М'ясо (код ДК 021:2015 – 15110000-2): яловичина без кістки охолоджена; курятина - охолоджена (тушки курей).
Очікувана вартість
511 000,00 UAH
UA-2018-10-02-001601-c f994782a8ad54d46b6d52067784dea8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143962
Вебсайт замовника: http://oleksandria-osvita.edukit.kr.ua
Місцезнаходження замовника: 28000, Україна, Кіровоградська обл., місто Олександрія, Кіровоградська обл, вул.Свердлова, 28, м.Олександрія
Контактна особа замовника: Ольга Шибанова
+0503229885
2652190@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 16:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2018 15:38
Очікувана вартість: 511 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6800 кілограм
М'ясо (код ДК 021:2015 – 15110000-2): яловичина без кістки охолоджена; курятина - охолоджена (тушки курей).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, Бульварна,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 жовтня 2018 15:19
Електронний цифровий підпис
02 жовтня 2018 15:17
Протокол.pdf
02 жовтня 2018 15:17
ТД мясо.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-02-001601-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 26 жовтня 2018 13:10
вимога
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 02.10.2018 року в системі PROZORRO Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради оголошено торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М'ясо (код ДК 021:2015 – 15110000-2): яловичина без кістки охолоджена; курятина - охолоджена (тушки курей).
У закупівлі взяло участь чотири учасники:
1.ФОП Сергієнко Володимир Іванович
2. ТОВ "Трансенергоком"
3. Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
4. ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ"

За результатом розгляду тендерних пропозицій протоколом №78 від 19 жовтня 2018 року тендерним комітетом було обрано переможцем ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, вважає рішення тендерного комітету неправомірним та обґрунтовує, це тим що:
По-перше: відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Учасник мав надати Завірена копія Довідки про взяття на облік платника податків, але даний документ відсутній у тендерній пропозиції ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".
По-друге: відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Учасник мав надати Для платників ПДВ: - Завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або
- Завірену копію Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість.
Для платників єдиного податку: - Завірену копію Свідоцтва про сплату єдиного податку або Завірену копію Витягу з Реєстру платників єдиного податку, але дані документ відсутній у тендерній пропозиції ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".


Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути порушення та скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2018 16:19
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації встановлено вимоги згідно статті 17 на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а також перевірити її у відкритих доступах.
Дані документи ніяким чином не впливають на якість поставки предмету закупівлі.
Замовником було здійснено дану перевірку та отримано позитивну відповідь. Крім цього, Учасник – ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" паралельно приймав участь ще в одному тендері (ID: UA-2018-10-02-001738-c), в котрому було надано відповідні документи, що також підтверджує їх наявність у Учасника.
Відповідно до ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

26 жовтня 2018 13:10
вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-25-000008 ● 2ec13fadc8f0496a8c3a3914c31b1760
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-25 12:47:08
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


25.01.2019 № 6

Кропивницький



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Т. Святокум

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.01.2019 № 6

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-02-001601-с 02.10.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Т. СВЯТОКУМ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-04 11:43:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М'ясо (код ДК 021:2015 – 15110000-2): яловичина без кістки охолоджена; курятина – охолоджена (тушки курей)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-02-001601-с) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини в результаті проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2018-10-02-001601-с очікуваною вартістю 511 000,00 грн Вами обрано переможцем торгів учасника ТОВ «ВКФ «Оксамит» при тому, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає умовам тендерної документації замовника, а саме - ТОВ «ВКФ «Оксамит» у складі своєї тендерної пропозиції не надано завіреної копії Довідки про взяття на облік платника податків, завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або завіреної копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість; у разі, якщо учасник є платником єдиного податку – завіреної копії Свідоцтва про сплату єдиного податку або завіреної копії Витягу з Реєстру платників єдиного податку, як це передбачено умовами Додатку 3 до тендерної документації замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-07 20:34:20

Відповідь на запитання моніторингу

19 жовтня 2018 року о 10:20 год. тендерний комітет управління освіти молоді та спорту Олександрійської міської ради звернувся в письмовому формі до ТОВ ВКФ "Оксамит", щодо отримання належним чином завірених копій оригіналів наступних доекументів, а саме: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та довідку про взяття на облік платника податків уза формою 4-ОПП. ТОВ ВКФ "Оксамит" надало належним чином завірені копії оригіналів документів. 19 жовтня 2018 року протоколом за номером 78 було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ ВКФ "Оксамит".

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-19 10:54:27

Пояснення

19 жовтня 2018 року о 10:20 год. тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради звернувся в письмовому вигляді до ТОВ ВКФ "Оксамит", щодо отримання належним чином завірених копій оригіналів наступних документів, а саме: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та довідку про взяття на облік платника податків за формою 4-ОПП. ТОВ ВКФ "Оксамит" надало належним чином завірені копії оригіналів документів. 19 жовтня 2018 року протоколом за № 78 було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ ВКФ "Оксамит".Договір виконаний в повному обсязі. Заборгованість за розрахунками відсутня. Дане порушення встановлено під час моніторингу ,але в зв’язку з виконанням договору в повному обсязі існує неможливость усунення виявленого порушення. Враховуючі Ваші зауваження,тендерний комітет в подальшому зобов’язується чітко дотримуватись чинного законодавства.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

19 жовтня 2018 року о 10:20 год. тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради звернувся в письмовому вигляді до ТОВ ВКФ "Оксамит", щодо отримання належним чином завірених копій оригіналів наступних документів, а саме: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та довідку про взяття на облік платника податків за формою 4-ОПП. ТОВ ВКФ "Оксамит" надало належним чином завірені копії оригіналів документів. 19 жовтня 2018 року протоколом за № 78 було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ ВКФ "Оксамит".Договір виконаний в повному обсязі. Заборгованість за розрахунками відсутня. Дане порушення встановлено під час моніторингу ,але в зв’язку з виконанням договору в повному обсязі існує неможливость усунення виявленого порушення. Враховуючі Ваші зауваження,тендерний комітет в подальшому зобов’язується чітко дотримуватись чинного законодавства.

2019-02-25 11:23:41

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради, 02143962, Україна, місто Олександрія, Кіровоградська обл, вул.Свердлова, 28, м.Олександрія
  2. Інформація про предмет закупівлі: М'ясо (код ДК 021:2015 – 15110000-2): яловичина без кістки охолоджена; курятина - охолоджена (тушки курей)., 511000UAH, 15110000-2, ДК021, 6800, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: f994782a8ad54d46b6d52067784dea8e, 2018-10-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 25 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду та оцінки. Під час моніторингу проаналізовані такі документи: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету згідно протоколу від 02.10.2018 №69, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «Оксамит», протокол засідання тендерного комітету від 19.10.2018 №78, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до абз.2 п.11 Додатку 3 «Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону» та абз.2 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації, замовником встановлено вимоги щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції завіреної копії Довідки про взяття на облік платника податків, зокрема, для платників ПДВ - завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або завіреної копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість; у разі якщо учасник є платником єдиного податку – завіреної копії Свідоцтва про сплату єдиного податку або завіреної копії Витягу з Реєстру платників єдиного податку. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників, протоколом засідання тендерного комітету від 19.10.2018 №78 прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ВКФ «Оксамит», якого визнано переможцем даних торгів. При цьому, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «Оксамит» не містить документів, визначених замовником в абз.2 п.11 Додатку 3 та абз.2 розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ «Оксамит» підлягала відхиленню на підставі п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VІІІ (далі – Закон), а саме – замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Проте, замовником укладено договір від 30.10.2018 №322-Т з переможцем торгів ТОВ «ВКФ «Оксамит»., 14 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду та оцінки, встановлено порушення п.2 ч.1 ст. 30 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (із змінами та доповненнями) та підпунктом 14 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

Відсутній механізм усунення виявлених порушень

2019-02-25 11:56:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 503 460,00
UAH з ПДВ
398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансенергоком" 465 600,00
UAH з ПДВ
420 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 470 736,00
UAH з ПДВ
462 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" 478 400,00
UAH з ПДВ
478 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 13:52
паспорт (2).jpg
17 жовтня 2018 13:52
паспорт (4).jpg
17 жовтня 2018 13:52
паспорт (5).jpg
17 жовтня 2018 13:52
паспорт (1).jpg
17 жовтня 2018 13:52
паспорт (6).jpg
17 жовтня 2018 13:52
паспорт (3).jpg
17 жовтня 2018 13:52
податок (1).jpg
17 жовтня 2018 13:52
код.jpg
17 жовтня 2018 13:52
податок (2).jpg
17 жовтня 2018 13:52
виписка (2).jpg
17 жовтня 2018 13:52
виписка (1).jpg

Публічні документи

17 жовтня 2018 10:37
sign.p7s
17 жовтня 2018 10:35
Специфікація.pdf
17 жовтня 2018 10:35
Проект договору.pdf
17 жовтня 2018 10:35
Довідка ПДВ.pdf
17 жовтня 2018 10:35
Відповідність ст.17.pdf
17 жовтня 2018 10:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 15:18
sign.p7s
17 жовтня 2018 14:11
якісні.pdf
17 жовтня 2018 14:11
цінова.pdf
17 жовтня 2018 14:11
30.про забезпечення.pdf
17 жовтня 2018 14:11
технічка.pdf
17 жовтня 2018 14:11
сертифікація.pdf
17 жовтня 2018 14:11
проект.pdf
17 жовтня 2018 14:11
20. пояснення.pdf
17 жовтня 2018 14:11
23.великобагачанський.pdf
17 жовтня 2018 14:11
19. експлуатаційні.pdf
17 жовтня 2018 14:11
18.лист згода.pdf
17 жовтня 2018 14:11
22.про аналогічний.pdf
17 жовтня 2018 14:11
21.ст17.pdf
17 жовтня 2018 14:11
15. матер база.pdf
17 жовтня 2018 14:11
8..4опп.pdf
17 жовтня 2018 14:11
10. мед книжки.pdf
17 жовтня 2018 14:11
7.ЄДРПОУ.pdf
17 жовтня 2018 14:11
6. витяг.pdf
17 жовтня 2018 14:11
9..витяг платник пдв.pdf
17 жовтня 2018 14:11
5. виписка.pdf
17 жовтня 2018 14:11
9. пояснення.pdf
17 жовтня 2018 14:11
4. Паспорт.pdf
17 жовтня 2018 14:11
3.наказ печатка.pdf
17 жовтня 2018 14:11
2. про підпис договору.pdf
17 жовтня 2018 14:11
0. пояснення установчі.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Відхилено 398 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 16:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансенергоком"
#34977233
Відхилено 420 400,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 16:56
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 462 150,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 10:15
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ"
#13762651
Переможець 478 400,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 10:56

Документи

18 жовтня 2018 16:42
sign.p7s
18 жовтня 2018 16:41
Протокол.pdf

Документи

18 жовтня 2018 16:56
sign.p7s
18 жовтня 2018 16:54
Протокол.pdf

Документи

19 жовтня 2018 10:15
sign.p7s
19 жовтня 2018 10:12
Протокол.pdf

Документи

19 жовтня 2018 10:56
sign.p7s
19 жовтня 2018 10:53
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ"
#13762651
478 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2018 10:56
sign.p7s
19 жовтня 2018 10:53
Протокол.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 жовтня 2018 16:26
Договір №322-Т.pdf укладений
30 жовтня 2018 16:25
sign.p7s зміни до договору
18 березня 2019 15:41
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 13:18
до дог.№322-Т.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 13:17
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 13:15
до дог.№322-Т.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 13:14
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2018 10:59
до дог.322-Т.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 10:58
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 10:37
до дог.322-Т.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 10:28
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2018 08:52
до дог.№322-Т.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 08:52
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2018 08:48
до дог.№322-Т.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 08:45
sign.p7s зміни до договору
10 грудня 2018 14:36
до дог.№322-Т.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 14:36
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2018 16:18
дод.уг.до.дог.№322-Т.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 16:18
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2018 15:48
дод.уг.до дог.322-Т.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 15:47
sign.p7s зміни до договору
26 листопада 2018 15:48
до дог.№322-Т.pdf зміни до договору
26 листопада 2018 15:48
sign.p7s зміни до договору
22 листопада 2018 14:03
до дог.№322-Т.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 13:55
sign.p7s зміни до договору
02 листопада 2018 11:29
дод.уг№1.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна пункту 1.1
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків
Номер договору про закупівлю: 322-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 297 558,52
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку