Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення опорного загальноосвітнього навчального закладу Старосамбірської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Богдана Сольчаника (з впровадженням енергозберігаючих заходів) по вул.Шевченка,14 в м. Старий Самбір Львівської області. Коригування. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
9 338 066,00 UAH
UA-2018-10-03-002272-c 84811b78a2ab47b892f4af906c0602b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Багряк Надія

+380323821174 stsosvita_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Старосамбірської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144720
Місцезнаходження: 82000, Україна , Львівська обл., Старий Самбір, Львівська область, м. Старий Самбір, вул. Л.Галицького, 40
Контактна особа: Багряк Надія
+380323821174
stsosvita_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2018 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 16 листопада 2018 14:48
Очікувана вартість: 9 338 066,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46690 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція приміщення опорного загальноосвітнього навчального закладу Старосамбірської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Богдана Сольчаника (з впровадженням енергозберігаючих заходів) по вул.Шевченка,14 в м. Старий Самбір Львівської області. Коригування. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція приміщення опорного загальноосвітнього навчального закладу Старосамбірської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Богдана Сольчаника (з впровадженням енергозберігаючих заходів) по вул.Шевченка,14 в м. Старий Самбір Львівської області. Коригування. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82000, Україна, Львівська обл., Старий Самбір, Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2018 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 12:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
08 листопада 2018 12:58
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
03 жовтня 2018 15:31
Проект договору.doc
08 листопада 2018 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 12:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
08 листопада 2018 12:58
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
03 жовтня 2018 15:31
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
03 жовтня 2018 15:31
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 21 листопада 2018 16:09
вимога!!!
Вимагаємо, скасувати Протокол №108 від 21.11.2018р. про відхилення тендерної пропозиції, оскільки в складі тендерної пропозиції подані скановані оригінали всіх сторінок паспорта керівника на яких є будь-які відмітки! Умовами тендерної документації не передбачено і не уточнено скільки саме сторінок і яких повинен надати учасник!!! Тому ця підстава не може бути підставою для відхилення!!! Також вимагаємо надати рішення АМКУ № 7706-р/пк-пз від 01.11.2017р. і рішення АМКУ №1978-р/пк-пз від 11.04.2017р- на які ВИ посилаєтеся!!!
Вимагаємо також пояснити від коли і відповідно до статті якого Закону України Ви зазначаєте в Проекті Договору ГЕНПІДРЯДУ якісь гарантійні листи, які повинні бути в складі пропозиції Учасника??? УЧАСНИК це аж ніяк ще не ГЕНПІДРЯДНИК, поки не підпише з Замовником договір!!! Учасник ТОВ БК Терон Девелопмент завірив проект договору підписом і печаткою (всі сторінки договору!!!) і заповнив реквізити, відповідно джо чинного законодавства!!! Все решта учасник уточнює і підписує у двохсторонньому порядку разом з Замовником після оголошення його Переможцем у відповідні терміни!! Тому Замовник не має права в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ прописувати якісь документи, що повинні бути в складі тендерної пропозиції, такі умови прописуються у відповідних розділах тендерної документації відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі!!! Але як усім вже відомо Замовник Відділ освіти Старосамбірської районної державної адміністрації спеціалізується по нововеденнях в порядку проведення державних закупівель?!)) Обіцяємо, що нами буде подана знову скарга в АМКУ, ми знову оскаржимо ВАШІ НЕПРАВМОРІНІ ДІЇ і узгоджену змову, домовленість з Переможцем!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:00
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації необхідно подати «…документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Для підтвердження особи уповноваженої щодо підпису документів в складі пропозиції повинна бути надана копія паспорту такої особи)» Відповідно до рішень АМКУ №1978-р/пк-пз від 11.04.2017р. та №7706-р/пк-пз від 01.11.2017р. це означає, що мають бути подані всі сторінки в т.ч без відміток. Враховуючи те, що ТОВ «Терон Девелопмент» не подано всіх сторінок паспорта особи уповноваженої на підпис документів пропозиції, це є невідповідністю вимог розділу ІІІ тендерної документації. Враховуючи вищенаведене пропозиція Скаржника була відхилена правомірно.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 21 листопада 2018 22:14
ВИМОГА!!!
В проекті договору в п. 6.3.7. і 6.3.9. не вказано , що гарантійний лист повинен надаватися саме УЧАСНИКОМ і саме в СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!!! Тому ваша підстава НЕПРАВОМІРНА і ВИГАДА, оскільки ВИ відхиляєте нашу пропозицію за те, що ми НЕ НАДАЛИ ТЕ, ЩО ВИ НЕ ВИМАГАЛИ!!!! ВИ подаєте неправдиву інформацію стосовно нашого Товариства, вже другий раз!!! В протоколі пишете, що в проекті договору вимагався гарантійний лист від УЧАСНИКА, але це БРЕХНЯ-такого в тексті проекту-договору НЕМАЄ!!!! Тому, ВИМАГАЄМО негайно скасувати протокол №108 в якому ВИ відхиляєте тендерну пропозицію ТОВ "БК "Терон Девелопмент"!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:01
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації невід’ємною частиною тендерної пропозиції є проект договору. Відповідно до п.п. 6.3.7. і 6.3.9 проекту договору вимагалось подання листів про те, що Учасник буде «Відповідати за поведінку своїх працівників на будівельному майданчику, забезпечувати дотримання ними трудової та технологічної дисципліни, забезпечувати дотримання вимог техніки безпеки і охорони праці працівниками Генпідрядника і субпідрядників» та « Здійснювати своїми силами закупівлю, постачання на обєкт, приймання, розвантаження, складування, охорону матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування та контролювати їх якість і кількість, нести ризики їх випадкової втрати і пошкодження до моменту передачі об’єкта експлуатуючій організації». Зазначені листи не подані в складі тендерної пропозиції, що є невідповідністю вимогам тендерної документації та підтверджується рішенням АМКУ №2144-р/пк-пз від 19.12.2016р. Враховуючи вищенаведене пропозиція Скаржника була відхилена правомірно.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 21 листопада 2018 22:27
ВИМОГА!!
6.3.7. Відповідати за поведінку своїх працівників на будівельному майданчику, забезпечувати дотримання ними трудової та технологічної дисципліни, забезпечувати дотримання вимог техніки безпеки і охорони праці працівниками Генпідрядника і субпідрядників, про що в складі пропозиції подається відповідний лист.
6.3.9. Здійснювати своїми силами закупівлю, постачання на обєкт, приймання, розвантаження, складування, охорону матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування та контролювати їх якість і кількість, нести ризики їх випадкової втрати і пошкодження до моменту передачі об’єкта експлуатуючій організації, про що в складі пропозиції подається відповідний лист.
ВИМАГАЄМО, від Замовника- прочитати пункти вашого проекту договору!!! Зверніть УВАГУ в ньому не вказано, що лист ГАРАНТІЙНИЙ, що лист повинен подати УЧАСНИК, і що він повинен бути поданий в складі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!!! ЦЕ ще раз доводить, що ваша підстава для відхилення нашої пропозиції НЕПРАВОМІРНА І ВИГАДАНА!!! ВИМАГАЄМО, скасувати протокол в якому відхилено нашу пропозицію!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:02
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації невід’ємною частиною тендерної пропозиції є проект договору. Відповідно до п.п. 6.3.7. і 6.3.9 проекту договору вимагалось подання листів про те, що Учасник буде «Відповідати за поведінку своїх працівників на будівельному майданчику, забезпечувати дотримання ними трудової та технологічної дисципліни, забезпечувати дотримання вимог техніки безпеки і охорони праці працівниками Генпідрядника і субпідрядників» та « Здійснювати своїми силами закупівлю, постачання на обєкт, приймання, розвантаження, складування, охорону матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування та контролювати їх якість і кількість, нести ризики їх випадкової втрати і пошкодження до моменту передачі об’єкта експлуатуючій організації». Зазначені листи не подані в складі тендерної пропозиції, що є невідповідністю вимогам тендерної документації та підтверджується рішенням АМКУ №2144-р/пк-пз від 19.12.2016р. Враховуючи вищенаведене пропозиція Скаржника була відхилена правомірно.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.a13
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 23 листопада 2018 19:36
ВИМАГАЄМО!
Надати рішення на які ви посилаєтеся: АМКУ №2144-р/пк-пз від 19.12.2016р.? АМКУ № 7706-р/пк-пз від 01.11.2017р. і АМКУ №1978-р/пк-пз від 11.04.2017р!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 14:16
Зазначені рішення є в мережі Інтернет, зокрема на сайті АМКУ та інших відкритих джерелах, де ви можете самостійно з ними ознайомитись.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.a14
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 23 листопада 2018 19:40
вимога!!!
Вимагаємо, скасувати Протокол №108 від 21.11.2018р. про відхилення тендерної пропозиції, оскільки в складі тендерної пропозиції подані скановані оригінали всіх сторінок паспорта керівника на яких є будь-які відмітки! Умовами тендерної документації не передбачено і не уточнено скільки саме сторінок і яких повинен надати учасник!!! Тому ця підстава не може бути підставою для відхилення!!! Ми, як учасники закупівлі повинні виконувати лише те, що чітко передбачено умовами ТД, а не ваші вигадки смішні!))
Цікаво, чому ПП "ЛВ-Арка" досі Переможець, якщо в нього безліч грубих порушень?? За які такі обіцянки і винагороди ви так НЕПРИХОВАНО його втримуєте?? Скільки і кому він заплатив, з'ясують дуже скоро правоохоронні органи!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 14:19
З приводу Вашого відхилення нами дано пояснення в протоколах відхилення та розгляду вимоги. Твердження стосовно винагороди та обіцянок є безпідставними, тому будьте будь ласка більш коректними в своїх висловлюваннях.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.a16
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 26 листопада 2018 14:25
ВИМОГА!
Вимагаємо надати рішення на які ви посилаєтеся: АМКУ №2144-р/пк-пз від 19.12.2016р.? АМКУ № 7706-р/пк-пз від 01.11.2017р. і АМКУ №1978-р/пк-пз від 11.04.2017р!!! Просимо оприлюднити документи, згідно яких ви відхиляєте нашу пропозицію, ми не повинні нічого шукати в інтернеті, а ви ЗОБОВ'ЯЗАНІ надати документально і підтвердити всі підстави за якими відхиляєте нашу пропозицію!!! Чи Замовник відхиляєте нас бо десь щось знайшов в інтернеті, чи як це називається??!! Якщо ви посилаєтесь на документи чи якісь рішення то ВИМАГАЄМО долучити їх до протоколу про відхилення!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2018 16:43
Замовником було надано обгрунтування причин відхилення з посиланням на відповідні рішення АМКУ.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.c17
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 27 листопада 2018 17:06
ВИМОГА!
Зрозуміло, що ВИ свої слова не можете підтвердити документально! Добре, що є АМКУ яке розсудить, хто правий, а хто ні! Скарга вже готується, скоро побачимо на чийому боці правда!)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2018 17:13
В разі подання вами скарги АМКУ прийме вмотивоване рішення і за його результатами буде закінчена процедура.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.c18
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 29 листопада 2018 00:13
ВИМОГА!!!
Замовник порушив визначений законом порядок оприлюднення тендерної документації. Згідно ч. 2 ст. 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги", Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. Однак, з аналізу інформації про закупівлю на веб-порталі Замовник повідомляє, що паперовий варіант тендерної документації зі змінами та і самі зміни від 08.11.2018р. повинен бути підписаним головою тендерного комітету – Федик І.С., однак кваліфікований електронний підпис даної особи на тендерну документацію не накладено. Наявний в системі електронний підпис належить секретарю тендерного комітету Луцишин М.І., яка не мала права підписувати тендерну пропозицію в паперовій формі І ВІДПОВІДНО в електронній формі, оскільки не є на це уповноважена!!! Тому, у Замовника окрім багатьох інших порушень порядку проведення і оцінюванні закупівлі відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі- є ще одне грубе порушення! Замовник оприлюднив рішення про відхилення тендерних пропозицій двох учасників, проте не підписав ці документи ЕЦП, а також тендерна документація не містить сканованого оригінального підпису голови тендерного комітету Федик І.С. і відсутній накладнений ЕЦП голови тендерного комітету Федик І.С. на тендерну документацію.Тому вимагаємо, скасувати закупівлі у зв’язку з неможливістю усунути порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2018 12:21
Відповідно до ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до тендерної документації протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Відповідно до п.2.12 наказу МЕРТУ №557 від 30.03.2016р. «секретар комітету забезпечує розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики».
Враховуючи вищенаведене накладення ЕЦП секретаря тендерного комітету не є помилкою та порушенням законодавства.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.c19
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 29 листопада 2018 00:14
ВИМАГАЄМО ЧИТАТИ ЗАКОНИ!) P.S. І ДОТРИМУВАТИСЯ ЇХ!
Із 7 листопада набуває чинності Закон від 05.10.17 р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).
Згідно із Законом № 2155 електронна довірча послуга (далі – ЕДП) – це послуга, що надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу ЕДП надання такої послуги.
Закон № 2155 регулює відносини, що виникають між юридичними, фізичними особами, суб’єктами владних повноважень у процесі надання, отримання ЕДП, процедури надання цих послуг, нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері ЕДП, а також основні організаційно-правові засади електронної ідентифікації. Суб’єктами відносин у цій сфері є: користувачі та надавачі ЕДП; органи з оцінки відповідності; засвідчувальний центр; центральний засвідчувальний орган (далі – ЦЗО); контролюючий орган.
До складу ЕДП входять:
• створення, перевірка та підтвердження удосконаленого електронного підпису чи печатки;
• формування, перевірка та підтвердження: чинності сертифіката електронного підпису чи печатки, сертифіката автентифікації веб-сайту, електронної позначки часу;
• реєстрована електронна доставка;
• зберігання удосконалених електронних підписів, печаток, електронних позначок часу та сертифікатів, пов’язаних із цими послугами. Кожна така послуга може надаватися як окремо, так і в сукупності.
Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях:
• не повинні містити власноручного підпису згідно із законодавством, а також автентифікація в інформаційних системах, в яких обробляються такі електронні дані, може здійснюватися з використанням ЕДП або без отримання таких послуг за умови попередньої домовленості між учасниками взаємодії про порядок їх електронної ідентифікації;
• повинні містити власноручний підпис, а також автентифікація у складових інформаційних систем, у яких обробляються електронні дані, та володільцями інформації в яких є органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинна здійснюватися з використанням кваліфікованих ЕДП.
Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, держреєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, які здійснюють функції держреєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а в разі набуття, зміни чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) або печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Порядок використання ЕДП у вищеназваних суб’єктах установлює КМУ.
Накладання на документ електронного цифрового підпису (ЕЦП) регулюється Законом України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 року № 852-IV.
Електронний цифровий підпис (ЕЦП) - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача.
Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Документи, які надаються в електронному вигляді з накладеним ЕЦП вважаються оригіналами документів.
Замовники під час оприлюднення будь-яких документів закупівлі обов’язково повинні накладати на них ЕЦП.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2018 12:21
Відповідно до ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до тендерної документації протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Відповідно до п.2.12 наказу МЕРТУ №557 від 30.03.2016р. «секретар комітету забезпечує розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики».
Враховуючи вищенаведене накладення ЕЦП секретаря тендерного комітету не є помилкою та порушенням законодавства.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 21 листопада 2018 23:15
ВИМОГА!!!
Відповідно до Додатку2 тендерної документації п 6: Оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видана не пізніше дати видачі банківської гарантії (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія)
Учасником "ПП "ЛВ-Арка"" подана банківська гарантія зі змінами від 15 листопада 2018 року!!! проте довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії видана 17 жовтня 2018 року!!! А отже, дати різні, тому ці документи не відповідають умовам тендерної документації!!! Тому ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання Переможцем "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав невідповідність умовам тендерної документації!!!
Також Розділом III ЧАСТИНОЮ2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Учасником "ПП "ЛВ-Арка"" подана банківська гарантія зі змінами від 15 листопада 2018 року, яку підписав Миргородський В.С. , ПРОТЕ в складі пропозиції "ПП "ЛВ-Арка"" ВІДСУТНЯ копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, що завірена банком! тобто документ про повноваження на Миргородського В.С.!!!! Тому ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання Переможцем "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав невідповідність умовам тендерної документації!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:05
відповідно до п.6 додатку 2 вимагалось подання «Оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видана не пізніше дати видачі банківської гарантії (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія)». В складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано банківську гарантію від 17.10.2018року, а також довідку з банку від 17.10.2018р. про зарахування коштів для покриття банківської гарантії., тобто видана не пізніше дати видачі банківської гарантії.
В складі пропозиції подано банківську гарантію видану 17 жовтня 2018 року ПАТ КБ «Приватбанк» та підписану Коваленко О.С. В складі пропозиції подана довіреність на Коваленка О.С. що має повноваження на підпис документів банківської гарантії.
Враховуючи вищенаведене в Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ППБП «ЛВ – Арка».
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 21 листопада 2018 23:23
ВИМОГА!!!!
в ЛИСТІ учасника "ПП "ЛВ-Арка"" №14 від 5 жовтня 2018р не вказано, що ГЕНПІДРЯДНИК ЗОБОВ'ЯЗУЄТЬСЯ (відповідно до проекту договору п 6.3.!!) ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ дотримування вимог техніки безпеки і охорони праці працівниками ГЕНПІДРЯДНИКА І СУБПІДРЯДНИКІВ!!! А це є НЕВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:06
в складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано гарантійний лист в якому зазначено, що «Ми, ППБП «ЛВ – Арка» відповідатимемо за поведінку своїх працівників на будівельному майданчику, забезпечувати дотримання ними трудової та технологічної дисципліни, забезпечувати дотримання вимог техніки безпеки і охорони праці нашими працівниками і працівниками субпідрядників», тобто дотрималось вимог зазначених в документації.
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 21 листопада 2018 23:38
ВИМОГА!!!
Учасник "ПП "ЛВ-Арка"" подав ПЛАН-ГРАФІК виконання робіт, в якому зазначає листопад місяць, а отже подає завідомо НЕПРАВДИВІ дані і відповідно НЕПРАВДИВІ і НЕВІРНІ розрахунки!!! Оскільки при мінімальних розрахунках закупівля завершиться мінімум другого грудня!!! Це якщо ніхто нічого не буде оскаржувати в АМКУ)))
Окрім того, Учасник "ПП "ЛВ-Арка"" подає довідку про наявність робітників (НЕВІДОМО СТАНОМ НА ЯКУ ДАТУ??!!) без вихідного номера, в якій зазначає нормативну потребу працівників необхідну для виконання усього об'єму будівельних робіт в кількості 36 людей!!! Проте, в кошторисній документації учасника у відомості ресурсів є розрахована загальна кошторисна трудомісткість 37179,49 люд/год , а це означає, що 37179,49 : 36 працівників= 1032,76 люд/год на одного працівника і поділити це на 8 робочих годин =129 днів, і це без вихідних, не зважаючи на зимовий період і специфіку заявлених робіт, а саме утеплення фасаду, що не виконуються при мінусових температурах повітря... Тому, очевидно, що дана кількість працівників за максимально короткий термін, а саме (навіть якщо дуже "грубо" рахувати )) 30 днів грудня НУ ніяк НЕ МОЖЕ ВИКОНАТИ ПОВНІСТЮ ЗАЯВЛЕНИЙ ОБСЯГ УСІХ РОБІТ!!!! Тому, ВИМАГАЄМО терміново скасувати рішення про визнання ПЕРЕМОЖЦЕМ "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав - завідомо НЕПРАВДИВІ і НЕПРАВИЛЬНІ РОЗРАХУНКИ, щодо термінів та кількості необхідних працівників!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:07
в складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано календарний графік виконання робіт. Відповідно до вимог Замовника строк виконання робіт до 31.12.2018р. Відповідно учасник самостійно визначає строки та види робіт, які будуть виконуватись в кожному місяці. Також відмітив, що відповідно до вимог тендерної документації Учаснику необхідно подати «кількість та кваліфікація працівників робітничих професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення». В складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано файл «довідка про наявність робітників основних професій» в яких зазначено необхідну інформацію. Враховуючи вищенаведене в Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ППБП «ЛВ – Арка».
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 21 листопада 2018 23:50
ВИМОГА!!!
Учасник "ПП "ЛВ-Арка"" подав інформаційну довідку №2 від 05 жовтня 2018р. про залучення субпідрядної організації ТОВ "ІНВЕСТРЕМБУД", в якій знову вказав завідомо НЕПРАВДИВІ дані, оскільки написав, що цей субпідрядник буде виконувати роботи по блискавкозахисту!! Проте в ліцензії ТОВ "ІНВЕСТРЕМБУД" не має відомостей, що дане Товариство має право виконувати такий вид робіт. А блискавкозахист відповідно до чинного законодавства УКРАЇНИ передбачає ОБОВ'ЯЗКОВЕ ліцензування!!!! Окрім того Учасник "ПП "ЛВ-Арка"" подає згоду від субпідряду ТОВ "ІНВЕСТРЕМБУД" також з НЕПРАВДИВИМИ даними, оскільки дана субпідрядна організація не може надавати послугу з виконання робіт по блискавкозахисту НЕ МАЮЧИ відповідної для цього ЛІЦЕНЗІЇ!!! Вимагаємо, терміново скасувати рішення про визнання Переможцем "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав НЕВІДПОВІДНІСТЬ І НЕПРАВДИВІ ДАНІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:08
в складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано інформацію про субпідрядника ТОВ «Інвестрембуд».В складі пропозиції подано ліцензію ДСНС України про надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи вищенаведене в Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ППБП «ЛВ – Арка».
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.a9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 22 листопада 2018 00:44
ВИМОГА!!!
Відповідно до розділу III частини 1 : Якщо під час проведення аукціону в Учасника змінилася ціна тендерної пропозиції, Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/ Оцінка/ Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом однієї доби після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику скориговані за результатами аукціону файли (тендерну пропозицію, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок та локальні кошториси) завірені підписом уповноваженої особи Учасника. В разі невиконання зазначеної вимоги пропозиція даного Учасника буде відхилена. В складі пропозиції подається лист про те, що учасник погоджується з зазначеними вимогами Замовника.
Учасник "ПП "ЛВ-Арка"" подав лист №13 від 5 жовтня 2018 року в якому ВІДСУТНІ відомості про те, що він ПОГОДЖУЄТЬСЯ з зазначеними вимогами Замовника, а також не ВІДСУТНІЙ текст: перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/ Оцінка/ Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом однієї доби після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо); В разі невиконання зазначеної вимоги пропозиція даного Учасника буде відхилена-тобто в листі учасника відсутня більша половина тексту, ЯКОГО учасник мав надати відповідно до умов тендерної документації!!! Отже лист №13 від 5 жовтня 2018 року НЕ відповідає умовам тендерної документації, а тому пропозиція "ПП "ЛВ-Арка"" повинна бути відхиленою з підстав -НЕВІДПОВІДНІСТЬ умовам тендерної документації!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:09
відповідно до вимог тендерної документації «Якщо під час проведення аукціону в Учасника змінилася ціна тендерної пропозиції, Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/ Оцінка/ Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом однієї доби після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику скориговані за результатами аукціону файли (тендерну пропозицію, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок та локальні кошториси) завірені підписом уповноваженої особи Учасника. В разі невиконання зазначеної вимоги пропозиція даного Учасника буде відхилена. В складі пропозиції подається лист про те, що учасник погоджується з зазначеними вимогами Замовника». В складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано лист в якому зазначено «Даним листом гарантуємо, що якщо під час аукціону в нас зміниться ціна тендерної пропозиції і вона буде визначена як найбільш економічно вигідна та перебуватиме на розгляді, тоді ми розмістимо протягом однієї доби на майданчику скориговані за результатами аукціону файли (тендерну пропозицію, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок та локальні кошториси) завірені підписом уповноваженої особи Учасника.». Враховуючи вищенаведене Учасником не порушено вимог тендерної документації тому в Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ППБП «ЛВ – Арка».
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.a10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 22 листопада 2018 00:50
ВИМОГА!!!
Відповідно до розділу III частини 1 : Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних будівельних норм з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та витрат Учасника (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист від учасника)
Учасник подав лист-гарантія №10 від 5 жовтня 2018р в якому НЕ вказано "Ціна пропозиції" і НЕ вказано "та витрат Учасника"-тому, ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав НЕВІДПОВІДНІСТЬ умовам тендерної документації!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:10
«Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних будівельних норм з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та витрат Учасника». В складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано лист – гарантію «Ми, ППБП «ЛВ – Арка» гарантуємо, що договірна ціна розрахована відповідно до Державних будівельних норм з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та витрат». Враховуючи вищенаведене Учасником не порушено вимог тендерної документації тому в Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ППБП «ЛВ – Арка»
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.c11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 22 листопада 2018 01:15
ВИМОГА!!!
Відповідно до розділу IV частини 6 : 6.5. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо погодження та зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією.
Учасник "ПП "ЛВ-Арка"" подає лист №18 від 5 жовтня 2018 р. який ПОВНІСТЮ не відповідає даній умові тендерної документації!!! В даному листі ВІДСУТНІ відомості щодо ПОГОДЖЕННЯ, ЗОБОВ'ЯЗАННЯ часника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією!!! Тому, ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав НЕВІДПОВІДНІСТЬ умовам тендерної документації!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:11
відповідно до вимог тендерної документації «Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо погодження та зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією». В складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано лист «Ми, ППБП «ЛВ – Арка» у разі вимоги забезпечення договору Замовником, надамо гарантію у розмірі 5% від своєї тендерної пропозиції на визначений замовником рахунок». Враховуючи вищенаведене Учасником не порушено вимог тендерної документації, тому в Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ППБП «ЛВ – Арка».
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.b12
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 22 листопада 2018 01:21
ВИМОГА!
Відповідно до Розділу V частини 2: Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, тому в складі пропозиції учасником подається гарантійний лист!!!
Такий гарантійний лист відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника "ПП "ЛВ-Арка"". Тому, ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав НЕВІДПОВІДНІСТЬ умовам тендерної документації!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 19:12
Скаржник зазначає, що ППБП «ЛВ – Арка» не подано гарантійний лист про те, що «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій тому в складі пропозиції учасником подається гарантійний лист». Такого гарантійного листа Замовником не вимагалось. Вимагалось подання гарантійного листа «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій тому в складі пропозиції учасником подається гарантійний лист про забезпечення комплексу енергоефективних заходів при виконанні робіт (встановлення енергозберігаючих конструкцій - вікна та двері)». Зазначений лист поданий в складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка». Враховуючи вищенаведене Учасником не порушено вимог тендерної документації, тому в Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ППБП «ЛВ – Арка».
Номер вимоги: UA-2018-10-03-002272-c.a15
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 23 листопада 2018 19:53
ВИМОГА!!!
ідповідно до Додатку2 тендерної документації п 6: Оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видана не пізніше дати видачі банківської гарантії (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія) Учасником "ПП "ЛВ-Арка"" подана банківська гарантія зі змінами від 15 листопада 2018 року!!! проте довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії видана 17 жовтня 2018 року!!! А отже, дати різні, тому ці документи не відповідають умовам тендерної документації!!! Тому ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання Переможцем "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав невідповідність умовам тендерної документації!!! Також Розділом III ЧАСТИНОЮ2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Учасником "ПП "ЛВ-Арка"" подана банківська гарантія зі змінами від 15 листопада 2018 року, яку підписав Миргородський В.С. , ПРОТЕ в складі пропозиції "ПП "ЛВ-Арка"" ВІДСУТНЯ копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, що завірена банком! тобто документ про повноваження на Миргородського В.С.!!!! Тому ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання Переможцем "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав невідповідність умовам тендерної документації!!! А Гарантія про яку ви так виписуєте від 17.10.2018р. вже не дійсна, ТЕРМІЇ ДІЇ ЛИШЕ ДО 17.01.2019. тобто строк дії забезпечення від дати відкриття становить лише 62 дні, а не 90 як вимагалося!!!, відповідно до НОВИХ умов тендерної документації від 08.11.2018р. гарантія повинна бути дійсною до 14 лютого 2019 року!!! ТОМУ ВИМАГАЄМО ЗАМОВНИКА ПЕРЕСТАТИ ПИСАТИ НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ І ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІЮ ПП "ЛВ-Арка", АБО ВАС ЗОБОВ'ЯЖЕ ЦЕ ЗРОБИТИ РІШЕННЯ АМКУ!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2018 17:00
Повідомлямо, що аналогічна вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету 23.11.2018р.
Також звертаємо увагу, що в разі незгоди учасника з рішенням тендерного комітету воно може бути оскаржене в АМКУ.

Документи

23 листопада 2018 19:00
1 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:00
3 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:00
2 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:01
1 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:01
3 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:01
2 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:02
1 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:02
3 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:02
2 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:05
2 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:05
1 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:05
3 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:06
1 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:06
3 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:06
2 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:07
2 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:07
3 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:07
1 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:08
3 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:08
1 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:08
2 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:09
1 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:09
3 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:09
2 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:10
2 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:10
3 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:10
1 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:10
3 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:10
1 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:10
2 сторінка.jpg

Документи

23 листопада 2018 19:12
1 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:12
2 сторінка.jpg
23 листопада 2018 19:12
3 сторінка.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-03-002272-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 13 жовтня 2018 00:35
Скарга №11 від 11 жовтня 2018 року
Додатки: 1. Платіжне доручення від 11 жовтня 2018 року. 2. Відомості з ЄДРПОУ з органу статистики. 3. Рішення АМКУ № 486-р/пк-ск від 09.04.2015 року.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2018 10:41
Рішення від 17.10.2018 № 10597 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2018 10:40
Рішення від 02.11.2018 № 11234.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2018 18:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, внесено відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 08 листопада 2018 12:55
Номер скарги: UA-2018-10-03-002272-c.b20
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 01 грудня 2018 18:37
Скарга № 1 від 30.11.2018р. з додатками
Додатки: 1. Платіжне доручення 30 листопада 2018року. 2. Протокол №108 від 30.11.2018р.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2018 18:31
запит скаржнику UA-2018-10-03-002272-c.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2018 18:28
Рішення від 05.12.2018 № 12420 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2018 18:31
Рішення від 18.12.2018 № 12874.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2018 15:06

Документи подані скаржником

13 жовтня 2018 00:35
Скарга №11.PDF
13 жовтня 2018 00:35
платіжне доручення.PDF

Документи подані скаржником

01 грудня 2018 18:37
скарга №1 від 30.11.2018р..PDF
06 грудня 2018 15:42
заява в казначейство.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2018 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 8 388 799,00
UAH з ПДВ
8 388 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДОБУД-ПРЕСТИЖ" 8 980 000,00
UAH з ПДВ
8 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛВ-Арка" 9 130 044,00
UAH з ПДВ
9 130 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ" 9 338 066,00
UAH з ПДВ
9 338 066,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 13:11
Електронний підпис
15 листопада 2018 13:09
Технічна частина.rar
15 листопада 2018 13:09
Субпідряд.rar
15 листопада 2018 13:09
Проект договору.rar
15 листопада 2018 13:09
Кваліфікаційні критерії.rar
15 листопада 2018 13:09
Інші документи.rar
15 листопада 2018 13:09
Документи працівників.rar
15 листопада 2018 13:09
Банківська гарантія.rar
15 листопада 2018 13:09
Анкета, реєстр, тендерна.rar
15 листопада 2018 13:09
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

14 листопада 2018 16:42
Розрахунок ЗП.pdf
14 листопада 2018 16:42
гарантія.7z
14 листопада 2018 16:42
Форма пропозиція.pdf
14 листопада 2018 16:42
Установчі док суб Заграва.pdf
14 листопада 2018 16:42
Статут.pdf
14 листопада 2018 16:42
Розрахунки ч. 3.pdf
14 листопада 2018 16:42
Розрахунки ч. 2.pdf
14 листопада 2018 16:42
Розрахунки ч. 1.pdf
14 листопада 2018 16:41
Проект договору.pdf
14 листопада 2018 16:41
проект ддоговору.pdf
14 листопада 2018 16:41
Ліцензія.pdf
14 листопада 2018 16:41
Листи згоди.pdf
14 листопада 2018 16:41
Копія паспорта директора.pdf
14 листопада 2018 16:41
КБ3 Новий Розділ.pdf
14 листопада 2018 16:41
Календарний графік.pdf
14 листопада 2018 16:41
Дозвіл.pdf
14 листопада 2018 16:41
Договір оренди техніки.pdf
14 листопада 2018 16:41
Довідки ст 17.pdf
14 листопада 2018 16:41
Довідки КБ-3 ХоСаРо.pdf
14 листопада 2018 16:41
Довідка субпідряд.pdf
14 листопада 2018 16:41
Довідка про працівників.pdf
14 листопада 2018 16:41
Довідка про обладнання.pdf
14 листопада 2018 16:41
Довідка адреса.pdf
14 листопада 2018 16:41
Дипломи та трудові книжки.pdf
14 листопада 2018 16:41
Гарантійні листи.pdf
14 листопада 2018 16:41
Анкета учасника.pdf
14 листопада 2018 16:41
Аналогічний договір ХоСаРо.pdf
14 листопада 2018 16:41
1-ПФ (1).pdf
14 листопада 2018 16:41
r_146_ДЦ_Т3-10.xls
14 листопада 2018 16:41
r_146_ДЦ_Т2.xls
14 листопада 2018 16:41
r_146_ДЦ_ССР2.xls
14 листопада 2018 16:41
r_146_ДЦ_ССР1.xls
14 листопада 2018 16:41
r_146_ДЦ_ССР.xls
14 листопада 2018 16:41
146.imd
14 листопада 2018 16:41
146_ДЦ_РТСП.xls
14 листопада 2018 16:41
146_ДЦ_ОС_2-1.xls
14 листопада 2018 16:41
146_ДЦ_ОПР.xls
14 листопада 2018 16:41
146_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
14 листопада 2018 16:41
146_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
14 листопада 2018 16:41
146_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
14 листопада 2018 16:41
146_ДЦ_ИВР.xls
14 листопада 2018 16:41
146_ДЦ_ДЦ.xls

Публічні документи

26 листопада 2018 16:21
Корупційне правопорушення
26 листопада 2018 16:21
довідка МВС
15 листопада 2018 15:33
лист.jpg
15 листопада 2018 15:33
Банківська ліцензія.pdf
15 листопада 2018 15:33
Kovalenko_1948-K-O_20180427_copy (1).pdf
15 листопада 2018 15:33
Kovalen.pdf
15 листопада 2018 15:33
Підписаний_G1018-4124-GL_tender.pdf
15 листопада 2018 15:33
Паспорт та індефікаційний.pdf
15 листопада 2018 15:33
ліцензія.pdf
15 листопада 2018 15:33
Дозвіл.pdf
15 листопада 2018 15:33
обробка персональних даних.jpg
15 листопада 2018 15:32
рішення засновника.jpg
15 листопада 2018 15:32
ліцензія субпідрядника.jpg
15 листопада 2018 15:32
право підпису.jpg
15 листопада 2018 15:32
Згода субпідрядника.pdf
15 листопада 2018 15:32
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2018 15:32
Витяг платника ПДВ.pdf
15 листопада 2018 15:32
місцезнаходження.jpg
15 листопада 2018 15:32
статут.pdf
15 листопада 2018 15:32
Договір оренди приміщень.pdf
15 листопада 2018 15:32
забезпечееня договору.jpg
15 листопада 2018 15:32
гарантійні терміни.jpg
15 листопада 2018 15:32
реєстр судових рішень.jpg
15 листопада 2018 15:32
про санкції.jpg
15 листопада 2018 15:32
постачання своїми силами.jpg
15 листопада 2018 15:32
сертифіковані матеріали.jpg
15 листопада 2018 15:32
Проект договору.pdf
15 листопада 2018 15:32
у разі зміни ціни.jpg
15 листопада 2018 15:32
У разі перемоги.jpg
15 листопада 2018 15:32
тендерна пропозиція.jpg
15 листопада 2018 15:32
план графік.jpg
15 листопада 2018 15:32
Кошторис.rar
15 листопада 2018 15:32
Анкета учасника.jpg
15 листопада 2018 15:32
Дипломи.pdf
15 листопада 2018 15:32
Лист-гарантія.jpg
15 листопада 2018 15:32
Лист-відгук.jpg
15 листопада 2018 15:32
Підтвердження Нагірне.pdf
15 листопада 2018 15:32
підтвердження дубрівка.pdf
15 листопада 2018 15:32
підтвердження воютичі.pdf
15 листопада 2018 15:32
підтвердженні кульчиці.pdf
15 листопада 2018 15:32
договір Нагірне.pdf
15 листопада 2018 15:32
договір кульчиці.pdf
15 листопада 2018 15:32
договір дубрівка.pdf
15 листопада 2018 15:32
договір Воютичі дах.pdf
15 листопада 2018 15:32
довідка про звіт з праці.jpg
15 листопада 2018 15:31
трудові.pdf
15 листопада 2018 15:31
штатний-розпис.jpg
15 листопада 2018 15:31
техпаспорта.pdf
15 листопада 2018 15:31
Договір оренди транспорту.pdf
15 листопада 2018 15:31
наявність обладнання.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 18:31
Електронний підпис
17 жовтня 2018 18:27
ліцензія 001.pdf
17 жовтня 2018 18:27
декларація.pdf
17 жовтня 2018 18:27
декларація (1).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (16).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (15).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (14).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (13).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (12).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (11).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (10).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (9).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (8).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (7).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (6).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (5).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (4).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (3).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (2).pdf
17 жовтня 2018 18:27
статут (1).pdf
17 жовтня 2018 18:27
Опис 001.pdf
17 жовтня 2018 18:27
довідка 1 ПВ.pdf
17 жовтня 2018 18:27
витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2018 18:27
Наявність працівників.pdf
17 жовтня 2018 18:27
лист 4.pdf
17 жовтня 2018 18:27
лист 3.pdf
17 жовтня 2018 18:27
лист 2.pdf
17 жовтня 2018 18:27
Лист 1.pdf
17 жовтня 2018 18:27
Заява- згода.pdf
17 жовтня 2018 18:27
гарантійний лист.pdf
17 жовтня 2018 18:27
гарантійний лист 4.pdf
17 жовтня 2018 18:27
гарантійний лист 3.pdf
17 жовтня 2018 18:27
Гарантійний лист 2.pdf
17 жовтня 2018 18:27
відомості ЄДРПОУ (2).pdf
17 жовтня 2018 18:27
відомості ЄДРПОУ (1).pdf
17 жовтня 2018 18:27
відгук 1 002.pdf
17 жовтня 2018 18:27
відгук 1 001.pdf
17 жовтня 2018 18:27
аналогічні договора2.pdf
17 жовтня 2018 18:27
аналогічні договора 1.pdf
17 жовтня 2018 18:27
Кошторис.zip
17 жовтня 2018 18:27
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДОБУД-ПРЕСТИЖ"

ПП "ЛВ-Арка"

ТОВ "ДОМУС ЕЛІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41490407
Відхилено 8 388 799,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 13:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДОБУД-ПРЕСТИЖ"
#38557864
Відхилено 8 980 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 13:31
ПП "ЛВ-Арка"
#20797182
Переможець 9 130 044,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 13:53

Документи

21 листопада 2018 13:28
Електронний підпис
21 листопада 2018 13:28
протокол 3 сторінка.jpeg
21 листопада 2018 13:28
протокол 2 сторінка.jpeg
21 листопада 2018 13:28
протокол 1 сторінка.jpeg
16 листопада 2018 15:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2018 13:31
Електронний підпис
21 листопада 2018 13:31
протокол 2 сторінка.jpeg
21 листопада 2018 13:31
протокол 3 сторінка.jpeg
21 листопада 2018 13:31
протокол 1 сторінка.jpeg
21 листопада 2018 13:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2018 13:40
Електронний підпис
21 листопада 2018 13:40
протокол 3 сторінка.jpeg
21 листопада 2018 13:39
протокол 2 сторінка.jpeg
21 листопада 2018 13:39
протокол 1 сторінка.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2018 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛВ-Арка"
#20797182
9 130 044,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2018 13:40
Електронний підпис
21 листопада 2018 13:40
протокол 3 сторінка.jpeg
21 листопада 2018 13:39
протокол 2 сторінка.jpeg
21 листопада 2018 13:39
протокол 1 сторінка.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 15:11
04.06.20 АРКА дог. (1).jpg зміни до договору
04 червня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 12:00
1 (1).jpg зміни до договору
24 березня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 11:38
24.02.20 Акрка (1).jpg зміни до договору
24 лютого 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:19
Додатк. уго №5 від 26.12.19 (1).docx зміни до договору
26 грудня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 15:19
02.10.2019 (1).jpg зміни до договору
02 жовтня 2019 15:18
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2019 15:37
12.06.19 арка.jpg зміни до договору
12 червня 2019 15:36
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 10:35
19.03.19 Арка (2).jpg зміни до договору
19 березня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 16:18
28.12.18 ДФР (1).jpg зміни до договору
28 грудня 2018 16:17
12 (5) (1).jpg зміни до договору
28 грудня 2018 16:17
14 (4) (1).jpg зміни до договору
28 грудня 2018 16:17
13 (4) (1).jpg зміни до договору
28 грудня 2018 16:17
11 (10) (1).jpg зміни до договору
28 грудня 2018 16:17
5_28.12.18 ДФР.jpg укладений
28 грудня 2018 16:17
4_14 (4).jpg укладений
28 грудня 2018 16:17
3_11 (10).jpg укладений
28 грудня 2018 16:17
2_13 (4).jpg укладений
28 грудня 2018 16:17
1_12 (5).jpg укладений
28 грудня 2018 16:17
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 13:01
21.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
23.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
20.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
24.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
22.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
15.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
18.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
16.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
17.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
10.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
12.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
14.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
13.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
11.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:59
9.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:58
8.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:58
7.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:58
6.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:58
5.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:58
4.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:58
3.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:58
2.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:58
1.jpeg укладений
22 грудня 2018 12:58
Графік виконання робіт .jpg укладений
22 грудня 2018 12:58
Дог. 16.jpg укладений
22 грудня 2018 12:58
Дог. 14.jpg укладений
22 грудня 2018 12:58
Дог. 17.jpg укладений
22 грудня 2018 12:58
Дог. 15.jpg укладений
22 грудня 2018 12:58
Дог. 11.jpg укладений
22 грудня 2018 12:58
Дог. 13.jpg укладений
22 грудня 2018 12:58
Дог. 1.jpg укладений
22 грудня 2018 12:58
Дог. 12.jpg укладений
22 грудня 2018 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 9 130 044,00 грн. У тому числі призначення на 2018 рік - 1 398 238,00 грн. 760 000 грн. - державний фонд регіонального розвитку - спеціальний фонд, 638 238 грн. - місцевий бюджет Старосамбірського району, інші бюджетні періоди - 7 731 806,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів фінасування.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних призначень на 2019 рік на загальну суму 2 363 872.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних асигнувань на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів фінасування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML