Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143962 |
Вебсайт: | http://oleksandria-osvita.edukit.kr.ua |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., місто Олександрія, Кіровоградська обл, вул.Свердлова, 28, м.Олександрія |
Контактна особа: |
Ольга Шибанова +0503229885 2652190@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2018 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2018 15:38 |
Очікувана вартість: | 511 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2018 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2018 15:17 |
Протокол.pdf | |
02 жовтня 2018 15:17 |
ТД мясо.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У закупівлі взяло участь чотири учасники:
1.ФОП Сергієнко Володимир Іванович
2. ТОВ "Трансенергоком"
3. Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
4. ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ"
За результатом розгляду тендерних пропозицій протоколом №78 від 19 жовтня 2018 року тендерним комітетом було обрано переможцем ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович, вважає рішення тендерного комітету неправомірним та обґрунтовує, це тим що:
По-перше: відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Учасник мав надати Завірена копія Довідки про взяття на облік платника податків, але даний документ відсутній у тендерній пропозиції ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".
По-друге: відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Учасник мав надати Для платників ПДВ: - Завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або
- Завірену копію Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість.
Для платників єдиного податку: - Завірену копію Свідоцтва про сплату єдиного податку або Завірену копію Витягу з Реєстру платників єдиного податку, але дані документ відсутній у тендерній пропозиції ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути порушення та скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ".
Дані документи ніяким чином не впливають на якість поставки предмету закупівлі.
Замовником було здійснено дану перевірку та отримано позитивну відповідь. Крім цього, Учасник – ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" паралельно приймав участь ще в одному тендері (ID: UA-2018-10-02-001738-c), в котрому було надано відповідні документи, що також підтверджує їх наявність у Учасника.
Відповідно до ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-25-000008 ● 2ec13fadc8f0496a8c3a3914c31b1760
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2019 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.01.2019 № 6
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Т. Святокум
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.01.2019 № 6
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-02-001601-с 02.10.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Т. СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-04 11:43:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М'ясо (код ДК 021:2015 – 15110000-2): яловичина без кістки охолоджена; курятина – охолоджена (тушки курей)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-02-001601-с) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини в результаті проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2018-10-02-001601-с очікуваною вартістю 511 000,00 грн Вами обрано переможцем торгів учасника ТОВ «ВКФ «Оксамит» при тому, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає умовам тендерної документації замовника, а саме - ТОВ «ВКФ «Оксамит» у складі своєї тендерної пропозиції не надано завіреної копії Довідки про взяття на облік платника податків, завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або завіреної копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість; у разі, якщо учасник є платником єдиного податку – завіреної копії Свідоцтва про сплату єдиного податку або завіреної копії Витягу з Реєстру платників єдиного податку, як це передбачено умовами Додатку 3 до тендерної документації замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-07 20:34:20
Відповідь на запитання моніторингу
19 жовтня 2018 року о 10:20 год. тендерний комітет управління освіти молоді та спорту Олександрійської міської ради звернувся в письмовому формі до ТОВ ВКФ "Оксамит", щодо отримання належним чином завірених копій оригіналів наступних доекументів, а саме: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та довідку про взяття на облік платника податків уза формою 4-ОПП. ТОВ ВКФ "Оксамит" надало належним чином завірені копії оригіналів документів. 19 жовтня 2018 року протоколом за номером 78 було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ ВКФ "Оксамит".
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-19 10:54:27
Пояснення
19 жовтня 2018 року о 10:20 год. тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради звернувся в письмовому вигляді до ТОВ ВКФ "Оксамит", щодо отримання належним чином завірених копій оригіналів наступних документів, а саме: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та довідку про взяття на облік платника податків за формою 4-ОПП. ТОВ ВКФ "Оксамит" надало належним чином завірені копії оригіналів документів. 19 жовтня 2018 року протоколом за № 78 було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ ВКФ "Оксамит".Договір виконаний в повному обсязі. Заборгованість за розрахунками відсутня. Дане порушення встановлено під час моніторингу ,але в зв’язку з виконанням договору в повному обсязі існує неможливость усунення виявленого порушення. Враховуючі Ваші зауваження,тендерний комітет в подальшому зобов’язується чітко дотримуватись чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
19 жовтня 2018 року о 10:20 год. тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради звернувся в письмовому вигляді до ТОВ ВКФ "Оксамит", щодо отримання належним чином завірених копій оригіналів наступних документів, а саме: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та довідку про взяття на облік платника податків за формою 4-ОПП. ТОВ ВКФ "Оксамит" надало належним чином завірені копії оригіналів документів. 19 жовтня 2018 року протоколом за № 78 було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ ВКФ "Оксамит".Договір виконаний в повному обсязі. Заборгованість за розрахунками відсутня. Дане порушення встановлено під час моніторингу ,але в зв’язку з виконанням договору в повному обсязі існує неможливость усунення виявленого порушення. Враховуючі Ваші зауваження,тендерний комітет в подальшому зобов’язується чітко дотримуватись чинного законодавства.
2019-02-25 11:23:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Відсутній механізм усунення виявлених порушень
2019-02-25 11:56:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна |
503 460,00
UAH з ПДВ
|
398 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансенергоком" |
465 600,00
UAH з ПДВ
|
420 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
470 736,00
UAH з ПДВ
|
462 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" |
478 400,00
UAH з ПДВ
|
478 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063 |
Відхилено |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 16:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансенергоком" #34977233 |
Відхилено |
420 400,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 16:56
|
|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Відхилено |
462 150,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2018 10:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВКФ "ОКСАМИТ" #13762651 |
Переможець |
478 400,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2018 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:18
|
до дог.№322-Т.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:15
|
до дог.№322-Т.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:59
|
до дог.322-Т.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 10:37
|
до дог.322-Т.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2018 08:52
|
до дог.№322-Т.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2018 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2018 08:48
|
до дог.№322-Т.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2018 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2018 14:36
|
до дог.№322-Т.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2018 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2018 16:18
|
дод.уг.до.дог.№322-Т.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2018 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2018 15:48
|
дод.уг.до дог.322-Т.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2018 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2018 15:48
|
до дог.№322-Т.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2018 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2018 14:03
|
до дог.№322-Т.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2018 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2018 11:29
|
дод.уг№1.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2018 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2018 16:26
|
Договір №322-Т.pdf | укладений |
30 жовтня 2018 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна пункту 1.1 |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків |
Номер договору про закупівлю: | 322-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |