Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2018-10-02-000318-a ● 84da62a7aafd42218835fba80201b79e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський пансіонат ветеранів праці |
Код ЄДРПОУ: | 03188783 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Жукова 2 |
Контактна особа: |
Федоренко Володимир Миколайович 332-50-65 kpvp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2018 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2018 15:50 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
М'ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кг
м'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, Київська обл., Київ, Жукова, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2018 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2018 11:04 |
ТД М'ЯСО сж.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо кваліфікації
Дата подання: 04 жовтня 2018 10:59
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 13:49
Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону. Тобто, Закон прямо забороняє Замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Замовник, своїми кваліфікаційними вимогами згідно Додатку 2 п. 1.3. ч.1 – «наявність документального підтвердження досвіду з бюджетними установами, виконання аналогічних договорів (копії договорів): довідка згідно вказаної форми про виконання договорів від попередніх замовників (не менше двох замовників), та листи відгуки про виконання договорів зазначених в довідці», обмежив коло по – перше, тільки тими учасниками, які мають досвід за договорами, що укладені лише з бюджетними установами, по-друге, щодо виконання аналогічних договорів (не менше двох замовників) та листами відгуками про виконання договорів зазначених в довідці.
Отже, якщо учасник має досвід роботи за аналогічними договорами з установами, які не є бюджетними, то такий учасник не може взяти участь у торгах та якщо не має кількох аналогічних договорів, а саме договорів від попередніх замовників (не менше двох замовників) та листів відгуків, тобто до двох аналогічних договорів про виконання, яких зазначено в довідці.
Таким чином, установлення зазначених вимог обмежує коло лише тими, хто має досвід за договорами, що укладені лише з бюджетними установами та можуть надати щонайменше двох аналогічних договорів та листів відгуків, що є дискримінацією інших учасників.
Згідно ч.2 ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі», встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не договорів.
Отже, вимога надання аналогічних договорів пряме порушення ст. 3 Закону, а саме принципу недискримінації учасників.
Тому, просимо внести зміни до тендерної документації Додатку 2 п. 1.3. ч.1 – «наявність документального підтвердження досвіду з бюджетними установами, виконання аналогічних договорів (копії договорів): довідка згідно вказаної форми про виконання договорів від попередніх замовників (не менше двох замовників), та листи відгуки про виконання договорів зазначених в довідці» та привести у відповідність вимоги, які створюють нерівноцінні умови для суб'єктів господарювання та обмежує конкуренцію до норм Закону:
- по-перше, формулювання виконання аналогічних договорів замінити відповідно до Закону, на аналогічного договору;
- по-друге, копії договорів від попередніх замовників (не менше двох замовників) замінити на копії договору (не менше одного замовника);
- по - третє, вилучити вимогу з бюджетними установами;
- по-четверте, замінити листи відгуки на лист відгук, оскільки аналогічний договір має бути один, а відповідно і відгук до нього.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше питання розглядається, відповідь буде надано найближчим часом.
Вимога щодо кваліфікації
Дата подання: 04 жовтня 2018 11:17
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 13:51
Шановний, Замовник, згідно ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи викладене вище, просимо внести зміни до Додатку 2 п. 5., п.6 ч.2 та вилучити вимоги, які суперечать Закону України «Про Публічні закупівлі», оскільки:
- довідка про заборгованість (ч.2 ст.17) згідно Закону надається учасником в довільній формі,
- довідка про те, що учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (п.8 ч.1 ст.17) надається учасником в довільний формі .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідь на Вашу вимогу буде надано найближчим часом.
Вимога щодо кваліфікації
Дата подання: 04 жовтня 2018 16:50
Дата відповіді: 05 жовтня 2018 16:26
Шановний Замовник, з 06.06.2014 р. набрав чинності Наказ Мінекономрозвитку України від 23.04.2014 № 486, яким затверджено зміни до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - Реєстр), затвердженого наказом Держкомстату України від 28.11.2005 р. № 386, якими приведено його у відповідність із чинним законодавством. Зокрема, з цього Положення виключено норму щодо надання інформації з Реєстру у вигляді довідки встановленого і затвердженого Держкомстатом України зразка.
Просимо врахувати, дані норми і внести зміни до тендерної документації Додатку 2 п.2 ч.2 та вилучити вимогу щодо надання довідки з ЄДРПОУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Задовольнити Ваше прохання не є можливим.
Довідка з реєстру необхідна для ідентифікації Вашого підприємства та отримання інформації для подальшого прийняття рішення про переможця аукціону.
Отримання довідки з реєстру є платною послугою, коштів для сплати за ці послуги не передбачені бюджетом нашої установи.
Якщо у Вас немає бажання виконувати вимоги тендерної документації, просимо не турбувати і не затягувати процедуру закупівлі продуктів харчування для літніх людей.
Дякуємо.
Довідка з реєстру необхідна для ідентифікації Вашого підприємства та отримання інформації для подальшого прийняття рішення про переможця аукціону.
Отримання довідки з реєстру є платною послугою, коштів для сплати за ці послуги не передбачені бюджетом нашої установи.
Якщо у Вас немає бажання виконувати вимоги тендерної документації, просимо не турбувати і не затягувати процедуру закупівлі продуктів харчування для літніх людей.
Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
313 662,00
UAH з ПДВ
|
313 662,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пашкуда Василь Адамович |
321 060,00
UAH з ПДВ
|
314 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна |
336 490,00
UAH з ПДВ
|
314 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" |
359 640,00
UAH з ПДВ
|
359 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Переможець |
313 662,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 15:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2019 11:43
|
ДУ4 152 (1).pdf | зміни до договору |
19 червня 2019 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 15:37
|
ДУ №3 до Дог 152 (1).pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 15:34
|
ДУ №2 до Дог 152 (1).pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:54
|
ДУ 1 до Дог 152 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2018 12:38
|
Дог 152 М'ясо.pdf | укладений |
08 листопада 2018 12:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.11.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 152 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 152 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору 20% |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 152 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На припинення дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 152 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |