Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2018-10-02-000318-a 84da62a7aafd42218835fba80201b79e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Володимир Миколайович

332-50-65 kpvp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський пансіонат ветеранів праці
Код ЄДРПОУ: 03188783
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Жукова 2
Контактна особа: Федоренко Володимир Миколайович
332-50-65
kpvp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2018 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 12:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2018 15:50
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

М'ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кг
м'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, Жукова, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2018 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 11:04
ТД М'ЯСО сж.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо кваліфікації
Дата подання: 04 жовтня 2018 10:59
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 13:49
Доброго дня! Шановний Замовнику! Згідно Закону «Про Публічні Закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону. Тобто, Закон прямо забороняє Замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Замовник, своїми кваліфікаційними вимогами згідно Додатку 2 п. 1.3. ч.1 – «наявність документального підтвердження досвіду з бюджетними установами, виконання аналогічних договорів (копії договорів): довідка згідно вказаної форми про виконання договорів від попередніх замовників (не менше двох замовників), та листи відгуки про виконання договорів зазначених в довідці», обмежив коло по – перше, тільки тими учасниками, які мають досвід за договорами, що укладені лише з бюджетними установами, по-друге, щодо виконання аналогічних договорів (не менше двох замовників) та листами відгуками про виконання договорів зазначених в довідці. Отже, якщо учасник має досвід роботи за аналогічними договорами з установами, які не є бюджетними, то такий учасник не може взяти участь у торгах та якщо не має кількох аналогічних договорів, а саме договорів від попередніх замовників (не менше двох замовників) та листів відгуків, тобто до двох аналогічних договорів про виконання, яких зазначено в довідці. Таким чином, установлення зазначених вимог обмежує коло лише тими, хто має досвід за договорами, що укладені лише з бюджетними установами та можуть надати щонайменше двох аналогічних договорів та листів відгуків, що є дискримінацією інших учасників. Згідно ч.2 ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі», встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не договорів. Отже, вимога надання аналогічних договорів пряме порушення ст. 3 Закону, а саме принципу недискримінації учасників. Тому, просимо внести зміни до тендерної документації Додатку 2 п. 1.3. ч.1 – «наявність документального підтвердження досвіду з бюджетними установами, виконання аналогічних договорів (копії договорів): довідка згідно вказаної форми про виконання договорів від попередніх замовників (не менше двох замовників), та листи відгуки про виконання договорів зазначених в довідці» та привести у відповідність вимоги, які створюють нерівноцінні умови для суб'єктів господарювання та обмежує конкуренцію до норм Закону: - по-перше, формулювання виконання аналогічних договорів замінити відповідно до Закону, на аналогічного договору; - по-друге, копії договорів від попередніх замовників (не менше двох замовників) замінити на копії договору (не менше одного замовника); - по - третє, вилучити вимогу з бюджетними установами; - по-четверте, замінити листи відгуки на лист відгук, оскільки аналогічний договір має бути один, а відповідно і відгук до нього.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше питання розглядається, відповідь буде надано найближчим часом.
Вимога щодо кваліфікації
Дата подання: 04 жовтня 2018 11:17
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 13:51
Шановний, Замовник, згідно ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи викладене вище, просимо внести зміни до Додатку 2 п. 5., п.6 ч.2 та вилучити вимоги, які суперечать Закону України «Про Публічні закупівлі», оскільки: - довідка про заборгованість (ч.2 ст.17) згідно Закону надається учасником в довільній формі, - довідка про те, що учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (п.8 ч.1 ст.17) надається учасником в довільний формі .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідь на Вашу вимогу буде надано найближчим часом.
Вимога щодо кваліфікації
Дата подання: 04 жовтня 2018 16:50
Дата відповіді: 05 жовтня 2018 16:26
Шановний Замовник, з 06.06.2014 р. набрав чинності Наказ Мінекономрозвитку України від 23.04.2014 № 486, яким затверджено зміни до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - Реєстр), затвердженого наказом Держкомстату України від 28.11.2005 р. № 386, якими приведено його у відповідність із чинним законодавством. Зокрема, з цього Положення виключено норму щодо надання інформації з Реєстру у вигляді довідки встановленого і затвердженого Держкомстатом України зразка. Просимо врахувати, дані норми і внести зміни до тендерної документації Додатку 2 п.2 ч.2 та вилучити вимогу щодо надання довідки з ЄДРПОУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Задовольнити Ваше прохання не є можливим.
Довідка з реєстру необхідна для ідентифікації Вашого підприємства та отримання інформації для подальшого прийняття рішення про переможця аукціону.
Отримання довідки з реєстру є платною послугою, коштів для сплати за ці послуги не передбачені бюджетом нашої установи.
Якщо у Вас немає бажання виконувати вимоги тендерної документації, просимо не турбувати і не затягувати процедуру закупівлі продуктів харчування для літніх людей.
Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 313 662,00
UAH з ПДВ
313 662,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пашкуда Василь Адамович 321 060,00
UAH з ПДВ
314 399,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 336 490,00
UAH з ПДВ
314 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" 359 640,00
UAH з ПДВ
359 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2018 15:37
пакет переможця
17 жовтня 2018 10:45
цінова подача.pdf
17 жовтня 2018 10:45
подача.part5.rar
17 жовтня 2018 10:45
подача.part4.rar
17 жовтня 2018 10:45
подача.part3.rar
17 жовтня 2018 10:45
подача.part2.rar
17 жовтня 2018 10:45
подача.part1.rar
17 жовтня 2018 10:45
трудова водій.pdf
17 жовтня 2018 10:45
технічні.pdf
17 жовтня 2018 10:45
сан обробка.jpg
17 жовтня 2018 10:45
проект (6).jpg
17 жовтня 2018 10:45
проект (5).jpg
17 жовтня 2018 10:45
проект (4).jpg
17 жовтня 2018 10:45
проект (3).jpg
17 жовтня 2018 10:45
проект (2).jpg
17 жовтня 2018 10:45
проект (1).jpg
17 жовтня 2018 10:45
про санітарні листи.jpg
17 жовтня 2018 10:45
про приміщення.pdf
17 жовтня 2018 10:45
про висновки сес.pdf
17 жовтня 2018 10:45
пояснення ліцензія.pdf
17 жовтня 2018 10:45
персональні.pdf
17 жовтня 2018 10:45
Мясо наше - 0010.jpg
17 жовтня 2018 10:45
Мясо наше - 0009.jpg
17 жовтня 2018 10:45
Мясо наше - 0008.jpg
17 жовтня 2018 10:45
Мясо наше - 0007.jpg
17 жовтня 2018 10:45
Мясо наше - 0006.jpg
17 жовтня 2018 10:45
Мясо наше - 0005.jpg
17 жовтня 2018 10:45
Мясо наше - 0004.jpg
17 жовтня 2018 10:44
Мясо наше - 0003.jpg
17 жовтня 2018 10:44
Мясо наше - 0002.jpg
17 жовтня 2018 10:44
Мясо наше - 0001.jpg
17 жовтня 2018 10:44
мед книжкаповякало (2).jpg
17 жовтня 2018 10:44
мед книжкаповякало (1).jpg
17 жовтня 2018 10:44
мед книжка водій.pdf
17 жовтня 2018 10:44
мвс.jpg
17 жовтня 2018 10:44
ЄДРПОУ риба молочка.jpg
17 жовтня 2018 10:44
ЄДРПОУ мясо.jpg
17 жовтня 2018 10:44
ЄДРПОУ борошно цукор.jpg
17 жовтня 2018 10:44
дпі.jpg
17 жовтня 2018 10:44
довідки.zip
17 жовтня 2018 10:44
Банкруцтво 26.09.2018 р..pdf
17 жовтня 2018 10:44
держпродспожив.pdf
17 жовтня 2018 10:44
IMG_0005.jpg
17 жовтня 2018 10:44
відомості.pdf
17 жовтня 2018 10:44
IMG_0004.jpg
17 жовтня 2018 10:44
IMG_0003.jpg
17 жовтня 2018 10:44
IMG_0002.jpg
17 жовтня 2018 10:44
21. пояснення установчі.jpg
17 жовтня 2018 10:44
10. аналогічні.pdf
17 жовтня 2018 10:44
9. працівники.pdf
17 жовтня 2018 10:44
4. ВО Котельва курятина.pdf
17 жовтня 2018 10:44
6. мат база та обладння.pdf
17 жовтня 2018 10:44
5. паспорт код.pdf
17 жовтня 2018 10:44
5. ВО Котельва мясо.pdf
17 жовтня 2018 10:44
4. Відгук ВО Котельва.pdf
17 жовтня 2018 10:44
4. ВИТЯГ (5).jpg
17 жовтня 2018 10:44
4. ВИТЯГ (4).jpg
17 жовтня 2018 10:44
4. ВИТЯГ (3).jpg
17 жовтня 2018 10:44
4. ВИТЯГ (2).jpg
17 жовтня 2018 10:44
4. ВИТЯГ (1).jpg
17 жовтня 2018 10:44
4. ВИПИСКА (2).jpg
17 жовтня 2018 10:44
4. ВИПИСКА (1).jpg
17 жовтня 2018 10:44
4 мясокомбінат 2.pdf
17 жовтня 2018 10:43
3. Відгук Горбанівка.PDF
17 жовтня 2018 10:43
2. Відгук ПЖД.jpg
17 жовтня 2018 10:43
3. Відгук Горбанівка.PDF
17 жовтня 2018 10:43
2. Відгук ПЖД.jpg
17 жовтня 2018 10:43
готові.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2018 18:19
Пропозиція.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Лист-згода.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Акт обстеження.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Технічне завдання.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Довідки з ДПІ.pdf
16 жовтня 2018 18:19
відгук НУОУ.pdf
16 жовтня 2018 18:19
відгук 1498.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Довідка з банку.pdf
16 жовтня 2018 18:19
ст.17.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Договір 1498.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Договір НУОУ.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Договір оренди.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Дилерський договір.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Санпаспорт.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Техпаспорт.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Паспорт.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Ідентномер.pdf
16 жовтня 2018 18:19
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 10:28
паспорт (4).jpg
17 жовтня 2018 10:28
паспорт (1).jpg
17 жовтня 2018 10:28
паспорт (2).jpg
17 жовтня 2018 10:28
паспорт (5).jpg
17 жовтня 2018 10:28
паспорт (6).jpg
17 жовтня 2018 10:28
паспорт (3).jpg
17 жовтня 2018 10:28
податок (1).jpg
17 жовтня 2018 10:28
код.jpg
17 жовтня 2018 10:28
податок (2).jpg
17 жовтня 2018 10:28
виписка (2).jpg
17 жовтня 2018 10:28
виписка (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Пашкуда Василь Адамович

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 313 662,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2018 15:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

24 жовтня 2018 15:03
Електронний підпис
24 жовтня 2018 15:02
Протокол М'ЯСО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2018 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
313 662,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2018 15:03
Електронний підпис
24 жовтня 2018 15:02
Протокол М'ЯСО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 11:43
ДУ4 152 (1).pdf зміни до договору
19 червня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 15:37
ДУ №3 до Дог 152 (1).pdf зміни до договору
21 березня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 15:34
ДУ №2 до Дог 152 (1).pdf зміни до договору
21 березня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 12:54
ДУ 1 до Дог 152 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 12:54
Електронний підпис укладений
08 листопада 2018 12:38
Дог 152 М'ясо.pdf укладений
08 листопада 2018 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.11.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 152
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 152
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору 20%
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 152
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На припинення дії договору
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 152
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML