Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 24413100-3 - Рідкий аміак, (аміак водний технічний марки А)
Очікувана вартість
3 444 000,00 UAH
UA-2018-10-03-000678-b 22f502cbea9642b6a515fcc64bba7217
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казберч Євгенія Анатоліївна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Казберч Євгенія Анатоліївна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2018 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 16:36
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 16:36
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 12:14
Очікувана вартість: 3 444 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 т
ДК 021:2015- 24413100-3 - Рідкий аміак, (аміак водний технічний марки А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, вул. Дніпроводська, 1а, код 2197, Київ-Петрівка, гілка Дніпровської водопровідної станції, код 320609; просп. Алішера Навої, 1, код 2197, Київ-Дніпровський, гілка Деснянської водопровідної станції, код 320702.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24413100-3 — Рідкий аміак

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 16:32
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до договору
Дата подання: 09 жовтня 2018 15:06
Дата відповіді: 12 жовтня 2018 10:11
Щодо п.4.1. :"згідно ІНКОТЕРМС-2018 на умовах відвантаження CPT Постачальник вважається таким що виконав свої зобовязання при передачі товару першому перевізнику". У нашому випадку це Укрзалізниця. Тому п.4.3, 4.4. и п.4.5. прохаємо змінити "згідно з умовами ІНКОТЕРМС-2010". Щодо п.5.2. : "покупець має право відмовитись від прийняття товару.... кількість якого не відповідає заявленій кількості згідно заявки покупця". Просимо змінити на "...кількість якого не відповідає супровідним документам". Щодо п.7.2. Так як у складі Тендерної документації не зазначені сроки постачання партії товару, прохаємо вилучити данний пукнт (п.7.2.) з Договору поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо звернути увагу, що у проекті договору посилання саме на ІНКОТЕРМС-2010.
Оскільки Цивільний Кодекс України не містить диспозитивних норм щодо порядку прийняття товару по кількості та якості і вичерпного переліку документів при прийнятті товару у разі, якщо сторони не передбачили цей порядок в договорі, Замовник залишає за собою право відмовитись від прийняття Товару, кількість якого не відповідає заявленій кількості згідно Заявки Покупця.
Cтроки постачання партії товару регламентуються відповідно до п. 4.1. проекту договору поставки, у зв’язку з чим внесення змін до проекту договору вважаємо недоцільним.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-03-000678-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: АТ ДНІПРОАЗОТ, Код ЄДРПОУ:05761620
Дата подання: 08 листопада 2018 15:56
Оскарження дискваліфікації
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Суб’єкт оскарження: Акціонерне товариство «ДНІПРОАЗОТ» 51909, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. С.Х. Горобця, буд. 1. Електронна пошта: Телефон: +380569558132 Замовник торгів: ПрАТ «АК «Київводоканал» 93304, Луганська область м. Попасна, вул. Дніпровська. буд. 89 01015, Україна, м. Київ, місто, вул. Лейпцизька, 1-а Процедура закупівлі, що оскаржується: UA-2018-10-03-000678-b СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”) Приватним акціонерним товариством «Акціонерна компанія «Київводоканал» 03 жовтня 2018 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-03-000678-b) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю аміаку водного технічного марки А. Запланована вартість закупівлі становить 3 444 000,00 гривень. Для участі в даній закупівлі свої пропозиції подали 3 учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Стоунсенд», Акціонерне товариство «ДНІПРОАЗОТ» (надалі за текстом – АТ «ДНІПРОАЗОТ», Скаржник) і Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртрансбрікет». За результатами аукціону, пропозицію АТ «ДНІПРОАЗОТ» визнано найбільш економічно вигідною. Проте, протоколом засідання тендерного комітету від 29 жовтня 2018 року, пропозицію Скаржника відхилено з підстав, визначених в п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон). Скаржник переконаний, що рішення Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції АТ «ДНІПРОАЗОТ» є безпідставним, незаконним та прямо порушує права Скаржника з таких підстав. У п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону передбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника, якщо: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Також в ч. 3 ст. 22 Закону зазначено: «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Отже, проаналізувавши вищенаведені норми Закону, належить дійти висновку, що тендерна пропозиція може бути відхилена Замовником у разі, якщо подані учасником документи містять помилки та недоліки, які відповідно до вимог тендерної документації не можуть бути визнані формальними і впливають на зміст пропозиції. Підставою відхилення тендерної пропозиції АТ «ДНІПРОАЗОТ», зазначеної в Протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 29 жовтня 2018 року, стало ненадання у складі тендерної пропозиції сертифікату якості на товар, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції сертифікату якості на товар. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку 3, учасника у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат якості на товар. З аналізу тендерної документації вбачається, що Замовником не встановлено вимог щодо форми або назви сертифікату, яким повинна підтверджуватись якість товару та його відповідність встановленим вимогам. Замовником наведено вимоги до товару в формі таблиці. № Найменування ГОСТ Технічні характеристики Одиниця виміру Кількість 1 Аміак водний технічний, марка А ГОСТ 9-92 Зовнішній вигляд: прозора безбарвна рідина. Масова доля аміаку - не менше 25%. Масова концентрація нелетучого залишку - не більше 0,07 г/дм3. т 420 На виконання вимог тендерної документації Скаржником подано довідку про відповідність товару, який буде постачатися відповідно до встановленої форми (файл «16 довк паспорт лиценз.pdf»). Крім цього, в даному файлі надано документ, що підтверджує відповідність товару необхідним вимогам – Паспорт продукту. В даному Паспорті Скаржником зазначено, що в товарі, який постачається ним, дотримані основні вимоги, визначені ГОСТ 9-92 (на які посилається Замовник в своїй тендерній документації), а саме: • зовнішній вигляд речовини – прозора, безбарвна рідина; • масова доля аміаку – не менше 25%; • масова концентрація нелетучого залишку - не більше 0,07 г/дм3. Відповідність продукту встановленому ГОСТу засвідчена Скаржником як виробником. Повноваження Скаржника на засвідчення товару встановленим вимогам підтверджується Ліцензією Міністерства екології та Природних ресурсів України № 273 від 25 липня 2016 року, яка також була надана Замовнику в зазначеному файлі. Крім цього, звертаємо увагу Колегії, що законодавством не встановлено обов’язок підтвердження відповідності даного виду товару нормам ГОСТ 9-92 виключно сертифікатом. Також законодавець не наводить єдину форму підтвердження відповідності аміаку водного технічного вимогам ГОСТ. Тому, належить дійти висновку про дотримання Скаржником вимог щодо надання документу на підтвердження необхідної сертифікації товару. Скаржником були надані вичерпний перелік документів, встановлених тендерною документацією, для підтвердження якості продукції, що буде постачатися. Вищенаведене свідчить про дотримання Скаржником вимог тендерної документації, в тому числі, але не виключно Додатку 3. Так, відповідно до пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що: «Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - відсутність підписів уповноваженої особи учасника та печатки учасника на окремих документах/сторінках тендерної пропозиції; - технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам пункту 6 розділу "Iнструкцiя з пiдготовки тендерної пропозиції" тендерної документації; - інформація та документи учасника мають посилання на норми Закону України «Про здійснення державних закупівель», а також містять його термінологію тощо; - відсутність інформації у вигляді, встановленому замовником, та у разі якщо така інформація наявна в інших документах, що містяться у складі тендерної пропозиції, за умови, що замовник може прийняти рішення про відповідність наявної інформації вимогам тендерної документації.» Дана вимога Тендерної документації співвідноситься з ч. 3 ст. 22 Закону, в якій зазначено: «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Таким чином, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність наявної інформації вимогам тендерної документації та акцептувати тендерну пропозицію АТ «ДНІПРОАЗОТ». Дана позиція підтверджується практикою рішень Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, а саме: рішення № 3442-р/пк-пз від 03 травня 2017 року та рішення № 8065-р/пк-пз від 08 серпня 2018 року. Відповідно до зазначених рішень технічна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції (у разі можливості визнання помилки формальною відповідно до вимог Тендерної документації), не може бути підставою для дискваліфікації такої пропозиції. Таким чином, всі наведені порушення в сукупності доводять наявність дискримінаційного підходу Замовника до аналізу тендерної пропозиції Скаржника. Такий підхід призводить до неправомірної дискваліфікації тане допуску до аукціону пропозиції Скаржника, шляхом зловживання своїми правами Замовником. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга АТ «ДНІПРОАЗОТ» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Так, АТ «ДНІПРОАЗОТ» виконано всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв’язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення у процедурі закупівлі. 3. Зобов’язати Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» скасувати протокол від 29 жовтня 2018 року в частині відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «ДНІПРОАЗОТ» та повторно розглянути тендерну пропозицію Акціонерного товариства «ДНІПРОАЗОТ». Додатки: 1. Квитанція про сплату збору за оскарження процедури закупівлі від 08.11.2018. Голова правління АТ «ДНІПРОАЗОТ» ______________
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 листопада 2018 15:03
рішення від 12.11.2018 № 11523 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2018 15:03
рішення від 27.11.2018 №12141.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2018 17:18

Документи подані скаржником

08 листопада 2018 15:55
Скарга АТ Дніпроазот
08 листопада 2018 15:55
Платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2018 17:18
рішення від 27.11.2018 №12141.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ ДНІПРОАЗОТ 3 444 000,00
UAH з ПДВ
2 016 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТРАНСБРІКЕТ 3 441 916,80
UAH з ПДВ
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТОУНСЕНД 2 935 800,00
UAH з ПДВ
2 519 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 15:30
17 сан гіг.pdf
17 жовтня 2018 15:30
16 довк паспорт лиценз.pdf
17 жовтня 2018 15:30
15 тех характ.pdf
17 жовтня 2018 15:30
14 лист згода перс дан.pdf
17 жовтня 2018 15:30
13 антикорупц прог.pdf
17 жовтня 2018 15:30
12 ст 17.pdf
17 жовтня 2018 15:30
11 дов реквизити.pdf
17 жовтня 2018 15:30
10 статут.pdf
17 жовтня 2018 15:30
9 пдв витяг.pdf
17 жовтня 2018 15:30
3 дов підп тп догов.pdf
17 жовтня 2018 15:30
8 догов.pdf
17 жовтня 2018 15:30
2 дов підп тп.pdf
17 жовтня 2018 15:30
7 дов до догов.pdf
17 жовтня 2018 15:30
1 тендер пропозиція.pdf
17 жовтня 2018 15:30
6 лист гарант.pdf
17 жовтня 2018 15:30
5 аналог дог.pdf
17 жовтня 2018 15:30
4 наказ дов.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2018 14:17
Електронний підпис
19 жовтня 2018 14:16
19 10 18 утб (1).rar
19 жовтня 2018 14:15
19 10 18 утб (2).rar
19 жовтня 2018 10:15
19 10 18 утб.rar

Публічні документи

01 листопада 2018 10:27
Документи переможця
01 листопада 2018 10:27
Документи переможця
19 жовтня 2018 16:13
Електронний підпис
19 жовтня 2018 16:03
течнічна частина.rar
19 жовтня 2018 16:03
ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ ДНІПРОАЗОТ

ТОВ УКРТРАНСБРІКЕТ

ТОВ СТОУНСЕНД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ ДНІПРОАЗОТ
#05761620
Відхилено 2 016 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 11:56
ТОВ УКРТРАНСБРІКЕТ
#36935542
Відхилено 2 352 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 12:02
ТОВ СТОУНСЕНД
#41769323
Переможець 2 519 580,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 12:06

Документи

29 жовтня 2018 11:56
Електронний підпис
29 жовтня 2018 11:49
Протокол

Документи

29 жовтня 2018 12:00
Електронний підпис
29 жовтня 2018 11:58
Протокол

Документи

29 жовтня 2018 12:06
Електронний підпис
29 жовтня 2018 12:04
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2018 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТОУНСЕНД
#41769323
2 519 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2018 12:06
Електронний підпис
29 жовтня 2018 12:04
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 12:50
Звіт виконання договору 1427.docx укладений
10 червня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:13
ПОВІДОМЛЕННЯ 1 Стоунсенд 1427.docx зміни до договору
24 грудня 2019 17:10
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:08
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 09:12
Договір укладений
05 грудня 2018 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі - 491 318,10 (чотириста дев'яносто одна тисяча триста вісімнадцять грн. 10 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 2 519 580,00 (два мільйони п'ятсот дев'ятнадцять тисяч п'ятсот вісімдесят грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 2 099 650,00 (два мільйони дев'яносто дев'ять тисяч шістсот п'ятдесят грн. 00 коп.), ПДВ – 419 930,00 (чотириста дев'ятнадцять тисяч дев'ятсот тридцять грн. 00 коп.), укладеному в 2018 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 3 010 898,10 (три мільйони десять тисяч вісімсот дев'яносто вісім грн. 10 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 2 509 081,75 (два мільйони п'ятсот дев'ять тисяч вісімдесят одна грн. 75 коп.), ПДВ – 501 816,35 (п'ятсот одна тисяча вісімсот шістнадцять грн. 35 коп.).» 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1427/24/16-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 2 545 442,00
UAH (в тому числі ПДВ 424 240,33 UAH)