Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «50210000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги (Послуги з технічного обслуговування та ремонту двох літаків-лабораторій В300 (Super King Air 350) та послуги з технічного обслуговування та ремонту систем льотного контролю (AD-FIS))»
Очікувана вартість
950 000,00 EUR
UA-2018-10-04-000594-c ● 73124be641564e2ea1fb807dd31af454
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Оксана Тарасенко +0443516581 tarasenko_om@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Украерорух має Сертифікат Експлуатанта повітряного судна та є власником літаків-лабораторій В300 (Super King Air 350 с/н FL-46 (UR-CWB) і с/н FL-64 (UR-CWA)), які призначені для виконання льотних перевірок наземних засобів радіотехнічного забезпечення польотів, авіаційного електрозв’язку та світлосигнального обладнання аеродромів цивільної авіації України. На даних літаках встановлена система льотного контролю AD-AFIS-0112 та AD-FIS-100 виробництва компанії Aerodata AG .
Закупівля послуги з технічного обслуговування та ремонту двох літаків-лабораторій В300 (Super King Air 350) та послуги з технічного обслуговування та ремонту систем льотного контролю (AD-FIS) необхідна відповідно до вимог Правил схвалення організацій з технічного обслуговування (PART-145), затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 20.04.2010 № 209, Правил з підтримання льотної придатності (PART-М), затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 10.02.2012 № 85, Керівництв з ТО, обов'язкових бюлетенів, директив та циркулярів виробників літаків і систем льотного контролю.
Aerodata AG (Hermann Blenk Strasse 34-36, D-38108 Braunschweig Germany), Німеччина, є розробником (EASA.21J.040), виробником (DE.21.0098), виконавцем технічного обслуговування і ремонту (DE.145.0140):
1) автоматизованої системи льотного контролю AD-FIS-100 (PN: AD-OPCO-0100, PN: AD-OPWS-0101) програмне забезпечення Uksatse 1.7.12 (і вище), яка встановлена на літаку Super King Air 350 (модель В300, заводський номер FL-46) та сертифікована EASA, DACU; EASA.A.S.0277, ДТЛ-0002;
2) автоматизованої системи льотного контролю AD-AFIS-0112 (PN: AD-OPRA-0112-(02) програмне забезпечення Uksatse 5.2.7 (і вище), яка встановлена на літак Super King Air 350 (модель В300, заводський номер FL-64) та сертифікована EASA, DASU; EASA №10013930, ДТЛ-0093.
Відповідно до довідки Торгово-промислової палати України від 27.06.2018 №1951/08.0-7.3 про єдиного виконавця послуг з технічного обслуговування та модернізації автоматизованих систем льотного контролю AD-FIS єдиним виконавцем послуг з технічного обслуговування автоматизованих систем льотного контролю (AD-FIS (AD-FIS-100, AD-AFIS-0112), які встановлені і експлуатуються на літаках В-300 (Super King Air 350) є, безпосередньо, розробник, виробник та утримувач/власник Додаткового сертифікату типу №ДТЛ0002 та №ДТЛ0093 – компанія Aerodata AG, Німеччина.
Aerodata AG зареєстрована, згідно законодавства Німеччини, за адресою: Hermann Blenk Strasse 34-36, D-38108 Braunschweig Germany. Aerodata AG є сертифікованим розробником (EASA.21J.040) та виробником (DE.21.0098) авіаційної техніки, а також виконавцем технічного обслуговування та ремонту (DE.145.0140, UA.145.0555).
Автоматизовані системи льотного контролю розробки компанія Aerodata AG, Німеччина, схвалені Європейським агентством з безпеки польотів (EASA) та Державною авіаційною службою України: AD-FIS 100 (EASA.A.S.0277, ДТЛ-0002) та AD-AFIS-0112 (EASA №10013930, ДТЛ-0093), а також підтверджені авторськими свідоцтвами Торгово-промислової палати Німеччини у м. Брауншвейг.
Літаки В300 (Super King Air 350) були модернізовані в літаки-лабораторії, оснащені системою льотного контролю (AD-FIS) з метою виконання льотних перевірок наземних засобів зв’язку, навігації та спостереження і мають спеціальний статус – літак комп’ютерної категорії. Система льотного контролю (AD-FIS) є невід’ємною частиною літаків-лабораторій B300. Система льотного контролю глибоко інтегрована в літак, після проходження технічного обслуговування та ремонту повітряного судна (ПС) потрібна також перевірка системи AD-FIS.
Роботи з переобладнання ПС King Air 350 (В300) в літаки-лабораторії були проведені з встановленням автоматизованих систем льотного контролю (АСЛК) організацією, яка є утримувачем Додаткових Сертифікатів Типу для ПС В300 UR-CWB та UR-CWA. Планове технічне обслуговування ПС пов’язане з втручанням до АСЛК, тому необхідне його проведення організацією, яка також має схвалення на обслуговування обладнання АСЛК.
Відповідно до довідки компанії Aerodata AG тільки Aerodata AG має необхідні навички, знання, досвід та юридичні права на обслуговування системи льотного контролю (AD-FIS). Та оскільки система льотного контролю (AD-FIS) нерозривна зв’язана з системами літака В300 (Super King Air 350), то будь-яке втручання в систему літака(в т.ч. ремонт та технічне обслуговування літака) буде впливати на роботу системи льотного контролю (AD-FIS). Таким чином, в разі втручання с системи літака (в т.ч. ремонт та технічне обслуговування літака) компанія Aerodata AG призупинить обслуговування системи льотного контролю (AD-FIS) та не зможе гарантувати коректну роботу цієї системи.
Враховуючи вищезазначене, наявні умови для застосування переговорної процедури закупівлі послуг у компанії Aerodata AG, Німеччина, відповідно до п. 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» через відсутність конкуренції.
Закупівля послуги з технічного обслуговування та ремонту двох літаків-лабораторій В300 (Super King Air 350) та послуги з технічного обслуговування та ремонту систем льотного контролю (AD-FIS) необхідна відповідно до вимог Правил схвалення організацій з технічного обслуговування (PART-145), затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 20.04.2010 № 209, Правил з підтримання льотної придатності (PART-М), затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 10.02.2012 № 85, Керівництв з ТО, обов'язкових бюлетенів, директив та циркулярів виробників літаків і систем льотного контролю.
Aerodata AG (Hermann Blenk Strasse 34-36, D-38108 Braunschweig Germany), Німеччина, є розробником (EASA.21J.040), виробником (DE.21.0098), виконавцем технічного обслуговування і ремонту (DE.145.0140):
1) автоматизованої системи льотного контролю AD-FIS-100 (PN: AD-OPCO-0100, PN: AD-OPWS-0101) програмне забезпечення Uksatse 1.7.12 (і вище), яка встановлена на літаку Super King Air 350 (модель В300, заводський номер FL-46) та сертифікована EASA, DACU; EASA.A.S.0277, ДТЛ-0002;
2) автоматизованої системи льотного контролю AD-AFIS-0112 (PN: AD-OPRA-0112-(02) програмне забезпечення Uksatse 5.2.7 (і вище), яка встановлена на літак Super King Air 350 (модель В300, заводський номер FL-64) та сертифікована EASA, DASU; EASA №10013930, ДТЛ-0093.
Відповідно до довідки Торгово-промислової палати України від 27.06.2018 №1951/08.0-7.3 про єдиного виконавця послуг з технічного обслуговування та модернізації автоматизованих систем льотного контролю AD-FIS єдиним виконавцем послуг з технічного обслуговування автоматизованих систем льотного контролю (AD-FIS (AD-FIS-100, AD-AFIS-0112), які встановлені і експлуатуються на літаках В-300 (Super King Air 350) є, безпосередньо, розробник, виробник та утримувач/власник Додаткового сертифікату типу №ДТЛ0002 та №ДТЛ0093 – компанія Aerodata AG, Німеччина.
Aerodata AG зареєстрована, згідно законодавства Німеччини, за адресою: Hermann Blenk Strasse 34-36, D-38108 Braunschweig Germany. Aerodata AG є сертифікованим розробником (EASA.21J.040) та виробником (DE.21.0098) авіаційної техніки, а також виконавцем технічного обслуговування та ремонту (DE.145.0140, UA.145.0555).
