Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Академіка Заболотного,100, під’їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 862 866,00 UAH
UA-2018-10-02-000916-a e8df2f8d09964fe9826e61bf2a9f3f38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2018 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2018 11:34
Очікувана вартість: 1 862 866,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 862,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Академіка Заболотного,100, під’їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Академіка Заболотного,100, під’їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03187, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Заболотного,100, під’їзд 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 1 860 086,40
UAH з ПДВ
1 860 086,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 1 862 865,60
UAH з ПДВ
1 862 865,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2018 11:48
Заболотного, 100.pdf
12 жовтня 2018 15:30
2. Пропозиція.rar

Публічні документи

12 жовтня 2018 17:23
12. Кошторис.rar
12 жовтня 2018 17:23
7. Інші документи.rar
12 жовтня 2018 17:23
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 1 860 086,40
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
1 860 086,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:13
Звіт про виконання договору вул. Академіка Заболотного, 100 дог № 52-18-КТ від 13.11.2018.pdf укладений
27 грудня 2019 16:11
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:37
Додаткова угода № 4 від 26.12.2019 до дог. № 52-18-КТ від 13.11.2018, вул. А.Заболотного, 100, п. 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 11:47
Додаткова угода № 3 від 02.05.2019 до договору № 52-18-КТ.pdf зміни до договору
03 травня 2019 11:47
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 18:57
додаткова_угода_2_вiд_27.12.2018_до_дог_52-18-КТ_вул._Академiка_Заболотного,_100.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:55
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 16:03
додаткова_угода_1_вiд_13.11.2018_до_дог_52-18_КТ_вул._Академiка_Заболотного,_100.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 16:02
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 15:58
договiр_№_52-18_КТ_вiд_13.11.2018_вул._Академiка_Заболотного,_100.pdf укладений
13 листопада 2018 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору та викласти п. 5.5. Договору в такій редакції: «п.5.5. Розрахунки за виконані роботи у 2018 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 12 000,00 грн. (дванадцять тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 2 000,00 грн. (дві тисячі грн. 00 коп.). Вартість робіт, які будуть виконані у 2019 році, становить –1 848 086,40 грн. (один мільйон вісімсот сорок вісім тисяч вісімдесят шість грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 308 014,40 грн. (триста вісім тисяч чотирнадцять грн. 40 коп.).». 2. План фінансування робіт (Додаток № 4 до Договору) викласти у новій редакції, що додається. 3. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього Договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток № 4 – План фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 52/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 52/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки в порядку та на умовах, визначених договором Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору, в розділ 6 «Права та обов’язки Cторін» Договору, в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» Договору, до Розділу 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Також Сторони дійшли згоди внести зміни до додатків до Договору №3 та №4, які є невід’ємними його частинами. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 02.05.2019р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 52/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 26.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 52/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 826 514,00
UAH (в тому числі ПДВ 304 419,00 UAH)