Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вальниці (підшипник Н0-92417К2М, підшипник Н0-32330МУ1)
Очікувана вартість
19 920 000,00 UAH
UA-2018-10-04-000506-b ec088bc547ab422eacadca9d39f9abf0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободяник Олександр Павлович

+380577275022 tenders@spetm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Завод "Електроважмаш"
Код ЄДРПОУ: 00213121
Вебсайт: http://www.spetm.com.ua
Місцезнаходження: 61089, Україна , Харківська обл., місто Харків, проспект Московський, 299
Контактна особа: Слободяник Олександр Павлович
+380577275022
tenders@spetm.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2018 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2018 15:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2018 15:33
Очікувана вартість: 19 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 151 392,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,76%

Інформація про предмет закупівлі

детальніше у додатку 2 до документації із закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт
Підшипник Н0-92417К2М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61089, Україна, Харківська область, м. Харків, пр-т Московський, 299
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
2000 шт
Підшипник Н0-32330МУ1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61089, Україна, Харківська область, м. Харків, пр-т Московський, 299
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2018 15:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 15:29
ProZorro Документація із закупівель .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-04-000506-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "ЕПК Украина", Код ЄДРПОУ:39025614
Дата подання: 05 жовтня 2018 09:46
Порушення в формі проведення процедури закупівлі
Наступним повідомляємо, що у відповідності до п.1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Оскільки процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2018-10-04-000506-b є закупівлею товарів, а її вартість перевищує 200 тисяч гривень та становить 19 920 000,00 грн., Замовник зазначеної закупівлі повинен був оприлюднити процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», як процедуру відкритих торгів, а не допорогову закупівлю.
Частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені підстави відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, зокрема: замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Також зазначаємо, що у відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», та не буде відмінено процедуру закупівлі UA-2018-10-04-000506-b, ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України та органів державного фінансового контролю, зокрема до Департаменту захисту економіки Національної поліції України та Державної аудиторської служби України.

Враховуючи вищевказане, та керуючись ст. 3, ч. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо – відмінити процедуру допорогової закупівлі UA-2018-10-04-000506-b з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2018 16:00
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовниками у розумінні зазначеного Закону є - органи державної влади, ограни місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
- юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
- органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
- у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50%.
До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак:
- органам державної влади, органам влади АРК,
- органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50% або такі органи володіють більшість голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначити більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;
- наявність спеціальних або ексклюзивних прав.
ДП «ЗАВОД «ЕЛЕКТРОВАЖМАШ» не забезпечує потреби держави або територіальної громади та здійснює свою діяльність на промисловій та комерційній основі, відповідно до статуту. Отже, дія Закону не розповсюджується на ДП «ЗАВОД «ЕЛЕКТРОВАЖМАШ».

Допорогові закупівлі здійснюються згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року (зі змінами) (далі – Порядок).

Відповідно до п. 1.9. Порядку, суб’єкти, які не є замовниками в розумінні Закону, можуть використовувати Систему електронних публічних закупівель ProZorro з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконання робіт, а також оприлюднення звітів відповідно до Господарського кодексу України незалежно від суми закупівлі.

Враховуючи вищевказане, Комісія із закупівель товарів, робіт і послуг за власні кошти ДП «ЗАВОД «ЕЛЕКТРОВАЖМАШ» не вбачає порушень діючого законодавства та підстав відмінити процедуру допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2018 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПЕК ТРЕЙДИНГ" 19 920 000,00
UAH з ПДВ
19 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 16:40
Електронний підпис
12 жовтня 2018 16:39
14_Otsutsv_zaborg.pdf
12 жовтня 2018 16:39
13.2_Zvit_finans.pdf
12 жовтня 2018 16:39
13.1_Balans.pdf
12 жовтня 2018 16:39
12_Dovidka_pro_nadan_doc.pdf
12 жовтня 2018 16:39
11_Dovidka_pro_nesud_podpis.pdf
12 жовтня 2018 16:39
10_Vitjag.pdf
12 жовтня 2018 16:39
09_Tehnichna_document.pdf
12 жовтня 2018 16:39
08_List_zgoda_na_vnesen_garantiei.pdf
12 жовтня 2018 16:39
07.3_Protokol_ypovn_osoba.pdf
12 жовтня 2018 16:39
07.2_Protokol_zasnovnikiv_director.pdf
12 жовтня 2018 16:39
07.1_Prikaz_director.pdf
12 жовтня 2018 16:39
06_Person_dani.pdf
12 жовтня 2018 16:39
04_Statut.pdf
12 жовтня 2018 16:39
03_Dovidka_pro_vids_pidstav.pdf
12 жовтня 2018 16:39
02_Dovidka_analog_dogovor.pdf
12 жовтня 2018 16:39
01_Tsinova_propoz.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПЕК ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПЕК ТРЕЙДИНГ"
#31150404
Переможець 19 920 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 13:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2018 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПЕК ТРЕЙДИНГ"
#31150404
19 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №238-03/289-ВК укладений
15 листопада 2018 17:53