Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення актуалізації обстеження і підтвердження довговічності та надійності будівельних конструкцій, будівель та споруд енергоблоків № 3, 4 Хмельницької АЕС
Realization of actualization of inspection and confirmation of durability and reliability of constructions, buildings and structures units № 3, 4 of Khmelnytska NPP
Realization of actualization of inspection and confirmation of durability and reliability of constructions, buildings and structures units № 3, 4 of Khmelnytska NPP
Очікувана вартість
13 392 900,00 UAH
UA-2018-10-03-001677-c ● 238b77359206409f849cad9c3a711dc7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Олійник Борис 0442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Oliinyk Boris 0442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2018 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 13 392 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 133 929,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Publication date: | 03 жовтня 2018 14:09 |
Enquiries until: | 10 грудня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 16 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 грудня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 13 392 900 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 133 929 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення актуалізації обстеження і підтвердження довговічності та надійності будівельних конструкцій, будівель та споруд енергоблоків № 3, 4 Хмельницької АЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Realization of actualization of inspection and confirmation of durability and reliability of constructions, buildings and structures units № 3, 4 of Khmelnytska NPP
CPV: 71250000-5
Період постачання:
по 20 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2018 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2018 14:39 |
Додаток 3 до ТД - Технічні вимоги - 5.pdf | |
11 грудня 2018 14:39 |
ТД - 5938 - 5.doc | |
11 грудня 2018 14:39 |
5938 - перелік ЗТД - 5.doc | |
29 листопада 2018 12:03 |
5938 - перелік ЗТД - 4.doc | |
20 листопада 2018 18:13 |
5938 - перелік ЗТД - 3.doc | |
08 листопада 2018 13:26 |
5938 - перелік ЗТД - 2.doc | |
01 листопада 2018 15:43 |
5938 - перелік ЗТД - 1.doc | |
03 жовтня 2018 14:06 |
5938 - procurement notice.docx | |
03 жовтня 2018 14:06 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками.doc | |
03 жовтня 2018 14:06 |
Витяг - 5938.tif | |
03 жовтня 2018 14:06 |
Додаток 2 до ТД - Технічні та якісні характеристики.docx | |
03 жовтня 2018 14:06 |
Додаток 4 до ТД - Проект договору.doc |
11 грудня 2018 14:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
11 грудня 2018 14:39 |
Додаток 3 до ТД - Технічні вимоги - 5.pdf
|
|||||||||||||||
11 грудня 2018 14:39 |
ТД - 5938 - 5.doc
|
|||||||||||||||
11 грудня 2018 14:39 |
5938 - перелік ЗТД - 5.doc
|
|||||||||||||||
29 листопада 2018 12:03 |
5938 - перелік ЗТД - 4.doc
|
|||||||||||||||
20 листопада 2018 18:13 |
5938 - перелік ЗТД - 3.doc
|
|||||||||||||||
08 листопада 2018 13:26 |
5938 - перелік ЗТД - 2.doc
|
|||||||||||||||
01 листопада 2018 15:43 |
5938 - перелік ЗТД - 1.doc
|
|||||||||||||||
03 жовтня 2018 14:06 |
5938 - procurement notice.docx
|
|||||||||||||||
03 жовтня 2018 14:06 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками.doc
|
|||||||||||||||
03 жовтня 2018 14:06 |
Витяг - 5938.tif
|
|||||||||||||||
03 жовтня 2018 14:06 |
Додаток 2 до ТД - Технічні та якісні характеристики.docx
|
|||||||||||||||
03 жовтня 2018 14:06 |
Додаток 4 до ТД - Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення Технічних вимог
Дата подання: 26 жовтня 2018 13:31
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 14:57
У підрозділі 2.1 «Мета роботи» Технічних вимог зазначена необхідність визначення відмінностей фактичного стану будівельних конструкцій від проектних вимог. У підрозділі 4.2 «Склад і зміст роботи» у Етапі 2 «Детальне обстеження» зазначено, що метою роботи є оцінка технічного стану будівельних конструкцій і підтвердження початкових даних для розробки робочої документації на завершення будівництва. Також передбачена оцінка технічного стану окремих конструктивних елементів (особливо металоконструкцій, що забезпечують прийняття навантажень від великовагового обладнання) та виконання перевірочних розрахунків. Проте проектні вимоги, згідно затвердженого відкоригованого ТЕО, зазнали змін відносно початкового проекту у зв’язку з заміною реакторної установки, реалізацією заходів підвищення безпеки, впровадженням СЗОР (системи зовнішнього охолодження реактора), сучасними вимогами щодо урахування зовнішніх факторів (включаючи сейсмічні впливи) та сполучень навантажень для споруд ССЗ та інше. Яким чином Виконавець має врахувати вищенаведені зміни проектних вимог та навантажень та у яких вихідних даних ці зміни ідентифіковані?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): "Згідно п. 5.1.1 Проекту договору: «Надати Виконавцю вихідні дані та інформацію, необхідні для надання послуг за цим Договором» ( Додаток 4 до ТД) Замовник надасть Виконавцю додаткові матеріали, пов’язані із заміною реакторної установки і реалізацією заходів з підвищення безпеки".
Уточнення Технічних вимог
Дата подання: 26 жовтня 2018 13:31
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 14:58
У підрозділі 4.1 «Обов’язки Виконавця» Технічних вимог зазначено, що Виконавець зобов’язаний встановлювати риштування, помісти, люльки, огородження, сходи для проведення робіт на висоті та т.і.; освітлювати місця проведення робіт і відкачувати воду з приміщень що затоплені; виконувати роботи з розкриття конструкцій, відбору зразків і т.і. Разом з тим у Додатку 3 «Информация о состоянии объекта дообследования» відсутні відомості про наявність освітлення, майданчиків в приміщеннях енергоблоку, а також відомості про затоплені об’єкти, приміщення та рівень затоплення і характеристики джерела затоплення. Питання: 1) Яким чином потенційний Виконавець може визначити ресурсні затрати (включаючи терміни) на виконання вищезазначених робіт? 2) Порядок допуску будівельної техніки та отримання дозволу на виконання робіт по розкриттю фундаментів споруд.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): "Згідно п. 5.1.1 Проекту договору (Додаток 4 до ТД) Замовник надасть Виконавцю вихідні дані і необхідну інформацію. Крім того п. 5.2 Технічних вимог на закупівлю (Додаток 3 до ТД) передбачає розробку ПВР, робочих програм і графіків робіт, які повинні враховувати необхідні ресурси Виконавця, порядок допуску будівельної техніки і отримання відповідних дозволів".
Уточнення Технічних вимог
Дата подання: 26 жовтня 2018 13:33
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 14:58
У підрозділі 1.2 «Обґрунтування виконання робіт» Технічних вимог приведений критерій прогнозу довговічності періоду 75 років, виходячи з терміну експлуатації – 40 років та віку конструкцій до обстеження – 20 років. Якими є критерії прогнозу довговічності при дообстеженні, виходячи з нових проектних умов?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): "Критерії прогнозу довговічності при обстеженні мають бути обґрунтовані Виконавцем в «Програмі проведення обстеження існуючих споруджень енергоблоків № 3,4 ХАЕС», погодженою із Замовником".
Уточнення Технічних вимог
Дата подання: 26 жовтня 2018 13:33
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 15:00
У підрозділі 4.2 «Склад і зміст роботи» Технічних вимог зазначена необхідність розробки та погодження з ДІЯРУ «Програми проведення обстеження», проте така програма не зазначена у підрозділі 5.2 «Звітна документація» як елемент Першого етапу робіт.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг»): "Програма проведення обстеження існуючих споруджень енергоблоків № 3,4 ХАЕС» є документом, який визначає порядок і зміст робіт, та не являється звітною документацією за результатами обстеження. Виконавець повинен врахувати розробку цієї Програми (відповідно до Технічних вимог на закупівлю - Додаток 3 до ТД) при підготовці Календарного плану до Договору".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-03-001677-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ», Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 03 листопада 2018 12:19
Вимога щодо внесення змін в Тендерну документацію
Акціонерне товариство «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» (далі – АТ КІЕП) вимушене звернутися з вимогою до тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» щодо внесення змін в Тендерну документацію на закупівлю послуги: «Проведення актуалізації обстеження і підтвердження довговічності та надійності будівельних конструкцій, будівель та споруд енергоблоків № 3, 4 Хмельницької АЕС» (номер в системі Prozorro UA-2018-10-03-001677-c). Текст вимоги представлений в додатку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 18:23
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомпроектінжиніринг») (відповідь на вимогу викладено у додатку).
Крім того повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) зазначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Субпідрядник (субвиконавець), якого учасник планує залучити до надання послуг, у розумінні Закону не є учасником процедури закупівлі.
Крім того, згідно з п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону та положеннями «Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації про субпідрядника лише у разі закупівлі робіт.
Згідно з п. 5.1 «Кваліфікаційні критерії» р. III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям визначених ст. 16 Закону.
Крім того повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) зазначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Субпідрядник (субвиконавець), якого учасник планує залучити до надання послуг, у розумінні Закону не є учасником процедури закупівлі.
Крім того, згідно з п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону та положеннями «Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації про субпідрядника лише у разі закупівлі робіт.
Згідно з п. 5.1 «Кваліфікаційні критерії» р. III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям визначених ст. 16 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-03-001677-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ», Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 14 січня 2019 17:22
Дата подання: 14 січня 2019 17:22
Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Тендерного комітету Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом», які відбулися після розгляду тендерних пропозицій
Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Тендерного комітету Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом», які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 січня 2019 11:26
Рішення від 16.01.2019 № 464 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 січня 2019 11:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2019 № 1067.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 15:23
Рішення від 31.01.2019 № 1067.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2019 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.01.2019 № 1067-р/пк-пз тендерним комітетом ДП "НАЕК "Енергоатом" скасовано рішення від 09.01.2019 в частині допущення до електронного аукціону (до оцінки) тендерної пропозиції учасника ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури».
Дата виконання рішення замовником: 19 лютого 2019 14:10
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 лютого 2019
UA-2018-10-03-001677-c●238b77359206409f849cad9c3a711dc7
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» |
13 300 000,80
UAH з ПДВ
|
13 300 000,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" |
13 381 200,00
UAH з ПДВ
|
13 381 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» #16392628 |
Переможець |
13 300 000,80
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 12:06
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 лютого 2019 12:06
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» #16392628 |
13 300 000,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2023 14:49
|
Додаткова угода № 9.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:52
|
Зміни до Договору № 30-146-01-19-00107.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 15:55
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 09:03
|
Додаткова угода № 5 (1).pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 15:20
|
Додаткова угода № 4 (1).pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2020 13:40
|
Додаткова угода №3 (1).pdf | зміни до договору |
10 червня 2020 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 14:02
|
Додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2019 13:57
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
12 липня 2019 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 13:34
|
30-146-01-19-00107.pdf | укладений |
15 березня 2019 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 щодо викладення у новій редакції календарного плану надання послуги - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-01-19-00107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 щодо викладення у новій редакції календарного плану надання послуги - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-01-19-00107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 3, щодо зміни календарного плану - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-01-19-00107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення у новій редакції календарного плану виконання робіт. Сума договору після внесення змін 13 300 000,80 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 робота. |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-01-19-00107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення у новій редакції календарного плану надання послуг. Сума договору після внесення змін 13 300 000,80 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-01-19-00107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення у новій редакції календарного плану надання послуг. Сума договору після внесення змін 13 300 000,80 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-01-19-00107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення у новій редакції календарного плану надання послуг. Тимчасове зупинення надання послуг за Договором. Сума договору після внесення змін 13 300 000,80 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-01-19-00107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Зміни до Договору № 30-146-01-19-00107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поновлення виконання зобов`язань та перенесення строку наждання послуг. Сума договору після внесення змін 13 300 000,80 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-01-19-00107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |