоліки. Договори та Акти яки передбачені Законодавством України і є документами, яки містять відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення та якість наданих послуг. Незважаючи на ці факти, щоби мати можливість надати тендерну пропозицію, ми надали лист-відгук, у якому було чітко вказано, що наше підприємство систематично постачає проми-слове обладнання для потреб ТОВ СП «НІБУЛОН» з 15.02.2011 (!!!) року. У зв’язку з тим, що те-рмін дії договору з ТОВ СП «НІБУЛОН» у 2017 році завершився, його було пролонговано на 2018 рік Договором №NB-18-18 від 02.01.18 р. Наявність пролонговано на 2018 рік Договору №NB-18-18 від 02.01.18 р. автоматично підтверджує, що наше підприємство має досвід виконання поставок піскоструминного, фарбувального обладнання та запчастин до них в 2017 році і в 2018 році відповідно, та повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, і не може бути дискваліфіковано по причинам, вказаним в протоколі №170/1-вх від 13.11.2018 року. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету і надати нам офіційну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 17:48

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 18:21
Оскарження

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2018 17:48
рішення від 21.11.2018 № 11885.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОСТ" 249 612,00
UAH з ПДВ
249 612,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Оптима-Інжиніринг 244 158,00
UAH з ПДВ
244 158,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 15:28
Відповідність ст17 1,2.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Не осуджений.pdf
25 жовтня 2018 15:28
не конкуренция.pdf
25 жовтня 2018 15:28
не банкрут.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Довідка не корупція.pdf
25 жовтня 2018 15:28
СТАТУТ 03.03.2015.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Паспорт директор.pdf
25 жовтня 2018 15:28
отзыв КВБЗ.pdf
25 жовтня 2018 15:28
отзыв ДВМ.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Довідка про досвід.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Дистрибьютор МОСТ.pdf
25 жовтня 2018 15:28
Витяг з ЄДР 29,03,18.pdf
25 жовтня 2018 15:28
2.2.1 Наказ Директор.pdf
25 жовтня 2018 15:28
1.2.2 Штатний розклад.PDF
25 жовтня 2018 15:28
1.2.1 Довідка працівники.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Оптима-Інжиніринг
#32710447
Відхилено 244 158,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 13:08
ТОВ "МОСТ"
#37591574
Переможець 249 612,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 08:53

Документи

16 листопада 2018 08:53
sign.p7s
14 листопада 2018 13:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16.11.2018 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТ"
#37591574
249 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2018 08:53
sign.p7s
14 листопада 2018 13:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2018 21:27
170_Договір_Запчастини_Мост_Лот_1_05.12.18.pdf укладений
06 грудня 2018 21:27

Актуальні тендери

До пошуку