Автоматизовані системи льотного контролю розробки компанія Aerodata AG, Німеччина, схвалені Європейським агентством з безпеки польотів (EASA) та Державною авіаційною службою України: AD-FIS 100 (EASA.A.S.0277, ДТЛ-0002) та AD-AFIS-0112 (EASA №10013930, ДТЛ-0093), а також підтверджені авторськими свідоцтвами Торгово-промислової палати Німеччини у м. Брауншвейг.
Літаки В300 (Super King Air 350) були модернізовані в літаки-лабораторії, оснащені системою льотного контролю (AD-FIS) з метою виконання льотних перевірок наземних засобів зв’язку, навігації та спостереження і мають спеціальний статус – літак комп’ютерної категорії. Система льотного контролю (AD-FIS) є невід’ємною частиною літаків-лабораторій B300. Система льотного контролю глибоко інтегрована в літак, після проходження технічного обслуговування та ремонту повітряного судна (ПС) потрібна також перевірка системи AD-FIS.
Роботи з переобладнання ПС King Air 350 (В300) в літаки-лабораторії були проведені з встановленням автоматизованих систем льотного контролю (АСЛК) організацією, яка є утримувачем Додаткових Сертифікатів Типу для ПС В300 UR-CWB та UR-CWA. Планове технічне обслуговування ПС пов’язане з втручанням до АСЛК, тому необхідне його проведення організацією, яка також має схвалення на обслуговування обладнання АСЛК.
Відповідно до довідки компанії Aerodata AG тільки Aerodata AG має необхідні навички, знання, досвід та юридичні права на обслуговування системи льотного контролю (AD-FIS). Та оскільки система льотного контролю (AD-FIS) нерозривна зв’язана з системами літака В300 (Super King Air 350), то будь-яке втручання в систему літака(в т.ч. ремонт та технічне обслуговування літака) буде впливати на роботу системи льотного контролю (AD-FIS). Таким чином, в разі втручання с системи літака (в т.ч. ремонт та технічне обслуговування літака) компанія Aerodata AG призупинить обслуговування системи льотного контролю (AD-FIS) та не зможе гарантувати коректну роботу цієї системи.
Враховуючи вищезазначене, наявні умови для застосування переговорної процедури закупівлі послуг у компанії Aerodata AG, Німеччина, відповідно до п. 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» через відсутність конкуренції.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2018 10:52 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 жовтня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
ДК 021:2015 «50210000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги (Послуги з технічного обслуговування та ремонту двох літаків-лабораторій В300 (Super King Air 350) та послуги з технічного обслуговування та ремонту систем льотного контролю (AD-FIS))»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38108, Німеччина, Braunschweig, Aerodata AG
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50210000-0 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги
Тендерна документація
04 жовтня 2018 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Aerodata AG #5217 |
Переможець |
950 000,00
EUR
|
04 жовтня 2018 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 17:27
|
Додаткова угода № 6. Аеродата. продовження до 31.12.2022.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 17:23
|
Додаткова угода № 6 ст. 2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2020 15:53
|
Аеродата. додаткова угода 4. строк до 31.12.20 (2).pdf | зміни до договору |
03 червня 2020 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:28
|
Додаткова угода №2 до договору №12-531_2018.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2019 17:04
|
Додаткова угода до договору 12-531_2018.PDF | зміни до договору |
15 липня 2019 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 11:58
|
Договір 12-531_2018.pdf | укладений |
19 жовтня 2018 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для проведення позапланового технічного обслуговування і згідно п.1.1.1.2 та п. 1.1.5 Договору Виконавець забезпечує поставку капітально-відремонтованої запасної частини: стартер-генератор для ремонту літака King Air 350, UR-CWA (FL-064). |
Номер договору про закупівлю: | 12-531/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 11.9 Договору та відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36. Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 10.1 розділу 10 Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання його обома Сторонами і діє до 07.06.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 12-531/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №12-531/2018 від 17.10.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строк дії договору до 31.12.2020, у зв’язку з наявністю об’єктивних обставин. |
Номер договору про закупівлю: | 12-531/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строк дії договору до 31.12.2022, у зв’язку з наявністю об’єктивних обставин. |
Номер договору про закупівлю: | 12-531/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |