Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Баласти для розрядних ламп чи трубок (Джерела безперебійного живлення)
Очікувана вартість
1 747 000,00 UAH
UA-2018-10-03-001426-c 973546e96a1344a0866bf2507654a0a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Словесник Юлія Олександрівна

380487057634 tender_gorzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Коблевська, 13
Контактна особа: Словесник Юлія Олександрівна
380487057634
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2018 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 12:59
Очікувана вартість: 1 747 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Джерело безперебійного живлення 1500VA 230W RM LCD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
29 штуки
Джерело безперебійного живлення 1000VA 230W RM LCD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики», 65007, м. Одеса, вул. Болгарська, 38 (65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2Д).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 16:11
Перелік змін.doc
18 жовтня 2018 16:11
ТД_3115_УПС (Нова редакція).doc
03 жовтня 2018 13:20
проект договору_3115_УПС.doc
18 жовтня 2018 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 16:11
Перелік змін.doc
18 жовтня 2018 16:11
ТД_3115_УПС (Нова редакція).doc
03 жовтня 2018 13:20
ТД_3115_УПС.doc
03 жовтня 2018 13:20
проект договору_3115_УПС.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-03-001426-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ", Код ЄДРПОУ:36974549
Дата подання: 08 жовтня 2018 10:50
Внесення змін в Тендерну документацію, в частині пунктів Додатку 4 до тендерної документації
Шановний Замовник! Просимо Вас розглянути наше звернення та внести зміни в Тендерну документацію, в частині наступних пунктів Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 31150000-2 – Баласти для розрядних ламп чи трубок (Джерела безперебійного живлення)
в яких Вами встановлено надання в складі пропозиції Учасника наступних документів: сертифікат на систему якості виробництва обладнання відповідно до вимог ISO-9001, сертифікат на систему екологічного керування відповідно до вимог ISO-14001; Просимо Вас виключити дані пункти з Тендерної документації, як такі, що порушують вимоги абзацу четвертого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, або замінити їх на такі, що будуть відповідати Закону про закупівлі. Аргументовані пояснення викладені у документі, який прикріпленний до нашого звернення. Наперед вдячні. З повагою, потенційний Учасник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 10:35
Відповідно до п. 3. ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, серед іншого, повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.

Вимоги тендерної документації щодо надання сертифікатів на систему якості виробництва обладнання, яке є предметом закупівлі, та систему екологічного керування, є гарантією безпечності та відповідності предмету закупівлі державним та міжнародним стандартам.

Наразі виробники товарів, що є предметом закупівлі, забезпечують своїх партнерів (офіційних представників, дистриб’юторів, суб’єктів господарювання, уповноважених представляти продукцію тощо) відповідною технічною документацією, сертифікатами відповідності, а отже отримати сертифікати на систему якості виробництва обладнання відповідно до вимог ISO-9001 та сертифікат на систему екологічного керування відповідно до вимог ISO-14001 не є проблемою для сумлінних учасників, які представляють офіційну продукцію.

У Вашій вимозі неодноразово акцентується увага на те, що вказані ISO носять рекомендаційний характер, а отже вони не заборонені! Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Вважаємо, що неможливість надання зазначених документів підтверджує невідповідність Вашої продукції вимогам тендерної документації. Зважаючи на викладене та враховуючи, що тендерна документація складена у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, підстави для внесення змін до ТД відсутні.
Розгорнути Згорнути
Вимогу не задоволено у зв'язку з відсутністю підстав для внесення змін до тендерний документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 912 819,60
UAH з ПДВ
912 819,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККУ-ЕНЕРГО" 1 580 808,00
UAH з ПДВ
1 261 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ" 1 650 435,60
UAH з ПДВ
1 269 949,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 1 746 200,00
UAH з ПДВ
1 746 200,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМПАНІЯ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 1 746 991,50
UAH з ПДВ
1 746 991,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 16:13
Електронний підпис
26 жовтня 2018 16:10
Ліцензія МІБ (копія).pdf
26 жовтня 2018 16:10
Гарантия 18.16-GT-72.pdf
26 жовтня 2018 16:10
Технічна частина.pdf
26 жовтня 2018 16:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 листопада 2018 09:19
МВС.pdf
14 листопада 2018 09:19
ДФС.pdf
14 листопада 2018 09:19
Реєстр.pdf
26 жовтня 2018 16:45
Електронний підпис
26 жовтня 2018 16:41
Реєстр документів.pdf
26 жовтня 2018 16:41
Проект договору.pdf
26 жовтня 2018 16:41
Лист авторизації дбж.pdf
26 жовтня 2018 16:41
Сертифікати ДБЖ.pdf
26 жовтня 2018 16:41
Про санкції.pdf
26 жовтня 2018 16:41
Цінова пропозиція ДБЖ.pdf
26 жовтня 2018 16:41
Document_USR_1004517149.rtf
26 жовтня 2018 16:41
Персональні данні.pdf
26 жовтня 2018 16:41
Статут зі змінами.pdf
26 жовтня 2018 16:41
Лист для клієнтів.7z
26 жовтня 2018 16:41
Довіреність.7z
26 жовтня 2018 16:41
Банківська ліцензія.7z
26 жовтня 2018 16:41
Гарантія 6474-18.7z

Публічні документи

26 жовтня 2018 12:38
Довіреність.7z
26 жовтня 2018 12:38
Банківська ліцензія.7z
26 жовтня 2018 12:38
6515-18.7z
26 жовтня 2018 12:38
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККУ-ЕНЕРГО"

ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

КОМПАНІЯ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Відхилено 912 819,60
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 15:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККУ-ЕНЕРГО"
#31902769
Відхилено 1 261 800,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 15:32
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ"
#35301946
Відхилено 1 269 949,20
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 15:43
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 1 746 200,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 15:47

Документи

13 листопада 2018 15:27
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:25
03-10-18-14.pdf
05 листопада 2018 15:14
Електронний підпис
05 листопада 2018 15:14
03-10-18-13.pdf

Документи

13 листопада 2018 15:31
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:30
03-10-18-14.pdf
13 листопада 2018 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 листопада 2018 15:34
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:33
03-10-18-14.pdf

Документи

13 листопада 2018 15:47
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:46
03-10-18-15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2018 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
1 746 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2018 15:47
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:46
03-10-18-15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 12:48
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 08:57
507.pdf укладений
26 листопада 2018 08:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 746 200,00
UAH з ПДВ