Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі.
Очікувана вартість
5 380,00 UAH
UA-2018-10-03-003367-c e99436f0857c46fabb00e0b03578f3e3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: «Київський Палац дітей та юнацтва»
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2018 22:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2018 22:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 22:11
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 11:02
Очікувана вартість: 5 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,82%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Картриджі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-03-003367-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 04 жовтня 2018 18:52
Дискримінаційні вимоги
Вимога Замовника, надати товар протягом 1 доби,
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників з інших регіонів України, та може звузити кількість потенційно можливих учасників, що призведе до збільшення ціни закупівлі.
Та порушує основні принципи Державних Закупівель, а саме не дискримінація учасників
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2018 22:01
Дана умова зумовлена специфікою фінансування комунальних установ за кошти бюджету, якою є Замовник, а також виробничою необхідністю отримання результату даного виду товару саме до до 10.10.2018 року, оскільки після цього заплановані наступні, пов’язані роботи.
З метою забезпечення найшвидшого досягнення поставлених цілей, забезпечення принципу максимальної ефективності закупівлі, всі заплановані дії здійснюються послідовно, одна за одною, а тому мають чіткі часові межі.

Ураховуючи викладене підстави для задоволення вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-03-003367-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 04 жовтня 2018 18:58
Дискримінаційні вимоги
Вимога про документальне підтвердження про право розповсюдження товару. Таке підтвердження має бути надано офіційними представництвами виробника товару в Україні - така вимога є дискримінаційною!!!
Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2018 22:02
Київський Палац дітей та юнацтва повідомляє, що враховуючи досвід проведення процедур закупівель з іншими замовниками та з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, захисту від підробки та отримання гарантій щодо своєчасного постачання товарів у необхідній кількості, відповідної якості, зі строками придатності та в потрібні терміни, визначені в Документації, Замовник прийняв рішення про встановлення у Документації вимоги щодо надання учасниками Процедури закупівлі оригінал листа авторизації Учасника від виробника витратних матеріалів (картриджів) або офіційних представників на території України (якщо учасники не є виробником товару), що підтверджують можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією та пропозицією конкурсних торгів.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Тендерна документація повністю відповідає вимогам частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 4 504,02
UAH з ПДВ
4 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ" 5 275,02
UAH з ПДВ
4 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 16:06
Пропозиція ТОВ ВМ.pdf
05 жовтня 2018 16:06
Статут.pdf
05 жовтня 2018 16:06
Довідки з банку.pdf
05 жовтня 2018 16:06
Фінансова звітніть.pdf
05 жовтня 2018 16:06
Довідка ЄДР.pdf
05 жовтня 2018 16:06
Аналогічні договори.pdf
05 жовтня 2018 16:06
Довідка 4ОПП.pdf
05 жовтня 2018 16:06
Витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2018 16:06
Листи-відгуки.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2018 17:44
QR код.pdf
05 жовтня 2018 17:44
Статут.pdf
05 жовтня 2018 17:44
протокол зборів+.pdf
05 жовтня 2018 17:44
договор Приазовский.pdf
05 жовтня 2018 17:44
договор ОДА.pdf
05 жовтня 2018 17:44
договір 051018.pdf
05 жовтня 2018 17:44
гарантийний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОПІПРИНТ СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 4 410,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 12:03

Документи

08 жовтня 2018 12:03
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
4 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2018 12:03
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
29 жовтня 2018 11:52